Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4876 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.48
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Frustracja / 2020-03-23 19:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszustwo, telefon spłacony a rachunek dalej taki sam. Szok nigdy więcej nic wspólnego z tą firmą.
  • ~Domibika / 2020-03-22 12:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Zostałam oszukana przez firmę. Zostały mi naliczone dodatkowe opłaty,które nagle mogły zostać wycofane,ale zwrot za nieuczciwe naliczenie usług zrobią dopiero jak przedłużę umowę. Złodzieje i kłamcy! W dodatku tak złego zasięgu nie miałam chyba od 10 lat jak w tej firmie. Nie warto, pakiet powinien kosztować 5 zł może wtedy by to co oferują było zgodne z tym co się dostaje.
    ZaletyNie ma
    WadyWymienione
  • ~Anka / 2020-03-21 14:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Ku przestrodze!
    30.11.2019 przedłużając umowę w Play w pakiecie rodzinnym otrzymałam darmową usługę Tidal dla 3 numerów telefonów na 24 miesiące. Po 2 dniach od podpisania aneksu zadzwonił konsultant i poinformował, że darmowy Tidal będzie tylko dla dwóch numerów, a po miesiącu otrzymałam fakturę z naliczoną usługą Tidal dla wszystkich numerów telefonów. Konsultantka sklepu Play, która przedstawiła mi ofertę darmowego Tidal kilkakrotnie pisała zgłoszenia celem wyjaśnienia sytuacji i potwierdzała, że w ramach aneksu do umowy mam przyznaną bezpłatną usługę Tidal. Rozpoczął się proces zgłoszeń zarówno z mojej strony jak i sprzedawczyni sklepu Play. Efekt zgłoszeń to kolejna faktura z naliczoną usługą Tidal. Po trzech miesiącach pisania zgłoszeń i reklamacji zadzwoniła konsultantka Play, a miało to miejsce w lutym 2020 r. i potwierdziła, że faktycznie mam darmową usługę Tidal dla trzech numerów telefonów na 24 miesiące i skorygowała faktury, w których naliczono niesłusznie usługę Tidal. Myślałam, że po trzech miesiącach batalii problem się skończył. Otóż nie! Kolejna faktura po korekcie i znowu naliczona z usługą Tidal oraz informacja sms od Play, że usługa Tidal jest płatna. Kolejne zgłoszenia i reklamacje do Play – bezskuteczne. Odnoszę wrażenie, że osoby przyjmujące zgłoszenia czytają bez zrozumienia, bądź w ogóle nie zapoznają się z treścią zgłoszeń, tylko szablonowo udzielają odpowiedzi, i to nie na temat. Nikt nie wykazuje chęci i woli do zapoznania się z problemem wynikłym z winy Play. Spotykam się z ogromnym lekceważeniem klienta, brakiem poszanowania, niewywiązywaniem się z umowy i próbą oszukania mnie jako klienta. Kompetencja i rzetelność w obsłudze klienta są zupełnie obce firmie Play. Smutne jest to, że pracownik sklepu Play zgłasza i potwierdza, że otrzymałam darmową usługę Tidal, ale nawet tenże pracownik jest lekceważony. Okazuje się, że oferta przedstawiona w salonie Play, którą zaakceptowałam, mało że nie jest realizowana to jeszcze jestem obciążana dodatkowymi kosztami.
    Oprócz tego, że pracownik sklepu Play potwierdza przyznaną mi darmową usługę Tidal, to otrzymałam również nagranie rozmowy telefonicznej z konsultantką Play z lutego 2020, która również potwierdza przyznana mi nieodpłatna usługę Tidal na 24 miesiące. W zgłoszeniach reklamacyjnych powołałam się również na tę rozmowę i jaki efekt? Odpowiedź Play – usługa Tidal jest płatna. To przykre, w jaki sposób firma Play traktuje klienta i to jeszcze w sytuacji kiedy nie wywiązuje się z umowy.
    Tak więc przedstawienie oferty przez konsultanta Play i zaakceptowanie jej przez klienta wcale nie oznacza, że oferta ta będzie realizowana.

    Zaletybrak
    Wadybrak kompetencji i rzetelności w obsłudze klienta, brak chęci do rozwiązania problemu powstałego z winy Play, lekceważenie klienta, nie udzielanie odpowiedzi na zadane pytanie
  • ~Basia / 2020-03-21 01:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Trage, próbuję od 3 miesięcy zabrać od nich numer, nie chcą oddać. Brak profesjonalnych konsultantów, w salonach play jeszcze gorzej, nikt nic nie wie. Nie polecam, chyba, że lubisz problemy i kiepską sieć
    ZaletyZero
    WadyWszystko
  • ~Robert / 2020-03-20 13:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Play - opowiadają niestworzone rzeczy do momentu podpisania umowy. A potem:
    1. Brak działania internetu i przerwy w transmisji (największy pakiet mam) - to nie wina play.
    2. Winny jest router, który też mam od PLAY
    3. mogę go reklamować, ale muszę oddać urządzenie na 2 tyg.
    4. ekspresowa obsługa - dwa tygodnie do mnie dzwonili i zwodzili zanim powiedzieli, że to nie ich wina
    5. miała być przepustowość 1 giga a jest od 30 do 72 mega i to czasami (w Ząbkach).
    6. w Śremie nie ma zasięgu... ale to też nie ich wina...
    7. biorą kasę za niedostarczanie usług, ale w umowie jest zapis, że mogę kupić i płacić za wszystkie usługi, które oni dostarczą, albo i nie dostarczą...
    WIĘC CZEMU SPRZEDAJĄ COŚ, CZEGO NIE SĄ W STANIE DOSTARCZYĆ?
    ZaletyNIE MAJĄ ZALET
    WadyJAK CHUCK NORRIS - WSZYSTKIE
  • ~Ona / 2020-03-19 15:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Odkąd przeszłam na abonament ciągłe problemy, ukryte faktury na Play 24 żadnych zaległych płatności. Po rozmowie z jednym z konsultantów dowoedzialam się że mam tylko bieżące faktury a po miesiącu wezwanie do zapłaty z firmy windykacyjnej, tel do Play i potwierdzenie że jest zaległości z przed pół roku. Serdecznie nie polecam zasięg tragiczny to cale 5g mogą sobie wsadzic w 4l. Pieniądze wyrzucone w błoto i kupa niepotrzebnych nerwów czeka na koniec umowy i Athos.
    ZaletyZadnych
    WadyBrak zasięgu, ukryte faktury
  • ~Franek / 2020-03-18 19:58
    Ocena: 1.33 / 5
    Dno i reszta mułu. Zapłaciłem ostatnią fakturę na konto żony przez pomyłkę,sieć nie zwróciła pieniędzy ale po dwóch miesiącach upomnieli się o kasę. Zadzwoniłem na infolinię i pani przeksiegowała pieniądze na właściwy rachunek ( przysłali esa). Po dwóch dniach dostałem info z windykacji,że żądają pieniędzy.
    Nigdy więcej tej dziadowskiej firmy !!!
    ZaletyBrak
    WadyNaciągacze i złodzieje
  • ~Konrad / 2020-03-18 18:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Zasięg internetu jest niezadowalający... Brak dobrego oraz stałego łącza radioewego z serwerami PLAY
    ZaletyTanie telefony
    WadySłaby internet
  • ~leontomasz / 2020-03-18 16:55
    Ocena: 2.67 / 5
    Oferta przedłużenia numeru dla klienta z dziesięcioletnim stażem to KPINA !!!! Dla przenoszących numer są tańsze abonamenty i telefony. Za Xiaomi Note 8t po zliczeniu wszystkich opłat wyszło 1900 zł. Popier... ich.
    ZaletyJedyna sieć w której mam w domu dobry zasięg
    WadyDbałość o stałego klienta
  • ~Oszukanyprzezplay / 2020-03-18 06:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Zostałem oszukany przez play i przez 14 dni nikt nie potrafi naprawić błędu złożone 3 reklamacje i( 228038270). Złodziejska i nie jasna polityka firmy zarząd do wymiany jak 2018 roku
  • ~Zbigniew / 2020-03-17 13:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem od ponad 10 lat w Play. Ostatnio przejść z abonamentu na kartę. W cenie promocyjnej miałem drugą kartę z internetem do biura za 1 zł. Po złożeniu wypowiedzenia zadzwoniła do mnie konsultantka, która poinformowała mnie, że jeżeli nie będę korzystał z tej karty, nie będę płacił, a za każde pierwsze 10gb, zapłacę 10 zł. Zgodziłem się na takie warunki, pozostawiłem dzieciom, jako dodatkowy internet mobilny. Po miesiącu dostałem Fv za ten nr. 49 zł. Po złożeniu reklamacji i po przesłuchaniu nagrania rozmowy,zostałem przeproszony za błąd konsultantki i dostałem 20 zł rekompensaty. Złożyłem wypowiedzenie również na ten nr po otrzymaniu faktury, lecz nie załapałem się w okresie rozliczeniowym i za błąd konsultantki muszę zapłacić jeszcze raz 49 zł za kartę, której nie używam. Play to naciągacze i oszuści!!!
    ZaletyBrak
  • ~anulle / 2020-03-17 09:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści i naciągacze. Brak informowania o czymkolwiek, przy rezygnacji naliczanie wysokich opłat. W domu brak zasięgu. Wprowadzanie w błąd w salonie. Miałam w play tak zwaną rodzinkę na który składał się numer babci która w czasie trwania umowy umarła, brak możliwości odłączenia numeru. Przy okresie wypowiedzenia umowy zero informacji ze strony play kiedy dokładnie to nastąpi. W salonie nie chcieli przyjąć wypowiedzenia numeru kazano wysłać pocztą bądź mailem. Aktualnie jeden numer mam już w innej sieci, jeden jeszcze został na okresie wypowiedzenia, dostałam za ten numer fakturę na 100 złoty gdzie miałam wcześniej najniższy abonament na numery. Nie poinformowano mnie również, że został jeszcze numer, który "że spalał" Całą rodzinkę i który również trzeba wypowiedzieć, okres wypowiedzenia jest miesięczny, tak wiec nie bede posiadać żadnych numerów komórkowych w tej sieci ale będę zmuszona do zapłaty 70 złoty tak naprawdę za nic i brak możiwości za korzystanie za to za co płacę. Nie polecam tej sieci, uciekajcie i sprawdzajcie czy przypadkiem nie macie więcej numerów przy pisanych w umowie.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko co możliwe, oszuści i naciągacze
  • ~Wkurzony klient / 2020-03-16 22:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Podpisaliśmy umowe na dwa nowe numery , wczesniej 10 lat byłem w plusie , podpisalismy na karte po 50zl 36msc i tel za złotówkę lg k50s , po 2 dniach internet nie chce sie ladować i tak już 3 tyg pokazuje 0.36/mb/s przychodzące , 0.i1mb/s wychodzące gdzie w plusie przy obniżonym internecie pokazuje mi 7,56mb/s przychodzące i 18,6mb/s wychodzace.. Telefon fajny ale intermet to porażka , na zasieg telefoniczny nie narzekamy ale na wsi internet w ogóle nie łapie zasiegu.. Dobrze ze wzielismy na karty bo mozna predzej splacic i uciekac z tej sieci
    ZaletyFajny telefon lg k50s
    W punkcie miła obsługa
    Załapaliśmy się na dodatki od LG z ich strony po zarejestrowaniu urządzenia
    WadyKiepski zasięg internetu
    Wolny internet
    Umowa na 36msc przy tak slabym internecie to porażka ,
  • ~Walas / 2020-03-15 13:20
    Ocena: 5.00 / 5
    Najlepsza sieć w Polsce, Lte najlepsze suer duże prędkości.
    ZaletyLte
    WadyBrak
  • ~sprawiedliwy / 2020-03-14 22:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostatni raz wybrałem tą siec nigdy więcej PLAYA oszukują na pakietach internetowych
    Zaletynie ma zalet
    Wadytylko wady same wady
  • ~Jan / 2020-03-14 19:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje z Play - zgł. Nr 227597453 - okradli mnie ze 120 zł z oferty, która przestała być aktualna. Wyjątkowe łachudry!
    ZaletyŻadnych zalet, dno totalne!
    WadyNastawieni tylko na wykorzystanie klienta.
  • ~Szymon / 2020-03-13 14:05
    Ocena: 2.00 / 5
    To jest kpina, człowiekowi kończy się umowa,
    wydzwaniają po 5 razy dziennie w sprawie nowej oferty za którą zawsze pięknie dziękuję oraz proszę o nie kontaktowanie sie do mnie w sprawie super oferty jaką dla mnie przygotowali. Tracę juz nerwy. Normalnie skończyło by się to na policji, Ale w czasie #koronawirus nie będę zajmował im cennego czasu, serdecznie nie polecam tej sieci z tego powodu
    WadyNękanie klienta
  • ~Jhosef / 2020-03-12 10:50
    Ocena: 1.67 / 5
    Dramat zasięgu u mnie na wsi w Gdańsku. Regularnie zrywanie połączeń podczas przemieszczania się. Mamy to wszyscy w firmie. Poza tym dziwadła jak brak sygnałów wybierania zarówno u nas jak i dzwoniących. Dla porównania mam tmobile drugi numer i w ogóle tego nie doświadczam. Podobnie dane mobilne.
    ZaletyŚrednio je widzę
    WadyZasięg inne kwestie techniczne
  • ~Toams#*! / 2020-03-09 08:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam moja opinia na temat sieci Play jest taka
    Jestem bardzo rozczarowany tą siecią komórkową słaby zasięg chciałem wziąść telefon na umowę nowa oczywiście powiedzieli mi przed siwrami miesiąc że limit na 105 dni został wyczerpany dzwonię dzisiaj też mam wyczerpany limit na nowa umowę jakas paranoja tej sieci
    ZaletyBrak zalet
    WadySieć do bani
  • ~Ilona / 2020-03-07 17:39
    Ocena: 1.00 / 5
    ostrzegam przed internetem na kartę. Jeżeli kupisz internet na miesiąc, to po trzech tygodniach dostaniesz sms-a mówiącego o tym, że właśnie twój pakiet się skończył. A dalej w tym sms-ie przeczytasz że, aby nadal korzystać z internetu, to doładuj się kwotą 20 zł. Hahaha, czyli miesięczny internet nie kosztuje 49 zł tak jak PLAY obiecał, ale 69 zł.

    Jeżeli kupisz internet na tydzień, to skończy się po sześciu dniach. W szóstym dniu dostaniesz sms-a "doładuj się kwotą 5 zł, żeby nadal korzystać z internetu" Czyli internet na tydzień nie kosztuje tak jak obiecuje PLAY 20 zł, ale 25 zł.

    Zwyczajne oszustwo. Ostrzegam przed PLAY !!!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4876
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4069
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3150
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2693
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1337
Lajt Mobile
Ocena: 3.79, ilość opinii: 1203
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4604
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2061
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1187