Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4664 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.47
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Anja / 2019-10-16 22:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta sieć to jakaś porażka nie mówią prawdy swojemu klientowi tylko mówią wszystko żeby się odczeił. Miałam taka sytuacje ze mam internet bez limitu byłam w Grecji w roamingu miałam aż 9GB po wykorzystaniu 1GB zaczęło mi naliczać hajs to odrazu zadzwoniłam do nich tam z Grecji oni mnie uspokoili powiedzieli żeby dalej korzystała z internetu ja głupia posłuchałaM i korzystałam a potem co 120 zł do zapłaty i kazali mi na infolinii złożyć reklamacje bo na 100% mi zwrócą ja złożyłam jedna reklamacje odrzucili potem odwołanie i żeby przesłuchali rozmowę z konsultantem odsłuchali rozmowę i uznali że konsultant niż zrobił błędu obiecując mi umorzenie rachunku. Teraz zamierzam iść do nich osobiście i będę rządać przesłuchania rozmowy przy mnie mam nadzieje że jakoś to się rozwiąże bo jestem ich stałym klientem i cała moja rodzina inaczej uciekamy z tej sieci jak najdalej
  • ~Aa / 2019-10-16 21:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Po podpisaniu całkowite olewanie. Internet działa od święta.. Sieć niby jest ale co druga osoba się dodzwania bo bo zasięg się sam gubi cały od roku chce wyjaśnić sprawę ale szanowni państwo z PLAY porostu nikt się tym nie zajmuje w tym dziale i koniec tematu.. Ale abonament płać bo musisz.
    ZaletyŻadna
    WadyWszystko
  • ~Klient / 2019-10-15 16:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Również sparzylam się na tej sieci ,będąc z nimi od 6 lat to ten rok to porażka .Pani konsultant w błąd wprowadziła nas przy przedłużeniu umowy ,ale udało się to odwrócić, ale wysłałam im telefon który od nich wzięłam w abonamencie i do dziś nie zwrócili mi pierwszej wpłaty.Ale jak klient spozni się z zapłaceniem faktury to od razu odsetki. Po dzisiejszej rozmowie z dzisiejsza obsługą klienta mam jeszcze czekać około tygodnia zaznaczę że to minie miesiąc.I właśnie umowa się skończyła i spadam od nich .Nie chce mieć z tą siecią nic wspólnego
    ZaletyBrak
    WadyOszustwo,brak jakiejkolwiek pomocy w sprawach zwiazantch z trwająca umową.I nic dobrego dla klientów przedłużających umowy
  • ~Viola / 2019-10-13 19:00
    Ocena: 2.33 / 5
    Wieloletni Klient, w Taryfie: FORMUŁA SOLO M zapłaciłam 1 zł za min rozmowy w ramach Roamingu do Wielkiej Brytanii czyli Kraju Unii Europejskiej!
    - i jak to się ma z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2015/2120 z 25 listopada 2015 roaming bez dodatkowych opłat w UE ????
    Lichwa!!!!
  • ~Marek / 2019-10-13 18:49
    Ocena: 1.67 / 5
    Brak zasięgu w miejscach gdzie z innych sieci zasięg jest. Totalna porażka nigdy więcej. Pracownicy w punkcie obsługi aroganccy i nie douczeni, nie doinformowani.
    ZaletyŻadnych.
  • ~Arek / 2019-10-12 22:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszukują na wszystkim. Przenosisz numer do innej sieci a oni żądają jakiś dodatkowych opłat za trzecia karte, której nie uzywasz.
  • ~Ja / 2019-10-12 21:57
    Ocena: 3.00 / 5
    Po prostu to jest jakiś żart. Internet działa gorzej niż w plusie a narzekałem przez jakiś czas na niego. Play to jest jakaś kpina z użytkowników nikomu nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyDziała kiedy chce zasięg to też syf
  • ~Jacek / 2019-10-12 14:00
    Ocena: 1.33 / 5
    Totalna porażka,beznadziejna łączność,kiepski internet.
    ZaletyTrudno mi znaleźć cokolwiek
    WadyŁączność,zasięg pley 24
  • ~Arek / 2019-10-12 12:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza sieć. Oszuści, złodzieje i jeszcze raz oszuści.
  • ~Klaudia / 2019-10-12 10:12
    Ocena: 2.00 / 5
    BARDZO CIEZKI KONTAKT Z OBSLUGA NIBY OBIERAJA ALE OLEWAJA PROBLEM. SA BARDZO NIEKOMPETENTNI NAROBIA BLEDOW W OFERCIE POTEM Z FAKTURAMI I KLIENT ZOSTAJE Z TYM SAM BO SALONY NIE CZUJA SIE ODPWIEDZIALNE A PLAY24 MOWI ZE COS ZROBIA A POTEM SIE NIE ODZYWAJA JESTEM BARDZO ZMECZONA TA WSPOLPRACA I NIE MOGE.DOCZEKAC SIE KONCA. TAM NIE MA ZADNEJ ODPOWIEDZIALNOSCI KARZA SIE KONTAKTOWAĆ Z OSOBA Z KTÓRA SIĘ PODPISAŁO UMOWE A TO JAK SZUKAĆ IGLY W STOGU SIANA BO ZA KAZDYM RAZEM TAM ODBIERA KTOS INNY I KAZDY UMYWA RECE. DLA MNIE OSZUSTWO ZLODZIEJSTWO I ROBIENIE Z LUDZI GLUPKOW. MALO FAJNE I MALO PROFESJONALNE. ZLE SWIADCZY O FIRMIE
  • ~gruszax / 2019-10-12 00:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalny internet lte w play , który nawet na pełnym zasiegu ma problem przekroczyć 5Mb/s a wieczorami to juz totalmie porażka , a do tego podczas rozmów telefonicznych słychac szumy i do tego dodajmy jeszcze obsługe klijenta , która z człowieka robi debila ze nie widza problemu z predkoscia internetu
    Zaletynie widzę
    Wady-przerywa rozmowy
    -sms czasem nie dochodzą
    -fatalny internet LTE , który czasem ledwo dobija do 1Mb/s
  • ~Aleksandra 22 / 2019-10-10 21:25
    Ocena: 1.50 / 5
    Ja także nie polecam tej sieci . Po dwóch latach skończyła mi się umowa i przeniosłam numery do innej sieci to przez trzy miesiące , zostały naliczone mi opłaty na 325 zł za kartę główną którą niby nie wypowiedziałam. Ale mnie nigdy nie poinformowano że przy zakończeniu umowy muszę wypowiedzieć kartę główną. Nawet Panie z sieci do której przeniosłam numery powiedziały że Play został poinformowany o przeniesieniu numerów i moim zdaniem pracownicy salonu mają obowiązek poinformować klienta o tym że istnieje karta główna , którą powinno się osobiście wypowiedzieć.
    Ogólnie miałam płacić łącznie 75 zł na miesiąc a rachunki przychodziły po 100 a nawet do 200 zł miesięcznie, Dla mnie to jest celowe naciąganie i okradanie ludzi. Jeśli chodzi o kartę do internetu nigdy nie skorzystałam z tej karty a rachunki kosmiczne . Nie polecam
    Zaletyżadnych
    Wadypracownicy salonu celowo wprowadzają w błąd
    przy przystąpieniu do umowy nie mówią od razu jakie są naliczane opłaty i za co
  • ~Kasia / 2019-10-10 20:42
    Ocena: 4.00 / 5
    Jestem w Play od lat i byłam bardzo zadowolona, obsługa super, punkty Play świetne, od paru miesięcy słaby zasięg, przerywa rozmowy, problem z internetem, w środku miasta. Niestety przenoszę numer do innego operatora. Nie polecam.
    ZaletyOferta
    WadyBrak zasięgu !
  • ~mmmm / 2019-10-10 18:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem w tej sieci prawie od początku jej powstania. Mam 4 numery. Odkąd przeniosłem numery na kartę z abonamentu zaczął się cyrk. Dwie reklamacje w ciągu miesiąca i brak jakiejkolwiek chęci ze strony firmy do rozwiązania problemu. Pierwsza dotyczyła włączania formuły solo, która nie chciała się włączyć a ja byłem za granicą. Pracownik nie mógł nawet zgłosić problemu bo to nie jego telefon więc nie chcieli z nim rozmawiać. Nabiło dodatkowo kilkadziesiąt złotych. Po powrocie złożyłem reklamację. Pan na infolinii uznał reklamację i stwierdził, że mogą mi oddać pieniądze ale tylko w usługach. Zgodnie z obowiązującym w Polsce prawem konsumenckim nie zgodziłem się i zażyczyłem sobie zwrot pieniędzy na konto. Wtedy otrzymałem odpowiedz, że po przemyśleniu jednak nie uznają reklamacji. Na drugim telefonie okazało się, że wpłacenie w miesiącu 2 x 25 zł to dla Play jest czym innym niż wpłacenie jednorazowo 50 zł. Pobrano mi 25 zł za formułę i po dwóch dniach zablokowano numer bo ważność konta się skończyła. Po prostu firma mnie okradła- wzięła pieniądze za usługę i wyłączyła telefon. Odpowiedz Pani w salonie w Manufakturze w Łodzi- cyt. "To niech Pan sobie przenosi numer jak się Panu nie podoba ". Jestem w trakcie przenoszenia wszystkich czterech numerów do innej sieci. Mimo, iż przez lata byłem ich zadowolonym klientem to od sukcesu jak w wielu firmach coś im się w głowach poprzewracało. Trafili po prostu na moja czarną listę firm, które już nigdy nie dostaną ode mnie złotówki.
    ZaletyObecnie brak.
    Wady Klient dla firmy stał się nieistotny.
  • ~Związek Zawodowy Play / 2019-10-10 17:45
    Ocena: 5.00 / 5
    Cześć.
    Jestem pracownikiem PLAY ( salon własny ), niemal od samego początku powstania sieci.
    Nie muszę pracownikom z długim stażem uświadamiać, ile zarabiało się kiedyś, a ile dzisiaj.
    OK. Rozumiem, taka polityka firmy i ma do tego prawo. To ich prywatny biznes.
    Ale nie ma zgody na poniżające traktowanie przez kierowników regionalnych, ciągłe straszenie zwolnieniami i zwolnienia starszych pracowników bez słowa wyjaśnienia, na korytarzu i z bezczelnym uśmiechem na twarzy. I tylko dlatego, że nowym, młodym można zapłacić mniej. Do tego robienie wszystkiego co możliwe, aby pracownik nie dostał obiecanych premii.
    Brak zapłaty za nadgodziny ( nigdy nie ma ich jak odebrać ), urlop rzadko kiedy się potrzebuje.
    Potęgę sieci zbudowano dzięki naszej ciężkiej pracy i zaangażowaniu. Dzień po dniu, my konsultanci budujemy imperium P4, a w zamian się nami pogardza, systemowo i metodycznie. Ścisłe grono kierownicze ma nas za nic.
    Jest nas tysiące i chyba wszyscy zadowoleni z wyjątkiem mnie...
    Jeżeli jednak nie wszyscy są zadowoleni, a mają poczucie własnej wartości, godności i szacunku do naszych praw, to proponuję założenie związku zawodowego. WYSTARCZY NAS TYLKO 10 OSÓB! Jestem z Krakowa, ale nieważne w jakim mieście pracujesz. Ważne, że chcesz coś znaczyć i odzyskać należny szacunek.
    Czy wiecie, że pracodawca nie może utrudniać pracy związkowej i szykanować takiego pracownika? Nie może go także zwolnić z powodu działalności związkowej oraz pod byle pretekstem.
    Proponuję NSZZ Solidarność, nie ze względów ideowych, czy światopoglądowych. Politykę zostawiam za drzwiami, a zapatrywania polityczne kierownictwa krajowego Solidarności budzą mój niesmak, bo nie od paktowania z politykami są.
    Natomiast Solidarność jest realną siłą. I to może być jedyny związek w Play, którego członkowie są chronieni nie tyko literą prawa, ale skutecznie, poprzez działania administracyjne. To pomoc także instytucji państwowych.
    Dlatego proszę Was koleżanki i koledzy o zgłaszanie chęci do założenia NSZZ SOLIDARNOŚĆ PRACOWNIKÓW PLAY.
    W tej sprawie, były już spotkania ze strukturami regionalnymi Solidarności. Są bardzo przychylni projektowi.
    W związku z tym, że z oczywistych względów nie mogę tego ogłosić na naszym firmowym forum, to tą drogą zachęcam Was do działania na rzecz poprawy warunków .
    Chcę rozpoznać realną szansę działania, a nie tylko "duchowego" wspierania. Wiem, że zaraz pojawi się próba hejtowania, dyskredytowania i ośmieszania. Nie dajcie się temu zwieść. To normalna strategia korporacji, która boi się, że pracownicy mogą mieć wpływ na jej działanie. Możesz pisać nawet anonimowo, podają tylko informację o chęci wstąpienia do związku oraz podanie miejscowości w której pracujesz. Pamiętaj jak wstąpisz do związku jesteś nie do ruszenia. Bedą próby zastraszania, ale nie poddawajmy się. Pokażmy, że godność coś dla nas znaczy.
    Piszcie na zwiazekzawodowyplay@gmail.com
  • ~Art / 2019-10-10 12:48
    Ocena: 4.33 / 5
    A ja sie bardzo milo zaskoczylem. Przenioslem 3 numery z play do konkurencji. I wyszla kijowa sytuacja - mianowicie pracownicy salony play przy przeniesienu numerow nie wylaczyli uslugi duet (mimo zapewnien ze wylaczone wszystko). I tu zaskoczyla mnie Obsluga Klienta - od momentu reklamacji do zwrotu pieniedzy nankonto minelo 7 dni kalendarzowych - zostalem obsluzony blyskawicznie i profesjonalnie. Gdyby nie slaby zasieg sieci pozostalbym w Play
    ZaletyMega szybka i profesjonalna obsluga klienta.
    WadySlaby zasieg
  • ~Wojtek / 2019-10-10 08:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Moim zdaniem najgorsza obsługa, w CH Blue City. Pracownicy niekompetentni kłamią i wykorzystują niewiedzę klientów,tym samym działają na szkodę firmy w której pracują. W rozmowie odniosłem wrażenie, że gość nie rozumie po polsku, tylko czyta gotowe odpowiedzi z ekranu komputera kompletny brak poszanowania dla stałych klientów.
    ZaletyBRAK
    WadyNIEKOMPETENCJA, brak zrozumienia klienta i dopasowania oferty do jego potrzeb
  • ~Wojtek / 2019-10-10 08:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Moim zdaniem najgorsza obsługa, w CH Blue City. Pracownicy niekompetentni kłamią i wykorzystują niewiedzę klientów,tym samym działają na szkodę firmy w której pracują. W rozmowie odniosłem wrażenie, że gość nie rozumie po polsku, tylko czyta gotowe odpowiedzi z ekranu komputera kompletny brak poszanowania dla stałych klientów.
    ZaletyBRAK
    WadyNIEKOMPETENCJA, brak zrozumienia klienta i dopasowania oferty do jego potrzeb
  • ~Adka / 2019-10-08 20:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo nie polecam usług w Play. Jestem od kilku lat w danej sieci. Rok temu do mojej umowy dołączył mąż. Bardzo nie podoba mi się to, że przy dołączeniu do mnie w Pakiecie Duet mój numer był ważny jeszcze rok za to numer mojego męża ważny w OFERCIE DUET 24 miesiące...teraz mamy duży problem z wypowiedzeniem umowy mając pakiet duet... Druga kwestia to taka, że chcieliśmy przenieść numery na męża. Ludzie pracujący w Play nie muszą mówić, że za każdy przenoszony numer biorą 30 zł czyli w sumie aż 90 zł bo dodatkowo mamy numer zapasowy...tylko powiedzą ogólnie 30 zł, podpiszą jedną cesję a później nagle okazuje się, że za każdy nr biorą 30 zł a nie ogólnie. Zgłosiliśmy formularz kontaktowy o rezygnacji z cesji. Pan zapewniał, że będzie pozytywnie rozpatrzona. Następnego dnia dostaliśmy wiadomość o przeniesieniu jednego numeru na męża. Znów pojawiliśmy się w Play na co pracownicy, że nic nie mogą zrobić. NIE ROZUMIEM! Teraz dostaliśmy dwa osobne rachunki ja i mąż. Obydwoje mamy zapłacić za ofertę duet chociaż mój numer jest na męża a ja mam pozostałe dwa... Zamiast zapłacić 100 zł to mamy dwa rachunki na pakiet duet i do zapłaty 200 zł. JAK TO JEST MOŻLIWE?! Play to najgorsza sieć. Nie mówią wszystkiego, kombinują, drogo, problem z siecią. Ooo nie ! A teraz nie mogą nic z tym zrobić bo nie wiedzą co... Mam dość. Jak najszybciej rezygnujemy my, nasza rodzina i znajomi. Już wszystkich poinformowaliśmy o tym i każdy jest wściekły za brak profesjonalizmu w sieci Play oraz brak kompetentnych ludzi w pracy. Dodatkowo infolinia strasznie przeciąga i biorą kosmiczne opłaty.
    ZaletyBrak
    Wady- brak profesjonalizmu
    - kombinują
    - nie mówią wszystkiego - ukrywają istotne sprawy
    - drogo
    - bałagan w fakturach
    - brak rozpatrzenia formularzów kontaktowych
    - przeciąganie czasu na infolinii
    - kiepski zasięg internetu
    - niezrozumiała oferta Duet gdzie jeden numer ma ważność na 12 miesięcy, a drugi na 24 miesiące
    - wystawianie faktur bez dokładnych szczegółów
  • ~Adka / 2019-10-08 20:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo nie polecam usług w Play. Jestem od kilku lat w danej sieci. Rok temu do mojej umowy dołączył mąż. Bardzo nie podoba mi się to, że przy dołączeniu do mnie w Pakiecie Duet mój numer był ważny jeszcze rok za to numer mojego męża ważny w OFERCIE DUET 24 miesiące...teraz mamy duży problem z wypowiedzeniem umowy mając pakiet duet... Druga kwestia to taka, że chcieliśmy przenieść numery na męża. Ludzie pracujący w Play nie muszą mówić, że za każdy przenoszony numer biorą 30 zł czyli w sumie aż 90 zł bo dodatkowo mamy numer zapasowy...tylko powiedzą ogólnie 30 zł, podpiszą jedną cesję a później nagle okazuje się, że za każdy nr biorą 30 zł a nie ogólnie. Zgłosiliśmy formularz kontaktowy o rezygnacji z cesji. Pan zapewniał, że będzie pozytywnie rozpatrzona. Następnego dnia dostaliśmy wiadomość o przeniesieniu jednego numeru na męża. Znów pojawiliśmy się w Play na co pracownicy, że nic nie mogą zrobić. NIE ROZUMIEM! Teraz dostaliśmy dwa osobne rachunki ja i mąż. Obydwoje mamy zapłacić za ofertę duet chociaż mój numer jest na męża a ja mam pozostałe dwa... Zamiast zapłacić 100 zł to mamy dwa rachunki na pakiet duet i do zapłaty 200 zł. JAK TO JEST MOŻLIWE?! Play to najgorsza sieć. Nie mówią wszystkiego, kombinują, drogo, problem z siecią. Ooo nie ! A teraz nie mogą nic z tym zrobić bo nie wiedzą co... Mam dość. Jak najszybciej rezygnujemy my, nasza rodzina i znajomi. Już wszystkich poinformowaliśmy o tym i każdy jest wściekły za brak profesjonalizmu w sieci Play oraz brak kompetentnych ludzi w pracy. Dodatkowo infolinia strasznie przeciąga i biorą kosmiczne opłaty.
    ZaletyBrak
    Wady- brak profesjonalizmu
    - kombinują
    - nie mówią wszystkiego - ukrywają istotne sprawy
    - drogo
    - bałagan w fakturach
    - brak rozpatrzenia formularzów kontaktowych
    - przeciąganie czasu na infolinii
    - kiepski zasięg internetu
    - niezrozumiała oferta Duet gdzie jeden numer ma ważność na 12 miesięcy, a drugi na 24 miesiące
    - wystawianie faktur bez dokładnych szczegółów
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4664
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3955
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3010
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2605
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1296
Lajt Mobile
Ocena: 3.87, ilość opinii: 1082
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4491
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2023
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186