PLAY - najgorsza sieć komórkowa w Polsce. UWAŻAĆ!!!
Doświadczenia z siecią PLAY posiadam przez 2 letnią współpracę w abonamencie (dwa numery) oraz 6 letnią współpracę na kartę (jeden numer) mojej Żony.
Zacznę może od abonamentu. Główną wadą tej sieci jest niekompetentna i pyskata obsługa klienta, która zamiast skupić się na rozwiązaniu problemu klienta, zorientowana jest na udowadnianiu swoich urojonych racji.
W każdym miesiącu wracał temat bezpodstawnego naliczania opłat za kontakt z bankiem, w którym mam konto i za każdym razem po przepychankach słownych kończyło się umorzeniem należności i informacją, że przecież ich system nie umie tego obsłużyć. Czyli albo klient się nie zorientuje i go okradniemy, albo się zorientuje i jak nie uda nam się go zakrzyczeć, to oddamy środki i zwalimy na ułomność systemu.
Absolutnym hitem było to, jak konsultant PLAY zadzwonił do mnie z propozycją przedłużenia umowy, na tych samych warunkach. Poinformowałem konsultanta, że skoro nie stać ich na lepszą ofertę to się pożegnamy z końcem umowy. Pan poinformował mnie, że lepszej oferty ze swojej strony dać nie może, ale może zgłosić mój numer do działu utrzymania klienta, który ma bardziej elastyczne oferty. Faktycznie, następnego dnia zadzwonił do mnie pracownik tegoż działu z ofertą 45 zł/numer…
Duże przeboje mieliśmy też z numerem na kartę. Co miesiąc Żona ładowała 25 zł za pakiet rozmów, sms, mms i internetu. I co miesiąc te środki były kradzione przez sieć PLAY. Nie było ani usług, ani pieniędzy. Zazwyczaj awantura u operatora kończyła się uruchomieniem usługi, która została zakupiona. Aż do ostatniego doładowania.
Środki zostały standardowo ukradzione przez sieć PLAY, ale teraz nikt nie jest w stanie nam pomóc, aby Żona miała zakupioną usługę. Wściekli przepisaliśmy jej numer na mnie, aby przejść do innej sieci. W tym celu pojechaliśmy do punktu PLAY, gdzie Pani ewidentnie z fochem na buzi, bo jak to klient przerwał jej ploteczki z koleżanką w miejscu pracy, w sposób chamski stwierdziła, że to przecież normalne działanie systemu i ona tam nic nie widzi i jedyne co może zrobić, to zarejestrować skargę. Poprosiliśmy o to oraz zgłosiliśmy potrzebę przepisania numeru. Oczywiście niekompetentna pracownica zapomniała nam wspomnieć, że jak dokonany tych dwóch czynności, to operator w sieci PLAY nie będzie miał dostępu do konta i możliwości rozwiązania zgłoszenia.
Kilka godzin później zadzwonił do nas pracownik PLAY z tą informacją. Chwilę później przyszedł sms, że konto Żony zostało usunięte. Uznaliśmy, że skoro przepisanie numeru się dopełniło, to po prostu zarejestrujemy nowe zgłoszenie na moim koncie, co również potwierdził ten pracownik. Okazało się, że PLAY w trosce o swoich klientów zabrał wszelkie możliwości kontu, trzeba pobrać specjalną aplikację, na której Chat nie działa (rzekomy brak internetu, przy normalnym działaniu innych aplikacji i stron WWW), zaś jedyna działająca opcja to kontakt telefoniczny z konsultantem - płatny. Znowu po awanturze udało się anulować należność, ale konsultant długo udowadniał, że się nie da. W końcu jak przeszliśmy do złożenia skargi, to okazało się, że nie mogę tego zrobić, bo dane są na Żonę… Czyli albo kontaktowaliśmy się z dwiema sieciami PLAY, albo operator celowo uniemożliwia przeniesienie numeru i odzyskanie ukradzionych środków.
Złodzieje i oszuści. Nie polecam.
ZaletyBrak
WadyChamstwo, złodziejstwo, oszustwo.
~Ara / 2020-01-27 07:42
Ocena: 1.00 / 5
Złodzieje i kombinatorzy, po cichu przedłużali umowę w MIXie o kilka miesięcy(bynajmniej nie wynikało to z mojego błędu, bo pilnowałam comiesięcznych doładowań). Potrafią jedynie wydzwaniać i wciskać na siłę kolejne oferty, nawet w godzinach wieczornych. Zasięg sieci jest tragiczny, ładnych kilka sekund trzeba żeby się połączyć, nawet przy zasięgu, a mieszkam w dużym mieście.
~pablo / 2020-01-26 23:14
Ocena: 3.00 / 5
Zastanawiałem się nad gwiazdkami ....... Od razu napiszę że mieszkam w dużym mieście. Za nim wybrałem operatora czytałem dużo opinii konsumentów. zależało mi na cieciu kosztów i na razie mam play abonament 20 pln , tv box za 55 i 10 internet elastyczny. Czy to dużo , nie wiem . Tam gdzie mieszkam jest tylko vectra lub satelita wszystko wychodzi drożej ponieważ ten cholerny internet stacjonarny min. kosztuje 40 pln a predkosc i jakosc daje duzo do zyczenia . nie jestem do konca przekonany co do play , ale narazie nie widze alternatywy cyfra 120 vectra 80 ( ta uboga ) , Co do jakości jest średnio, moim zdaniem mogłoby być lepiej z ofertą programową trochę ubogo ( mnie się podoba że wszystko moge cofnac do 7 dni wstecz a u innych operatorow to raz chodzi raz nie , w play nie ma problemow akurat z tym ) z internetu elastycznego nie zmienia się zużycie internetu podczas oglądania tv - sam to sprawdzałem , jednak obsluga klienta to dramat , infolinia jeszcze coś tam wie , chociaż nie wiele ale w salonach jest dramat . To nie tylko tyczy się play , T mobile podobnie. Widać że nie potrafią czytać ze zrozumieniem regulaminu , choć prawo wymaga aby był napisany w sposób czytelny ale to już inna bajka. Ogólnie w Polsce jest dramat z internetem, bajki o światłowodach i szybkościach są mocno naciągane, niestety ministerstwo cyfryzacji na to przyzwala a klient zostaje na samym końcu. Niestety to są również skutki rządzących którzy mają wszystkie instrumenty do sprawdzania jakości usług ale z jakiegoś powodu tego nie robią. Możemy tylko sami się domyśleć dlaczego. Moim zdaniem jest to lobbing firm telekomunikacyjnych bo wiadomo wyższe prędkości to większe rachunki a tym samym dochody. A miało być tak pięknie :)
Zaletycena do usług
Wadysłaba jakość usług
~Stan / 2020-01-26 17:14
Ocena: 1.67 / 5
Współpraca z siecią Play jest uzależniona od formy. Kilka lat temu byłem stałym klientem abonamentowym, z kilkoma numerami. W tym czasie co chwilę pojawiały się różne, wydawałoby się niewielkie problemy, których rozwiązanie zajmowało nieraz miesiące. Później te same numery przeniosłem do prepaid. Od tego czasu wszystko działało jak należy, w dodatku było taniej. Niedawno, pomyślałem aby ponownie wrócić do abonamentu. Otrzymałem ofertę dokładnie taką samą jak w usługach prepaid, co skłoniło mnie do podpisania umowy. Od tego czasu ciągłe problemy techniczne - brak internetu, brak zasięgu. Składam już kolejną reklamację - oczywiście bez rezultatu. 21 wiek a Play się cofa :). Stanowczo odradzam przechodzenie z prepaid na abonament!!!
~Łukasz / 2020-01-26 15:45
Ocena: 1.00 / 5
to jest największe gówno, darmozjady płacę koło 100zł mies. i dostaje max 6Mb na sec a po tyg. 121Kb na sec. podpisałem umowę z innym operatorem i wszystko łanie jeszcze płacę mniej
Zaletyhehe działa prez 2 dni
WadyZbyt dużo żeby wymieniać np. prędkość niska, płatność wysoka
~Jeszcze chwilę / 2020-01-26 00:29
Ocena: 2.33 / 5
Brak darmowych mms-ów. Internet porażka odchodzę do konkurencji.
WadyBrak darmowych mms-ów. Internet porażka odchodzę do konkurencji.
~Marie / 2020-01-25 19:42
Ocena: 1.00 / 5
Jak tylko skończy nam się umowa ,po wielu latach będąc w Play odchodzimy do innej sieci..naliczaja nam opłaty za tv box, który został zwrócony i podpisaliśmy wypowiedzenie umowy.zglaszanie problemu nic nie daje,faktury nadal przychodzą z dodatkowym naliczaniem opłat za tv box. Jesteśmy zmęczeni ciągłym domaganiem się wyjaśnień. Brak kontaktu telefonicznego pomimo pisemnych próśb. Konsultanci z salonu są bezsilni. Obsługa klienta ,rozmowa na infolinii żenada. Kobieta wmawia nam że jesteśmy oszustami. Tego jest za wiele.przenoszę 5 numerów...następne będą firmowe,którym mamy 6.Good by Play !!
ZaletyŻadne
WadyOszukiwanie klienta,słaby Internet
~Joy / 2020-01-25 00:36
Ocena: 1.00 / 5
Play to islandzko-grecka spółka. Jestem z nimi od 2012 i do dziś za 30zł/mc mam mizerne 2GB. Zostało mi jeszcze 9 miesięcy do końca umowy i odchodzę na zawsze.
Aero2 od 8 lat daje mi darmowy internet bez limitu ilości a prędkość wystarcza na oglądanie filmów na HBO i YT...zasięg w Łodzi miodzio.
ZaletyDziałać działa
Wady2GB za 30zł/mc od 2012
Laski w salonach wiecznie czegoś nie wiedzą
~Jas / 2020-01-23 20:54
Ocena: 1.00 / 5
Tragiczna jakość internetu. Zgłoszenia nic nie dają i do tego pomoc jest niejasna. Nie polecam tej sieci. Cały czas skacze pomiędzy bts i czasami ciągle szuka nadajnika w Krakowie na Krowodrzy
~Paulina / 2020-01-23 17:40
Ocena: 1.00 / 5
Oszukują starszych ludzi. Pomoc w salonach - żadna.
Zasięg - brak
Opłaty pozaabonamnetowe - regularnie ... za co? Nie wiadomo, w salonie również nie wiadomo skąd wzięła się naliczona kwota.
ZaletyNie ma zalet
~Tomek / 2020-01-23 09:10
Ocena: 1.00 / 5
Dramat. Brak zasięgu w centrum dużych miast nie wspomnę o mniejszych miejscowościach. Odradzam pakowanie się w sieć play
~Paha / 2020-01-22 11:41
Ocena: 1.00 / 5
Ofert różnych dużo a internet nie działa w ogóle
~Adam z Poznania / 2020-01-21 22:58
Ocena: 1.67 / 5
Bardzo slaby zasięg internetu, nawet w Poznaniu jest wiele miejsc, w których nie można się połączyć, nie mówiąc już o terenach podmiejskich. Z miesiąca na miesiąc jest coraz gorzej. W salonie powiedzieli że to być może wina przeciążenia sieci, więc zamierzam im chociaż trochę pomoc i odciążę im sieć z mojego numeru.
~kst / 2020-01-21 08:40
Ocena: 1.67 / 5
bardzo słaby zasięg, zakupiony internet działa w lte na zewnątrz w domu nie, reklamacja nie uwzględniona bo od teraz PLAY działa na zewnątrz
Zaletybrak zalet
Wadysłaby zasięg, obsługa beznadziejna i nie kompetentna, sprzedawcy nie douczeni
~jawa / 2020-01-20 20:00
Ocena: 1.00 / 5
naciagacze ,nie jasne warunki umowy kiepski zasieg
Zaletybrak
Wadykiepski zasieg , fatalna obsluga klienta
~Zbigniew Meredyk / 2020-01-18 21:45
Ocena: 3.00 / 5
Sieć w której każdy konsultant ma inną ofertę, salon też inną -są sprzeczne. Istniejące podmioty gospodarcze pracujące na rzecz PLAY nie ogarniają ofert wprowadzają w błąd klienta. Obsługa klienta nie profesjonalna zarówno infolinia jak
Salon. Po godzinach rozmów zmieniam operatora -brak mi sił i czasu. Był to kiedyś naprawdę dobry Operator-teraz "wielki koń na glinianych nogach".
ZaletyNiezłe oferty i zasięg
WadyFatalna obsługa klienta
-jak konsultujesz się w sprawie za każdym inne rozwiązanie, którego nie potwierdzi następny konsultant lub Salon.
~Andrzej / 2020-01-17 18:11
Ocena: 1.00 / 5
Nie jasne oferty przy umowie złe fakturowanie mało wykwalifikowana kadra na infolinii pewnie słabo opłacana bardzo wysokie kary przy zerwaniu umowy
Zaletybrak
Wadydrogo i to całkiem inne podejście do człowieka jak parę lat temu zaczynali i prosili na kolanach by przejść do nich
~Pawlik / 2020-01-16 07:49
Ocena: 1.00 / 5
Kiedyś zachecilem całą rodzinę do tej sieci była naprawdę dobra ale 10 lat temu teraz to katastrofa najgorsza sieć pod względem zasięgu jak i cenowo MMS płatne to co u nich mamy za 30 zł w małych sieciach mamy za 20 z lepszym zasięgiem uciekam stąd no i niestety całej rodzinie muszę też to poradzić 20 zł za same rozmowy i sms a w innej sieci już jest do tego 10 giga i MMS bezpłatne dla porównania skądś muszą wziąść dla tych celebrytów milionerów więc jak macie ochotę dokladajcie im do Lamborghini no i właściciela play zachlannosc przejela górę jak by nie mogli dać skromnie misia choćby jak plusz który też jest lepszy lepszy zasięg jak i ceny no i MMS bezpłatne ale jeszcze tańszą mała sieć znalazłem która daje to co plusz o piątkę taniej
~Klient / 2020-01-15 19:19
Ocena: 1.00 / 5
Play to naciągacze. Rozwiązałem umowę i oddałem sprzęt TV box. Od kilku miesięcy dostaje pisma o zwrot sprzętu. Po odwołaniu się nikt nie rozpatruje sprawy. Dostaje wezwanie do zapłaty na 399zl . Po odwołaniu się i przedstawieniu dokumentów potwierdzających oddanie sprzętu do salonu Play nikt nie reaguje . W salonie Play nie wiedzą co zrobić. Dzwoniąc na infolinię mówią że nie mają dostępu do dokumentów. Żenada
WadyNaciągacze
~Grepro / 2020-01-14 17:38
Ocena: 1.33 / 5
Dziękuję Łukaszu za info. Dobrze że o tym wspomniałeś. Dzięki twojej informacji straciłem tylko 160 zł.