Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4606 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.47
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.29
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Art / 2019-10-10 12:48
    Ocena: 4.33 / 5
    A ja sie bardzo milo zaskoczylem. Przenioslem 3 numery z play do konkurencji. I wyszla kijowa sytuacja - mianowicie pracownicy salony play przy przeniesienu numerow nie wylaczyli uslugi duet (mimo zapewnien ze wylaczone wszystko). I tu zaskoczyla mnie Obsluga Klienta - od momentu reklamacji do zwrotu pieniedzy nankonto minelo 7 dni kalendarzowych - zostalem obsluzony blyskawicznie i profesjonalnie. Gdyby nie slaby zasieg sieci pozostalbym w Play
    ZaletyMega szybka i profesjonalna obsluga klienta.
    WadySlaby zasieg
  • ~Wojtek / 2019-10-10 08:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Moim zdaniem najgorsza obsługa, w CH Blue City. Pracownicy niekompetentni kłamią i wykorzystują niewiedzę klientów,tym samym działają na szkodę firmy w której pracują. W rozmowie odniosłem wrażenie, że gość nie rozumie po polsku, tylko czyta gotowe odpowiedzi z ekranu komputera kompletny brak poszanowania dla stałych klientów.
    ZaletyBRAK
    WadyNIEKOMPETENCJA, brak zrozumienia klienta i dopasowania oferty do jego potrzeb
  • ~Wojtek / 2019-10-10 08:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Moim zdaniem najgorsza obsługa, w CH Blue City. Pracownicy niekompetentni kłamią i wykorzystują niewiedzę klientów,tym samym działają na szkodę firmy w której pracują. W rozmowie odniosłem wrażenie, że gość nie rozumie po polsku, tylko czyta gotowe odpowiedzi z ekranu komputera kompletny brak poszanowania dla stałych klientów.
    ZaletyBRAK
    WadyNIEKOMPETENCJA, brak zrozumienia klienta i dopasowania oferty do jego potrzeb
  • ~Adka / 2019-10-08 20:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo nie polecam usług w Play. Jestem od kilku lat w danej sieci. Rok temu do mojej umowy dołączył mąż. Bardzo nie podoba mi się to, że przy dołączeniu do mnie w Pakiecie Duet mój numer był ważny jeszcze rok za to numer mojego męża ważny w OFERCIE DUET 24 miesiące...teraz mamy duży problem z wypowiedzeniem umowy mając pakiet duet... Druga kwestia to taka, że chcieliśmy przenieść numery na męża. Ludzie pracujący w Play nie muszą mówić, że za każdy przenoszony numer biorą 30 zł czyli w sumie aż 90 zł bo dodatkowo mamy numer zapasowy...tylko powiedzą ogólnie 30 zł, podpiszą jedną cesję a później nagle okazuje się, że za każdy nr biorą 30 zł a nie ogólnie. Zgłosiliśmy formularz kontaktowy o rezygnacji z cesji. Pan zapewniał, że będzie pozytywnie rozpatrzona. Następnego dnia dostaliśmy wiadomość o przeniesieniu jednego numeru na męża. Znów pojawiliśmy się w Play na co pracownicy, że nic nie mogą zrobić. NIE ROZUMIEM! Teraz dostaliśmy dwa osobne rachunki ja i mąż. Obydwoje mamy zapłacić za ofertę duet chociaż mój numer jest na męża a ja mam pozostałe dwa... Zamiast zapłacić 100 zł to mamy dwa rachunki na pakiet duet i do zapłaty 200 zł. JAK TO JEST MOŻLIWE?! Play to najgorsza sieć. Nie mówią wszystkiego, kombinują, drogo, problem z siecią. Ooo nie ! A teraz nie mogą nic z tym zrobić bo nie wiedzą co... Mam dość. Jak najszybciej rezygnujemy my, nasza rodzina i znajomi. Już wszystkich poinformowaliśmy o tym i każdy jest wściekły za brak profesjonalizmu w sieci Play oraz brak kompetentnych ludzi w pracy. Dodatkowo infolinia strasznie przeciąga i biorą kosmiczne opłaty.
    ZaletyBrak
    Wady- brak profesjonalizmu
    - kombinują
    - nie mówią wszystkiego - ukrywają istotne sprawy
    - drogo
    - bałagan w fakturach
    - brak rozpatrzenia formularzów kontaktowych
    - przeciąganie czasu na infolinii
    - kiepski zasięg internetu
    - niezrozumiała oferta Duet gdzie jeden numer ma ważność na 12 miesięcy, a drugi na 24 miesiące
    - wystawianie faktur bez dokładnych szczegółów
  • ~Adka / 2019-10-08 20:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo nie polecam usług w Play. Jestem od kilku lat w danej sieci. Rok temu do mojej umowy dołączył mąż. Bardzo nie podoba mi się to, że przy dołączeniu do mnie w Pakiecie Duet mój numer był ważny jeszcze rok za to numer mojego męża ważny w OFERCIE DUET 24 miesiące...teraz mamy duży problem z wypowiedzeniem umowy mając pakiet duet... Druga kwestia to taka, że chcieliśmy przenieść numery na męża. Ludzie pracujący w Play nie muszą mówić, że za każdy przenoszony numer biorą 30 zł czyli w sumie aż 90 zł bo dodatkowo mamy numer zapasowy...tylko powiedzą ogólnie 30 zł, podpiszą jedną cesję a później nagle okazuje się, że za każdy nr biorą 30 zł a nie ogólnie. Zgłosiliśmy formularz kontaktowy o rezygnacji z cesji. Pan zapewniał, że będzie pozytywnie rozpatrzona. Następnego dnia dostaliśmy wiadomość o przeniesieniu jednego numeru na męża. Znów pojawiliśmy się w Play na co pracownicy, że nic nie mogą zrobić. NIE ROZUMIEM! Teraz dostaliśmy dwa osobne rachunki ja i mąż. Obydwoje mamy zapłacić za ofertę duet chociaż mój numer jest na męża a ja mam pozostałe dwa... Zamiast zapłacić 100 zł to mamy dwa rachunki na pakiet duet i do zapłaty 200 zł. JAK TO JEST MOŻLIWE?! Play to najgorsza sieć. Nie mówią wszystkiego, kombinują, drogo, problem z siecią. Ooo nie ! A teraz nie mogą nic z tym zrobić bo nie wiedzą co... Mam dość. Jak najszybciej rezygnujemy my, nasza rodzina i znajomi. Już wszystkich poinformowaliśmy o tym i każdy jest wściekły za brak profesjonalizmu w sieci Play oraz brak kompetentnych ludzi w pracy. Dodatkowo infolinia strasznie przeciąga i biorą kosmiczne opłaty.
    ZaletyBrak
    Wady- brak profesjonalizmu
    - kombinują
    - nie mówią wszystkiego - ukrywają istotne sprawy
    - drogo
    - bałagan w fakturach
    - brak rozpatrzenia formularzów kontaktowych
    - przeciąganie czasu na infolinii
    - kiepski zasięg internetu
    - niezrozumiała oferta Duet gdzie jeden numer ma ważność na 12 miesięcy, a drugi na 24 miesiące
    - wystawianie faktur bez dokładnych szczegółów
  • ~Ohga / 2019-10-07 12:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Na infolinii jest możliwość wybrania języka. Ale, dzwoniąc i wybierając język UA, zostałam skonsultowana po rosyjsku, mimo to że zwróciłam Panu uwagę - że celowo wybrałam język ukraiński. Fajnie by było gdyby osoby, które tam pracują tak naprawdę umieli ukraiński.
  • ~Arrur / 2019-10-07 12:28
    Ocena: 1.00 / 5
    5G Ready robią,a normalnego zasięgu chociażby 3G nie mają, sieci partnerskie działają jeszcze gorzej niż ich wlasna.
  • ~Piotr / 2019-10-06 19:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Usługi i obsługa na poziomie dno.
    Oferta gorsza niż poprzednia
    ZaletyNie zauważyłem
    WadyBrak zasięgu,beznadziejny customer service,niekorzystne oferty
  • ~frank / 2019-10-05 18:09
    Ocena: 1.00 / 5
    najgorsza sieć banda oszustów jestem klijenyem wkońcu zrozumiałem ile traciłem znalazłem nową sieć jest perfekcyjna
    Zaletybrak
    Wadywszystkie
  • ~Frutoss / 2019-10-04 15:13
    Ocena: 1.33 / 5
    To co się dzieje z tym nawet nie mam pojęcia jak to można zwyzywać. Internet? Wolne, żarty znika co chwile. Mało co u nich działa tak jak być powinno.
    ZaletyBrak
    WadyOd góry do dołu
  • ~Agnieszka / 2019-10-03 21:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet źle działający, obsługa klienta potwierdzająca że mają przeciążenie serwery i tak do następnego telefonu, że znów nie działa, oczywiście na koszt klienta...oferta beznadziejna...ODRADZAM.
    ZaletyZero zalet.
    WadyWady opisanie w opini.
  • ~Grzegorz / 2019-10-02 21:17
    Ocena: 3.00 / 5
    No trudno. Miałem w Play 6 usług, jutro będę miał zero. Bardzo mi żal, ale ta sieć się uwstecznia, zamiast rozwijać. Z telefonu ma się rozmawiać, a nie wisieć mordą przy szybie, czekając na zasięg. Dwa kilometry od nadajnika, w mieście.
    ZaletyDa się pogadać z Call Center.
    WadyFatalny zasięg sieci i niejasna poityka roamingu krajowego.
  • ~Kala / 2019-10-02 19:03
    Ocena: 2.00 / 5
    Najgorsza dla mnie jest obsluga klienta. Mimo ze blad jest po stronie Play musze dzwonic kilka razy na wlasny koszt na Obsluge klienta przy czym slysze ze jest wszystko dobrze i koniec rozmowy. Oczywiscie po rozlaczeniu nadal nie jest dobrze. W punkcie play Pani nic nie moze zrobic oprocz zgloszenia ktore bedzie rozwiazane w ciagu 14 dni. I naprawde czeka sie bardzo długo a w tym czasie nie moge korzystac z internetu.
    ZaletyDobre pakiety
    WadyBardzo olewcze traktowanie klienta
  • ~o. / 2019-10-02 18:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy zasięg z możliwych na rynku. Ciągły brak internetu. Koszmarna i najgorsza sieć ever. Odliczam dni do końca umowy.
  • ~Dawid / 2019-10-02 11:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści wyłudzacze nieslowni nic nie działa same kłamstwa kasę z kąta ukradli mimo to że mam wykupiony internet chamy oddajcie kasę bo sprawę do sądu skieruje nie żartuję ostatni raz u was jakiekolwiek internety i rozmowy wykupione nigdy wiecej
    ZaletyBrak zalet tylko wady brak zalet tylko wady
    WadyKradną pieniądze z kąta tylko to działa i to umieją zrobić nic pazatym tylko wada za wada
  • ~Poszkodpwany / 2019-10-02 11:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Oddajcie 47 zł złodzieje bo sprawę na policję zgłoszę jak można pieniądze z kąta ukraść i internet zablokować.play najgorsza sieć złodzieje i banda w biały dzień oszuści wyłudzacze nieslowni chamy
    ZaletyBrak zalet jakichkolwiek
    WadyKradną Ogóle na wszystko wada za wada żadnych zalet internet źle chodzi a 120zl co miesiąc biorą
  • ~robi / 2019-10-02 10:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Straszne gówno - sieć słabo działa , oszukują na rachunkach
    Zaletybrak
    Wadysieć słabo działa , oszukują na rachunkach
  • ~Andzia / 2019-10-02 09:23
    Ocena: 1.33 / 5
    Od 3 lat jestem użytkownikiem Play, od dwóch miesięcy przedłużyłam umowę i się zaczęło.. Płacę 50 złoty więcej niż miałam płacić i jakieś zawsze dodatkowe koszty. Ostatni raz przedłużyłam z nimi umowę i nie polecam internet też zwiększony ale tylko na papierze chyba bo chodzi gorzej niż przed zwiększeniem.
    Zwykłe naciągane ludzi!!!
    ZaletyZalet w nowej ofercie brak
    Wadypracownicy play wprowadzają w błąd co innego mówią a co innego jest na fakturze i nic z tym nie można zrobić
  • ~Rozczarowy klient / 2019-10-02 06:57
    Ocena: 3.00 / 5
    Obsługa klienta-dno. 5 razy pisałem w sprawie mojego rachunku. Dostałem wiadomość zajmujemy się twoim zgłoszeniem. I na tym koniec. Do rachunku doliczyli 20zl za usługę z której nie korzystam od 5 miesięcy i 10zl za usługę z której zrezygnowałem po miesiącu. Kpiny
  • ~Bialy / 2019-10-01 20:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Do dupy z tym plejem nic niedżiała w internećie szlak mnie trafia 120zł i wiecznie internetu niema zaśieg ućieka brak słów
    ZaletyBrak
    WadyDużo
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4606
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3927
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2982
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2581
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1274
Lajt Mobile
Ocena: 3.98, ilość opinii: 1040
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2017
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186