Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4736 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.47
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Igor / 2020-02-12 13:22
    Ocena: 2.00 / 5
    Kompletnie odradzam państwu zawierania umowy w PLAY Internet. Nie da się popracować, pograć czy pooglądać czegoś na owym Internecie przez zakłócenia.
    Co chwilę ping w wysokości 900ms oraz Jitter w wysokości 300ms.
    Internet był dobry, ale tylko przez okres próbny czyli jeden miesiąc.
    Zaletybrak
    WadyLimit, ogromne zakłócenia, ogromne opóźnienie
  • ~anonim / 2020-02-08 17:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak kompetencji pracowników w sklepie "Play" mieszczącego się w galerii Siedlce. Nieszczerość wobec klientów i podawanie nieprawdziwych informacji, celem zdobycia klienta.
    Zaletyżadne
    Wadywprowadzanie w błąd,naciąganie,
  • ~ferdas / 2020-02-07 12:22
    Ocena: 1.67 / 5
    Od kilku lat stały klient Play, jeszcze tylko do końca bieżącej umowy. Rok temu oceniałbym sieć dużo lepiej. Problemy zaczęły się od ostatniego podpisania umowy w salonie. Zatrudniają tam niestety niedouczonych lub nieprzeszkolonych ludzi, którzy sprzedają usługi o których pojęcia nie mają. Kierownik salonu, z którą podpisywałem umowę wprowadziła mnie w błąd co do cen, rabatów i usług w ramach umowy. W rezultacie płacę o 35zł miesięcznie wyższe rachunki za telefony. Odpowiedź infolinii... niestety nic z tym zrobić nie mogą. Jeszcze 3 lata temu w podobnej sytuacji Play w ciągu godziny zaproponowałby stały rabat do następnych faktur aby wyrównać pomyłkę pracownika. Pobieranie złotówki opłaty za kontakt z infolinią w ramach sieci też jest jawną kpiną zwłaszcza w sytuacji gdy nagle w tym miesiącu dostaję o 10zł netto wyższą fakturę, z której kompletnie nie wynika dlaczego jest wyższa. W portalu internetowym też zero informacji czemu drożej. Pozostaje tylko infolinia, która oczywiście nic z kwotą faktury nie może zrobić a jedynie zapewnia, że w przyszłym miesiącu już znowu będzie niższa o te 10zł.
    POdsumowując: kpina, kpina i jeszcze raz kpina z wieloletnich klientów.
    ZaletyKiedyś wiele, obecnie mniej niż zero
    WadyNaciąganie klientów na koszty na każdym kroku, niemożliwe do zweryfikowania inaczej niż odpłatnie koszty dodatkowe, wiele wiele innych wad...
  • ~DARIUSZ / 2020-02-07 09:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam 5 nr w play do tej pory było ok .a po zerwaniu umowy z plusem na korzystanie z nadajników niestety porażka ciągły brak zasięgu i szukanie sieci 2 razy zgłaszałem przełączyli na orange niby troszkę lepiej ale o korzystaniu z internetu trzeba zapomnieć .Ja jak najszybciej uciekam do plus i wam wszystkim radzę OMIJAJCIE PLAY SZEROKIM ŁUKIEM
  • ~Siwy007 / 2020-02-06 21:24
    Ocena: 1.00 / 5
    ciągle coś nie działa. od dwóch dni z internetu nie da się korzystać. często ktoś nie może się do mnie dodzwonić. większego badziewia nie da się zrobić. jak tylko będę miał chwile to przenoszę nr do konkurencji. każdy będzie lepszy od Play.
  • ~Mikolaj / 2020-02-06 17:26
    Ocena: 1.00 / 5
    W centrum Wawy internet często zanika. a jakość adekwatna do ceny.W sumie nie narzekam.Ale ocena słaba.
    ZaletyJest
    WadyInternet do d..y
  • ~Nika / 2020-02-06 15:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam!! Nie wywiązali się z warunków umowy! najpierw nie uruchomili ustalonych pakietów co pociągnęło za sobą dodatkowe koszty, po kilku reklamacjach zrobili korekty, ale uruchamiając pakiet znowu doliczyli sobie koszt za uruchomienie na stałe... po kolejnej reklamacji powiedzieli że zwrócą różnice, ale zablokują pakiety...Paranoja po prostu! Zasięg tragedia, to są numery firmowe,niezbędne narzędzie pracy, cały czas zgłaszamy problemy z zasięgiem, rozmówcy nas nie słyszą, telefony które leża na biurkach są poza zasięgiem sieci, a super turbo internet nie może załadować strony, po chwili kręcenia pokazuje komunikat- brak internetu... Wysyłamy screany, żeby udowodnić że w zasadzie o każdej godzinie i w każdym miejscu w firmie zasięg jest zerowy albo minimalny i największym absurdem jest wizyta panów od zasięgu którzy twierdza że jest super, wg których w tym miejscu jest full zasięg i o co nam chodzi??? Staramy się o rozwiązanie umowy, która niestety trwa jeszcze przez rok, i z każdą reklamacją odbijamy się od ściany, Play ma 30 dni na odpowiedź, odrzuca nasze skargi, my piszemy następne i tak już od ośmiu miesięcy.... Totalna PORAŻKA!!!!!
    Zaletywydawało się że zaleta była cena, realia to zweryfikowały negatywnie
    Wadybrak zasięgu, brak kontaktu, totalna olewka ze strony play w myśl: znaleźli się naiwni, niech płacą i nie narzekają!
  • ~Monika / 2020-02-06 07:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, oszukują. Oferują ludzią internet choć doskonale wiedzą,że nie będzie u nich działać ponieważ nie ma tam dobrego zasięgu. Dziesiątki rozmów z infolinią nikt i tak nie przyjechał sprawdzić tego, jak i wiele rozmów w salonie w których pracują opryskliwe panie które mają problem do nas czemu braliśmy ten internet, ale jeżeli się zapewnia klienta że będzie działać... Był mieiaac próby ale z niego nawet nie skorzystaliśmy, bo na początku nie było tego internetu w ogóle i musieliśmy sami na własną rękę naprawiać go bo nikt nie chciał przyjechać, a wtedy przedłużyliśmy umowę bo nie było nawet u nas innego usługodawcy który by nam dał internet. Jest internet tylko na dole domu który podobno bez limitu się kończy, wi fi nie sięga na drugie piętro gdzie jest komputer. Nie uznają reklamacji i musimy im zapłacić niemała karę, jeśli chcemy mieć internet skądś indziej, który będzie normalnie działał.
    ZaletyNie ma.
    WadyWi fi działające na 1 metr
  • ~Tojatroll / 2020-02-06 00:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo źle bardzo źle bardzo źle bardzo źle 838383837r8r8484848484859594949595959559599695959595
    ZaletyNie ma zalet
    WadySą wady
  • ~Przemysław / 2020-02-05 22:49
    Ocena: 1.33 / 5
    Jakość do ceny jest nieproporcjonalna,Trasfer danych zanika.
  • ~Maja / 2020-02-05 16:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Przez wiele lat korzystałam z Play i wszystko było OK. Niestety, ostatnio przekonałam się, że należy stamtąd jak najszybciej odejść. Podczas przedłużania umowy pani pomyliła się i wklikała nie to co potrzeba. Efekt? Płacimy drożej, bo dodała usługę o którą nikt nie prosił i nie mamy tego pakietu jaki chcieliśmy na 3 telefony, jaki nam rzekomo obiecała.
    Co na to Play? ,,nic nie możemy zrobić, proszę wysłać wiadomość do..." i tak w kółko. Jedyne co zaproponowali to oddanie zakupionego podczas przedłużania telefonu i anulowanie umowy (będę bez telefonu ponad 2 tyg, bo trzeba jeszcze i tak czekać na decyzje - brawo Play!), tyle że bez zwrotu poniesionych kosztów. Przecież to ich pracownik nawalił, dlaczego nie idą na rękę wieloletniemu klientowi w ramach rekompensaty za ich błąd? Nie było nawet żadnego ,,przepraszam".
    WadyW tej chwili widzę same wady i mam w planach wynieść się, kiedy tylko skończy się umowa...
  • ~Nikita / 2020-02-04 15:42
    Ocena: 1.00 / 5
    A dodam jeszcze do swojej poprzedniej opinii ze 2-3 lata temu musiałam zaplacic ponad 1000 zł za prawie 40 smsów,ktore niby wysłałam w ciągu minuty o 2 w nocy,chociaż spałam i tel lezal na biurku.Zgłosiłam do wyjaśnienia i tak kazali zaplacic,bo przecież wiedzą najlepiej że ja te sms-y wysłałam.Oczywiście nikt nie wie jakie i na jaki numer,ale kosztowali po 32 czy 36 zł za sms
  • ~Nikita / 2020-02-04 15:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Korzystalam z Play chyba z 7 lat.Dzięki Bogu za pół roku kończy się umowa i nie przedłużam.Wycofuje 5 numerów i będę odradzac kazdemu! Internet znika i spowalnia.Tel.obsługa klienta beznadziejna,rozmawiają z Tobą jak z debilem i tylko naciagaja na koszty.Pomoze może jeden na ośmiu.Pojechałam do Kijowa i na granicy dostalam smsa ze skasowali mnie na 200zl za używanie Internetu,chociaz z niego nie korzystałam.Kupiłam jeden z produktów w sklepie stacjonarnym i okazało sie że wadliwy.Ale ani zamiany,ani zwrotu nie dostalam.Kierownik zaproponowal mi kupic i wymienić baterie.Oczywiście pójdę do rzecznika praw konsumentów bo nie minal miesiąc od zakupu.
    W diabły z taką siecią i obsługą
  • ~Tadeusz / 2020-02-04 14:46
    Ocena: 1.67 / 5
    Play to najgorsza siec ,a zwlaszcza na karte nikt nie wie kiedy bylo doladowanie i za ile
    wszystko jest ukryte, nie napiszesz do play bo tak zrobili aby nikt nie napisal do konsultanta
    jest to na play24 ,oszczegam chentnych do play zastanuwcie sie
    Wadykonsultant nie jest dostepny bo jak
  • ~Sfrustrowany / 2020-02-03 20:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Pomimo rozwiązania umowy na dwa numery dostałem kolejną fakturę - za kartę "dodatkową" z internetem z której mogłem skorzystać. Szkoda, że przy rozwiązywaniu umowy nikt o niej nie wspomniał. Zwyczajne naciąganie ludzi.
  • ~Katarzyna / 2020-02-03 10:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejni są w piątek dzwoniłam wszystko super. W piniedzialek odebrał ktoś inny już zupełnie inna oferta. Oczywiście mniej korzystna. Do tego niedoinformowany gościu który ciągle udawał że coś mu się zawiesza i ciagle mnie wylączał niby na minutę, a trwało to 4 minuty a moja kasa oczywiście leci. Wsadzcie sobie gdzieś swoje oferty.
  • ~Grucha1455 / 2020-02-02 15:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragiczne podejście do klienta (6 lat byłem w play), niekorzystne oferty - w innych sieciach człowiek z ulicy dostaje lepszą umowę.
    ZaletyBrak
    WadyBrak zalet
  • ~Dorota / 2020-02-01 16:02
    Ocena: 1.33 / 5
    Absolutnie nieodpowiedzalna firma.
    Za błędy konsultantow próbują obciążyć klienta
    ZaletyBrak
  • ~dawid gonet / 2020-01-31 22:04
    Ocena: 1.00 / 5
    pierd..glupoty czlowiek placi jak jaa zborze za 3 miesiace zqplacilem z 400 zl na doladowanoach i jeszcze mi naliczaja cos wiecej haba
    Zaletybrak
    Wadyw ujjj
  • ~Monika / 2020-01-31 10:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia z zasięgiem oraz w kontakcie telefonicznym i mailowym z obsługą tej sieci. Pomimo przekonania pracowników dwóch salonów sieci play w Kielcach do zasadności podstaw rozwiązania umowy- zweryfikowane ustawienia aparatu, samego urządzenia, wymianie karty i braku jakiejkolwiek poprawy korzystania z połączeń telefonicznych i internetu nie mam możliwości rozstania się z tą siecią.
    Odpowiedź mailowa lub telefoniczna na składane reklamacje jest taka sama, że problem jest z ustawieniem telefonu, sieci, aparacie lub karcie zweryfikowanych i wykluczonych zresztą przez ich pracowników w salonie.
    Masakra!!! Nigdy więcej!!!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4736
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3980
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3069
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2636
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1306
Lajt Mobile
Ocena: 3.82, ilość opinii: 1181
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4527
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2038
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1187