Pierwszym (kretyńskim) pytaniem jakie zadał mi Pan z obsługi było "Czy w grę wchodzi likwidacja starego numeru i zmiana na nowy, ponieważ dla stałych klientów nie mają korzystnych ofert, jedynie dla nowych użytkowników".
Jeśli tak wygląda polityka tego operatora w zakresie utrzymania klienta, to ja uciekam. Nie wiem jeszcze gdzie, byle nie mieć nic wspólnego z PLAY.
Z obsługą infolinii operatora jest podobnie. Kilkurotnie usiłowałem skontaktować się z biurem obsługi klienta w celu poznania oferty, jako że nie podejmuję decyzji na poczekaniu, za każdym razem umawiałem się z operatorem na ponowną rozmowę w umówionym terminie w celu dokończenia sprawy. Nikt nigdy nie oddzwonił.
To kolejny powód dla którego uciekam od państwa.
Zaletybrak
WadyBrak korzystnych ofert, cena, kontakt z infolinią, niski poziom obsługi w salonie