Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4593 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.47
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Wojciech / 2024-06-05 17:21
    Ocena: 1.67 / 5
    Przedłużyłem umowę z play a tu się dowiaduję że bez mojej wiedzy dodali mi osobną kartę do internetu której wogóle nie chciałem i nie zamawiałam,zasięg do dupy,nie ma tygodnia zdąży coś po ludzku chodziło,internet jak 20lat temu,nigdy więcej playa ~dziadostwo.
    ZaletyŻadne
    WadyWszystkie jakie mogą być.
  • ~Mirek / 2024-06-04 13:59
    Ocena: 1.00 / 5
    6 miesięcy proszenia się o wizytę serwisanta(błąd wi-fi)
    Przy rachunku 140zł
    Resetowanie co 2 dni bez efektu!!!
    Nie polecam
    WadyTotalna olewka
  • ~Liliia / 2024-06-04 12:52
    Ocena: 2.67 / 5
    Przed wyjazdem do Grecji skontaktowałam się z działem PLAY w galerii Wileńskiej, aby być zawsze w kontakcie. Ale po przybyciu do Grecji Play nie działa. Dobrze, że miałam okazję skorzystać z WI FI.
    To nie pierwszy przypadek słabej komunikacji i niewykwalifikowanych reakcji ze strony personelu w tym punkcie obsługi. Dlatego NIE POLECAM))
    ZaletyW Polsce sieć i internet działają dobrze
  • ~Andrzej / 2024-06-03 09:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej Play. Słaby zasięg, powolny Internet. Jak chcesz zrezygnować w trakcie trwania umowy - i tak musisz zapłacić wszystko do końca terminu umowy.
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Toja / 2024-06-02 17:34
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam, na umowie co innego niż przy rozmowie. Składałam reklamacje i czekam 3 tygodnie na rozstrzygnięcie sprawy. W międzyczasie dzwoniłam 3 razy ja infolinie
    i każdy mówi ze poprzednia osoba wprowadziła mnie w błąd lub ze nic z tą sprawą się nie dzieje. Nadal czekam na odpowiedz…
    ZaletyBrak
    WadyNieprofesjonalna obsługa klienta
    Brak odpowiedzi na reklamacje
    Wprowadzanie w błąd
  • ~Witek / 2024-06-02 12:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Sieć i internet play beznadzieja powinni zlikwidować to nie ma nigdy internetu i ciągle wyskakuje brak sieci a w biurze obsługi klienta zero pojęcia nie wiedzą co gadają każdy gada inaczej
    ZaletyNie polecam tej sieci
    WadyPorażka brak sieci i internetu
  • ~Agnieszka / 2024-05-31 23:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy dostawca światłowodu i telewizji ever. Przez rok byłam klientem UPC było jak w bajce. Nie wiedziałam co to jest BiuroObsługiKlienta, bo nigdy nie musiałam korzystać. A ponieważ mam 4 nry mobilne w play wasi doradcy "poradzili mi" ,żeby przenieść się do was ze wszystkimi usługami. Teraz jestem w play i czuję się jakby cofnięta do średniowiecza , nie mam internetu , telewizji . Dziękuję Bogu ,że nie mam u was usług energetycznych bo pewnie siedziałabym przy świeczce. Podpisałam umowę 09/01 , dostałam wtedy info ,że w ciągu 4 dni skontaktuje się ze mną technik w celu podłączenia światłowodu. Czekałam 4 dni, 14 dni, 40 dni, w międzyczasie dzwoniłam na infolinię i dostawałam informację ,że technik przyjdzie w ciągu 4 dni????. Po prawie dwóch miesiącach podłączyłam sobie ten światłowód SAMA. I,za podszeptem prawnika wysłałam do Was WEZWANIE DO WYWIĄZANIA SIĘ Z UMOWY . Wtedy jakimś cudem zdalnie mi go aktywowaliście i do następnej faktury nie zapomnieliście doliczyć 50 zeta za instalację????. I tak od 06/03 zaczęłam korzystać z waszego, pożal się Boże, światłowodu. W styczniu , kiedy podpisywałam umowę zaproponowano mi 2 mce NETFLIXA za darmo, oczywiście nikogo nie interesowało, że nie umieliście podłączyć neta i z darmowych 2 miesięcy NETFLIXA nie miałam możliwości skorzystać i już w marcu doliczyliście mi do faktury opłatę za dostęp do NETFLIXA ????. Zadzwoniłam do BOK-u , wytłumaczyłam raz -nie zrozumiano, potem zadzwoniłam drugi raz ( intensywniej) dziewczynka z BOK obraziła się ale zrozumiała. Odliczono mi tego NETFLIXA ale już dwóch darmowych miesięcy nie zaproponowano. Spoko.
    Bo to nie wszystko , potem było już tylko gorzej. Średnio 4 razy w tygodniu nie mam światłowodu. Dzwonię , składam reklamacje. Na infolinii mówią ,że jest awaria a kiedy odpisują na reklamację piszą ,że nie ma awarii i wszystko działa jak powinno. Na infolinii siedzą osoby , ktore nie mają żadnych możliwości ani uprawnień. Potrafią tylko prosić za każdym razem ,żeby w smsie, który przyjdzie po zakończonej rozmowie wystawić im dobrą opnię , bo to pomoże osiągnąć im wymarzone cele????. Kochani waszym celem powinna być ucieczka z tej firmy! Do nikogo ,kto cokolwiek wie albo może, nie sposób się dostać . Powiem szczerze odliczam dni ,kiedy ta umowa się skończy a wszystkim szukającym porządnego dostawcy światłowodu i telewizji ZDECYDOWANIE NIE POLECAM PLAY, chyba, że ktoś jest masochistą i ma ochotę poczuć się jak bohater Kafki , który musi zmierzyć się z bezimienną instytucją, zarządzającą regułami gry i nie pozwalającą na zrozumienie całego absurdu, którym go oplata- wtedy owszem.
    ZaletyBRAK
    WadyWSZYSTKO
  • ~Jan / 2024-05-31 20:50
    Ocena: 1.67 / 5
    Od listopada jak przeszedłem do tej sieci totalna paranoja najpierw zaczely się kłopoty z internetem a teraz od kilku dni z siecią nie idzie się do nikogo dodzwonić
    ZaletyNie polecam tej sieci
    WadySłaby internet i sieć
  • ~Roman / 2024-05-31 20:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga nie polecam nic z sieci Play ponieważ są nie wiarygodni i nos stop udają że mają problem z awaria ogólnopolska żeby nie było można zerwać z nimi umowy. Posiada od sieci Play jeden numer tel, telewizję oraz internet światłowodowy co tydzień zgłaszam awarię telewizji i internetu i zawsze słyszę że robią wszystko co w ich mocy aby naprawić usterkę, a trwa to zazwyczaj ponad 20 godzin a jak wypada weekend to nawet do 48 godzin. Pełen szacun dla takiej firmy śmiech na sali????????????
    WadyBrak słów
  • ~Patrycja / 2024-05-31 20:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Poniższe komentarze mówią wszystko. Szkoda że nie przeczytałam ich wcześniej przed podpisaniem umowy!!! Na szczęście umowa podpisana kilka dni temu dziś wymówiona!
    ZaletyNowe sprzęty tylko! Nic więcej
    WadyCo innego mówią podczas rozmowy a co innego jest na umowie. Umowy rozwleczone, nieczytelne, trudno znaleźć nawet nr klienta na umowie. Konsultanci na infolinii to porażka.
  • ~Hanna / 2024-05-31 19:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam abonament w play z którego od trzech miesięcy nie korzystam ponieważ znajduje się za granicą Polski. Ale go opłacam. Korzystam z mojego zagranicznego numeru z którego też dzwoniłam do pkobp. Nie wiem jakim cudem play zada ode mnie zapłaty za rozmowy z pkobp?? Oni weszli na mój zagraniczny nr i mnie poprostu szpiegowali w moich rozmowach!!! To jest kary godne!! Banda oszustów i złodziei. Nikomu nie polecam tej organizacji a co najgorsze to one wszystkie w polsce należą do tej samej przestępczej organizacji ponieważ działają na krzywdę klijenta. Tyle negatywnych opini!!! Wstydy!! A najgorsze to to że nie ponoszą żadnej kary za swoje przekręty!!!
    ZaletyZadne
    WadyDużo. Paskudne podejście do klijenta w play Kublin Plaza. Ja zgłaszałam ten problem ale nie otrzymałam żadnej odpowiedzi. Chronicie siebie nawzajem.
  • ~Dd / 2024-05-31 14:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Co dwa tygodnie awarie internetu w centrum Krakowa
    ZaletyBrak
    WadyBrak internetu
  • ~Ewelina / 2024-05-29 23:38
    Ocena: 1.33 / 5
    Nigdy nie dajcie się namówić na tę sieć. Obecnie to jedna wielka porażka. Traktowanie człowieka, jak głupka. Mój internet wi-fi, i w danych komórkowych w ogóle nie działa. Z tego powodu zrezygnowałam nawet z Netflixa. Obarczają winą klienta, wierutne kłamstwa. Pieniądze wyrzucone w błoto. Ludzie nie dajcie się im namówić na ofertę.
  • ~kotwicz / 2024-05-29 12:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszustwo,naciąganie klientów na koszty, krętactwo. Jednym słowem nie godni zaufania. Pomysł przejścia do Play był najgorszym pomysłem w dziejach złych pomysłów. Zdecydowanie nie polecam tego operatora. Żałuję że jestem w Play.
    ZaletyŻadnych zalet
    WadyWszystkie możliwe
  • ~JO / 2024-05-27 19:00
    Ocena: 2.00 / 5
    Zdecydowałem się na Playa (tv+internet) po wygaśnięciu umowy z UPC. I okazało się to porażką. Brak możliwości ustawienia ulubionych programów, ciągle szukanie kanałów, żeby obejrzeć to co się chce, częste zawieszanie się modemu, często ginie głos - trzeba restartować, obsługa klienta na czacie fatalna - zadajesz pytania i czekasz na odp po kilka minut - chyba jest tam jedna osoba, która to obsługuje…
  • ~norbi / 2024-05-27 15:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Cena normalna, opoznienia internetu losowo wzrastaja do 300ms i utrzymuja się tak do 3 godzin. Support nic z tym nie może zrobić. Ogólna jakość wsparcia i samego internetu jest obrzydliwa, przy cenie jak wspominałem wcale nie niskiej. Absolutnie nikomu nie polecam, każdy usługodawca będzie lepszy i tańszy od playa. Samemu mi tylko pozostaje czekać aż skończy się umowa i nigdy więcej nie chce mieć z firmą nic do czynienia
  • ~Rozczarowany Klient / 2024-05-26 22:41
    Ocena: 1.67 / 5
    Oferta na kartę na stronie Play dla stałego (?). Co innego napisane co innego niesie rzeczywistość. Oferta za 35 zł. W internecie 2100 GB, 5G, rzeczywistość 1200 GB i brak ... 5G. Na stronie oferta dla każdego klienta, rzeczywistość skierowana tylko do nowych klientów - naiwnych klientów. Starzy klienci się nie liczą. Obsługa Klienta niekompetentna, nie posiada żadnej wiedzy, odsyła do salonów. W salonie jeszcze większa ignorancja: Pani popija z kubeczka (z logo) i wciska kit, że takiej oferty niema. Na prośbę o sprawdzenie robi wielką łaskę i stwierdza, że to stara oferta i już nieaktualna. O dziwo ... nadal jest na stronie. Co robić? JAK NAJSZYBCIEJ UCIEKAĆ DO MOBILE VIKING. Zasięg TEN SAM, I BOK WIE O CZYM MÓWI I MÓWI KOMPETENTNIE, PO PROSTU ZNA OFERTĘ.
    ZaletyGłupie pytanie! ŻADNE!
    WadyZa mało miejsca by wszystko opisać.
  • ~reni / 2024-05-26 05:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Bez żadnej informacji o dacie konca połaczen wychodzących Play zdezaktywowalinmi numer mego telefonu 698005498.Snia 23 maja przyszedl sms z Biedronki marketingowybi nic wiėcej a dnia 23 maja br (2024) zdezaktywowali mi mòj numwr po cichaczu jak złodziej na ktòrym czapka goreje od nieuczciwości. Przestrzegam przed Play gdtż robią co chcą nie informując klienta. Ja nie wiedziałam ze 24 maja2024 dezaktywują mi numer!!!.
    ZaletyKażdy konsultant informował mnie sprzecznie i infolinnia odsyłała do salonu w celu wydania karty SIM do mego numeru a salon twierdził ze karta zostanie aktywowana w ciągu trzech godzin i nie zrobili, okłamano mnie bym straciła numer telefonu
    Wadybrak informacji dtogą sms, choćby automatycznie o końcu ważności konta na dzień przed końcem tejże daty. Do tego byłam dezinformowana przez pracownikòw ktòrzy jedni odsyłali w celu załatwienia sprawy do drugich i tak w oberka bym straciła numer telefonu
  • ~Bogdan / 2024-05-25 13:13
    Ocena: 1.00 / 5
    „MEGA INTERNET” jak na dnie morza. Nie polecam sieci Play.
  • ~Tak / 2024-05-25 00:02
    Ocena: 2.33 / 5
    Pragnę zwrócić uwagę, że zakupiony internet światłowodowy w sieci PLAY działa bardzo nieprawidłowo. Nie działają gry online, brak możliwości włączenia innych stron, problemy z logowaniem przez wydłużony ping, jak np. account.adobe.com, przez którą loguje się program do uwierzytelnienia profilu.
    Zdecydowanie odradzam wchodzenie w Umowę z tą firmą.
    Zaletydziała messenger oraz programy w smart TV
    Wadynie działają witryny zagraniczne, gry online, dział techniczny nie ma możliwości naprawy błędów
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4593
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3923
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2975
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2573
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1270
Lajt Mobile
Ocena: 3.99, ilość opinii: 1024
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4454
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3500
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1185