NIE POLECAM !!!! Niestety przeszłam (pod naciskiem) z UPC do Play na dwa tygodnie. Okazało się, że sprzęt jest wadliwy i trzeba wymienić. Wiązało sie to z jazdą, wymianą po salonach. Mój czas, moje pieniądze. Wymieniony sprzęt nie spałnił naszych oczekiwań. To co było obiecane na infolinii okazało się nie prawdą. Obsługa w większości przypadków niekompetentna ( nic nie mogą, nie potrafia , "nie da się")... dramat. Szkoda nerwów, czasu i pieniędzy. Umowa podpisana na 85 zł, pierwsza faktura na 180 zł. Reklamacja, czas i pieniądze...omijać szerrokim łukiem. Szkoda czasu !!!!! Sprzęt zwrócony na drugi dzień po wygaśnięciu umowy. Dwa miesiące później otrzymuję notę za sprzęt w wysokości 750 zł... oszuści, bałaganiarze i złodzieje. Zaletyzwrot pieniędzy za 2 tygodniową usługę, która nie spełniła moich oczekiwań
Wadyobsługa, bałagan w magazynach, bałagan w dokumentach, oddziały nie są ze sobą połączone jakimś systemem, infolinia nic nie widzi w systemie