Zamieniłem światłowód na Play, zwiększyłem prędkość z 300 na 600 mb/s. Siedzę obok i prędkość po WIFI to 28 mb/s. Pani w play mówi, że w regulaminie jest napisane, że nie gwarantują stabilności prędkości. Ja rozumiem, że brak stabilności to nie 600 , a czasami 300, ale nie niecałe 30 cały czas. Sami zdecydujcie.
ZaletyNie da się znaleźć
WadyFatalne sprzęt, fatalna pomoc techniczna, niemiła obsługa
~Iwona / 2025-10-17 21:23
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia żałuję że się dałam naciągnąć chciałam mieć wszystko w jednym miejscu telewizję internet telefon , kupę kasy trzeba płacić za coś co nie działa, oszuści jakich mało, omijać szerokim łukiem światłowód non stop nie działa, telewizji nie ma a liczą ci za wszystko jak za zboże i oczywiście ukryte opłaty które niby mogę wyłączyć a jak chcę to się nie da, jakbym miała dać gwiazdki to bym dała mniej niż zero!!!!!!!!!!
ZaletyBrak
WadyBrak internetu, brak telewizji a płacić trzeba!!!!!!!?
~G.N. / 2025-10-17 20:26
Ocena: 1.00 / 5
Daję jedną geiazdkę bo nie mozna dac "zero gwiadek".
Hasło na bilbord reklamowy play: "NIE GWARANTUJEMY NIC, BO TAKI MAMY ZAPIS W REGULAMINIE", szkoda tylko ,ze przy podpisywaniu umowy nikt o tym nie wpomina.
Nie dziala telewizja, wifi, a pomoc techniczna mowi mi,ze powinien sabie do każdego pokoju kable puścić, to wtedy będzie działało. Moje pytanie brzmi : PO CO MACIE W OFERCIE COS CO NIE DZIAŁA ,A KASUJECIE ZA TO PIENIĄDZE ??
ZaletyNie ma zalet
WadyWszystko jest na nie....
~Ktoś / 2025-10-17 18:56
Ocena: 1.67 / 5
Porażka . Człowiek opłaca internet plus tv i jeszcze wyłączają a jak się pyta człowiek w salonie dlaczego tak jest to odpowiedź kiedy został zrobiony przelew i dalszą odpowiedź trzeba czekać pięć dni aż łaskawie włącza ponownie
ZaletyBez komentarza
WadyPorażka jakaś w punkcie obsługi
~Taki ktos / 2025-10-17 11:21
Ocena: 1.00 / 5
Ciągłe zaniki internetu,router sam sie resetuje,masakraaaaa.Nie polecam play
ZaletyBrak
WadyJw
~Mario / 2025-10-16 07:07
Ocena: 3.00 / 5
Zasięg kiepski , przełącza się telefon z LTE na 2g, niby pokazuje 3 kreski LTE a za moment pokazuje E i zero przeglądania internetu.
Ale nie o tym chciałem pisać
Podpisałem umowę na światłowód , miał być podłączony do 2 dni , niestety coś nie tak na słupie , i tak czekam miesiąc , dzwoniąc ci kilka dni na infolinię z pytaniem.
Wczoraj też dzwoniłem co dalej , pani powiedziała że nie będzie podłączenia bo problem techniczny, umowy nie rozwiążą pomimo że nie mogą zamontować światłowodu,
Paranoja . Sami są winni , umowa dalej wisi , mam ja sam rozwiązać , jakbym nie zadzwonił 4 raz w ciągu miesiąca to bym chyba czekał w nieskończoność bo Play ma w nosie klientów
ZaletyInfolinia odbiera telefony
WadyReszta , dział techniczny,
~Oszukana / 2025-10-15 20:53
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam.
Internet zawsze był kiepski. Myślałam, że tak już tutaj jest (Gdańsk SRODMIESCIE,,,).
Jak nie dopytasz, bo nie wiesz (skąd masz wiedziec?) to konsultant Cię nie poinformuję, bo to na niekorzyść firmy. O co chodzi? Miałam zduplikowaną usługę TV (!). Zrezygnowałam z jednej z nich. Teraz mam zwrócić dekoder, ale nie dostałam drugiego, bo przeciez jeden mialam.. Efekt- mam zapłacić za noezwrocony dekoder (nota, mimo monitow). No i musze chyba teraz kupić nowy oprócz tego....
ZaletyBrak
WadyMataczenie, wysokie rachunki, słaby internet
~Adam / 2025-10-15 17:08
Ocena: 1.00 / 5
Zwykli oszuści Kupiłem 2 GB internetu wczoraj za 9,99 zł a dorzucili mi tylko 400 MP
ZaletyŻadnych
WadyOszuści naciągacze ściemniacze drożyzna
~Sara / 2025-10-15 03:01
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia, najgorszy internet, z jakim mieliśmy do czynienia. Jeszcze niekompetentna obsługa, która sama nie wie, czy ma awarię, czy nie. Nic nie umieją naprawić, tylko dają jakiś durny kod zniżkowy.a poza tym przychodze z pracy i po 15 min wyskoczylo problem techniczny do ch pana za co my placimy ,ja zapisalam od kitorej godz min nue dziala zalaczylam licznik i odlicze od faktory bo sobie w ciulki leca zamiast poinformowac klientow od ktorej do ktorej beda cos robic wstyd i chanba play wstyd
WadyWszystko
~Marcel / 2025-10-14 21:18
Ocena: 2.33 / 5
Najsłabszy zasieg jaki kiedykolwiek miałem to samo tyczy sie internetu poprostu porażka!!!!!
WadyOprócz przemiłej obslugi to reszta same wady
~ewelina / 2025-10-14 20:44
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy zasięg internetu jaki w zyciu miałam. Zarówno mobilne wi fi jak i internet w telefonie. 3/4 zużycia internetu to próby ładowania i łączenia. Chore.
~Elcin T. / 2025-10-13 17:08
Ocena: 1.00 / 5
We had a very disappointing experience with Play. When we moved houses, we were told we couldn’t transfer our Internet service, so we had to cancel the old one and make a new contract. When returning the previous equipment, Play claimed that an ONT device was missing but we were never given any such device.
The installer delivered only a Nokia G-010G-R model (we have his name and contact information). Despite this, Play refused to accept the return and is trying to charge us for a device that was never provided. We also filed an official complaint (no. 323303134) weeks ago, but no one from Play has contacted us by phone or email.
This is unacceptable. Play’s own technician gave us the equipment, and now the company refuses to take responsibility for their mistake. We even started a new Play contract at our new address, but after this experience, we regret trusting them again. Poor service, no accountability, no support.
Nasze doświadczenie z firmą Play było bardzo rozczarowujące. Po przeprowadzce poinformowano nas, że nie można przenieść umowy na Internet, więc musieliśmy ją rozwiązać i podpisać nową. Podczas zwrotu sprzętu Play stwierdził, że brakuje urządzenia ONT – jednak takiego urządzenia nigdy nie otrzymaliśmy.
Technik Play dostarczył nam wyłącznie urządzenie Nokia G-010G-R (mamy jego dane kontaktowe). Mimo to Play odmawia przyjęcia sprzętu i próbuje obciążyć nas kosztami za urządzenie, którego nigdy nam nie przekazano. Złożyliśmy oficjalną reklamację (nr 323303134), ale od tygodni nikt się z nami nie skontaktował – ani telefonicznie, ani mailowo.
To nie do przyjęcia – sprzęt przekazał pracownik Play, a firma nie chce wziąć odpowiedzialności za własny błąd. Co gorsza, podpisaliśmy nową umowę z Play w nowym mieszkaniu, ale po tym doświadczeniu żałujemy, że im zaufaliśmy. Brak wsparcia, brak odpowiedzialności, bardzo niska jakość obsługi.
ZaletyNon
WadyNo customer support, never hear back from them after you file a complaint.
~Mirosław / 2025-10-11 23:59
Ocena: 5.00 / 5
Salon w Mrągowie, ul. Warszawska 24B - obsługa na najwyższym poziomie. Kompetentni i uprzejmi pracownicy. Indywidualne podejście do klienta, wyrozumiałość i fachowe doradztwo, to atuty tego zespołu. Załatwiłem sprawę "od ręki", uzyskałem szczegółowe informacje i parady. Piątka z plusem dla Pani i Pana z punktu w Mrągowie.
~Marcin / 2025-10-11 10:41
Ocena: 3.67 / 5
Internet po wymianach modułów antenowych na nadajnikach z bardzo wysokiej jakości spadły do "komuny" czyli do dna,. W pseudo 5g osiągnęli takie dno jak i plus (nadajniki plusa), nie można pobrać ani wysłać faktury ,zamówień a klienci się wk....
~Karlików / 2025-10-10 14:07
Ocena: 1.00 / 5
Złodzieje i oszuści. Nie warto z nimi podpisywać umowy
~Mariano / 2025-10-10 11:54
Ocena: 1.00 / 5
Oferta droga, pomoc zerowa. UPC było czymś wspaniałym w porównaniu do tego. Ciągłe awarie trwające kilkanaście godzin, zacinający się internet. Przy próbach rozwiązania umowy, z której to oni się nie wywiązują straszne przekopy, do tego stopnia, że zmuszony jesteś przeczekać do końca umowy i płacić tym burakom za coś co nie działa. Odradzam z całego serca, szkoda waszych nerwów.
ZaletyZaletą byłoby gdyby przestali istnieć
WadyWszytsko to jedna wielka wada
~Marek / 2025-10-09 21:59
Ocena: 2.33 / 5
Gruszki na wierzbie obiecują!!! Najgorszy możliwy internet mobilny, obsługa klienta tragedia, zawsze wszystkie linie zajęte, a dzwoniłam 6 razy. Jak widzę reklamę w TV z celebrytą Wojefuckim to mnie obrzydza, do końca umowy i dość!!!!
ZaletyNie ma
~Marcin / 2025-10-09 06:04
Ocena: 2.00 / 5
Po przejściu z UPC zaczęły się same problemy. Jakieś rutery wystające ze skrzynki wielkości wielkiego głośnika jbl gdzie wcześniej była mała kostka. Przepalony dekoder-technik miał być, ale odwołano. Miałem pójść do playa aby mi wymienili bo nie serwisują. Okazało się że nie wymienią ponieważ jestem po upc i muszę odesłać. Non stop na infolinii słyszałem że mam wykonać reset jak dekoder nie działał. Dałem wypowiedzenie to internet zaczął przerywać a po wizycie technika całkowicie przestał działać. Nie polecam!
ZaletyBrak
WadyTragiczny sprzęt i obsługa, bałagan po przejęciu upc
~Cezary / 2025-10-07 16:53
Ocena: 1.00 / 5
Gówno i niekompetentni ludzie na infolinii.... Gówniane usługi, szczególnie ten stacjonarny telefon z którego nie można zrezygnowć!
Zaletyżadnych
Wadywadą jest ta firma i jej pracownicy
~Cezary / 2025-10-07 16:49
Ocena: 1.00 / 5
Dn. 08.10.2025 ok. godz. 16:42 dzwoniła do mnie Pani z oferta handlową. Gdy próbowałem wyjaśnić, że usługa telefonu stacjonarnego nie jest mi do niczego potrzebna rozłączyła się. Buractwo i skrajny brak profesjonalizmu! Zdecydowałem się na rezygnację z usług tej firmy i nikomu ich nie polecam!!!