Otrzymywałem maile, że kończy mi się umowa na internet i mając czas zaszedłem do ich biura w Olecku, pytając o co chodzi z tym internetem. Powiedziały, że będzie nowa umowa i kurier przywiezie wzmacniacz sygnału. Tłumaczyłem, że wystarczy, to co mam, ale "nie słyszały". Długo i intensywnie wpatrywały się w monitory laptopów, niewiele się odzywając. Dopiero przy wyjściu powiedziały, że zapłacę pod koniec miesiąca dwie faktury, za stary internet i nowy, w sumie 300 zł. W domu doczytałem, że w skład tej opłaty wejdzie opłata aktywacyjna, 50 zł. Czyli niepotrzebna eutanazja emeryta, nie trzeba dobijać go kołkiem na miedzy, można załatwić go umowami, zwłaszcza kiedy czekają mnie jeszcze większe wydatki związane z postępowaniem spadkowym. Co prawda, jedna z pań powiedziała, przyjdzie pan, jak umowa się skończy, na co druga, a po co dwa razy chodzić, że załatwią teraz i "załatwiły". Czy ja samym wyglądem prowokuję, że można mnie oszukać?
ZaletyDawniej, przy innej obsłudze.
WadyOszustwa.
~KOZA / 2025-04-04 15:59
Ocena: 1.00 / 5
NAJGORSZA SIEĆ W POLCSE ZŁODZIEJE W BIAŁYCH RĘKAWICZKACH
ZaletyNIE MA
WadyCAŁE MNUSTWO
~Dorota / 2025-04-03 22:18
Ocena: 1.00 / 5
Mojej mamie ciągle znika jakiś kanał telewizyjny . Prosiłam pana który przyszedł żeby coś z tym zrobić, najlepiej wymienić dekoder gdyż nigdy nie był wymieniany i viagle Sue wiesza. A moja mama jest starszą osobą i sobie z tym nie radzi. Pan mnie wyśmiał. Poeiedxisl żeby nie wzywać ich do takich bzdur. I nic nie zrobił. Nie polecam. Była to mocno nie ciekawa wizyta przedstawiciela Play
~Remix / 2025-04-03 19:33
Ocena: 1.00 / 5
Za 2 miesiące jadę na wycieczkę po Europie i postanowiłem doładowywać cyklicznie konto karty Play za 10zł i kupowałem pakiet internetu na UE. Nagle sprawdzam i pakiety mi ładuje w internet na Polskę bo tam niby mam już limit 2600mb. Żadnej informacji nie dostałem smsem ani przy pakiecie nie pisało, że limit jest tak niski powinni informować, że osiągnięty limit i nie przyjmować zamówienia. Pisałem na "pomoc" ale powiedzieli że limit i innym kodem sprawdzać ten na internet w Polsce...Internet się skończy i zmieniam sieć. Play upadł nisko. Nie polecam
~Maras / 2025-04-03 10:31
Ocena: 1.33 / 5
Dramat! Przedłużyłem umowę w Play,zaproponowano mi kartę z darmowym internetem 100 giga więc wziolem.Gdy zacząłem używać karty internet dziwnie szybko się kończył i zaczęły przychodzić informacje że internet się skończył i za każdy 1 giga będzie naliczana opłata. Olałem temat i nie używałem karty. Po dwóch latach poszłam do salonu przedłuży kolejną umowę. Przy okazji zapytałem dlaczego tak szybko się kończy internet na tej karcie,przecież tam jest 100giga. Pani odpowiedziała mi że nie,na karcie ma pan 20 giga. Mówię sobie,dobra minęły dwa lata,ok mogłeś przyjść wcześniej odpuszczę sobie. Więc zapytałem czy mogę zwiększyć limit do tych 100giga. Pani odpowiedziała że nie ma problemu ale jednorazowa opłata będzie wynosić 50zl do kolejnej faktury. Spoko,damy radę niech Pani zwiększa. Na karcie miałem w końcu te obiecane 100g. Po trzech miesiącach przyszło do mnie że nie mam dokonanej wpłaty 26zł,89g. Faktury od lat place na bieżąco więc skąd ta opłata,no i dzwonię do Play. Powiedziano mi że jest to kara za zwiększenie internetu na karcie,ponieważ ta czynność spowodowała zerwanie umowy która była na te 20g. Nikt wtedy nie poinformował mnie o jakiś karach za takie zwiększanie limitu. A więc zapłaciłem 50zł za to że dwa lata temu zostałem oszukany i kolejne 26,89zł za to że naprawiłem błąd Pani w salonie. To będzie chyba moja ostatnia umowa z Play po takim potraktowaniu wieloletniego klienta który płaci faktury jeszcze w tym samym dniu co przychodzą.
ZaletyJakoś to działa
WadySzkoda mojej ręki
~Coll / 2025-03-31 21:13
Ocena: 1.00 / 5
Zdecydowałam się podpisać umowę z Play aby zakupić nowe telefony..wszystko prawie pięknie do czasu aż ieden znich model filo niestety ale poszła mu matryca.
Oddałam telefon na reklamacje czekałam 3 tygodnie aby usłyszeć że mi go nie naprawia bo nie było folii ochronnej co jest bzdurą telefon wrócił bez folii ochronnej.malo tego jeśli chce tej naprawyusze za nią zapłacić łącznie z kosztem wysyłki.
To ja im place abonament A ponad 600 zł a Oni pokazali jak głęboko mają mnie klienta w d...
Nie zostawię tak tej sprawy, nie poddam się !
Nikomu nie polecam tej sieci krętacze!
Mało tego nagle się okazało że zamiast mieć nową umowę wiecie co mam przedłużona umowę 8 7 numerów telefonów,to dopiero cyrk
ZaletyŁamanie prawa w białych rekawiczkach
WadyZalatuje oborą
~ela / 2025-03-31 18:40
Ocena: 1.00 / 5
Ponad 2 tygodnie temu zgłosiłam do Play, że pilot od dekodera nie działa. Wysłano mnie do salonu, a tam zostałam poinformowana ,że nie mają nowych pilotów. Na moje zapytanie kiedy będą mieć nowe piloty, bardzo niegrzecznie usłyszałam, że nie wiedzą. Na infolinii słyszę od doradców ,że temat jest w trakcie realizacja a jak długo będzie trwała realizacja to nikt nie jest w stanie odpowiedzieć. Ostatnio usłyszałam od doradcy ,że mogę poszukać pilota w salonach w innych miejscowościach. Tak traktuje PLAY swoich klientów.
Zaletynie ma
~Risto / 2025-03-30 22:12
Ocena: 1.00 / 5
Telewizja i internet w tych czasach o takiej jakości to kpina. Telewizja działa jak gówno. Szkoda jeszcze że nie śmierdzi. To nazwał bym ją stolec.
Nikomu nie polecam. Czekam aż się umowa skończy. Nigdy więcej Play.
ZaletyBrak
WadyWszystko to jest jedna wielka wada.
~Adrianna / 2025-03-30 10:05
Ocena: 1.00 / 5
gówno. obsługa niemiła i arogancka. jakiś facet uderzył mnie w twarz jak zwróciłam mu uwagę że wcisnął coś czego nie chciałam.
~Vee / 2025-03-29 21:18
Ocena: 1.00 / 5
Mam ochotę ich zaj... Nic w tej jeb... firmie nie działa. Strona firmowa nie działa. Ci.y z z obsługi stacjonarnej nie działają. Nic k.. nie działa. Banda niskorosłych schodzących po drabinie ewolucji homo ledwo... Aż się dziwię, że z tym poziomem IQ potrafią sobie d... podetrzeć. A miałem się już nie wk... i nie przeklinać. Ja pdl...
ZaletyNie śmierdziało
~Baaajzel / 2025-03-28 23:00
Ocena: 1.00 / 5
Bez ściemy ale odkąd Play przejęło UPC to tylko coraz gorzej, sieć wolniej, mało tego wygrałem sprawę sądową z Play, potem jak przeniosłem nr komórkowy do UPC, uregulowałem wszystkie należności, a oni po kilku miesiącach naliczyli mi opłatę zaległą ok.120 zł. Najlepsze jest to że po kilku latach jak już Play przejęło UPC to naliczyło mi opłatę niby roaming jak leciałem samolotem do Egiptu, i skurw...sysny doliczyli sobie odsetki i naliczyli do faktury niby roaming..
Tylko jak to jest możliwe żeby na wysokości 10 km nad morzem srodziemnym nagle roaming się naliczyli skoro wiadomo że tryb samolotowy włączony w telefonie na to nie pozwala.
Złożyłem reklamację o te skur..syny doliczyli mi już 180 zł bo niby koszty roamingu..
Zalety00000
WadyWszystko jest nie tak ja pier..lą
~Marek / 2025-03-28 21:29
Ocena: 1.00 / 5
Infolinia poniżej krytyki, czat na PLAY 24 nie odpowiedział na pytanie od miesiaca, w salonie obsługa opryskiwa i niekompetentna, ludzie z przypadku. Brak pilotów na wymianę itp, itp, itp. Ogólnie mniej niż zero.
ZaletyBrak
WadyKomunikacja z klientem, rozwiązywanie problemów, Brak fachowców w salonach i na infolini.
~Luka / 2025-03-27 21:10
Ocena: 1.00 / 5
Play naciąga klientow na zbedne uslugi, za ktore kaze sobie płacić. Pkay to nacisgacze
ZaletyBrak zalet. Dekoder 4k do niczego
WadyNaciagacze
~Tolo / 2025-03-27 20:04
Ocena: 1.00 / 5
Za obsługę klienta dałem jedną gwiazdkę a nie powinni dostać żadne. Bezczelne a czasami nawet chamskie zachowanie w salonie play i to samo na infolinii.
ZaletyNie istnieją
WadyGłównie wady
~Zdzisław / 2025-03-27 17:11
Ocena: 2.67 / 5
Profil Mój Play bardzo ubogi i nieprzejrzysty. Brakuje na nim informacji od kiedy obowiązuje umowa, brakuje informacji o kosztach ponoszonych przez abonenta w rozbiciu na poszczególne usługi. Bardzo często brakuje sygnału internetowego lub jest bardzo słaby. Sygnał telewizyjny w sieci Play jest opóźniony o około 35 sekund w stosunku do sygnału z UPC
~Zdegustowana / 2025-03-26 00:40
Ocena: 1.33 / 5
Bardzo nieuczciwa sieć. Najpierw konsultantka, chcac podpisać jak najwięcej umów, dzwoniła kilka razy, oferując gwiazdkę z nieba rodzicom i sąsiadom, po założeniu światłowodu. Teraz rachunki co miesiąc w magiczny sposób coraz wyższe, do tego przypisany nieaktywny numer, rzekomo starego nie dało się przenieść, a potem pojawił się, cud! A płacić nakazują za oba. Nigdy więcej!
Umowa przejęta po UPC w ofercie Play internet światłowodowy
A tak wygląda prawda, ciągłe kłopoty z internetem mające wpływ na oglądanie telewizji ( niestabilnie działający )
prędkość internetu w Gdańsku test łącza
Informacje jakościowe
Prędkość pobierania - download [Mb/s] 1.82
Prędkość wysyłania - upload [Mb/s] 2.67
Opóźnienie (RTT – ping) [ms] 141
Zmienność opóźnienia - jitter [ms] 385
NIE POLECAM !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
JAK JUŻ CIĘ ZŁAPIĄ TO MAJĄ CIE W D***E
ZaletyBrak
Wady179 zł za usługę TV i Internet którego nie ma wg mnie trochę za dużo
~NIEZADOWOLONY / 2025-03-24 16:05
Ocena: 1.00 / 5
Jakiś czas temu kupiłem urządzenie w związku z zawarciem umowy na odległość. Z tego co wiadomo na odstąpienie od umowy zawartej na odległość przysługuje czternaście dni bez podania przyczyny. W dniu otrzymania telefonu stwierdziłem, że nie spełnia on moich oczekiwań i odesłałem go wraz z formularzem odstąpienia od umowy. Moje zgłoszenie zostało zaakceptowane, przywrócono poprzednie warunki oferty, przyjęto zwrot urządzenia w systemie. Zapomniano jednak o bardzo ważnym szczególe. Zapomniano o zwrocie opłaty "startowej".
Wysłałem zapytanie dotyczące zwrotu powyżej kwoty. Na odpowiedź mieli 7 dni. Rozumiem gdyby była to reklamacja (wtedy mógłbym czekać do 30 dni na odpowiedź). To było zwykłe udzielenie odpowiedzi na zapytanie wieloletniego klienta sieci Play. W dalszym ciągu status zgłoszenia brzmi "W trakcie rozpatrywania".
Wielokrotnie dzwoniłem do sieci, pisałem na czacie z konsultantami. Żaden z nich nie był w stanie odpowiedzieć na pytanie dotyczące zwrotu. Inni "mydlili" mi oczy pisząc dzień po dniu, że moje zgłoszenie potraktują priorytetowo.
Postanowiłem odwiedzić Salon Sieci Play. Przedstawiłem konsultantce wszelkie informacje dotyczące sprawy, w której udałem się do salonu. Szczerze mówiąc język, który został użyty w opisie zgłoszenia jest niezrozumiały, komiczny i w zasadzie pozostawia wiele do życzenia.
Jestem wieloletnim klientem sieci, a moja sprawa została zbagatelizowana, a w zasadzie zmarginalizowana.
Dodam, że przedłużyłem abonament z innym urządzeniem. Gdybym wiedział, że tak sprawa będzie wyglądała, nie przedłużałbym umowy. Dziwię się temu , że skoro tyle osób jest niezadowolonych i pełno negatywnych opinii na temat tych oszust sieć nadal funkcjonuje w Polsce
NIE POLECAM TEJ SIECI!!! OSZUSTWO I ZŁODZIEJSTWO. ZALEŻY IM TYLKO ŻEBY WYŁUDZIĆ PIENIĄDZE. Dzwonią 7 miesięcy przed zakończeniem umowy żeby ją przedłużyć, a potem pozostawiają klienta samemu sobie.
Jak tylko skończy mi się ta umowa, zrywam z siecią! Ludzie obudźcie się. Przechodźcie do innych sieci, bo nic dobrego tutaj Was nie czeka!!!
ZaletyŻadnej
Wady1 000 000 000 000
~Monika / 2025-03-23 20:29
Ocena: 1.00 / 5
To co dzisiaj się dzieje z telewizją internetem to jakiś żart. Zrywanie i brak sygnału to standard. Odradzam wszystkim
~Uzytkownik / 2025-03-23 14:30
Ocena: 3.33 / 5
Mialem uslugi w Play. Mialem tez w prawie wszystkich innych sieciach uslugi i moge wydac ogolne opinie o nich w skalach porownawczych: Orange 1, T- Mobile 0, Plus 0, Play 3, Lajt Moboile 5. Jestem obecnie w Lajt Mobile.