strona 198 z 231
- « poprzednia
- 1 ...
- 196
- 197
- 198
- 199
- 200
- nastepna »
-
~Piotr / 2019-11-15 10:35
"usługi" tej firmy to dno i pięć metrów mułu ! Pobrali pieniądze z konta na miesięczny abonament,połączenia i smsy mogłem wykonywać kilka dni po czym wyłączyli mi te możliwości bez słowa wyjaśnienia.Zgłosiłem tą sytuację do punktu obsługi w Puławach,w Galerii Zielonej w środę o godz.11. Do dziś,jest piątek i prawie godz.11 nadal nie mogę wykonywać połączeń ani wysłać smsa,nikt w tej sprawie się ze mną nie skontaktował.Czyli trzy dni i nikogo to zgłoszenie nie interesuje !!! Doładowałem konto kwotą 50 zł,kod zrealizowany a na koncie zero zł !!! Gdy próbuję wykonać połączenie otrzymuję komunikat "nie możemy zrealizować tego połączenia" Trzeci dzień ! Dziadostwo jakich mało !!! Odradzam jakiekolwiek zakupy w tej firmie ! Mijajcie z daleka ! -
-
~MMGaw / 2019-11-15 09:02
Firma zlodziei i naciągaczy. Podejście do klienta dramatyczne. Aby czekają gdzie będą mogli naliczyć jakieś dodatkowe koszty i może ktoś się nie upomni o swoje. A nawet jak to zrobi to zaraz wyciągną regulaminy, drobne druczki i i tak nic nie da się załatwić. Najszybszy internet to jakaś kpina. Czasem nawet nie da się wysyłać wiadomości, a co dopiero obejrzeć filmu. Nie polecam!!! -
~Ajelcia / 2019-11-14 18:14
Złodzieje !!!!!!! Uwaga na umowy z tą firmą po rezygnacji z umowy zaczęli mi naliczać jakieś faktury rachunki mimo zapłaconych i uregulowanych płatności same problemy kłamią okradają ludzi. Przeszłam do Orange i nie mam problemu wszystko jasne bez owijania w bawełnę! Play to złodzieje najgorsza i najdroższa sieć w Polsce!!!!!!!! ZaletyżadnejWadyCała sieć jest wadą -
~Aga / 2019-11-14 17:36
Jestem w Play od 12 lat i to jest moja ostatnia podpisana umowa. Nie mam siły się z nimi szarpać. Absolutnie odradzam "podpisanie" umowy przez telefon. Co innego usłyszycie, co innego będzie w dokumencie. W salonie nie ma problemu, doradca wszystko wam wytłumaczy. W efekcie podpisania umowy przez neta płacę 14 zł więcej :) Zniżki i zgody jakoś nie obowiązują i nie ma jak tego wyegzekwować. Nikt nie lubi być naciągany, w związku z czym nastąpi stanowcza zmiana operatora. Dodatkowo nie dość że drożej niż gdziekolwiek indziej, to jedna z drugą panienka ( w godzinach niemożliwych dla normalnego człowieka), męczy telefonami z ofertą Play ubezpieczenia, Play telewizja, Play dodatkowy numer itd... I tak 3-4 razy w tygodniu. Żegnaj Play! -
~zaw / 2019-11-12 18:05
poziom - kompletne dno. bezprawnie korzystaja z danych osobowych klientow,pieniadze uzytkownikow sa kradzione a oni opowiadaja bajki o tym ze telefon uzytkownika samodzielnie sie laczy ze stronami internetowymi ktore kradna pieniadze, innymi slowy to wina telefonu uzytkownikow, o jakimkolwiek zawodowym atucie pracownic salonu w galerii wilenskiej nie ma mowy.Dno. -
~zbig / 2019-11-12 09:55
Firma naciągaczy. Nie dotrzymują zaproponowanych przez siebie warunków , by na siłę zatrzymać klienta. Obsługa klienta -porażka. Uciekać od tej firmy. ZaletybrakWadyObsługa klienat -
~abonament / 2019-11-08 21:00
Jestem użytkiem sieci Play prawie 4 lata i na szczęście kończy mi się abonament. Ceny niekonkurencyjne do innych sieci. Ciągłe problemy z zasięgiem. Ostatnio bardzo często na zasięgu edge i to w dużym mieście, gdzie posiadam telefon w dualsim i druga karta u innego operatora max LTE. Dzisiaj jestem po rozmowie z sprzedawcą reprezentującym ofertę. Mój abonament za numer to 50zł miesięcznie, gdzie otrzymuje super promocje za przedłużenie abonamentu na kolejne dwa lata w cenie i to jest najlepsze 55 zł. Po czym stwierdzam, że nie mam zamiaru przedłużać umowy, gdzie w tym samym momencie słyszę opryskiwy ton i "czego ja chce o co mi chodzi najlepsza oferta na rynku, nie mam co z pieniędzmi robić i chce brać abonament u kogoś innego i płacić więcej". Pani dzwoniąca i zachęcająca na przedłużenie umowy powinna być miła i przyciągać klienta a nie być wredna i mieć pretensje do całego świata. W przeciwieństwie do dzwoniącej Pani z infolinii sprzedażowej potrafię dodawać i wiem że aktualne 50zł jest mniejsze do nowej bardziej atrakcyjnej umowy na kwotę 55 zł. Zaczął bym się mocno zastanawiać nad podejściem do klienta i do statystyk z kilku miesięcy dlaczego tak wiele osób odchodzi z sieci Play.
Ps. Dodam, że telefon kupuje z wolnego rynku w własnym zakresie - opisuje sam abonament.ZaletybrakWadytrzymać się z daleka -
~Urszula / 2019-11-07 23:20
Naciągacze i nic więcej ...zapewniają że na danej lokalizacji internet działa ...po zgłaszanych reklamacjach od ręki że.internetu jednak brak ...wciskają kit że mylę się.bo on jest ...dzwoniąc na obsługę techniczną słyszę że nadajników w tej okolicy brak więc jak może być tam internet ..i płace co miesiąc za.cos czego nie mam ...kolejne naciąganie ..bierzecie urządzenie na raty doliczane do faktury ..mimo że je splacicie a nie zrobicie nic z umową ..to nadal płacicie za urzadzenie które teoretycznie jest spłacone ...złodzieje i naciągacze ZaletyZeroWadySame -
-
~Urszula / 2019-11-07 22:53
Złodzieje ...inaczej nie da się tej firmy określić ...bierzesz internet bo pracownik twierdzi że jest zasięg po czym płaci 100 co miesiąc a internetu 0 ...z porywami że coś zaczyna mielić ...technicy twierdzą że nie ma w tej okolicy przekaźników ale panie z działu reklamacji twierdzą że hula...totalny żart ...kolejna kwestia naciągaczy ...jak skończy wam się rata za urządzenie to pilnujcie wypowiedzenia umowy bo do póki jej nie zmienicie będziecie bulic za coś co splaciliście ..ta sieć to żart ..naciągacze -
~Dariusz / 2019-11-07 07:35
Tragedia oszuści nieczytelne przekazywanie informacji online opłaty za abonament nie wiadomo skąd podnosza się. ZaletyBrak -
~Kisiel / 2019-11-06 18:13
Wysyłają sms-y o ulepszeniach super szybki internet w telefonie płacę 30zł na miesiąc a przeglądarka laguje 4mb/s Internet, a na zwykłą kartę za 5zł jak kupię Internet to mam 60mb/s masakra ZaletyNwmWadyInternet -
~Anna .L / 2019-11-06 13:43
TRAGEDIA ! Jestem abonentem sieci Play i skończyła mi się umowa już rok temu, od tego czasu usiłuje dowiedzieć się czy mają jakieś ciekawe oferty dla stałych abonentów, Przy każdej rozmowie na infolinii konsultanci rozłączają rozmowę gdy pytanie niewygodne wynikające z niewiedzy lub innego powodu. Tak było kilkadziesiąt razy !!! INFOLINIA beznadziejna !
W punkcie play oferta jak dla nowych klientów. Internet bardzo słaby i nie wszędzie jest zasięg. Przechodzę do konkurencji i nie ma nad czym zastanawiać się i tak długo wytrzymałam.
Pozdrawiam czytających .AnnaWadyInfolinia tragedia
Słaby internet
Olewanie stałych klientów -
~cykor21 / 2019-11-04 23:20
Tragiczny poziom pracowników działu utrzymania klienta, tj. brak kultury, nieumiejętność słuchania, prymitywny język i ograniczony zasób słownictwa. Jeżeli tacy ludzie reprezentują firmę, to ja rezygnuję z usług.
Na szczęście klienta istnieje konkurencja.Wady- oferta dla obecnych klientów jest identyczna jak dla nowych klientów
- bardzo niski poziom obsługi klienta zarówno merytoryczny jak i ogólny -
~nigdy więcej Play / 2019-11-04 09:47
Zwykli oszuści jeśli masz telefon od nich to nie płacisz raz przez 24 m-ce tylko płacisz dopóki nie weżmiesz drugiego tel lub nie przedłużysz umowy.Następnym ich mykiem w umowie jest to jeśli masz internet od nich i zrezygnujesz to ta karta wisi na was dalej a po rozwiązaniu umowy naliczają Ci minuty pomimo zapłaciłeś abonament naliczą jeszcze za min.Nie polecam zasięg jest słaby obsługa do klientów jest jeszcze gorsza brak szacunku mimo 4 abonamentów i bycie w tej sieci od początku jej istnienia. -
~jarekjs / 2019-11-04 08:56
Nie można bez przerywania rozmowy normalnie porozmawiać. Występują problemy z zasięgiem telefonu oraz internetu. Wielokrotnie zgłaszałem problem w obsłudze klientów. Dostałem odpowiedź, że występują problemy na nadajnikach orange, więc się zapytałem dlaczego mnie przełączają. Nie uzyskałem sensowej odpowiedzi. Porażka!!!
Omijajcie tą firmę szerokim łukiem!
Ja przejdę do normalnej firmy.ZaletyBrakWadyBrak zasięgu, skomplikowane umowy, aktualnie są oferty dużo tańsze na rynku. -
~Anetkaaaaa / 2019-11-03 22:41
Jesteście zwykłymi złodziejami . Czekam już ponad 3 tygodnie nawet więcej o zwrot pieniędzy za wysyłkę. Najgorsza firma jaka może być nie polecam tej sieci ZaletyŻadnychWadyDużo by tu pisac -
-
~Natangoldi / 2019-11-02 17:08
Moja opinia jest taka ze play jest do dupy bo niechce mi dzialac net wifi w domu ZaletyNiewiemWadyNiechce dzialac -
~Owocowaa / 2019-11-02 16:18
Z dniem 13.02 skończyła mi się umowa na internet w play. Następnego dnia wyłączyli mi internet. Z racji mojej niewiedzy, że trzeba wypowiedzieć umowę (przy podpisaniu umowy pracownik nie raczył o tym poinformować) myślałam że sprawa jest załatwiona.
Po 3 miesiącach zadzwonili do mnie, że nie płacę od marca za internet więc mi go wyłącza od czerwca. Poszłam do punktu wypowiedzieć umowę. Mimo wszystko naliczyli mi kwotę 240 zł do zapłaty. Składałam dwa razy reklamację, pomimo tego, że w systemie widać, że zgłaszałam wielokrotnie w ciągu 2 lat trwania umowy iż nie mam internetu i braku wykorzystanych danych od marca upieraja się przy swoim i odrzucają mi reklamację.
LUDZIE NIE DAJCIE SIĘ NACIĄGAĆ I NAPRAWDĘ POLECAM TRZYMAĆ SIĘ Z DALA OD TEJ SIECI.Wadysłaby zasięg internetu -
~Robert / 2019-10-31 21:43
Salon firmowy Play totalna porażka pod każdym względem, caly Play to porażka. Obsługa klienta na poziomie 0, brak rzetelnych informacji od pracowników, źle przeszkoleni pracownicy pod względem przyjmowania reklamacji i brak informacji odnośnie procedury reklamacji.
Wybrałem sieć Play bo chciałem ulepszyć sobie życie i spróbować innego operatora, dawali 2 lata gwarancji na iPhone to wszystko sciema i kłamstwo. Słaby zasięg to jeden z elementów tego śmiesznego operatora. Oddałem telefon do naprawy po roku i kilku dniach, przyjęli. Jednak mija drugi miesiąc A telefonu dalej brak. Brak informacji podczas " niby" naprawy, pierwszy kontak po oddaniu do naprawy po 32 dniach. Klamali ze probowali sie kontaktowac, na moje pytanie czy maja jakies potwierdzenia w zwiazku z próbami kontaktu uciekali od odpowiedzi A finalnie stwierdzili że takiej nie mają.
NIE POLECAM z całego serca!!! -
~Monika / 2019-10-31 12:40
Jesteśmy wieloletnimi klientami Play, niestety przyznam że dla stałych klientów oferty są średnio zachęcające, dużo lepiej wypada to dla nowych klientów, ale tak jest wszędzie, byle by zdobyć nowego klienta. Aczkolwiek zawsze przedłużamy z Play umowę, bierzemy nowe telefony.
Natomiast muszę bardzo pochwalić obsługę Play. Za każdym razem kiedy dzwonię na infolinię odbierają osoby bardzo kompetentne, miłe, bardzo pomocne. Każdą sprawę można z nimi załatwić. Kiedy mój tata przez przypadek włączył płatną usługę (jest starszym człowiekiem, abonament jest na mojego męża) to Play bez problemu zrobił korektę do faktury i zwrócił zapłacone pieniądze za tą usługę. To samo jeśli chodzi o Play 24 i zaległości. Super, że można wstrzymać blokadę usług na 7 dni. Obsługa Play i konsultanci na medal. Pozdrawiam.ZaletyObsługa Play, konsultanci infolinii
strona 198 z 231
- « poprzednia
- 1 ...
- 196
- 197
- 198
- 199
- 200
- nastepna »