Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4664 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.47
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Tojatroll / 2020-02-06 00:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo źle bardzo źle bardzo źle bardzo źle 838383837r8r8484848484859594949595959559599695959595
    ZaletyNie ma zalet
    WadySą wady
  • ~Przemysław / 2020-02-05 22:49
    Ocena: 1.33 / 5
    Jakość do ceny jest nieproporcjonalna,Trasfer danych zanika.
  • ~Maja / 2020-02-05 16:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Przez wiele lat korzystałam z Play i wszystko było OK. Niestety, ostatnio przekonałam się, że należy stamtąd jak najszybciej odejść. Podczas przedłużania umowy pani pomyliła się i wklikała nie to co potrzeba. Efekt? Płacimy drożej, bo dodała usługę o którą nikt nie prosił i nie mamy tego pakietu jaki chcieliśmy na 3 telefony, jaki nam rzekomo obiecała.
    Co na to Play? ,,nic nie możemy zrobić, proszę wysłać wiadomość do..." i tak w kółko. Jedyne co zaproponowali to oddanie zakupionego podczas przedłużania telefonu i anulowanie umowy (będę bez telefonu ponad 2 tyg, bo trzeba jeszcze i tak czekać na decyzje - brawo Play!), tyle że bez zwrotu poniesionych kosztów. Przecież to ich pracownik nawalił, dlaczego nie idą na rękę wieloletniemu klientowi w ramach rekompensaty za ich błąd? Nie było nawet żadnego ,,przepraszam".
    WadyW tej chwili widzę same wady i mam w planach wynieść się, kiedy tylko skończy się umowa...
  • ~Nikita / 2020-02-04 15:42
    Ocena: 1.00 / 5
    A dodam jeszcze do swojej poprzedniej opinii ze 2-3 lata temu musiałam zaplacic ponad 1000 zł za prawie 40 smsów,ktore niby wysłałam w ciągu minuty o 2 w nocy,chociaż spałam i tel lezal na biurku.Zgłosiłam do wyjaśnienia i tak kazali zaplacic,bo przecież wiedzą najlepiej że ja te sms-y wysłałam.Oczywiście nikt nie wie jakie i na jaki numer,ale kosztowali po 32 czy 36 zł za sms
  • ~Nikita / 2020-02-04 15:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Korzystalam z Play chyba z 7 lat.Dzięki Bogu za pół roku kończy się umowa i nie przedłużam.Wycofuje 5 numerów i będę odradzac kazdemu! Internet znika i spowalnia.Tel.obsługa klienta beznadziejna,rozmawiają z Tobą jak z debilem i tylko naciagaja na koszty.Pomoze może jeden na ośmiu.Pojechałam do Kijowa i na granicy dostalam smsa ze skasowali mnie na 200zl za używanie Internetu,chociaz z niego nie korzystałam.Kupiłam jeden z produktów w sklepie stacjonarnym i okazało sie że wadliwy.Ale ani zamiany,ani zwrotu nie dostalam.Kierownik zaproponowal mi kupic i wymienić baterie.Oczywiście pójdę do rzecznika praw konsumentów bo nie minal miesiąc od zakupu.
    W diabły z taką siecią i obsługą
  • ~Tadeusz / 2020-02-04 14:46
    Ocena: 1.67 / 5
    Play to najgorsza siec ,a zwlaszcza na karte nikt nie wie kiedy bylo doladowanie i za ile
    wszystko jest ukryte, nie napiszesz do play bo tak zrobili aby nikt nie napisal do konsultanta
    jest to na play24 ,oszczegam chentnych do play zastanuwcie sie
    Wadykonsultant nie jest dostepny bo jak
  • ~Sfrustrowany / 2020-02-03 20:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Pomimo rozwiązania umowy na dwa numery dostałem kolejną fakturę - za kartę "dodatkową" z internetem z której mogłem skorzystać. Szkoda, że przy rozwiązywaniu umowy nikt o niej nie wspomniał. Zwyczajne naciąganie ludzi.
  • ~Katarzyna / 2020-02-03 10:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejni są w piątek dzwoniłam wszystko super. W piniedzialek odebrał ktoś inny już zupełnie inna oferta. Oczywiście mniej korzystna. Do tego niedoinformowany gościu który ciągle udawał że coś mu się zawiesza i ciagle mnie wylączał niby na minutę, a trwało to 4 minuty a moja kasa oczywiście leci. Wsadzcie sobie gdzieś swoje oferty.
  • ~Grucha1455 / 2020-02-02 15:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragiczne podejście do klienta (6 lat byłem w play), niekorzystne oferty - w innych sieciach człowiek z ulicy dostaje lepszą umowę.
    ZaletyBrak
    WadyBrak zalet
  • ~Dorota / 2020-02-01 16:02
    Ocena: 1.33 / 5
    Absolutnie nieodpowiedzalna firma.
    Za błędy konsultantow próbują obciążyć klienta
    ZaletyBrak
  • ~dawid gonet / 2020-01-31 22:04
    Ocena: 1.00 / 5
    pierd..glupoty czlowiek placi jak jaa zborze za 3 miesiace zqplacilem z 400 zl na doladowanoach i jeszcze mi naliczaja cos wiecej haba
    Zaletybrak
    Wadyw ujjj
  • ~Monika / 2020-01-31 10:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia z zasięgiem oraz w kontakcie telefonicznym i mailowym z obsługą tej sieci. Pomimo przekonania pracowników dwóch salonów sieci play w Kielcach do zasadności podstaw rozwiązania umowy- zweryfikowane ustawienia aparatu, samego urządzenia, wymianie karty i braku jakiejkolwiek poprawy korzystania z połączeń telefonicznych i internetu nie mam możliwości rozstania się z tą siecią.
    Odpowiedź mailowa lub telefoniczna na składane reklamacje jest taka sama, że problem jest z ustawieniem telefonu, sieci, aparacie lub karcie zweryfikowanych i wykluczonych zresztą przez ich pracowników w salonie.
    Masakra!!! Nigdy więcej!!!
  • ~Krystian F / 2020-01-27 08:15
    Ocena: 1.00 / 5
    PLAY - najgorsza sieć komórkowa w Polsce. UWAŻAĆ!!!
    Doświadczenia z siecią PLAY posiadam przez 2 letnią współpracę w abonamencie (dwa numery) oraz 6 letnią współpracę na kartę (jeden numer) mojej Żony.
    Zacznę może od abonamentu. Główną wadą tej sieci jest niekompetentna i pyskata obsługa klienta, która zamiast skupić się na rozwiązaniu problemu klienta, zorientowana jest na udowadnianiu swoich urojonych racji.
    W każdym miesiącu wracał temat bezpodstawnego naliczania opłat za kontakt z bankiem, w którym mam konto i za każdym razem po przepychankach słownych kończyło się umorzeniem należności i informacją, że przecież ich system nie umie tego obsłużyć. Czyli albo klient się nie zorientuje i go okradniemy, albo się zorientuje i jak nie uda nam się go zakrzyczeć, to oddamy środki i zwalimy na ułomność systemu.
    Absolutnym hitem było to, jak konsultant PLAY zadzwonił do mnie z propozycją przedłużenia umowy, na tych samych warunkach. Poinformowałem konsultanta, że skoro nie stać ich na lepszą ofertę to się pożegnamy z końcem umowy. Pan poinformował mnie, że lepszej oferty ze swojej strony dać nie może, ale może zgłosić mój numer do działu utrzymania klienta, który ma bardziej elastyczne oferty. Faktycznie, następnego dnia zadzwonił do mnie pracownik tegoż działu z ofertą 45 zł/numer…
    Duże przeboje mieliśmy też z numerem na kartę. Co miesiąc Żona ładowała 25 zł za pakiet rozmów, sms, mms i internetu. I co miesiąc te środki były kradzione przez sieć PLAY. Nie było ani usług, ani pieniędzy. Zazwyczaj awantura u operatora kończyła się uruchomieniem usługi, która została zakupiona. Aż do ostatniego doładowania.
    Środki zostały standardowo ukradzione przez sieć PLAY, ale teraz nikt nie jest w stanie nam pomóc, aby Żona miała zakupioną usługę. Wściekli przepisaliśmy jej numer na mnie, aby przejść do innej sieci. W tym celu pojechaliśmy do punktu PLAY, gdzie Pani ewidentnie z fochem na buzi, bo jak to klient przerwał jej ploteczki z koleżanką w miejscu pracy, w sposób chamski stwierdziła, że to przecież normalne działanie systemu i ona tam nic nie widzi i jedyne co może zrobić, to zarejestrować skargę. Poprosiliśmy o to oraz zgłosiliśmy potrzebę przepisania numeru. Oczywiście niekompetentna pracownica zapomniała nam wspomnieć, że jak dokonany tych dwóch czynności, to operator w sieci PLAY nie będzie miał dostępu do konta i możliwości rozwiązania zgłoszenia.
    Kilka godzin później zadzwonił do nas pracownik PLAY z tą informacją. Chwilę później przyszedł sms, że konto Żony zostało usunięte. Uznaliśmy, że skoro przepisanie numeru się dopełniło, to po prostu zarejestrujemy nowe zgłoszenie na moim koncie, co również potwierdził ten pracownik. Okazało się, że PLAY w trosce o swoich klientów zabrał wszelkie możliwości kontu, trzeba pobrać specjalną aplikację, na której Chat nie działa (rzekomy brak internetu, przy normalnym działaniu innych aplikacji i stron WWW), zaś jedyna działająca opcja to kontakt telefoniczny z konsultantem - płatny. Znowu po awanturze udało się anulować należność, ale konsultant długo udowadniał, że się nie da. W końcu jak przeszliśmy do złożenia skargi, to okazało się, że nie mogę tego zrobić, bo dane są na Żonę… Czyli albo kontaktowaliśmy się z dwiema sieciami PLAY, albo operator celowo uniemożliwia przeniesienie numeru i odzyskanie ukradzionych środków.
    Złodzieje i oszuści. Nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyChamstwo, złodziejstwo, oszustwo.
  • ~Ara / 2020-01-27 07:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje i kombinatorzy, po cichu przedłużali umowę w MIXie o kilka miesięcy(bynajmniej nie wynikało to z mojego błędu, bo pilnowałam comiesięcznych doładowań). Potrafią jedynie wydzwaniać i wciskać na siłę kolejne oferty, nawet w godzinach wieczornych. Zasięg sieci jest tragiczny, ładnych kilka sekund trzeba żeby się połączyć, nawet przy zasięgu, a mieszkam w dużym mieście.
  • ~pablo / 2020-01-26 23:14
    Ocena: 3.00 / 5
    Zastanawiałem się nad gwiazdkami ....... Od razu napiszę że mieszkam w dużym mieście. Za nim wybrałem operatora czytałem dużo opinii konsumentów. zależało mi na cieciu kosztów i na razie mam play abonament 20 pln , tv box za 55 i 10 internet elastyczny. Czy to dużo , nie wiem . Tam gdzie mieszkam jest tylko vectra lub satelita wszystko wychodzi drożej ponieważ ten cholerny internet stacjonarny min. kosztuje 40 pln a predkosc i jakosc daje duzo do zyczenia . nie jestem do konca przekonany co do play , ale narazie nie widze alternatywy cyfra 120 vectra 80 ( ta uboga ) , Co do jakości jest średnio, moim zdaniem mogłoby być lepiej z ofertą programową trochę ubogo ( mnie się podoba że wszystko moge cofnac do 7 dni wstecz a u innych operatorow to raz chodzi raz nie , w play nie ma problemow akurat z tym ) z internetu elastycznego nie zmienia się zużycie internetu podczas oglądania tv - sam to sprawdzałem , jednak obsluga klienta to dramat , infolinia jeszcze coś tam wie , chociaż nie wiele ale w salonach jest dramat . To nie tylko tyczy się play , T mobile podobnie. Widać że nie potrafią czytać ze zrozumieniem regulaminu , choć prawo wymaga aby był napisany w sposób czytelny ale to już inna bajka. Ogólnie w Polsce jest dramat z internetem, bajki o światłowodach i szybkościach są mocno naciągane, niestety ministerstwo cyfryzacji na to przyzwala a klient zostaje na samym końcu. Niestety to są również skutki rządzących którzy mają wszystkie instrumenty do sprawdzania jakości usług ale z jakiegoś powodu tego nie robią. Możemy tylko sami się domyśleć dlaczego. Moim zdaniem jest to lobbing firm telekomunikacyjnych bo wiadomo wyższe prędkości to większe rachunki a tym samym dochody. A miało być tak pięknie :)
    Zaletycena do usług
    Wadysłaba jakość usług
  • ~Stan / 2020-01-26 17:14
    Ocena: 1.67 / 5
    Współpraca z siecią Play jest uzależniona od formy. Kilka lat temu byłem stałym klientem abonamentowym, z kilkoma numerami. W tym czasie co chwilę pojawiały się różne, wydawałoby się niewielkie problemy, których rozwiązanie zajmowało nieraz miesiące. Później te same numery przeniosłem do prepaid. Od tego czasu wszystko działało jak należy, w dodatku było taniej. Niedawno, pomyślałem aby ponownie wrócić do abonamentu. Otrzymałem ofertę dokładnie taką samą jak w usługach prepaid, co skłoniło mnie do podpisania umowy. Od tego czasu ciągłe problemy techniczne - brak internetu, brak zasięgu. Składam już kolejną reklamację - oczywiście bez rezultatu. 21 wiek a Play się cofa :). Stanowczo odradzam przechodzenie z prepaid na abonament!!!
  • ~Łukasz / 2020-01-26 15:45
    Ocena: 1.00 / 5
    to jest największe gówno, darmozjady płacę koło 100zł mies. i dostaje max 6Mb na sec a po tyg. 121Kb na sec. podpisałem umowę z innym operatorem i wszystko łanie jeszcze płacę mniej
    Zaletyhehe działa prez 2 dni
    WadyZbyt dużo żeby wymieniać np. prędkość niska, płatność wysoka
  • ~Jeszcze chwilę / 2020-01-26 00:29
    Ocena: 2.33 / 5
    Brak darmowych mms-ów. Internet porażka odchodzę do konkurencji.
    WadyBrak darmowych mms-ów. Internet porażka odchodzę do konkurencji.
  • ~Marie / 2020-01-25 19:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak tylko skończy nam się umowa ,po wielu latach będąc w Play odchodzimy do innej sieci..naliczaja nam opłaty za tv box, który został zwrócony i podpisaliśmy wypowiedzenie umowy.zglaszanie problemu nic nie daje,faktury nadal przychodzą z dodatkowym naliczaniem opłat za tv box. Jesteśmy zmęczeni ciągłym domaganiem się wyjaśnień. Brak kontaktu telefonicznego pomimo pisemnych próśb. Konsultanci z salonu są bezsilni. Obsługa klienta ,rozmowa na infolinii żenada. Kobieta wmawia nam że jesteśmy oszustami. Tego jest za wiele.przenoszę 5 numerów...następne będą firmowe,którym mamy 6.Good by Play !!
    ZaletyŻadne
    WadyOszukiwanie klienta,słaby Internet
  • ~Joy / 2020-01-25 00:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Play to islandzko-grecka spółka. Jestem z nimi od 2012 i do dziś za 30zł/mc mam mizerne 2GB. Zostało mi jeszcze 9 miesięcy do końca umowy i odchodzę na zawsze.

    Aero2 od 8 lat daje mi darmowy internet bez limitu ilości a prędkość wystarcza na oglądanie filmów na HBO i YT...zasięg w Łodzi miodzio.
    ZaletyDziałać działa
    Wady2GB za 30zł/mc od 2012
    Laski w salonach wiecznie czegoś nie wiedzą
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4664
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3955
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3009
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2605
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1296
Lajt Mobile
Ocena: 3.90, ilość opinii: 1070
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4487
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2023
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186