Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4605 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.47
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.29
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Censor / 2019-12-04 17:09
    Ocena: 5.00 / 5
    Mam Fakt mobile i sobie chwalę. 10 gb ,sms ,mms ,gadanie po 15gr.
    Dostali 500+ i ciągle im mało.
  • ~Emil. / 2019-12-03 16:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Emil Krajewski Nie polecam korzystania z usług tej firmy ! Przedłużyłem umowę gdzie zostałem poinformowany że będą takie same warunki . Na koniec okazało się że abonament jest powiększony o 100 zł a winą obarczają mnie bo podpisałem taką umowę ! To że zostałem w błąd wprowadzony przez obsługę nie pozostaje argumentem w uznaniu działu reklamacji. Umowa została przywieziona przez kuriera i podpisana w szybkim tempie gdyż zaufałem tejże sieci ! UWAŻAJCIE NA NICH !
    Zaletybrak
    Wadybrak profesjonalnego podejścia do klienta i liczą tylko na wyzysk ! widocznie chcą utracić klientów działjąc w tens sposób !
  • ~arlo / 2019-12-03 15:18
    Ocena: 1.67 / 5
    Coz za beznadziejny operator internetowy, ciagle sie internet zawiesza albo spowalnia tak ze strona wyswietla sie po kilku minutach!
    po zmianie sim’u na Orange wszystko od razu zaczelo dzialac jak nalezy.
    Wiec sprobowalem raz jeszcze z Play i znow do niczego.
    W dodatku dokupienie dodatkowych GB jest drogie.
    Zatem unikajcie Play’a jak ognia.
    To juz Plus jest lepszy, tyle ze w Plusie z kolei oszukuja i zabieraja kase z konta za nic.
    Zaletyzadnych zalet
  • ~Adi / 2019-12-03 13:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna porażka z momentem wypowiedzenia umowy predkosc spadła drastycznie nawet sie uzywac nie da przerywa i zawiesza sie nie podoba mi sie takie złodziejskie zachowanie,po wizycie w salonie i zmianie karty problem zgłoszono ale czas do miesiaca czyli łaczny do konca umowy
    Zaletyprzed wypowiedzeniem umowy bylo ok ale....
    Wadyale potem to jakas porazka nic tylko zalecam unikac
  • ~PB / 2019-11-30 18:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tej sieci. Jestem wieloletnim klientem Play, chcąc przedłużyć umowę udałem się po przedstawienie oferty do salonu tej sieci w moim mieście.
    Pierwszym (kretyńskim) pytaniem jakie zadał mi Pan z obsługi było "Czy w grę wchodzi likwidacja starego numeru i zmiana na nowy, ponieważ dla stałych klientów nie mają korzystnych ofert, jedynie dla nowych użytkowników".
    Jeśli tak wygląda polityka tego operatora w zakresie utrzymania klienta, to ja uciekam. Nie wiem jeszcze gdzie, byle nie mieć nic wspólnego z PLAY.
    Z obsługą infolinii operatora jest podobnie. Kilkurotnie usiłowałem skontaktować się z biurem obsługi klienta w celu poznania oferty, jako że nie podejmuję decyzji na poczekaniu, za każdym razem umawiałem się z operatorem na ponowną rozmowę w umówionym terminie w celu dokończenia sprawy. Nikt nigdy nie oddzwonił.
    To kolejny powód dla którego uciekam od państwa.
    Zaletybrak
    WadyBrak korzystnych ofert, cena, kontakt z infolinią, niski poziom obsługi w salonie
  • ~Kris / 2019-11-28 21:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Play to najgorszy złodziej na naszym rynku. Obsługa klienta nie istnieje.
    Moja opinia jest w 100% przemyślana . Od sierpnia nie potrafią załatwić sprawy ze zmarłym właścicielem abonamentu. Bezprawnie co miesiąc próbują wyłudzać kasę za abonament.
    ZaletyBrak
    WadyBrak wsparcia.
    Wolny internet.Słaby zasięg
  • ~Marek / 2019-11-27 10:12
    Ocena: 2.33 / 5
    Play w okresie testowanie zwiększa zasięg, po podpisaniu umowy wszystko działa o połowę wolniej lub wogòle, każą np. zmienić ustawienia na innego operatora w urządzeniu gdzie nie ma takiej możliwości.
  • ~Ktoś23 / 2019-11-26 21:45
    Ocena: 2.00 / 5
    Kilka lat byłyśmy w sieci Play. Miałyśmy ofertę rodzinna, która niestety z roku na rok była coraz gorsza.
    We wrześniu tego roku postanowiliśmy przejść do Tmobile. Przejście miało nastąpić po kolejnym okresie rozliczeniowym czyli 15 października.
    Przeszlysmy, dostaliśmy fakturę z Play do opłacenia, wszystko zostało opłacone. A po kilki dniach przychodzi kolejna faktura na 90zl! Niestety się zgapilysmy i za późno poszlysmy do salonu, bo jak się okazało, nasz nowy operator nie rozwiązał wszystkich umów. Pozostał nam internet i router. Za 90zl! Nikt nam nie powiedział że coś takiego posiadamy. Nawet nie wpadlysny na to, że skoro umowa była rozwiązana to trzeba chodzić i rozwiązywać kolejne. Więc mamy do zapłacenia kolejne 90zl za kolejny okres rozliczeniowy.
    Uważam, że to po prostu oszustwo i zdzieranie z pieniędzy. Pani w salonie miała totalnie nas gdzieś i nie robiła sobie z tego nic, że nie zostaliśmy poinformowanie, że trzeba coś jeszcze rozwiązywać.
    Słabo Play, słabo. Więcej nie wrócimy.
    ZaletyPrzyzwoity zasięg
    WadyNaburmuszona obsługa, kłamiąca w oczy
    Brak jakiejkolwiek informacji o kolejnych krokach rozwiązywania umowy
    Okropne ceny za coś czego nawet nie używam
  • ~Klient5572696 / 2019-11-25 18:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tego zlodziejskiego operatora. Jak przez kilka lat korzystałem z internetu mobilnego, bez umowy, to smigal jak należy i przez kilka lat wystarczało 100 GB na miesiąc i nigdy nie zabrakło i nie buforowalo. Jak tylko podpisałem umowę we wrześniu tego roku, na dwa lata i 150 GB to teraz korzystając tyle samo co kisdys, to te 150 nie starczy na dwa tygodnie. Oni twierdzą że idą z postępem i ulepszaja, a w sumie play to jest jedno wielkie gow. Non stop buforuje mi filmy. Nigdy więcej, ale to nigdy nie popełni już takiego błędu że będę robił na złodziej i oszustów. Jak tylko umowa się skończy, to już na zawsze konie z tym operatorem. No chyba już nic gorszego nie ma rynku, a celebrytom trzeba zapłacić za występy w reklamach. Ciekaw jestem czy oni korzystają z tego bedziewia i tak wychwalaja że to największa sieć w Polsce. Największe gówno.
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Adam / 2019-11-24 22:41
    Ocena: 3.00 / 5
    Usiłowałem jako firma przejść z Orange do Play (przenieść Internet i telefon).
    Pierwsze podejście - po 40 minutach czatu przez Internet z konsultantem "błąd systemu": "jeśli nie otrzymasz potwierdzenia w 24 godziny, spróbuj jeszcze raz." Zdarza się.
    Drugie podejście po 24 godzinach - po 40 minutach zamówieni przyjęte, mam czekać na kuriera. Niestety następnego dnia informacja, że niekompetentny konsultant nie zauważył "Sp z o.o." w nazwie firmy i zamówienie jest jak dla osoby prowadzącej działalność gospodarczą (jest jakaś różnica), zamówienie anulowano.
    Trzecie podejście następnego dnia - po 40 minutach czatu informacja, że "weryfikacja mówi, że nie może dać urządzenia" (a więc i Internetu). Zamówienie nie dochodzi do skutku. Konsultant nie potrafi powiedzieć nawet co to jest ta "weryfikacja" ani dlaczego to ograniczenie. Sugestia "może jakieś rachunki niezapłacone" - firma z nieposzlakowaną opinią, działa od 2002 roku, bez zaległości jakichkolwiek, ale oczywiście nie ma z kim rozmawiać, bo jedyny kontakt z Play jest przez czat albo telefon do tych samych orłów, którzy trzy razy już mnie spuścili.
    ZaletyInternet z zewnętrzna anteną - pewnie lepszy zasięg niż inne. Nie miałem szansy sprawdzić.
    WadyŻałośnie niekompetentna obsługa klienta (przez czat w każdym razie).

    Nie wspominając o tym, że z każdym rozmówcą zaraz są na "ty". Mam swoje lata i takie spoufalanie nie bardo mi się podoba.
  • ~Bartek / 2019-11-24 17:50
    Ocena: 1.67 / 5
    Play to najgorszy wybór. Nie polecam. I przestrzegam. 10 każdego miesiąca rozpoczynam kolejny okres rozliczeniowy. 7 listopada przeniosłem swoje nr z firmy na osobę prywatną. Miało to trwać 24 godz. 9 listopada zlecilem nowemu operatorowi przeniesienie nr. Okres 1 miesiąca wypowiedzenia zachowany. Miałem kończyć współpracę 9 grudnia. I co ? Dostałem 7 odmów przeniesienia nr że względu na błędne dane rejestracyjne. Kolejne telefony na płatną infolinię. Oczywiście nikt nic nie wie. Ale jak się dowiedział to okazało się że może zły nr dowodu osobistego jest systemie. Okazało się że jest ok. Kolejne próby kolejne odmowy. Drugi powód źle przesłany formularz zawierający tylko nr PESEL. Po kilku telefonach i wizytach w salonie okazało się że błąd wystąpił w sieci Play. Mam to potwierdzone przy rozmowie z konsultantem. I zapewnił mnie że pierwsza próba przeniesienia nr liczy się jako czas wypowiedzenia umowy czyli 9 grudnia. Spokój trwał tydzień. Kolejna odmowa z tego samego powodu. Błędne dane rejestracyjne. Dziś dowiedziałem się że w playu działają 2 systemy ( pracownik w salonie z 4 letnim stażem dzisiaj dowiedział się o tym drugim systemie) i w tym drugim systemie nadal moje nr widnieją na firmę. Dopiero dzisiaj zostało to zmienione nie z mojej winy tylko sieci ale ja muszę za to zapłacić abonamentem na kolejny miesiąc bo rozwód wg Play nastąpi w styczniu. Na moje kilkukrotne pytanie dlaczego za błędy po stronie Play ja muszę płacić pani konsultant dzisiaj stwierdziła że rozmowa jest niemerytoryczna. Jeżeli ktoś przetrwał do końca postu dziękuję. Nigdy więcej Play.
    ZaletyBrak
    WadyObsługa klienta na koniec umowy
  • ~Renata / 2019-11-24 15:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten operator to porażka...muszę nie stety zapłacić jeszcze raz za rachunek który zapłaciłam w lipcu, oni mi mówią że nie mają odnotowane płatności. Ja im pokazuje moje wszystkie rachunki opłacone ale jakoś to nie robi na nich wrażenia...generalnie nie wiem co robić, szlak mnie trafia że muszę jeszcze raz zapłacić za rachunek
    ZaletyBrak zalet
    WadyNie fachowa obsługa klienta
  • ~jacaszka / 2019-11-23 19:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten operator to jakaś porażka, podobnie jak jedna z osób padłem ofiarą braku informacji o wypowiedzeniu również karty grupowej do internetu. To co się dzieje w punktach obsługi to jakaś patologia a nie ludzie którzy mają udzielić wszelkich możliwych informacji adekwatnych do zaistniałej sytuacji. w CH MOLO w Szczecinie właśnie znajduje się taki punkt, totalna porażka i niekompetencja. Niestety PLAY okazał się firmą którą wyróżniają tylko wciąż nowe już tak naprawdę nic nie dające reklamy z celebrytami, to już jednak dawno nie działa. Nie dbają o klienta obecnego, zgodnie z potoczną opinią zależy im tylko na nowych. To tandetna sieć z wątpliwą jakością połączeń nie wspominając o jakości transferu internetu. Bez żalu i smutku w poczuciu uwolnienia się od tandety odchodzę od tego operatora. Jeżeli ktoś się waha to zachęcam do podjęcia szybkiej decyzji o ich opuszczeniu. Nie są warci aby im zaufać, życzę im jedynie już rychłego końca ich działalności.
    Zaletyjuż dawno, dawno żadnych
    Wadysame i wiele
  • ~BylaKlientka / 2019-11-23 17:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Zrezygnowałam z usług, byłam w salonie Play pytałam o wypowiedzenie, okres wypowiedzenia, przeniesienie nr itp. osoba, która udziela mi informacji nie powiedziała nic o tym, że należy również wypowiedzieć umowę na jakąś kartę do internetu, z której nigdy nie korzystałam. Okazuje się, że przy abonamencie 100zl za 2 numery, nagle abonament za kartę wynosi 80zl. Muszę teraz opłacić taka kwotę za ten miesiąc oraz za kolejny, który będzie miesiącem wypowiedzenia. Jestem zażenowana poziomem Waszej usługi, obsługą klienta oraz tym, że w memomecie kiedy Play dowiedział się że przenoszę numer prędkość internetu spadła do totalnego minimum.
  • ~Justyna / 2019-11-22 15:46
    Ocena: 5.00 / 5
    Ciekawa oferta pakietów oraz zadowalająca obsługa klienta. Moźliwość uzyskania sprawnej odpowiedzi zarówno telefonicznie , jak i poprzez aplikację. Szybki odzew z obsługi klienta w sprawie moich niejasności i mojej nieuwagi. Serdecznie polecam :)
  • ~Smyku / 2019-11-21 16:18
    Ocena: 2.33 / 5
    Masakra, 7 lat było ok, noga się powinela, zadzwoniłem że wstrzymanie usługi do czasu spłaty to potraktowali mnie jak najgorszego odrazu wypowiedziane umowa włącznie z karami
    ZaletyJuż niema współpracy z nimi
    WadyTraktowanie zlapanego klijeta jak śmiecia
  • ~Zbigniew / 2019-11-21 08:16
    Ocena: 1.00 / 5
    PLAY TO TRAGEDIA !!! internet działał ładnie a teraz to nawet strony mi sie nie chcą wgrywać. Od 10 lat byłem i to już teraz jest koniec. Jest zasięg LTE a nic nie mozna pobrać :( 100 GB internetu na miesiąć a wykorzystuję 20GB. JESZCZE RAZ TO SĄ SCIEMNIACZE I ZŁODZIEJE . NIE POLECAM TEJ SIECI . zobaczymy teraz jak jest w T-MOBILE?
    ZaletyBRAK
    WadyZASIEG LTE a tak na prawde to nie ma
  • ~Sylwester / 2019-11-18 17:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Prędkość i działanie internetu w tej sieci zakrawałoby o dowcip gdybym nie był użytkownikiem. Jako że nim jeszcze, niestety, jestem to bardziej niż śmieszyć - frustruje. W godzinach wieczornych, tj. największego obłożenia można zapomnieć o korzystaniu z internetu na komórce. Czas ładowania stron jest tak potwornie długi, że zanim się załadują to człowiek zapomni po co w ogóle je otwierał. Całość doświadczenia z tą siecią jest fatalna. Nie polecam, odradzam, nie poleciłbym największemu wrogowi, nawet teściowej.
    ZaletyMoja umowa już niedługo się kończy...
    Wady...ale niestety nadal trwa
  • ~Misiu / 2019-11-15 18:36
    Ocena: 1.33 / 5
    Jestem od lat w Play. Ponad dwa lata temu dostałem wspaniałą ofertę abonamentu za 20zł. reszta nielimitowana. Internet 7GB. Dodam, że po kilku rozmowach z działem utrzymania klienta. Teraz dostaję super propozycję. 7GB internet, reszta nielimitowana we wspaniałej cenie 40zł? Oczywiście po kilku rozmowach z działem utrzymania klienta. Pytam się gdzie tu sens i logika. Gdzie oszczędności dla mnie? Gdzie propozycja utrzymująca klienta w sieci? Dlaczego nie sprawdzają jaki plan ma klient tylko dzwonią na pałę i się ośmieszają. Dźwięk opadającej szczęki podnieconego swoją ofertą pana lub pani jest bezcenny jak mówię jaką ja mam ofertę. I potrafię dzwonić po kilka razy dziennie z tą samą debilną ofertą. Chcę przenieść numery, konkretnie dwa do innej sieci, ale jak czytam opinie to jestem załamany. Nie polecam.
    ZaletyDwa lata temu oferta była super.
    WadySłaby zasięg, dobrze działa tylko przez przekaźniki t-mobile, debilne propozycje, brak możliwości dogadania się, co było możliwe dwa lata temu.
  • ~Piotr / 2019-11-15 10:35
    Ocena: 1.00 / 5
    "usługi" tej firmy to dno i pięć metrów mułu ! Pobrali pieniądze z konta na miesięczny abonament,połączenia i smsy mogłem wykonywać kilka dni po czym wyłączyli mi te możliwości bez słowa wyjaśnienia.Zgłosiłem tą sytuację do punktu obsługi w Puławach,w Galerii Zielonej w środę o godz.11. Do dziś,jest piątek i prawie godz.11 nadal nie mogę wykonywać połączeń ani wysłać smsa,nikt w tej sprawie się ze mną nie skontaktował.Czyli trzy dni i nikogo to zgłoszenie nie interesuje !!! Doładowałem konto kwotą 50 zł,kod zrealizowany a na koncie zero zł !!! Gdy próbuję wykonać połączenie otrzymuję komunikat "nie możemy zrealizować tego połączenia" Trzeci dzień ! Dziadostwo jakich mało !!! Odradzam jakiekolwiek zakupy w tej firmie ! Mijajcie z daleka !
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4605
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3927
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2982
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2581
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1274
Lajt Mobile
Ocena: 3.98, ilość opinii: 1040
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2017
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186