Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4736 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.47
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Krzysiek / 2020-04-22 12:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta nie można tego tak nazwać nic nie pomagają podejście do klienta masakra olewają każde zgłoszenie za każdym razem piszą to samo czyli kopiują i wklejają zmieniają tylko numer zgłoszenia ważne byś płacił więcej ich nie interesuje nie ma żadnej pomocy w rozwiązaniu problemu nikt niczym się nie interesuje nie polecam tej sieci która uważa się za najlepszą w Polsce owszem ale najlepsza w olewaniu ludzi
  • ~Adam / 2020-04-21 22:03
    Ocena: 1.00 / 5
    oferty dla klientów związanych z firmą od 9 lat - na poziomie żenującym. ktoś proponuje użytkownikowi, który regularnie płaci i nieprzerwanie od niemal dekady, oferty które były w 2015. odchodzę bez żalu. nie będę wspierać takiej ohydnej polityki, oszustw i ciągłego naciągania na koszty. 10 gb internetu dla stałego klienta od 9 lat w 2020 roku to jest strasznie mało, a proponowanie dokupowanie sobie tego, gdzie za cenę abonamentu u innego operatora mam to w cenie - uważam za żenujące.
    Zaletybrak
    Wadywysokie ceny, nieatrakcyjne oferty, olewacki stosunek do klienta
  • ~Karol / 2020-04-21 21:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet co 5 min brak interneru. 0,5 kb/s i zwalona obsługa klienta.Nie polecam lepszy plus.
    Zaletybrak
    Wady-połączenie
    -złodzieje okradają ludzi
    -Słaba obsługa klienta
  • ~Fajniejest / 2020-04-21 14:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Porazka.
    Najgorsza sieć jaka może być.
    Zasięg w tej sieci to jakiś koszmar.
    Nie polecam tego gówna
    ZaletyGówno
    WadyGówno
  • ~Duke23 / 2020-04-18 11:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Byłem w Playu kilka lat. W zasadzie wszystko działało OK. Pod koniec zeszłego roku zadzwonił konsultant i powiedział, że umowa dobiega końca i ma dla mnie bardziej korzystną. W wyniku tej umowy zamiast jak poprzednio płacić 110 zł/mies za abonament płacę 221 zł. Nikt nie przysłał mi umowy do podpisania. Interweniowałem 4-krotnie. Za każdym razem odpowiedź była: "przekażę, ktoś będzie do pana dzwonił." Nie zadzwonił nikt. Za każdym razem dostałem to samo wyjaśnienie mailem, że sprawdzono i wszystko jest w porządku. To ja zgodziłem się na taką umowę. Prosiłem o nagranie rozmowy z konsultantem - nie ma mowy. Nic nie dostałem. Ponoć mam doradcę w sieci Play, ale dopiero teraz dowiedziałem się, że go mam. Przedtem nigdy się ze mną nie kontaktował, nigdy nie zadzwonił z jakąkolwiek propozycją, czy poradą, co byłoby dla mnie korzystne. Nazwa doradca jest tutaj groteskowa. Powinna oznaczać kogoś, kto daje rady. Ten nie odezwał się do mnie ani razu przez lata.
  • ~Wojciech / 2020-04-17 13:56
    Ocena: 5.00 / 5
    A dzisiaj spotkała mnie miła niespodzianka od Playa więc odszczekuje złości :)) I podniosę trochę średnią ocen.
  • ~Wojciech / 2020-04-17 00:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Piszą SMS że za dwa dni pobieraja opłatę, po czym pobierają po jednym dniu i pakiet się zeruje i trzeba płacić 30 za włączenie pakietu.Reklamacja nie skutkuje. Drugi raz taka sytuacja...w środę o 11.00 dostaje SMS, a w czwartek popołudniu pakiety wyzerowane.Dwa dni to dwa dni. W najbliższym czasie zmieniam operatora.
  • ~Kesil / 2020-04-16 18:37
    Ocena: 2.33 / 5
    Od prawie 8 lat jestem w tej sieci, a spotkała mnie taka przykra sytuacja. Kilkakrotne próby rozmów z konsultantami i prośbami o pomoc, kończyły się zwykłym zbyciem i zerową pomocą w sprawie.
    Zablokowano mi połączenia, w dodatku nie z mojej winy. Różni konsultanci mówili, że co rusz coś innego jest przyczyną.
    W końcu po przyjęciu reklamacji, mogę czekać 30 dni, dla pocieszenia może 7, bez połączeń, smsów, oraz Internetu. Dla osób nie opłacających faktur, Play ma możliwość 7-dniowego ściągnięcia warunkowo blokady połączeń, a dla dobrych płatników, z powodu błędu systemu, nic się nie da zrobić. Mimo próśb, ponieważ pracuje aktualnie zdalnie, głównie na rozmowach przez telefon. Kiedy chodziło o przedłużenie abonamentu, potrafiono dzwonić po kilka razy w ciągu dnia. W odwrotnej sytuacji niestety zero jakiejkolwiek reakcji, czy chociażby chęci pomocy w rozwiązaniu sprawy. Jednym słowem jestem rozczarowana podejściem do klienta, do jego spraw.
  • ~Riko / 2020-04-16 18:06
    Ocena: 3.00 / 5
    Play daje free internet 10g czy ktoś wlanczyl to czy to jakaś podpucha
    ZaletySzybkie załatwienie klijenta
    WadyInternet siedzę więcej na wfi niż internet paky a 3 dni i już 2 g wykorzystałem dziwne prawda
  • ~Franeeek / 2020-04-15 18:13
    Ocena: 1.00 / 5
    najgorsza sieć w jakiej byłem
    internet 50 kb/s obsługa klienta fatalna
    dzwoniłem do nich czekałem 20 minut po czym rozłączyli się
  • ~Igor / 2020-04-15 17:13
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie polecam!! Nie uczciwa i nie rzetelna firma. Dobra obsługa klienta.
  • ~Marcin / 2020-04-15 17:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Przygoda z play trwałą wiele lat, dlaczego tak długo? Ponieważ zawsze nie było czasu na przyjrzenie się ofercie innych sieci,aż w końcu nadeszła ta chwila. Kilka numerów (abonament i karta - czyli dzieci, dziadki)było od 2013r i co zaproponował play za wieloletnią współpracę? Nic sensownego. Zatem przeniosłem 4 numery do innego operatora na o wiele lepszych warunkach. Dzisiaj przenoszę następne dwa numery.
    Został tylko mój abonament + internet do domu. Dlaczego? Bo niestety w domu najlepszy zasię dla internetu ma właśnie play. Ale..... Powiedziałem, że kończę w punkcie, że kończę współpracę, więc zaproponowano mi ofertę - gorszą od poprzedniej :-), a ponieważ nie zgodziłem się teraz codziennie mam telefon z "obsługi klienta z kolejnymi propozycjami, każda taka sama (ha ha ha), nawet przełączano mnie do działu ofert specjalnych i znowu to samo. Świadczy to o chaosie i braku przekazu informacji w firmie. Ponieważ mam jeszcze 3 tyg., a cała sytuacja mnie bawi to jeszcze się trochę z nimi podroczę.

    PLAY=PORAŻKA, żałuję tylko, że nie słuchałem kolegi i szybciej nie wykonałem tego ruchu. Firma korzystała z mojego NYGUSTWA. Nie wspomnę o wszelkich możliwych opłatach dodatkowych.

    Przeniesienie numeru nie jest trudne. Parę minut rozmowy, a resztę wykonuje wasz nowy operator.

    Pozdrawiam i zachęcam do przyjrzenia się ofertom u konkurencji.
    Zaletyzasięg w mojej okolicy większy niż u konkurencji
    Wadyczuję się jak owca golona z każdej strony, dodatkowe opłaty, których nie byłem świadomy, reszta informacji w ocenie ogólej
  • ~Miki / 2020-04-15 16:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Najbardziej chciwa sieć w jakiej byłem. Czekam już tylko na koniec umowy i nigdy z nimi już nie będę współpracował, wam również odradzam, chyba że chcecie płacić najdroższe Rachunki za telefon ever.
  • ~Nick / 2020-04-15 12:20
    Ocena: 2.00 / 5
    Sieć play uwielbia oferować promocje w stylu darmowy internet na kartę, 10 GB internetu z okazji pandemii. Jednak kiedy będziecie chcieli państwo z nich skorzystać usłyszycie ze oferta nie dotyczy waszej taryfy. Bez względu na to jaką posiadacie. Zawsze będzie coś nie tak. Nie polecam sieci. Póki płacicie im za wszystko nawet najmniejsze pierdoły jest ok. Ale jeśli za oferują wam coś „za darmo” to będzie to kłamstwo. Uwielbiają kłamać i robią to non stop.
  • ~Pazdan / 2020-04-14 23:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Ponad 2 tygodnie przez większość dnia brak uslugi... Gdzie normalnie jest 4g pełne.
    ZaletyBrak
    WadyKiedys najlepsi teraz najgorsza sieć
  • ~Eliza13 / 2020-04-14 20:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, pracuję zagranicą i nigdzie nie mogę się dodzwonić. Przerywa i rozmowy zawsze są nie dokończone. By załatwić jakieś sprawy urzędowe w Polsce proszę rodzinę by dzwoniła w moim imieniu, ponieważ jeszcze nigdzie się nie dodzwoniłam by nie przerwało rozmowy, najdłużej połączenie trwa do minuty, to już trwa ponad rok!!! Za kilka miesięcy kończy się umowa i zrywam z tym nieodpowiedzialnym operatorem. Porażka co reprezentuje sobą PLAY.
  • ~Luk / 2020-04-13 19:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam wszystkim Play każdym operator na rynku posiada dużo korzystniejsza ofertę
    ZaletyBrak
    WadyNajgorzej na rynku z ofertami
  • ~Leon / 2020-04-13 15:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalny badziew. Przerywanie i zła jakość rozmów, powolny internet, kiepska obsługa klienta, stały spam reklamowy
    Zaletynie zaobserwowałem - kiedyś cena, obecnie nic
    Wadywszystko jak w opisie
  • ~Zawiedziony / 2020-04-12 23:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Przy przeglądaniu internetu potrafili mi ponad 10GB dziennie transferu pobrać i co ciekawe ,też wtedy jak router był wyłączony , jak zadzwoniłem i zwróciłem im uwagę ,że 100GB wystarcza mi na góra 2 tygodnie przy przeglądaniu poczty i youtube ,to powiedzieli ,że tak może być,po prostu zmieniam operatora , bo nie ma sensu tracić nerwów !!!
    ZaletyDość dobry zasięg
    WadyOkradają dopisując pobrany transfer
  • ~Mrsyellow / 2020-04-11 11:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza sieć! Naliczają sobie opłaty, a gdy już człowiek zauważy, że jest coś nie tak to nawet nie potrafią tego wytłumaczyć, wymyślają, że to za nieterminowa płatność ale psikus płaciłam terminowo :) odpowiedź konsultanta : hmm no to nie wiem dlaczego ale porozmawiajmy o przedłużeniu umowy... Oszustwo i tyle. Od razu po zakończeniu umowy zrezygnowałam z ich usług. Tragedia.
    ZaletyBrak :)
    WadyWszystko
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4736
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3980
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3073
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2636
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1306
Lajt Mobile
Ocena: 3.82, ilość opinii: 1181
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4528
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2038
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1187