strona 194 z 231
- « poprzednia
- 1 ...
- 192
- 193
- 194
- 195
- 196
- nastepna »
-
~Siwy007 / 2020-02-06 21:24
ciągle coś nie działa. od dwóch dni z internetu nie da się korzystać. często ktoś nie może się do mnie dodzwonić. większego badziewia nie da się zrobić. jak tylko będę miał chwile to przenoszę nr do konkurencji. każdy będzie lepszy od Play. -
-
~Mikolaj / 2020-02-06 17:26
W centrum Wawy internet często zanika. a jakość adekwatna do ceny.W sumie nie narzekam.Ale ocena słaba. ZaletyJestWadyInternet do d..y -
~Nika / 2020-02-06 15:50
Nie polecam!! Nie wywiązali się z warunków umowy! najpierw nie uruchomili ustalonych pakietów co pociągnęło za sobą dodatkowe koszty, po kilku reklamacjach zrobili korekty, ale uruchamiając pakiet znowu doliczyli sobie koszt za uruchomienie na stałe... po kolejnej reklamacji powiedzieli że zwrócą różnice, ale zablokują pakiety...Paranoja po prostu! Zasięg tragedia, to są numery firmowe,niezbędne narzędzie pracy, cały czas zgłaszamy problemy z zasięgiem, rozmówcy nas nie słyszą, telefony które leża na biurkach są poza zasięgiem sieci, a super turbo internet nie może załadować strony, po chwili kręcenia pokazuje komunikat- brak internetu... Wysyłamy screany, żeby udowodnić że w zasadzie o każdej godzinie i w każdym miejscu w firmie zasięg jest zerowy albo minimalny i największym absurdem jest wizyta panów od zasięgu którzy twierdza że jest super, wg których w tym miejscu jest full zasięg i o co nam chodzi??? Staramy się o rozwiązanie umowy, która niestety trwa jeszcze przez rok, i z każdą reklamacją odbijamy się od ściany, Play ma 30 dni na odpowiedź, odrzuca nasze skargi, my piszemy następne i tak już od ośmiu miesięcy.... Totalna PORAŻKA!!!!! Zaletywydawało się że zaleta była cena, realia to zweryfikowały negatywnieWadybrak zasięgu, brak kontaktu, totalna olewka ze strony play w myśl: znaleźli się naiwni, niech płacą i nie narzekają! -
~Monika / 2020-02-06 07:33
Nie polecam, oszukują. Oferują ludzią internet choć doskonale wiedzą,że nie będzie u nich działać ponieważ nie ma tam dobrego zasięgu. Dziesiątki rozmów z infolinią nikt i tak nie przyjechał sprawdzić tego, jak i wiele rozmów w salonie w których pracują opryskliwe panie które mają problem do nas czemu braliśmy ten internet, ale jeżeli się zapewnia klienta że będzie działać... Był mieiaac próby ale z niego nawet nie skorzystaliśmy, bo na początku nie było tego internetu w ogóle i musieliśmy sami na własną rękę naprawiać go bo nikt nie chciał przyjechać, a wtedy przedłużyliśmy umowę bo nie było nawet u nas innego usługodawcy który by nam dał internet. Jest internet tylko na dole domu który podobno bez limitu się kończy, wi fi nie sięga na drugie piętro gdzie jest komputer. Nie uznają reklamacji i musimy im zapłacić niemała karę, jeśli chcemy mieć internet skądś indziej, który będzie normalnie działał. ZaletyNie ma.WadyWi fi działające na 1 metr -
~Tojatroll / 2020-02-06 00:47
Bardzo źle bardzo źle bardzo źle bardzo źle 838383837r8r8484848484859594949595959559599695959595 ZaletyNie ma zaletWadySą wady -
~Przemysław / 2020-02-05 22:49
Jakość do ceny jest nieproporcjonalna,Trasfer danych zanika. -
~Maja / 2020-02-05 16:10
Przez wiele lat korzystałam z Play i wszystko było OK. Niestety, ostatnio przekonałam się, że należy stamtąd jak najszybciej odejść. Podczas przedłużania umowy pani pomyliła się i wklikała nie to co potrzeba. Efekt? Płacimy drożej, bo dodała usługę o którą nikt nie prosił i nie mamy tego pakietu jaki chcieliśmy na 3 telefony, jaki nam rzekomo obiecała.
Co na to Play? ,,nic nie możemy zrobić, proszę wysłać wiadomość do..." i tak w kółko. Jedyne co zaproponowali to oddanie zakupionego podczas przedłużania telefonu i anulowanie umowy (będę bez telefonu ponad 2 tyg, bo trzeba jeszcze i tak czekać na decyzje - brawo Play!), tyle że bez zwrotu poniesionych kosztów. Przecież to ich pracownik nawalił, dlaczego nie idą na rękę wieloletniemu klientowi w ramach rekompensaty za ich błąd? Nie było nawet żadnego ,,przepraszam".WadyW tej chwili widzę same wady i mam w planach wynieść się, kiedy tylko skończy się umowa... -
~Nikita / 2020-02-04 15:42
A dodam jeszcze do swojej poprzedniej opinii ze 2-3 lata temu musiałam zaplacic ponad 1000 zł za prawie 40 smsów,ktore niby wysłałam w ciągu minuty o 2 w nocy,chociaż spałam i tel lezal na biurku.Zgłosiłam do wyjaśnienia i tak kazali zaplacic,bo przecież wiedzą najlepiej że ja te sms-y wysłałam.Oczywiście nikt nie wie jakie i na jaki numer,ale kosztowali po 32 czy 36 zł za sms -
-
~Nikita / 2020-02-04 15:31
Korzystalam z Play chyba z 7 lat.Dzięki Bogu za pół roku kończy się umowa i nie przedłużam.Wycofuje 5 numerów i będę odradzac kazdemu! Internet znika i spowalnia.Tel.obsługa klienta beznadziejna,rozmawiają z Tobą jak z debilem i tylko naciagaja na koszty.Pomoze może jeden na ośmiu.Pojechałam do Kijowa i na granicy dostalam smsa ze skasowali mnie na 200zl za używanie Internetu,chociaz z niego nie korzystałam.Kupiłam jeden z produktów w sklepie stacjonarnym i okazało sie że wadliwy.Ale ani zamiany,ani zwrotu nie dostalam.Kierownik zaproponowal mi kupic i wymienić baterie.Oczywiście pójdę do rzecznika praw konsumentów bo nie minal miesiąc od zakupu.
W diabły z taką siecią i obsługą -
~Tadeusz / 2020-02-04 14:46
Play to najgorsza siec ,a zwlaszcza na karte nikt nie wie kiedy bylo doladowanie i za ile
wszystko jest ukryte, nie napiszesz do play bo tak zrobili aby nikt nie napisal do konsultanta
jest to na play24 ,oszczegam chentnych do play zastanuwcie sieWadykonsultant nie jest dostepny bo jak -
~Sfrustrowany / 2020-02-03 20:08
Pomimo rozwiązania umowy na dwa numery dostałem kolejną fakturę - za kartę "dodatkową" z internetem z której mogłem skorzystać. Szkoda, że przy rozwiązywaniu umowy nikt o niej nie wspomniał. Zwyczajne naciąganie ludzi. -
~Katarzyna / 2020-02-03 10:10
Beznadziejni są w piątek dzwoniłam wszystko super. W piniedzialek odebrał ktoś inny już zupełnie inna oferta. Oczywiście mniej korzystna. Do tego niedoinformowany gościu który ciągle udawał że coś mu się zawiesza i ciagle mnie wylączał niby na minutę, a trwało to 4 minuty a moja kasa oczywiście leci. Wsadzcie sobie gdzieś swoje oferty. -
~Grucha1455 / 2020-02-02 15:13
Tragiczne podejście do klienta (6 lat byłem w play), niekorzystne oferty - w innych sieciach człowiek z ulicy dostaje lepszą umowę. ZaletyBrakWadyBrak zalet -
~Dorota / 2020-02-01 16:02
Absolutnie nieodpowiedzalna firma.
Za błędy konsultantow próbują obciążyć klientaZaletyBrak -
~dawid gonet / 2020-01-31 22:04
pierd..glupoty czlowiek placi jak jaa zborze za 3 miesiace zqplacilem z 400 zl na doladowanoach i jeszcze mi naliczaja cos wiecej haba ZaletybrakWadyw ujjj -
~Monika / 2020-01-31 10:45
Tragedia z zasięgiem oraz w kontakcie telefonicznym i mailowym z obsługą tej sieci. Pomimo przekonania pracowników dwóch salonów sieci play w Kielcach do zasadności podstaw rozwiązania umowy- zweryfikowane ustawienia aparatu, samego urządzenia, wymianie karty i braku jakiejkolwiek poprawy korzystania z połączeń telefonicznych i internetu nie mam możliwości rozstania się z tą siecią.
Odpowiedź mailowa lub telefoniczna na składane reklamacje jest taka sama, że problem jest z ustawieniem telefonu, sieci, aparacie lub karcie zweryfikowanych i wykluczonych zresztą przez ich pracowników w salonie.
Masakra!!! Nigdy więcej!!! -
-
~Krystian F / 2020-01-27 08:15
PLAY - najgorsza sieć komórkowa w Polsce. UWAŻAĆ!!!
Doświadczenia z siecią PLAY posiadam przez 2 letnią współpracę w abonamencie (dwa numery) oraz 6 letnią współpracę na kartę (jeden numer) mojej Żony.
Zacznę może od abonamentu. Główną wadą tej sieci jest niekompetentna i pyskata obsługa klienta, która zamiast skupić się na rozwiązaniu problemu klienta, zorientowana jest na udowadnianiu swoich urojonych racji.
W każdym miesiącu wracał temat bezpodstawnego naliczania opłat za kontakt z bankiem, w którym mam konto i za każdym razem po przepychankach słownych kończyło się umorzeniem należności i informacją, że przecież ich system nie umie tego obsłużyć. Czyli albo klient się nie zorientuje i go okradniemy, albo się zorientuje i jak nie uda nam się go zakrzyczeć, to oddamy środki i zwalimy na ułomność systemu.
Absolutnym hitem było to, jak konsultant PLAY zadzwonił do mnie z propozycją przedłużenia umowy, na tych samych warunkach. Poinformowałem konsultanta, że skoro nie stać ich na lepszą ofertę to się pożegnamy z końcem umowy. Pan poinformował mnie, że lepszej oferty ze swojej strony dać nie może, ale może zgłosić mój numer do działu utrzymania klienta, który ma bardziej elastyczne oferty. Faktycznie, następnego dnia zadzwonił do mnie pracownik tegoż działu z ofertą 45 zł/numer…
Duże przeboje mieliśmy też z numerem na kartę. Co miesiąc Żona ładowała 25 zł za pakiet rozmów, sms, mms i internetu. I co miesiąc te środki były kradzione przez sieć PLAY. Nie było ani usług, ani pieniędzy. Zazwyczaj awantura u operatora kończyła się uruchomieniem usługi, która została zakupiona. Aż do ostatniego doładowania.
Środki zostały standardowo ukradzione przez sieć PLAY, ale teraz nikt nie jest w stanie nam pomóc, aby Żona miała zakupioną usługę. Wściekli przepisaliśmy jej numer na mnie, aby przejść do innej sieci. W tym celu pojechaliśmy do punktu PLAY, gdzie Pani ewidentnie z fochem na buzi, bo jak to klient przerwał jej ploteczki z koleżanką w miejscu pracy, w sposób chamski stwierdziła, że to przecież normalne działanie systemu i ona tam nic nie widzi i jedyne co może zrobić, to zarejestrować skargę. Poprosiliśmy o to oraz zgłosiliśmy potrzebę przepisania numeru. Oczywiście niekompetentna pracownica zapomniała nam wspomnieć, że jak dokonany tych dwóch czynności, to operator w sieci PLAY nie będzie miał dostępu do konta i możliwości rozwiązania zgłoszenia.
Kilka godzin później zadzwonił do nas pracownik PLAY z tą informacją. Chwilę później przyszedł sms, że konto Żony zostało usunięte. Uznaliśmy, że skoro przepisanie numeru się dopełniło, to po prostu zarejestrujemy nowe zgłoszenie na moim koncie, co również potwierdził ten pracownik. Okazało się, że PLAY w trosce o swoich klientów zabrał wszelkie możliwości kontu, trzeba pobrać specjalną aplikację, na której Chat nie działa (rzekomy brak internetu, przy normalnym działaniu innych aplikacji i stron WWW), zaś jedyna działająca opcja to kontakt telefoniczny z konsultantem - płatny. Znowu po awanturze udało się anulować należność, ale konsultant długo udowadniał, że się nie da. W końcu jak przeszliśmy do złożenia skargi, to okazało się, że nie mogę tego zrobić, bo dane są na Żonę… Czyli albo kontaktowaliśmy się z dwiema sieciami PLAY, albo operator celowo uniemożliwia przeniesienie numeru i odzyskanie ukradzionych środków.
Złodzieje i oszuści. Nie polecam.ZaletyBrakWadyChamstwo, złodziejstwo, oszustwo. -
~Ara / 2020-01-27 07:42
Złodzieje i kombinatorzy, po cichu przedłużali umowę w MIXie o kilka miesięcy(bynajmniej nie wynikało to z mojego błędu, bo pilnowałam comiesięcznych doładowań). Potrafią jedynie wydzwaniać i wciskać na siłę kolejne oferty, nawet w godzinach wieczornych. Zasięg sieci jest tragiczny, ładnych kilka sekund trzeba żeby się połączyć, nawet przy zasięgu, a mieszkam w dużym mieście. -
~pablo / 2020-01-26 23:14
Zastanawiałem się nad gwiazdkami ....... Od razu napiszę że mieszkam w dużym mieście. Za nim wybrałem operatora czytałem dużo opinii konsumentów. zależało mi na cieciu kosztów i na razie mam play abonament 20 pln , tv box za 55 i 10 internet elastyczny. Czy to dużo , nie wiem . Tam gdzie mieszkam jest tylko vectra lub satelita wszystko wychodzi drożej ponieważ ten cholerny internet stacjonarny min. kosztuje 40 pln a predkosc i jakosc daje duzo do zyczenia . nie jestem do konca przekonany co do play , ale narazie nie widze alternatywy cyfra 120 vectra 80 ( ta uboga ) , Co do jakości jest średnio, moim zdaniem mogłoby być lepiej z ofertą programową trochę ubogo ( mnie się podoba że wszystko moge cofnac do 7 dni wstecz a u innych operatorow to raz chodzi raz nie , w play nie ma problemow akurat z tym ) z internetu elastycznego nie zmienia się zużycie internetu podczas oglądania tv - sam to sprawdzałem , jednak obsluga klienta to dramat , infolinia jeszcze coś tam wie , chociaż nie wiele ale w salonach jest dramat . To nie tylko tyczy się play , T mobile podobnie. Widać że nie potrafią czytać ze zrozumieniem regulaminu , choć prawo wymaga aby był napisany w sposób czytelny ale to już inna bajka. Ogólnie w Polsce jest dramat z internetem, bajki o światłowodach i szybkościach są mocno naciągane, niestety ministerstwo cyfryzacji na to przyzwala a klient zostaje na samym końcu. Niestety to są również skutki rządzących którzy mają wszystkie instrumenty do sprawdzania jakości usług ale z jakiegoś powodu tego nie robią. Możemy tylko sami się domyśleć dlaczego. Moim zdaniem jest to lobbing firm telekomunikacyjnych bo wiadomo wyższe prędkości to większe rachunki a tym samym dochody. A miało być tak pięknie :) Zaletycena do usługWadysłaba jakość usług -
~Stan / 2020-01-26 17:14
Współpraca z siecią Play jest uzależniona od formy. Kilka lat temu byłem stałym klientem abonamentowym, z kilkoma numerami. W tym czasie co chwilę pojawiały się różne, wydawałoby się niewielkie problemy, których rozwiązanie zajmowało nieraz miesiące. Później te same numery przeniosłem do prepaid. Od tego czasu wszystko działało jak należy, w dodatku było taniej. Niedawno, pomyślałem aby ponownie wrócić do abonamentu. Otrzymałem ofertę dokładnie taką samą jak w usługach prepaid, co skłoniło mnie do podpisania umowy. Od tego czasu ciągłe problemy techniczne - brak internetu, brak zasięgu. Składam już kolejną reklamację - oczywiście bez rezultatu. 21 wiek a Play się cofa :). Stanowczo odradzam przechodzenie z prepaid na abonament!!!
strona 194 z 231
- « poprzednia
- 1 ...
- 192
- 193
- 194
- 195
- 196
- nastepna »