Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4738 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.47
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~ktis / 2020-07-29 14:15
    Ocena: 2.33 / 5
    Od 3 tygodni predkosc internetu ok 0.35 Mb/s a czasem duzo gorsza (zalezy od pory dnia) a płace za usuge 100 Gb.Reklamacja przyjeta ,dzwoni pan i mówi zebym zresetował modem .Po tej operacji predkosc spadła do 0.10 Mb/s max .Kolejna reklamacja złozona w salonie ,mija własnie 9 dzien i nikt nie raczy zadzwonic i tak naprawde juz nie musza nic robic .We wszesniu konczy mie sie umowa i opuszczam pleya ,tylko nie wiem gdzie przeniesc numer ,czytajac opinie o konkurencji to mam wrazenie ,ze w tym kraju usługa internetowa to jakas fikcja oparta głównie na klamstwie .
    Zaletyprzez prawie 4 lata jakos sie to kreciło (były zadyszki ale do zaakceptowania)
    Wadyna obecna chwile to jest jeden wielki dramat
  • ~Seba / 2020-07-28 12:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Ocena: 1.00 / 5"2 miesiące trwało, żeby przenieść numer z firmy na osobę prywatną. Regularnie co 2 tygodnie składana była reklamacja na działania firmy Play. W końcu jak się udało to po dwóch dniach zablokowano mi rozmowy wychodzące tłumacząc, że za dużo rozmawiam i według systemu mogę być potencjalnym oszustem! Mam abonament z nielimitowanymi minutami do wszystkich sieci, nielimitowane sms i 20GB internetu SOLO PLAY M. Dodatkowo okazuje się, że pomimo tego co mam w abonamencie, za każdą minutę, sms i internet naliczane są opłaty! Przez 2 dni nabiłem ponad 300PLN i to było przyczyną wyłączenia rozmów wychodzących! Pani z obsługi klienta powiedziała, że muszę zapłacić fakturę i czekać do 30 dni na rozpatrzenie reklamacji. To chyba jakieś kpiny. Play wyłudza pieniądze od klientów? Nie zapłacę złotówki zanim nie zostanie rozpatrzona reklamacja."

    Edit do mojej wypowiedzi.
    Przyszła faktura na kwotę 717Pln zamiast na 55PLN. To kwota za 3 dni użytkowania telefonu. Panie z Obsługi klienta przyznają mi racje, że coś jest nie tak... Czekam już drugi trzeci tydzień aż ktoś łaskawie zadzwoni. Żenada. PLAY schodzi na psy.
    Zalety
    brak
    Wady
    tylko wady

    reklamacja nr 232293560

    Kolejny edit. Otrzymałem 4 dni temu fakturę korygującą i przeprosiny... Są na tyle bezczelni, że postawili mi warunek! Odblokujemy jak pan zapłaci fakturę... Zapłaciłem i do tej pory nie odblokowali. Oszuści i złodzieje. Najpierw próbowali mnie naciągnąć na kwotę ponad 10x większą niż byłą w rzeczywistości a teraz okłamali mnie z odblokowaniem usług! Chyba przejdę się do prawnika i rozwiążę umowę. Olewanie klienta to powinno być ich motto.
    Zaletybrak
    Wadyolewactwo i brak profesjonalizmu ze strony obsługi.
  • ~gosia / 2020-07-28 11:06
    Ocena: 1.00 / 5
    tragedia. oszustwo na kazdym kroku. nie mogłam wypowiedzieć umowy po 2 latach. czekałam 3 miesiące, przeniośłam sie do innej sieci nie chcą oddać numerów kolejne 2 miesiące. mam 3 nr, z jednego nie korzystam, z drugiego tylko telefonuję ale odcieli mi internet wiec na trzecim numerze tez moge tylko rozmawiać. ale placic musze za 3 nie wiadomo kiedy sie wreszcie zgodzą łaskawe oddać nr. niekompetencja obsługi żenująca. każdy mówi co innego udziela sprzecznych informacji, modlę się kiedy uda się wreszcie od nich uwolnić, zasieg tragiczny, przeywają rozmowy. nie widzę żadnych plusów
    Zaletyżadnych
    Wadysame
  • ~krystyna / 2020-07-27 21:36
    Ocena: 1.00 / 5
    masakra internet domowy wogóle nie działa każdorazowe zgłoszenie kończy się porażką. Do abonamentu naliczone dziwne usługi i nikt nie umie w obsłudze wyjaśnić za co. szczerze nie polecam. jeszcze nigdy nie spotkałam się z bakiem jakichkolwiek informacji i brakiem profesjonalizmu
    Zaletybrak
    Wadysłaby internet
    naliczanie dodatkowych kosztów
    brak informacji ze strony konsultantów
  • ~Abonent / 2020-07-26 20:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Zupełny brak profesjonalizmu. Obsługa Klienta kompletnie niekompetentna, niedouczona, niedoinformowana. Pomoc techniczna nie potrafi dokonać pomocy technicznej. Absurd goni absurd. Naliczanie dodatkowych opłat, które nie są uwzględnione w żadnym dokumencie. Zupełny brak zaangażowania w rozwiązywanie problemów, a wręcz OLEWANIE ich. Dziwię się, że w obecnych czasach taka firma może w ogóle istnieć. Żenada, nie polecam nikomu!.
    ZaletyTelefon dzwoni
    WadyCała reszta
  • ~pley oszuści / 2020-07-25 20:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje doładowałem sobie karte za 30 złoty zadzwoniłem do kolegi tylko na 2 minuty i już mi zeżarło 6 zł kolega mieszka w polsce a więc niepowinno tyle żreć
    Zaletyzero
    Wadywszystko
  • ~piotr G / 2020-07-25 09:06
    Ocena: 1.00 / 5
    masakra , dzwonię do obsługi pytam ile będzie wynosić faktura (odpowiedź : nie wiem) , pytam czy korzystałem w okresie rozliczeniowym z dodatkowo płatnych pakietów -które stanowią podstawę zwiększenia kwoty na fakturze(odpowiedź nie wiem) ... no cyrk! Jak klijent ma ufać takiemu sprzedawcy usług? Sprawdzam transfer na koncie play 24 w okresie: za 30dni wynik 75GB, za 5dni 75GB . Strasznie rzetelne naliczanie transferu... Idziecie do sklepu po bułki i sprzedawca nie wie ile ich kupiłeś. Dowie się jak przyjdzie faktura
    Zaletysą na rynku
    Wadybrak uczciwego sposobu powiadomienia o naliczaniu dodatkowych opłat
  • ~jaxk / 2020-07-24 15:31
    Ocena: 2.33 / 5
    Zero zasięgu gdziekolwiek jestem. Oferta okej reszta do ****.
    WadyZasięg
    Prędkość internetu
  • ~BIG / 2020-07-22 15:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Dnia 21.08.2018 roku podpisałem aneks do umowy na usługi telekomunikacyjne ,otrzymałem dwa aparaty marki Hamer ,jeden działał bez problemu drugi miał uszkodzony mikrofon po czterech dniach zaniosłem telefon do salonu celem naprawy bądż wymiany ,telefon przyjęto do naprawy,po miesiącu dostałem info z salonu że telefon wrócił z serwisu lecz nie naprawiony ,serwis stwierdził uszkodzenie mikrofonu ,ale jak oddawałem telefon pani z salonu zaznaczyła że telefon nie był otwierany i nie było uszkodzeń mechanicznych , mimo to serwis zażądał 130 zł za naprawę, ja się na to nie zgodziłem i nie odebrałem telefonu . Sprawa się ciągnie do dziś 22.07.2020 rok czyli 22 miesiące , byłem w salonie Play w Carfore Głogów i poinformowano mnie że telefon został zutylizowany , a ja i tak mam płacić za to że nie mam telefonu jeszcze dwa m-c . KOSZMAR DZIADOWSKA FIRMA .
  • ~Ela / 2020-07-22 11:17
    Ocena: 2.67 / 5
    Pracownicy w centrum obsługi niedouczeni i niekompetentni. Każdy mówi co innego.
    Udzielane są sprzeczne, różne informacje, przez co klient wprowadzany jest w bląd i nie można zalatwić prostej sprawy.
    Totalny brak profesjonalizmu!!!
    Zdecydowanie nie polecam!!!
  • ~Knurfix / 2020-07-22 10:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Play doi z pieniędzy. Otrzymałem 100 GB na lato i wszystko było ok przez jakiś czas. Później miałem problem z internetem, mimo że miałem jeszcze 90 GB to miałem wykupić pakiet. Wykupiłem rzekomy pakiet, ale gdy się skończył miałem i mam dalej 86 GB, ale i tak mam kupić kolejny pakiet GB.
  • ~Małgorzata / 2020-07-20 19:59
    Ocena: 4.33 / 5
    Jestem zawiedziona ponieważ rzadko kiedy mogę korzystać z internetu poza domem/?mieszkam w mieście, gdzie zasięg powinien być/.A o zasięgu internetu w innym mieście mogę sobie pomarzyć.
    ZaletyZalety tylko takie, że niedrogi abonat
    WadyBardzo często brak zasiegu
  • ~Konrad / 2020-07-20 18:55
    Ocena: 2.67 / 5
    Bardzo słaby Internet nie polecam nawet gdy kożysta jedna osoba to nie działa
    WadySłaby internet i zasięg
  • ~dvbtrecorder / 2020-07-20 12:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści. Jestem ich byłym klientem. Drogo i zła jakość usług, obsłudze zależy tylko na pieniądzach.
    ZaletyŻadne
    WadyWszystko
  • ~Mojżesz / 2020-07-16 12:44
    Ocena: 4.33 / 5
    Witajcie. Pełno hejty na każdą sieć i nie ma od tego odstępst.

    Złota zasada - wszystko mam na karty przedpłatowe, jak coś jest nie tak to nie tracę tak dużo jak widzę u innych.

    Cena do jakości do prędkości i zasięgu moim zdaniem najlepsza.

    Zainwestowałem w 2 anteny do modemu i mam neta wszędzie.

    Raz na 5 lat jakąś drobna awaria.

    Niestety z Play miałem złe a zarazem dobre doświadczenie. Plus mnie jadł jak komary po deszczu i przeniosłem nr do Play. Niestety im się nie udało a abonament na 6msc trzeba było płacić.

    Numer w telefonie mam w Play inny od zawsze.
    Zmieniam z LTE na 3G i dzięki temu mam internet a jak nie to na rouming w T mobile.

    Polecam - swego czasu nie byli krwiopijcami/banksterami :-)
    ZaletyCena/jakość po modyfikacjach/zasięg
    WadyCo jest zarazem zaletą. Mało nadajników na wsiach/blisko pkp
  • ~Marta / 2020-07-16 10:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Gdansk letnica.Zasieg jest dramatyczny !
    Nie można się do mnie dodzwonić zasięg internetu, to samo.Inni mieszkańcy maja to samo. Na infolini nas zbywają .wysylaja sobie smski ze mamy zrestartować sprzęty.juz 5 raz.. albo nas przełączają po konsultantach. Pracowałam w transcom na infolinii i dobrze wiem jak się traktuje ludzi którzy tam dzwonią.. nie polecam plejka w gdansku letnicy .Jak tylko mi się skończy umowa nigdy więcej play
  • ~Weronika / 2020-07-15 14:49
    Ocena: 2.00 / 5
    Pakiet który miał działać miesiąc wylączył się w połowie miesiąca
  • ~Rafał / 2020-07-13 22:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Katastrofalny zasięg, Internet dno. Wszystko padło od kiedy play przeszedł tylko na swoje nadajniki. ODRADZAM !
    ZaletyBrak
  • ~Marlena / 2020-07-13 21:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Po wykupieniu oferty 360. Nie udzielili mi naprawy telefonu. Zasięg słaby. A jeżeli chodzi o rachunki to porażka 185 zł za jeden numer i internet.
    ZaletyBrak
    WadyMasakra
  • ~Przemo2x / 2020-07-13 11:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Sieć stosuje nieuczciwe praktyki. Jestem klientem firmowym od dwóch lat i w związku ze słabym zasięgiem Internetu i przerywaniem połączeń głosowych, postanowiłem się rozstać z siecią PLAY po okresie promocyjnym. Pierwszy z numerów, który się rozwiązał był dodany przez sieć numer internetowy. Okazało się, że doliczono mi za to opłaty do wszystkich pozostałych numerów, które przekraczają wysokość abonamentu na rozwiązany numer. Do tego na infolinii poinformowano mnie, że gdybym chciał przerwać jeden z numerów, to zapłacę karę i dalej muszę płacić za niego abonament. To jakiś horror. Przestrzegam przed wszelkimi promocjami w tej sieci. Utrudniają odejście. Na pewno tam nie wrócę, prędzej wyślę skargę do UKE i UOKiK.
    Zaletybrak
    Wadybrak zasięgu, przerywane połączenia, nieuczciwe praktyki
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4738
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3980
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3073
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2636
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1306
Lajt Mobile
Ocena: 3.82, ilość opinii: 1181
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4530
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2038
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1187