strona 187 z 234
- « poprzednia
- 1 ...
- 185
- 186
- 187
- 188
- 189
- nastepna »
-
~Dawid / 2020-06-29 11:36
Obsługa w sklepie Play w Arkadii to żenada i porażka Ci ludzie powinni pójść do pośrednika stanąć w kolejce po nową pracę. Nie potrafią załatwić żadnej sprawy - nie polecam telefonu w Play -
-
~Mac / 2020-06-28 08:07
Play na karte nie włącza automatycznie pakietu "Rodzina" trzeba to zrobić ręcznie jak tego zrobisz włączają bezpieczny internet za 3zl za chwilę internetu bez pakietu - skandal!!! -
~Hermiona / 2020-06-28 08:01
Smsy o 7 rano w niedzielę!! o końcu pakietu. Nosz kurczę, ustawcie te automatyczne smsy na jakąś ludzką porę.
A przy zakończeniu umowy namolność niesamowita, telefony kilka razy dziennie, a ignorowanie pogarsza sprawę i zwiększa częstotliwość. Konsultanci dzwoniący o przedłużenie umowy nie zawsze są szczególnie uprzejmi. Np. pan dzwoniący kilka dni po odmówieniu innej konsultantce mnie wręcz ofuknął jak powiedziałam, że musimy się z mężem zastanowić może nad jakąś inną wspólną ofertą to on na to - "a to nie prościej mnie było o to zapytać???!!!" ja mu na to, że nie bo myślę nad zmianą sieci.
Także jak chcecie sprzedawać umowy to nie tędy droga, więcej uprzejmości by się przydałoZaletyCenaWadyNamolność i nie zawsze uprzejmi konsultanci -
~Martino / 2020-06-27 22:52
Reklamacje nie uznane z ewidentnego błędu konsultanta w salonie firmowym w ofercie dla firm. Skutkowało to wyłączeniem 3 numerów w firmie na okres około 1 tygodnia. Upust za błąd .... 20 zł brutto .... żenada to mało powiedziane ... ZaletyMniej niż zero.WadyBrak profesjonalnych konsultantów w salonach - osoby nie dokształcone, niekompetentne. -
~Martin / 2020-06-27 17:50
Mieszkam na wsi w małopolsce, na szczęście przeniosłem numer na kartę z Play już rok temu i 3 osoby z rodziny do a2mobile(nadajniki plusa). Dokąd był roaming z Plusa to było super ,został roaming z T mobile i orange też był ok( trochė gorszy zasięg) . Natomiast nadajnik macierzysty Pleya jest w zasięgu tylko na polu,w domu przełanczał się na Roaming T-mobile lub orange. Wiem ,że tutaj nic się ni poprawi bo nie planujà żadnego madajnika. Nawet ostatnio byli z rodziny co mają telefony w Play i wszyscy byli w roamingu- także nic się nie zmieniło i nie zmieni. Całe szczęście , że ja i moja rodzina mieliśmy nasze telefony na kartę. Jak zniknie roaming krajowy to ci co mają Pleya ,to będą w czarnej ,,,e. ZaletyCoś działają, nadajniki niby stawiająmWadyU mnie słaby zasięg. -
~Kasia / 2020-06-27 15:26
Od ponad miesiąca próbuje odzyskać dostęp do własnego konta na play24, bo nagle aplikacja stwierdziła, że hasło którego używam na co dzień jest błędne. Pani w salonie stacjonarnym odesłała mnie do Obsługi klienta. Dzwoniąc na infolinię po pierwsze usłyszałam, że pani w salonie mogła to załatwić na miejscu, a po drugie pan stwierdził, że moje konto w ogóle nie istnieje. Co mnie zastanowiło bo przecież dziennie go używałam. Próbując się zarejestrować na nowo, aplikacja "poinformowała" mnie iż konto na podany adres mailowy jest już zarejestrowany. Więc wróciłam do salonu, i na dzuen dobry słyszę proszę zadzwonić na infolinię... Oznajmiłam "konsultantowi", że robią z człowieka debila. Pan sprawdził w komputerze i stwierdził, że moje konto istnieje, ale w celu zresetowania hasła muszę dzwonić. Więc wyszłam z kartka na której Pan napisał mi mój własny adres mailowy... Serio?!? Po wykonanym telefonie dowiaduje się, że muszę wszystko zrobić sama, a maila z resetem nie dostałam bo Onet blokuję maile od Playa... Więc zapisałam sobie tego maila w kontaktach aby maile mogły dochodzić i co? Po otrzymaniu maila z resetem do konta link przerzuca mnie z powrotem do aplikacji, która zanim się otworzy żąda ode mnie hasła, które właśnie próbuje zresetować!!! Szlak mnie trafia, bo nie rozumiem, jak pracując na jakimkolwiek stanowisku można być tak niedoinformowanym i niepomocnym klientom?!? Po co w ogóle zatrudniać konsultantów? Skoro nie wiem po co tam siedzą? Nic nie mogą, nic nie potrafią. Starterów nie sprzedają, gdy prosisz o dokupienie internetu w abonamencie to podają kod, który nie działa, a tłumacząc Panu, że chce uruchomić stan darmowy dziecku w smartwatchu i nie mogę tego zrobić bo nie mam możliwości wyciągania karty z zegarka to Pan pokierował mnie na stronę z której wynika że muszę wprowadzić kod... Na owej karcie, na której nie mogę tego zrobić bo jest w zegarku!!! Zero pomocy!!! WadyNiedoinformowany personel salonów stacjonarnych oraz obsługi klienta!!! -
~Justyna / 2020-06-26 22:07
Byłam z ta siecią wiele lat, płaciłam 150zl abonamentu miesięcznie, ale byłam zadowolona więc nie marudziłam. Do czasu. Skończyła się umowa, miałam wcześniej telefon huawai p10 chciałam tej samej firmy, bo byłam z niego zadowolona. Przez telefon pan doradził mi tel p40 nie informując mnie, że ten telefon nie ma dostępu do Google, do sklepu play nawet do faktur swoich. Ponieważ wzięłam na firmę nie mogę go zwrócić w ciągu 14 dni. Moje dwie reklamacje zostały odrzucone. Uzasadnienie BO SIĘ NIE ZAPYTAŁAM O TO!!! To klient ma wiedziec o takich rzeczach, ja akurat się nie interesuje elektronika. Nie mam czasu śledzić co się dzieje, a to jest tak istotna informacja, że powinnam zostać poinformowana o tym szczególnie, że powiedziałam że zależy mi na takich samym modelu, żeby miał to samo tylko nowszy model, zostałam OLANA, NIGDY WIĘCEJ PLAY. BEZNADZIEJNA FIRMA. AAA a kiedy w starym telefonie pospusl mi się ekran, mając ochronę i płacąc za nią ekranu chciałam wymienić ekran i miałam dostać telefon zastępczy NIGDZIE W ŻADNYM SALONIE PLAY W JAKIM BYŁAM NIE MIELI TELEFONÓW ZASTĘPCZYCH. Odradzam odradzam odradzam WadyCENY
OBSŁUGA KILENTA -
~Konrad / 2020-06-23 22:40
Totalna porażka w kompletnie każdym calu.
80zl za internet mobilny gubiący zasięg co godzinę z wiecznymi skokami pingu od 200 do 1500ms. Po 2 tygodniach zwodzenia zmieniony na najwyższa ofertę z pseudo " antena " która Play wycenia na ponad 1000zl daje jeszcze bardziej śmieszne efekty. Może i jest wzrost szybkości danych ale w parze dodali kolejne opóźnienia łączą. TOTALNA PORAŻKA. Pomijając nawet fakt załatwiania umowy na infolini na które straciłem ponad 4/5 h na rozmowe z wiecznie nie poinformowanymi konsultantami którzy nawet adresu dostawy urządzenia nie potrafili zapisać. Kurier dotarł cudem za 3 nadaniem i to bezpośrednio w salonie.
NIE POLECAM PLAY NIKOMU kto szuka internetu mobilnego (tereny podmiejskie albo co gorszą na wieś)ZaletyBrakWadyInfolinia
Kontakt z klientem
Jakość usług
Czas realizacji zamówień
Pomoc techniczna -
-
~Martyna / 2020-06-22 22:53
Internet mobilny "LTE" to porażka totalna, prędkość wysylania 1Mb/s, prędkość pobierania 10,8/s.
Odrazu po zakończeniu umowy przenoszę się do innej sieci, szybciej juz mi działa internet z Nju na kartę.ZaletyBrak.WadyBardzo wolny internet
Ciagly brak zasięgu (a mieszkam w Warszawie) -
~Maciej / 2020-06-22 15:59
Jeżeli ktokolwiek rozważa internet mobilny od Play, polecam poszukać gdzie indziej. Mieszkam w centrum Krakowa, maszty wszędzie dookoła, niby LTE a jakość z epoki modemów. Podpisanie umowy z Play to zdecydowanie jedna z najgorszych decyzji w moim życiu ZaletybrakWadynie istnieje gorszy internet na rynku -
~Piwonia / 2020-06-22 14:58
Bardzo się rozczarowałam tą siecią. Nie mam nigdzie zasięgu, a Internet jest okropny!! -
~Jacek / 2020-06-21 16:57
Oszukali mnie poprzez nierzetelne sporzadzenie umowy przedluzajacej przez co zostalem narazony na znaczne straty finansowe. Oczywiscie nie poczowaja sie do zadnej odpowiedzialnosci. Konwersacja i reklamacja Strata czasu na poziomie rozmowy z ameba. Chodzi o ubezpieczenie telefonu w play. WadyOszusci I kretacze -
~Były klient / 2020-06-20 17:27
Banda oszustów, patrzy tylko jak skroić klienta, najpierw kłamią, obiecują złote góry a po podpisaniu umowy mają Cię w dupie... Płać i płacz, minuta rozmowy w pierwszej strefie w uni 2zl hahaha żal.... Naliczanie opłat za niewiadomo co po spłaceniu abonamentu.... Żałuję że podpisałem umowę z tą firmą... Nie polecam i zawsze będę odradzał!!!!! ZaletyNie posiadaWadyWszystko -
~Niezadowolony klient / 2020-06-20 14:51
Play działał jakiś czas bardzo ładnie, ale ewidentnie w dobie pandemii i kryzysu nie potrafią sobie poradzić z dobrym działaniem internetu, co jest niezbędne do pracy oraz studiów. Dzwoniąc na infolinię udało się coś wskórać, lecz nowy miesiąc te same problemu. Dobrze, że za niedługo kończy się umowa.... -
~Niezadowolona / 2020-06-19 13:46
Mialam u nich numer wiele lat, ostatnio na karte. Wyjechalam za granice i przez kilka miesiecy nie doladowywalam konta, wiec zostalo zdeaktywowane. Chcialam naprawic moj blad i odzyskac numer, ale pani z obslugi klienta do ktorej zadzwonilam powiedziala tylko, ze moje nazwisko nie jest przypisane do numeru i nie moze udzielic mi zadnych infirmacji!!! Zadzwonilam do T-MOBILE skad oryginalnie przenosilam numer do Play i stamtad dowiedzialam sie wiecej. Numer zamrozony, nieaktywny i nie przypisany do nikogo. Mozliwe bedzie moze odzyskanie go po jakims czasie, kiedy wroci do puli dostepnych numerow (z powrotem u nich). Jestem gleboko rozczarowana postawa obslugi klienta Play, bo nie wierze ze nie mogla mi takiej informacji przekazac, skoro numer nie nalezal w tej chwili do nikogo, a tyle lat byl przypisany do mnie. Czyje ona dane chronila? Czemu byla taka niepomocna? Zwlaszcza ze chcialam do nich powrocic jako klient. A jak to sie skonczylo? Mam ten numer z powrotem (nagle sie okazuje ze jak sie chce to sie da, choc nie dzieki obsludze klienta do ktorej zadzwonilam z moim problemem). WadyObsluga klienta odmawia pomocy. Chroni informacje, ktore nie musza podlegac ochronie (numer byl zamrozony i nie nalezal do nikogo) -
~Tigrak / 2020-06-18 14:45
Firma po raz kolejny ma problem z naliczaniem opłat. Po ponad roku czasu dowiaduje się o nocie obciazeniowej na prawie 400 zł za sytuację gdzie odstapilem od przedłużenia umowy, odesłałem sprzęt dokonując wszelkich obowiązków z mojej strony a tu nagle informacja że należy zapłacić za to że towar był uszkodzony. Cyrk i smiech na sali. Po półtora roku ktoś stwierdza że telefon wrócił uszkodzony. Przecież to naciąganie i śmiech z abonenta w oczy. Nie polecam firmy. Po zakończeniu obecnej umowu nie mam zamiaru kontynuować wspolpracy. To nie pierwsza sytuacja w której znowu trzeba walczyć o ich dziwne naliczenia
Pozwolę sobie dodać panie Play dosyć obszernie właśnie na forum iż telefon został zwrócony w czasie 14 dni od zakupu ale na zasadzie zwrotu spowodowanego wada fabryczna telefonu. Sprzęt został przyjęty i został dokonany zwrot środków za niego. Oczywiście potem miesiąc boksowania by naliczyly się opłaty zgodnie z planem taryfowym ponieważ każdy SMS i minuta oraz internet naliczyly się jako opłata dodatkowa. Ciągle coś jakiś rok przed zwrotem telefonu też był problem z błędnie naliczona faktura i informacja od was że trzeba sobie ja zapłacić a wy to rozliczycie w ciągu trzech miesięcy, też były przepychanki o korektę faktury i tak w nieskończoność coś. Nigdy wiecej nikomu nie polecę play bo to jakaś katastrofa jeżeli chodzi o płatności, zakupy itd.
W moim odczuciu skoro odstępuje od umowy bo sprzęt posiadał wadę a mam do tego pełne prawo zgodnie z obowiązującymi przepisami, w następstwie dokonywany jest zwrot środków i dostaje informacje o cofnięciu aneksu i także moje usługi wracają do poprzedniego stanu oraz faktu że sprzęt został przyjęty to jakim prawem po roku dostaje notę za rzekoma naprawę tegoż sprzętu skoro nie został przeze mnie uszkodzony, spełniłem warunki zwrotu. Co najśmieszniejsze dzieje się to w niedługim czasie po przedłużeniu faktycznie umowy i Play nie pisze wyjaśnienia, nie dzwoni, nie pyta... Po prostu wrzuca na play24 opłatę wysyła notę i jak ta lala czeka aż frajer zapłaciWadyNaciąganie -
-
~ja / 2020-06-16 18:03
Witam Dostałem ofertę z play i dostałem sprzęt lecz był uszkodzony od razu to zgłosiłem kazali odesłać a teraz po roku karzą płacić z zepsuty sprzęt ZaletyBrakWadysame kanalie -
~Marcin / 2020-06-14 13:47
Jestem klientem Play 8 lat mam u nich 4 numery tel i jeden internetowy od zawsze odkąd pamiętam jest tak że po podpisaniu umowy wszystko ok przez pierwsze parę miesięcy później zaczynają się problemy i Internetem albo to nie ma w ogóle albo jest bardzo wolny w granicach 1.25mb A nawet mniej dodam że pomiary dokonane za pośrednictwem aplikacje Play. Niby masz tyle A tyle giga A nawet połowy nie wykorzystasz prawidłowo bo zwalnia.Masakra.Na zgłoszenie problemu przez mnie po jakimś czasie dostałem odpowiedź że nie są w stanie nic zrobić bo planuje postawić nadajnik w mojej okolicy ale jeszcze nie wiedzą kiedy to są jakieś jaja !!!!! Nie uznaje rozwiązanie umowy gdyż twierdza że z ich strony jest wszystko ok ponieważ w umowie jest napisane że gwarantuje swoje usługi tylko w zasięgu sygnału i jedynie mogę zerwac umowę koszt 2180zl.dopowiem tylko że sprawa się tyczy miasta Krakowa nie jakiś wiejskich okolic.na zakończenie po 8latach w Play nigdy więcej!!!!!! ZaletyBrakWadyNie ma szacunku dla starych klientów.podejscie do człowieka tylko jak do platnika -
~Andrzej / 2020-06-14 13:16
Słaba oferta w play mało mało internetu konkurencja ma za 360 zeta płacisz raz na rok i masz rozmowy SMS MMS bez limitu 1025GB przez rok do wykonywania i ponad 150GB za doładowanie konta i 35 GB w Unii Europejskiej na rok to jest w Orange -
~Jakiś / 2020-06-13 17:17
Tragedia!!!Czekam na koniec umowy i więcej się nie zobaczymy.To coś co oferujecie jako Internet,Internetem nazwać nie można.Jednak sprzedawanie danych osobowych do firm wychodzi wam najlepiej!!! ZaletyŻadneWadyInternet w abonamencie komórkowym porażka!!!
strona 187 z 234
- « poprzednia
- 1 ...
- 185
- 186
- 187
- 188
- 189
- nastepna »