strona 182 z 231
- « poprzednia
- 1 ...
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- nastepna »
-
~Aleksander / 2020-08-05 21:18
Kiedy umowa się kończyła firma spowolniła internet do tego stopnia ze nie dało się nic zrobić -
-
~Życzliwa / 2020-08-04 18:53
Obsługa klientów - do dupy.
Przez 1 umowę jest w miarę a potem fatalnie
Zasięg fatalny - sygnał Play jest bardzo kiepski
Mówią co innego a robią co innego
NIKOMU NIE POLECAM!
OCENA 0 -
~Jacek / 2020-08-04 16:36
NEGATYWNA.
Klienta traktują jak POWIETRZE.
Nie polecam nikomu tej sieci.
Korzystałem i nie jestem zadowolony z usług Play.ZaletyBrak zalet.WadyObsługa klientów - do dupy.
Do tej pory nie otrzymałem faktury korygującej do wystawionej błędnie faktury.
Zasięg fatalny - sygnał Play nakłada się na sygnał Orange w wielu miejscach w Polsce.
NIKOMU NIR POLECAM!
OCENA 0 -
~mihau / 2020-08-04 16:19
Zasięg DNO
Internet DNO
Pomoc że strony play DNO
Kilka razy zgłaszane usterki- odp play- wina po mojej stronie.
ZERO POMOCY!!! ... jeśli już się jakimś cudem co dzwonisz. Bo skoro zasięgu nie ma to jak to zrobić!?ZaletyDno!!!!!WadyPlay to same wady!!!! -
~Bartekkkkk / 2020-08-04 00:38
Witam,
Opowiem historie w jaki sposób zostałem oszukany w Play.
Kończył mi się abonament i zaczęli do mnie dzwonić z propozycją przedłużenia umowy i nowym telefonem.
Korzystałem z oferty gdzie miałem darmowe połączenia w Polsce i do Krajów Uni Europejskiej i 10GB internetu.
Pani z infolinia zaproponowała mi podwyższenie abonamentu z 110zl miesięcznie do 155zl, gdzie zachowałbym wszystkie dotychczasowe warunki + zmiana z 10GB na 70GB internetu i nowy telefon iPhone SE 128GB za 239zl.
Zgodziłem się - i co się okazało? Pierwsza faktura jest na 319zl, gdzie ponad 160zl stanowi koszt rozmów w UE - dokładnie do Włoch.
OSZUŚCI!
Opłaca się jedynie przy przenoszeniu numeru z innej sieci na pierwszą umowę .
KoszmarZaletyBrakWadyNiejasna oferta, wprowadzanie w błąd na infolinii, zawyżanie cen, brak dostępności telefonów iPhone w ofercie, niekompetencja kadry -
~dawrek / 2020-08-02 17:49
Najgorsza sieć w Polsce , 600 zł rachunków miesięcznie a nawet sms'ów nie mam darmowych (żenada) Internet"NIELIMITOWANY" to 100 gb z prędkością około 3mb/s a po 100 gb poniżej 0.5ms/s ZaletySzukasz tu czegoś ? ups nie znajdziesz zalet :)WadyIstnienie -
~Def / 2020-08-01 15:27
Czas oczekiwania na konsultanta to jakieś nieporozumienie. Jeżeli w salonach brakuje pracowników, proponuję zwiększyć pensję. ZaletyObsługa mocno skromna, ale merytorycznaWadyDwie godziny w kolejce. -
~albert / 2020-08-01 14:45
od 3 dni mam z nimi wspóprace 1 dnia ok 2 dnia zmieniam ruter bo troche słaby (odziwo dostałem go 5 godz po tym). No i chój nie działa wzywam typka od sprawdzania i mówi niedziała ruter. Ja zdenerwowany dzwonie i muwie przysłana wadliwy produkt no i mówią do salonu jeć. Przyjeżdżam i muwie dziendobry dostałem wadliwy produkt i miałem tu przyjechać i żeby pan coś z tym zrobił. No i pan mówi , a jakby ktos do pana zadzwonił i powiedział wygrał pan 1000000 to by pan uwieżył? wychodze i mówie dowidzenia dzwonie do playa i pani mówi cały czas że nie ma uprawnień bo umowe zacząc może ale skonczyć jej nie. ZaletyBrak.Wadywszystko co może być w stronach do internetu czyli np. zła obsłóga klijenta itp. -
-
~Kamil / 2020-08-01 12:48
Najgorsza sieć na rynku. Zasięg mieć to trzeba mieć szczęście jak w toto kotku. Internet porażka. W większych skupisach ludzi jest tragedia. Nie polecam nikomu. ZaletyBrak. Nie polecamWadyBrak zasięgu i internetu, prędkości itp itd -
~Dawid / 2020-08-01 12:12
Play okazał się kiepską siecią ,zasięg kiepski ,rozmowy przerywane , internet często jest fikcją . Brak jakichkolwiek popraw ,pomimo zgłaszanych problemów ZaletyBrakWadyZbyt dużo ,żeby opisywać -
~Czarny / 2020-07-31 17:16
Jestem klientem od wielu lat i się z nimi właśnie żegnam. Brak pomocy ze strony konsultantów, olewają, płace za internet z którego w praktyce nie korzystam - bo się po prostu nie da, prędkość jest śmieszna, ledwo 0.20 mb/s. Nie polecam nikomu tej sieci, naprawdę. ZaletyKiedyś było dobrze.WadyBrak pomocy, słaba prędkość internetu, olewanie klienta. -
~ktis / 2020-07-29 14:15
Od 3 tygodni predkosc internetu ok 0.35 Mb/s a czasem duzo gorsza (zalezy od pory dnia) a płace za usuge 100 Gb.Reklamacja przyjeta ,dzwoni pan i mówi zebym zresetował modem .Po tej operacji predkosc spadła do 0.10 Mb/s max .Kolejna reklamacja złozona w salonie ,mija własnie 9 dzien i nikt nie raczy zadzwonic i tak naprawde juz nie musza nic robic .We wszesniu konczy mie sie umowa i opuszczam pleya ,tylko nie wiem gdzie przeniesc numer ,czytajac opinie o konkurencji to mam wrazenie ,ze w tym kraju usługa internetowa to jakas fikcja oparta głównie na klamstwie . Zaletyprzez prawie 4 lata jakos sie to kreciło (były zadyszki ale do zaakceptowania)Wadyna obecna chwile to jest jeden wielki dramat -
~Seba / 2020-07-28 12:34
Ocena: 1.00 / 5"2 miesiące trwało, żeby przenieść numer z firmy na osobę prywatną. Regularnie co 2 tygodnie składana była reklamacja na działania firmy Play. W końcu jak się udało to po dwóch dniach zablokowano mi rozmowy wychodzące tłumacząc, że za dużo rozmawiam i według systemu mogę być potencjalnym oszustem! Mam abonament z nielimitowanymi minutami do wszystkich sieci, nielimitowane sms i 20GB internetu SOLO PLAY M. Dodatkowo okazuje się, że pomimo tego co mam w abonamencie, za każdą minutę, sms i internet naliczane są opłaty! Przez 2 dni nabiłem ponad 300PLN i to było przyczyną wyłączenia rozmów wychodzących! Pani z obsługi klienta powiedziała, że muszę zapłacić fakturę i czekać do 30 dni na rozpatrzenie reklamacji. To chyba jakieś kpiny. Play wyłudza pieniądze od klientów? Nie zapłacę złotówki zanim nie zostanie rozpatrzona reklamacja."
Edit do mojej wypowiedzi.
Przyszła faktura na kwotę 717Pln zamiast na 55PLN. To kwota za 3 dni użytkowania telefonu. Panie z Obsługi klienta przyznają mi racje, że coś jest nie tak... Czekam już drugi trzeci tydzień aż ktoś łaskawie zadzwoni. Żenada. PLAY schodzi na psy.
Zalety
brak
Wady
tylko wady
reklamacja nr 232293560
Kolejny edit. Otrzymałem 4 dni temu fakturę korygującą i przeprosiny... Są na tyle bezczelni, że postawili mi warunek! Odblokujemy jak pan zapłaci fakturę... Zapłaciłem i do tej pory nie odblokowali. Oszuści i złodzieje. Najpierw próbowali mnie naciągnąć na kwotę ponad 10x większą niż byłą w rzeczywistości a teraz okłamali mnie z odblokowaniem usług! Chyba przejdę się do prawnika i rozwiążę umowę. Olewanie klienta to powinno być ich motto.ZaletybrakWadyolewactwo i brak profesjonalizmu ze strony obsługi. -
~gosia / 2020-07-28 11:06
tragedia. oszustwo na kazdym kroku. nie mogłam wypowiedzieć umowy po 2 latach. czekałam 3 miesiące, przeniośłam sie do innej sieci nie chcą oddać numerów kolejne 2 miesiące. mam 3 nr, z jednego nie korzystam, z drugiego tylko telefonuję ale odcieli mi internet wiec na trzecim numerze tez moge tylko rozmawiać. ale placic musze za 3 nie wiadomo kiedy sie wreszcie zgodzą łaskawe oddać nr. niekompetencja obsługi żenująca. każdy mówi co innego udziela sprzecznych informacji, modlę się kiedy uda się wreszcie od nich uwolnić, zasieg tragiczny, przeywają rozmowy. nie widzę żadnych plusów ZaletyżadnychWadysame -
~krystyna / 2020-07-27 21:36
masakra internet domowy wogóle nie działa każdorazowe zgłoszenie kończy się porażką. Do abonamentu naliczone dziwne usługi i nikt nie umie w obsłudze wyjaśnić za co. szczerze nie polecam. jeszcze nigdy nie spotkałam się z bakiem jakichkolwiek informacji i brakiem profesjonalizmu ZaletybrakWadysłaby internet
naliczanie dodatkowych kosztów
brak informacji ze strony konsultantów -
~Abonent / 2020-07-26 20:11
Zupełny brak profesjonalizmu. Obsługa Klienta kompletnie niekompetentna, niedouczona, niedoinformowana. Pomoc techniczna nie potrafi dokonać pomocy technicznej. Absurd goni absurd. Naliczanie dodatkowych opłat, które nie są uwzględnione w żadnym dokumencie. Zupełny brak zaangażowania w rozwiązywanie problemów, a wręcz OLEWANIE ich. Dziwię się, że w obecnych czasach taka firma może w ogóle istnieć. Żenada, nie polecam nikomu!. ZaletyTelefon dzwoniWadyCała reszta -
-
~pley oszuści / 2020-07-25 20:55
Złodzieje doładowałem sobie karte za 30 złoty zadzwoniłem do kolegi tylko na 2 minuty i już mi zeżarło 6 zł kolega mieszka w polsce a więc niepowinno tyle żreć ZaletyzeroWadywszystko -
~piotr G / 2020-07-25 09:06
masakra , dzwonię do obsługi pytam ile będzie wynosić faktura (odpowiedź : nie wiem) , pytam czy korzystałem w okresie rozliczeniowym z dodatkowo płatnych pakietów -które stanowią podstawę zwiększenia kwoty na fakturze(odpowiedź nie wiem) ... no cyrk! Jak klijent ma ufać takiemu sprzedawcy usług? Sprawdzam transfer na koncie play 24 w okresie: za 30dni wynik 75GB, za 5dni 75GB . Strasznie rzetelne naliczanie transferu... Idziecie do sklepu po bułki i sprzedawca nie wie ile ich kupiłeś. Dowie się jak przyjdzie faktura Zaletysą na rynkuWadybrak uczciwego sposobu powiadomienia o naliczaniu dodatkowych opłat -
~jaxk / 2020-07-24 15:31
Zero zasięgu gdziekolwiek jestem. Oferta okej reszta do ****. WadyZasięg
Prędkość internetu -
~BIG / 2020-07-22 15:08
Dnia 21.08.2018 roku podpisałem aneks do umowy na usługi telekomunikacyjne ,otrzymałem dwa aparaty marki Hamer ,jeden działał bez problemu drugi miał uszkodzony mikrofon po czterech dniach zaniosłem telefon do salonu celem naprawy bądż wymiany ,telefon przyjęto do naprawy,po miesiącu dostałem info z salonu że telefon wrócił z serwisu lecz nie naprawiony ,serwis stwierdził uszkodzenie mikrofonu ,ale jak oddawałem telefon pani z salonu zaznaczyła że telefon nie był otwierany i nie było uszkodzeń mechanicznych , mimo to serwis zażądał 130 zł za naprawę, ja się na to nie zgodziłem i nie odebrałem telefonu . Sprawa się ciągnie do dziś 22.07.2020 rok czyli 22 miesiące , byłem w salonie Play w Carfore Głogów i poinformowano mnie że telefon został zutylizowany , a ja i tak mam płacić za to że nie mam telefonu jeszcze dwa m-c . KOSZMAR DZIADOWSKA FIRMA .
strona 182 z 231
- « poprzednia
- 1 ...
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- nastepna »