WadyBrak zasięgu dzwonię na infolinię i zwodzenie mnie że się zajmą problemem i dalej nic
strona 182 z 234
- « poprzednia
- 1 ...
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- nastepna »
-
~Tomasz / 2020-10-09 23:32
Czekam do końca umowy i odchodzę brak słaby zasięg problemy z połączeniami -
-
~Najduch / 2020-10-08 14:37
Witam,
Jestem w plau już prawie 2 lata i niezmiernie się cieszę że kończy mi się umowa. Internet w tej sieci to jakaś kpina. Praktycznie nigdy nie działa ( nie nie mieszkam na zadupiu tylko w mieście) . Do tego notoryczne telefony konsultantów z jakimiś śmiecioofertami. Mam 2 telefon w T-mobile i pakiet internetu że po 2 piosenkach na YT kończy mi się pakiet internetu a mimo tego chodzi o niebo lepiej (nigdy nie ścina i zawsze wysoka jakośc przy praktycznie zerowym pakiecie internetu) . Nigy wiecej play !!!ZaletyBrak jakichkolwike.WadyCo tu dużo pisać. Dno -
~Zołza / 2020-10-07 18:17
Posiadam internet od sieci Play od Stycznia 2020 roku. Przez pierwsze 2 miesiące działał bez zarzutu po tym okresie nie działa wcale i caly czas toczę wojne z obsługą klienta, ostatnio nawet usłyszałam "ale co sie Pani dziwi skoro w Pani lokalizacji nasze uslygi nie mają zasiegu..." po zapytaniu pana z OK to jakim cudem na początku podpisania umowy internet działał, Pan się rozłączył... Cóż zdzierają z ludzi pieniądze i obiecują zlote góry po czym odłączają cie od sieci ????♀️ ZaletyBrakWady-obsługa klienta
-zasięg
-prędkość
-limit
-cena -
~Klient Play / 2020-10-06 14:19
Ostrzegam chętnych na przniesienie numeru do Play.
Stsuja jakieś złodziejskie praktyki opłat za numer tymczasowy ktory wciskają. Naliczaja jakieś wyimaginowane opłaty na wcisniety numer tymczasowy . NIE POLECAM!!!!ZaletyZEROWadyNielogiczne ,niewytłumaczalne , złodziejskie praktyki -
~I300 / 2020-10-06 13:20
Proszę nie brać internetu z firma play !!!źle działa są naliczane dodatkowe opłaty !!!!firma nie współpracuje z klientem naliczają opłaty bez informacji!!!najgorsza firma jeśli chodzi o obsługę klienta a biuro reklamacji w żaden sposób nie pomaga tylko nalicza kary umowne !!!nie polecam w 100% ZaletyBrak -
~Kamil / 2020-10-06 13:14
Play to jedno wielkie gówno. Cały czas problem z internetem, ja rozumiem że nie opowiadają do końca za zasieg, ale jeśli internet działał dobrze, a nagle od miesiąca caly czas problem to coś nie tak. Odpowiedź play to jak zwykle u nas wszystko jest ok ... nie polecam tej sieci nikomu -
~Ireneusz / 2020-10-06 09:37
Play to sieć która mnie okrada od stycznia tego roku.Jak wyłączyli nadajniki Plusa
Kilkakrotnie bez skutku pisemnie i telefonicznie prosiłem o rozwiazanie ze mną umowy z winy operatora.
Do stycznia będąc w sieci play mogłem korzystać z zasięgu sieci Plus. Play zabrało mi ten zasięg i zostałem bez kontaktu
ze światem.
Takiej złodziejskiej sieci w Polsce drugiej niema. Ostrzegam i odnawiam wszyskich znajomych przed tą siecią.
Pisałem kilkukrotnie reklamacje odpisali mi że w mojej lokalizacji niema zasięgu na zewnątrz budynków jak i wewnątrz ale usługa jest wykonywana prawidłowo i niema możliwości rozwiązania umowy
Złodziejska firma prowadzę firmę i ludzie nie mogą się do mnie dodzwonićZaletybrakWadyzasięg -
~J.K / 2020-10-05 15:40
Mam internet w Playu, którego jednak nie mogę wykorzystać ze względu na braku zasięgu, to samo tyczy się telefonii. Zasięg telefoniczny jest niedostępny pomiędzy 22 a 6 raną, potem jest bardzo słaby i telefon przeskakuje na roaming. Niestety nie można korzystać z LTE w roamingu i musiałem zakupić starter w T-Mobile, żeby móc korzystać z internetu. Dzwoniłem do obsługi klienta 3 razy i za każdym razem zbywano mnie obietnicami o poprawie w ciągu tygodnia, nadal nic. Wadybrak zasięgu,niskie prędkości,braki w infrastrukturze,0 obsługa klienta -
-
~Jabol / 2020-10-05 00:02
Jestem uzetykownikiem tej sieci i nie polecam nikomu, czesto gubi zasieg, internet jest wolny a nawet siec 4g nie dopracowana i nie spelnia wymagan ktore powina! -
~meny / 2020-10-04 09:16
Na początku wszystko było Ok. Jednak teraz ładuję internet 15GB i nic. Kasa sciągnięta a internetu brak. Suport nic nie wie. Tak na dzien dzisiejszy na dwa numery to poszło ze 120pln w tydzień. Właśnie szukam innego dostawcy. ZaletyLatwośćWadyBrak kontroli -
~Jacek / 2020-10-03 15:17
Ubezpieczenie telefonu w play!.
Uszkodzona kamera tylna telefonu (szkiełko Zbite). Serwis wycenia naprawę na 450 zł, naprawa nie może być zrealizowana w ramach ubezpieczenia ponieważ do tego trzeba Zbić dodatkowo wyświetlacz. Miesiąc użerania się z serwisem o zwrot telefonu. Telefon po odebraniu zaniesiony do serwisu we Wrocławiu. Wycena - 100 zł naprawa w 30 minut! Złodziejski serwis a co za tym idzie Play wychodzi tak samo źle.WadyNie brać ubezpieczenia sprzętu w play -
~Jacek / 2020-10-03 08:34
Od 5 dni stopniowo zanikał nam internet i telefon. W tej chwili internet 0,05 Mps, było 10 - 30 Mps.
Praktycznie nie działa. Nie można nawet przeglądnąć stron . Telefony nie mają zasięgu. Nikt się nie może dodzwonić od 3 dni. My chcąc zadzwonić wychodzimy na piętro, ale i tam urywa rozmowy. Internet nie działa nigdzie.Zaletyobecnie brak telefonu i internetu czyli za co płacę ?Wadysieć telefoniczna i internetowa znikła a ja muszę płacić. -
~Zygmunt / 2020-09-30 16:40
Play to sieć która mnie okrada od stycznia tego roku.
Kilkakrotnie bez skutku pisemnie i telefonicznie prosiłem o rozwiazanie ze mną umowy z winy operatora.
Do stycznia będąc w sieci play mogłem korzystać z zasięgu sieci Plus. Play zabrało mi ten zasięg i zostałem bez kontaktu
ze światem.
Takiej złodziejskiej sieci w Polsce drugiej niema. Ostrzegam i odnawiam wszyskich znajomych przed tą siecią. -
~Dominik / 2020-09-29 19:43
Internet nie działa zgłaszany wielokrotnie na infolinii pani ponoć napisała w moim imieniu wypowiedzenie które oczywiście nie miało miejsca sam osobiście napisałem wypowiedzenie w salonie i oczywiście nawet pani tego nie wysłała do centrali masakra z nimi zdecydowanie nie polecam ZaletyNie ma zaletWadyNic nie działa jak powinno a kasę trzeba płacić -
~Joanna / 2020-09-29 13:14
Po spłacie rat za telefon otrzymywała dalej wysokie rachunki.Zadzwoniłam do obsługi klienta czy mam raty za telefon to usłyszałam że jestem na czysto-zapytałam dlaczego tak k wysokie rachunki nadal?BO TAK MA BYC.Byłam klientem od początku-kończę umowę i nie chce o nich słyszeć.OSZUSTWO.UCIEKAJCIE JAK NIE TRZYMS WAS UMOWA -
~Ballar / 2020-09-29 12:43
zakupiłem laptopa w firmie Play . po 3-ech naprawach gwarancyjnych serwis producenta stwierdził ze nie jest w stanie dokonać naprawy i zwróci koszty poniesione na zakup sprzętu, wiec ze strony producenta sprawa czysta i jasna ale ze dystrybutorem jest Play zaczęła się gehenna ( producent zwraca koszty dystrybutorowi a później dystrybutor klientowi) . Kilka zgłoszeń reklamacyjnych niczego nie zmieniło. Najpierw żądali bym załatwił przesłanie sprzętu do głównego magazynu Play w Warszawie ,pomimo tego ze wcześniej pracownicy Play mówili żebym sprawy napraw gwarancyjnych załatwiał bezpośrednio z serwisem producenta.Kilka zgłoszeń reklamacyjnych które nie przyniosły efektu , pomimo ze sprawa nie została załatwiona po każdym zgłoszeniu zamykają sprawę uważają ja za zakończona i kolejne zgłoszenie traktowane jest jest jako nowa sprawa . W końcu otrzymałem droga mailowa odpowiedz ze muszę podać nr konta , napisać oświadczenie i koszty zostaną zwrócone. Nie myślcie ze to koniec ,jakże wielkie było moje zdziwienie gdy po złożeniu w/w dokumentów otrzymałem po 2 tygodniach drogą pocztową pismo ze muszę dostarczyć im ekspertyzę od serwisu producenta gdzie cala korespondencję emailową z serwisem przekazywałem im wielokrotnie w której serwis wyraźnie stwierdzał ze nie jest w stanie przeprowadzić naprawy urządzenia. Poza tym jak ja mam dokonać ekspertyzy gdy sprzęt od miesięcy znajduje się w magazynie Play.Wszystko co opisałem mam udokumentowane zapisanymi e-mailami zarówno z producentem jak i z Firma Play. Nie polecam nikomu Play. W związku z ta sytuacja nie pozostaje mi nic innego jak wystąpić na drogę sadową. Jeśli są osoby które czuja się pokrzywdzone przez Play proszę o info czas na pozew grupowy który ma zawsze większa sile przebicia -
-
~hermenegilda / 2020-09-28 22:40
Doładowałam telefon 26.09,2020 i do dziś nie mam uruchomionego mimo że powiedziano mi że pakiet jest aktywny . Poszłam wyjaśnić sprawę w play i powiedziano mi że konto mam puste że wykonałam rozmowę za 25 zł przy nieuruchomionym pakiecie . To co ostatnio wyprawia Play woła o pomstę do nieba . KAŻĄ MI CZEKAĆ KILKA DNI NA WYJAŚNIENIE TEJ SPRAWY BO ZŁOŻYŁAM REKLAMACJĘ . Obsługa Play w Tesco I ogólnie PLAY to jakaś porażka Internet to idzie jak ślimak. ZaletyBrakWady100% -
~Szymon / 2020-09-26 14:19
autoryzowanym salonie play zamówiłem telefon...
...Samsunga a 51, czekałem na niego 3 tygodnie. Wreszcie przyszedł, ale gdy otworzyłem pudełko i podłączyłem telefon do ładowania ale niestety nie działał, zapakowałem go w pudełko wróciłem do salonu opowiedziałem jaka jest sytuacja. Pani wykonała kilka telefonów i powiedziała mi że mogą wysłać telefon do serwisu aby go naprawili. Szok czyli zapłaciłem za nowy telefon a dostanę telefon po naprawie.Totalna lipa wstyd. -
~Siwek / 2020-09-25 21:14
Internet zwolnił od marca reklamuje i jestem ignorowany posiadam 6 umów nie polecam nikomu ZaletyBrakWadyInternet z prędkością średnia ok 15 mb sek -
~ANONIM / 2020-09-25 20:48
Postarajcie się bardziej , oferujecie [NIBY] dobrą ofertę a okazuje się że nagle jest 700ms i 0,57mbs ... słabiutko Zaletymiła obsługaWadyszybkość i jakość internetu jest bardzo słaba
strona 182 z 234
- « poprzednia
- 1 ...
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- nastepna »