Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4957 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.48
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~sk / 2021-03-02 11:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia.
    Internet nie działa, a jak działa to nielimitowany się kończy.
    Najgorsza obsługa klienta.
    Omijać szerokim łukiem.
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~Vayet / 2021-03-01 20:56
    Ocena: 1.00 / 5
    NAJGORSZY SYF!!! nic w tym nie dziala nagle wyp***dala 20000 pingu najserdeczniej nie polecam!
  • ~Tadeusz / 2021-03-01 16:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Od dwóch czy trzech miesięcy jedno wielkie dziadostwo w tej sieci Play. Dzwoniąc do obsługi klienta nic nie wiedzą. Telefon mam w mixie niby 4.65 internetu za granicą i darmowe rozmowy jak w kraju a i tak pieniądze z konta pobierają. Puł roku temu wszystko było ok. A teraz kradną i oszukują na potengę. Czekam do końca umowy i nara Play - bujaj się.
    WadyOszustwo
  • ~Marcelina / 2021-03-01 12:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam sieci Play, właśnie kończy mi się umowa, mój numer początkowo był na inną osobę w trakcie przenoszenia umowy musiałam przeprowadzić cesje żeby w nowej sieci już było wszystko na mnie, okazało się że nieważne ze płacisz prawie 3 lata za ubezpieczenie bo jak kończy ci się umowa to i tak ci nie naprawia telefonu bo robiąc cesje wszystkie usługi się kasują o czym niekt nas nie poinformował! Każdy konsultant mówi co innego. Najgorsza sieć.
    ZaletyŻadne
    WadyDużo
  • ~Robson / 2021-03-01 09:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza sieć w Polsce Żaden konsultant i pracownik tego burdelu nie zna podstawowego regulaminu haremu play W dodatku kradną jak tylko mogą oszukując na taryfach ofertach opłatach Unikać jak ognia Widać że U.O.K.I.K za małe kary na ten burdel nakłada Czas to zmienić
    ZaletyŻadnych
    WadyMiliony
  • ~ED / 2021-02-28 09:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma, z takim podejściem do klienta nie dziwię się, że tylu abonentów odchodzi. Naliczają opłatę abonentową na numer, który został przeniesiony do innej sieci. W trakcie pobytu za granicą mając cztery numeru na jednym z nich zaczęli naliczać opłaty. Wciskają na siłę dodatkową kartę do internetu (niby darmową) po czym gdy zaczęłam przenosić numery do innej sieci zaczęli mi naliczać opłatę za ten numer, niby zgodnie z regulaminem. Takich kwiatków jest więcej. Nigdy więcej play, lada moment kończy mi się umowa i cieszę się, że od nich odchodzę. Pamiętajcie, żeby wypowiedzieć umowę na "darmowy" numer, bo mimo, że skończy się Wam umowa na główne numery to nadal będą naliczać opłatę. NIE POLECAM!!!!
    ZaletyŻadnych
    WadyMnóstwo
  • ~Piotrek / 2021-02-27 15:55
    Ocena: 1.33 / 5
    Witam, zdecydowanie NIE POLECAM. Jestem u nich od wielu lat i tak jak kiedys bylo OK, tak z biegiem czasu coraz gorzej. Coraz wiecej tez slysze negatywnych opinii od znajomych itd. Rozmawialem tez z osoba ktora pracowala w tej sieci, glowa mala jak zaczal opowiadac jacy ludzie tam pracuja i co sie tam dzieje i na czym polega podejscie i do samych pracownikow tej sieci i do klientow. Ale przechodzac do rzeczy... Dwa lata temu przedluzalem umowe na 3 lata wraz z telefonem flagowym, niestety przyszedl mi z wada ekranu, odklejal sie w niektorych miejscach. Mimo ze zglosilem to po 2 dniach, to niestety zgloszenie rekojmi oraz zażądanie wymiany na nowy nic nie dalo, cwaniaczki sobie zapewnili zapis ze w razie takiej sytuacji moga w serwisie wymienic uszkodzona rzecz itd. Wyslalem do serwisu i zglosilem do do play, z serwisu i od play dostalem informacje ze nie moga mi wymienic telefonu na nowy, poniewaz wymiana telefonu przewyzsza koszta naprawy... haha... Smiech na sali... No sila rzeczy skoro telefon NOWY to chyba logiczne ze przewyzszy to koszta naprawy. Klucilem sie miesiacami, bylem tez u adwokata i stracilem na to okolo 500 zł i nic z tego nie uzyskalem, nie pomoglo, bo wszystko psuje ten zapis ktory ich chronil ze moga mi wymienic uszkodzona czesc i psul to tez fakt ze wzialem telefon na firme. Tyle ze z jakiej racji mam w ten sposob placic za bledy producenta ktory wypuscil taka sztuke wadliwa, jesli kupuje NOWY telefon to NOWY a nie PO-SERWISOWY, bo jesli kupuje NOWY i oddaje od razu do serwisu to tak jak bym kupil poserwisowy, a poserwisowe i OUTLETOWE sa tansze, a ja zaplacilem jak za NOWY a mam tak naprawde po-serwisowy. Nie ma tez co z nimi rozmawiac o tym i zalatwiac czego kolwiek. ONI NIE CZYTAJA tez pism z tego wychodzi, bo po dwoch tygodniach od zlozenia pisma skontaktowal sie ktos ze mna w sprawie wlasnie tego pisma i ta kobieta nie byla kompletnie swiadoma tego co tam jest, czyli nie czytala i nie miala tego przed swoim nosem... Tam dzialaja schematami z klapkami na oczach, czlowieka traktuja po lebkach, zle i na odwal sie. Traktuja milo tylko przy zawieraniu umowy itd, a potem, to juz tragedia, nie jest klient niczego wart. Ja pomimo tego ze jestem tam lata z nimi lojalnie, zawsze biore flagowe telefony, a potraktowali mnie jak ostatniego chama ktoremu nie przysluguje wymiana telefonu po tym jak z fabryki dostalem na dzien dobry wadliwy....
    DOBRA DLA WAS RADA... Starajcie sie nie brac telefonu na FIRME, starajcie sie kupowac tylko przez internet, unikajcie kupna u agentow i w salonach. Kupicie na internecie, to przysluguje Wam przynajmniej 14-dniowy okres zwrotu, oraz kupujac jako konsument, przysluguje Wam opieka Rzecznika Praw Konsumenta, a jak macie dzialanosc jestescie prawie na przegranej pozycji na dzien dobry...
    ODRADZAM TA SIEC, ja przechodze z koncem umowy gdzie indziej, moi rodzice tez. PZDR
    Lepiej tez kupic telefon z rynku wolnego niz u nich, zarabiaja na tym duzo, a na karte za ta sama kwote mamy te same uslugi praktycznie a i nie jestesmy zobligowani.
    ZaletyNie ma takich na dzis dzien wg mnie
    WadyTo co w opisie i jeszcze inne zdecydowanie sie znajda, bo jest ich wiele
  • ~Magdalena / 2021-02-26 14:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Od kilku lat jesteśmy w Play i to będzie ostatni raz. Chcieliśmy zakupić dwa telefony z przedłużeniem umowy i oczywiście można tak zrobić tylko polowalem na iphone 12pro złotego trzy miesiące aż w końcu się udało (Tak myślałem) teoretycznie udało się kupić iphone 12pro złoty i samsung note 10+ aura glow. Wszystko byłoby super gdyby nie to że przyszły zupełnie inne telefony niż były zamówione. Problem jest z rezygnacją z umowy bo żeby podpisać to wszyscy super mili ale jak rezygnujesz to jesteś wrogiem. Zostaliśmy totalnie oszukani i olani mieliśmy dostać telefon od doradcy i też nas totalnie olano. Nie wiem co mam myśleć na temat tych osób które tam pracują ale raczej nie powinny tam pracować. Totalna masakra,jeszcze nikt nas nigdy tak nie potraktowal
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~M. / 2021-02-26 12:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Dopóki trwa umowa konsultanci są milutcy. W trakcie zbliżania się końca terminu, na jaki została zawarta umowa, zaczęły przychodzić coraz większe rachunki (mimo korzystania z telefonu w ten sam sposób). Po zakończeniu umowy, wysokość abonamentu miała zmniejszyć się o wysokość raty za telefon z 289,00 zł na 69,00 zł. Niestety PLAY na kolejnej fakturze w dalszym ciągu liczył sobie pełną kwotę, czyli za abonament i za telefon, który został już spłacony. Konsultant udzielił informacji, że jest to kara umowna za odstąpienie od umowy, mimo że takiego odstąpienia nie było. Po rozmowie z drugim konsultantem dowiedziałam się, że to pomyłka i żebym zapłaciła jedynie abonament, jak też uczyniłam. Następnego miesiąca przyszła ponownie faktura za: abonament, telefon wraz z płatnością zaległą za telefon. Dopiero wtedy dowiedziałam się, że po zakończeniu umowy PLAY podwyższa wysokość abonamentu telekomunikacyjnego o wartość raty za spłacony już telefon. Oczywiście poprosiłam o podstawę prawną takiego działania i dokonałam zgłoszenia z prośbą o korektę faktury. Po kilkunastu dniach dostałam odpowiedź, że nie dokonają korekty wysokości faktur, a jako podstawę prawną podali ustęp regulaminu, który w ogóle nie traktował o takim działaniu. W zamian PLAY zaoferował, że jeżeli przedłużę u nich umowę, to anulują całą płatność. Musiałam się nad tym zastanowić. Następnego dnia, gdy chciałam przedłużyć umowę (bo wcześniej nie było jakichś większych problemów po ich stronie) dowiedziałam się, że nie ma telefonu, którym jestem zainteresowana i żebym skontaktowała się z nimi jak będzie kolejna dostawa. W następnym miesiącu PLAY ponownie naliczył mi pełną płatność za abonament i telefon, który był spłacony... Zadzwoniłam i zapytałam się, czy jest już wybrany przeze mnie telefon, na co odpowiedź brzmiała "nie", choć w tym czasie według zapewnień konsultanta miał już być dostępny. Stwierdziłam, że w takim razie chcę przedłużyć abonament bez brania telefonu i żeby anulowali mi bezpodstawnie naliczone opłaty za spłacony telefon. Konsultant stwierdził, że nie można anulować tych płatności bez telefonu. Po kilku dniach okazało się, że telefon jest już dostępny, więc chciałam przedłużyć umowę wraz z tym telefonem, ale PLAY odrzucił mój wniosek, bowiem najpierw muszę spłacić zaległości, żeby wziąć nowy telefon, a pieniądze te nie podlegają zwrotowi. WNIOSEK: PLAY ZA WSZELkĄ CENĘ MYDLI OCZY KLIENTOM W CELU WYŁUDZENIA OD NICH JAK NAJWYŻSZEJ KWOTY PIENIĘDZY. Oczywiście wypowiedziałam im umowę, niestety mają miesięczny okres wypowiedzenia, więc kolejna wysokość pełnego abonamentu do zapłaty, czyli DODATKOWO PRAWIE 1000 ZŁ ZA TELEFON, KTÓRY BYŁ JUŻ SPŁACONY. Po wypowiedzeniu umowy rozdzwoniły się telefony ich konsultantów z super ofertami. Żenada. Na szczęście pierwsze 6 miesięcy abonamentu miałam za darmo i płaciłam jedynie za ubezpieczenie telefonu, więc w rzeczywistości ta cudowna sieć ma jeszcze w plecy kasę za telefon, z czego bardzo się cieszę. PROSZĘ RÓWNIEŻ PAMIĘTAĆ, ABY WYCOFAĆ ZGODĘ NA PRZETWARZANIE DANYCH PO ZAKOŃCZENIU UMOWY, GDYŻ PLAY PRZEKAZUJE INNYM SIECIOM NEGATYWNĄ OPINIĘ O PŁATNOŚCIACH, CO MOŻE WIĄZAĆ SIĘ Z PROBLEMEM WZIĘCIA TELEFONU W INNEJ SIECI. Dodatkowo mam kilka osób w rodzinie, które korzystają z tej felernej sieci i szczęśliwie stwierdziły, że z niej uciekną z końcem umowy. Również i Państwu zalecam takie działanie. Serdecznie nie pozdrawiam PLAY'a.
    ZaletyBardzo sprawna manipulacja - do pozazdroszczenia
    WadyCały proces zakończenia współpracy - naciąganie na każdą złotówkę
  • ~Sfrustrowany użytkownik internetu Play / 2021-02-25 21:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeżeli ktoś wacha się nad zakupem internetu w Play to stanowczo odradzam!
    To co ta firma wyprawia z moim internetem to jest jakiś dramat.
    Pobieranie 3mb/s, ciągły rozłączanie 500 pingu w grach, oglądanie filmów w max 480p. Nawet jak se kupisz super telewizor i tak ci to nic nie da bo jakoś filmów np. na Netflixie jest gorsza niż 40 lat temu.
    Jeżeli ktoś pracuje w domu to też NIE KUPUJ INTERNETU PLAY! Wysyłanie, pobieranie, plików to jest jakieś nieporozumienie. Spotify pobierał mi się przez ponad GODZINĘ!
    Jeżeli jesteś graczem to naprawdę odechce ci się grania na tym internecie. Ciągłe skoki pingu do 1000.
    Wyrzucanie z serwerów w kluczowych momentach rozgrywki nie jest mi obce. Przez co trzeba na nowo przechodzić poziom.
    Na prawdę szczerze odmawiam zakupu internetu w tej firmie. Nie mogę znaleźć ani jednego plusa w użytkowaniu tego szajsu. Ten złom nie nadaje się do niczego i choć bym chciał by powyżej wymienione rzeczy były okazjonalne to niestety codzienność użytkownika sieci Play. Ja sam szukam już innego dostawce internetu. Gorzej być nie może!
    ZaletyNima!
    WadyDroga cena jak za taką kupę złomu.
    Użytkując ten internet można sobie pogorszyć psychikę.
    Wady wymienione powyżej. (szkoda, że nie da się dać zero gwiazdek)
  • ~Klient / 2021-02-25 20:26
    Ocena: 1.67 / 5
    Ostrzegam. jesteśmy klientem od 2013 roku. 3 nr telefonu. Klient biznesowy. Dwa lata temu przedłużyliśmy umowę a po skończeniu jej niespodzianka. Nadal liczone nam są opłaty za wzięte smartfony czego w umowie nie ma ale reklamacji nie przyjmują. Czyli wrabiają Cię w ten sposób albo przedłużysz umowę albo dalej płacisz za urządzenia dawno już spłacone. Inne wyjście przenieść się tylko gdzie? Lepiej pójść do sklepu i kupić telefon na raty niż spłacać raty w Play. Inaczej będziesz do końca życia spłacał te telefony.
  • ~Marek / 2021-02-25 19:31
    Ocena: 1.00 / 5
    zapłaciłem za okteslona taryfe. system pnie przyjał wpłaty. sprawdzam kodem i nic pomimo platności i doładowania konta. Na koncie kwota była niezbędna do utrzymania taryfy. Blue media nie przekazala moich pieniedzy. Dzwonie do operatora, a oni ze owszem wpłynęły pieniadze, ale taryfa nie została przedłużona! Koniec rozmowy, a tu pobrało mi z konta pieniadze. Musiałem ponownie doładowac. Z konczem miesiaca zegnam sie z PLAY, mam prepaid . ciągły raming wewnetrzy drenuje baterie jak wirus.
    ZaletyBRAK
    WadySAME
  • ~marcingradowski / 2021-02-25 15:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Szczerze jeden z najgorszych kurde dostawców neta jaki istnieje . Czasami mam wrażenie że internet jest na korbkę którą te pedały z reklamy kręcą całymi dniami . Często wywala internet bo brak zasięgu ludzie mieszkam w mieście jak mogę nie mieć zasięgu jakoś inni którzy mają nawet plusa mają lepszy zasięg ode mnie .
    Zaletyjedyne co jest zaletą to te pajace w reklamie w z których można sie pośmiać jak sie wypierdalają na ryj
    Wadyojojojoj wszystko od logo i jego koloru po samą usługę
  • ~TFUJ STARY / 2021-02-25 11:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nikomu tej sieci komórkowej. Nie dopowiedzenia są przy podpisywaniu umowy
    Zaletynie ma
    Wadywłączają oferty o których klient nie wie a potem wyłączyć mogą jedynie oni
  • ~karol / 2021-02-24 16:20
    Ocena: 1.00 / 5
    SIEĆ DLA MASOCHISTÓW. Ciągłe zwiechy, brak zasięgu.
  • ~Robert / 2021-02-24 16:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści, którzy nie rozumieją podstawowych informacji kierowanych do obsługiwanej infolinii.
    Brak kompetencji totalny.

    Błąd pracownika i zły opis rozwiązania umowy kończy się dla mnie karą finansową oraz groźbami windykacji oraz procesem sądowym.
    Jest to napaść na mnie, gdy ja ze swojej strony zrobiłem wszystko jak należy.
    Wielokrotnie tłumaczyłem kolejnym słuchaczom obsługującym infolinię o oszukaniu mnie w tej sytuacji i że nie czuję tego by płacić za błędy pracowników sieci salonu Play.
    Nienawiść do własnego i wieloletniego klienta jest przerażająca. Brak nawet chęci zrozumienia całego problemu. To my klienci jesteśmy największym problemem sieci Play, więc powinno nas tu być jak najmniej !!!
    Straszony jestem windykacją i wpisami w rejestry ! Sprawa zdecydowanie skończy się w sądzie. Tak należy postępować z nieuczciwymi podmiotami gospodarczymi, których nie powinno być na rynku.
    ZaletyBrak
    WadyObsługa klienta, gdy ten chce wypowiedzieć umowę
  • ~Urszula / 2021-02-24 13:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo nieuczciwy sprzedawca . Odradzam dlatego by inni nie tracili pieniędzy tak jak ja - za nic . Chciałabym żeby mnie ktoś wcześniej uprzedził że mówią zupełnie coś innego niż jest w rzeczywistości . Rozmowy są nagrywane i nie rozumiem jak można tak kłamać . Zdecydowanie odradzam tą sieć , najgorsza z możliwych .
    Zaletybrak
    Wadysame wady
  • ~Leon / 2021-02-24 06:37
    Ocena: 1.33 / 5
    Mnie operator Play oszukał na tzw formułe solo xl niby z internetem bez limitu, doładowania cykliczne miałem.Wiecie ile kosztuję wejście do internetu bez odnowienie kodem? 37.20zł tyle miałem na karci za 30 "megabajtów" a oprtator mi powiedział że to moja wina bo przed doładowaniem powinienem wył internet i dopiero gwiazdki wpisać Ludzie 30 mega bajtów za 37zł
  • ~Mag / 2021-02-23 15:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostrzegam przed korzystaniem z usługi ubezpieczenia telefonu zakupionego w abonamencie w Play, którą wykonuje dla nich partner Digital Care.
    Po krótce opisze sytuację w której się znalazłam i w której rozwiązaniu Play nie jest skory pomóc.
    Mam abonament w Play z telefonem, którego wartość rynkowa w dniu podpisania umowy wynosiła ok 3tys. Przy podpisaniu umowy zdecydowałam się na wykupienie dodatkowej gwarancji/ochrony telefonu.
    Mój telefon się popsuł więc chciałam skorzystać z tej usługi, niestety po odebraniu urządzenia przez zleconego przez Digital Care kuriera DPD ślad po moim telefonie zaginął.
    Zgłaszałam ten problem już wszędzie i póki co jedyną odpowiedź jaką dostałam to, że zgłoszenie zostało wysłane do odpowiedniego działu i tego typu blabla wysłane z automatu bez żadnych konkretów.
    Już prawie miesiąc jestem bez telefonu, mimo wielokrotnych prób kontaktu z Digital Care, wciąż nie mam żadnych odpowiedzi.
    Z tą sprawą skontaktowałam się z Play przez ich czat z nadzieją, że oni zainterweniują coś w tej sprawie. Po wielokrotnych przekierowaniach między konsultantami, któryś z nich wreszcie utworzył zgłoszenie by mnie zbyć i przerzucić sprawę na drogę mailową.
    Ich odpowiedź na zgłoszenie " Powinna się Pani kontaktować z Digital Care, ponieważ to oni są dostawcą ubezpieczenia.".
    Ta odpowiedź mówi sama za siebie.
  • ~MichalPie / 2021-02-23 12:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Wysłałem telefon do naprawy dostałem naprawiony ale bez miejsca na karte pamięci i sim odesłałem ponownie i dostałem wraz z brakującą częścią ale telefon nie chciał czytać karty odesłałem i czekam już 2miesiąc aż naprawią mój telefon jak jeszcze raz przyjdzie do mnie zepsuty to ich zgłosę

    zakup oraz dołączenie sanek do opakowania na kartę sim i sd (nie działającą) zajeło im 1miesiąć

    nie polecam jak będzie działało zmienie opinię
    ZaletyPrzyjmują do naprawy
    Wadyczęsto nie działa, czas oczekiwania na naprawę jest bardzo długi 1-15 miesiąca,
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4957
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4103
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3184
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2723
Mobile Vikings
Ocena: 4.53, ilość opinii: 1351
Lajt Mobile
Ocena: 3.78, ilość opinii: 1211
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4632
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2071
INEA
Ocena: 2.18, ilość opinii: 1195