Po wyjechaniu poza duże miejscowości problem z zasięgiem. sytuację ratuje roaming krajowy, ale po jego wyłączeniu będzie dramat. Bardzo niska prędkość Internetu mobilnego poza dużymi miastami. Obrazu dopełnia brak kompetencji pracowników obsługi klienta, szczególnie tych zajmujących się reklamacjami. Nie wiem z czego to wynika, z braku narzędzi diagnostycznych, czy z polityki firmy. Reklamacje są zamykane bez rozwiązania, odpowiedzi sprawiają wrażenie, że pracownik zajmujący się nią czyta bez zrozumienia. Na reklamacje dot. drastycznego obniżenia prędkości internetu mobilnego dostałem odpowiedź, że spadek prędkości wynika z dużej liczby użytkowników i żeby zmienić miejsce korzystania, lub przełączyć na operatora w roamingu krajowym. Dotyczy to 20 000 gminy. No cóż w takiej sytuacji sami klienci zadbają żeby sieć nie była zbyt obciążona, co widać zresztą po ilości utraconych abonentów w ostatnim czasie.
Złodzieje, naciągacze i niekompetentni ludzie. Klient musi płacić za błędy konsultantów. Umowy nie są rozwiązywane w terminie do tego przeznaczonym przez co klient ponosi dodatkowe koszty, często nawet nie wiedząc, że coś co miało być wyłączone w dalszym ciągu działa. Konsultanci mówią co im ślina na język przyniesie i nie ma to żadnego odzwierciedlenia w faktach. Składane reklamację nie są przyjmowane, dlatego wszystko stoi w miejscu a klient ponosi tego koszty. Jakoś usług jest w opłakanym stanie
ZaletyBrak
WadyOlewanie reklamacji ( nie ma ich nawet w systemie)
Przedłużanie ważności usług, nawet, gdy użytkownik składa rezygnacje
Konsultanci nie posiadający wiedzy na temat wykonywanej pracy
Brak konsekwencji za wprowadzanie klienta w błąd
~Rafał / 2020-11-05 12:08
Ocena: 1.00 / 5
Daje jedna gwiazdkę bo niestety mniej się nie da a ten internet nawet na jedna gwiazdkę nie zasługuje
ZaletyŻadnych
WadyCiagle brak internetu a jeżeli jest to jakby go nie bylo
~Filip / 2020-11-04 22:16
Ocena: 1.00 / 5
Play jest słabe niby dobre ale tak naprawde zakupiłem kombuter msi od play doszedł ale uszkodzony niechciał się włączyć więc go odesłaliśmy i od puł roku nie chcą nam ani odesłać nowego kombutera ani pieniędzy więc nie polecam firmy play
WadySłaba obsuga i od poł roku niemam ani kombutera ani pieniędzy
~Norbert / 2020-11-04 19:19
Ocena: 1.00 / 5
mój internet totalnie się ścina mam cały czas 200 pingu
Zaletylaguje mi wasz internet
~Krzysztof / 2020-11-03 20:15
Ocena: 1.00 / 5
Brak zasięgu co wiąże się również z brakiem internetu, pracuje często w terenie, często używam telefonu do różnych aplikacji potrzebnych mi do pracy które muszą być połączone z internetem, oczywiście którego nigdy nigdzie nie ma, nie polecam tej sieci czekam do końca umowy i już NIGDY więcej nie skorzystam z ich usług
ZaletyBrak
WadyBrak zasięgu
~Kajssh / 2020-11-03 11:15
Ocena: 1.00 / 5
Zero zasięgów nic nie mozna załadować cały czas braki internetu 8
ZaletyZero
WadyWszystko
~Wojciech / 2020-11-03 10:47
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam nikomu, ta sieć to dno. Czekam na zakończenie umowy i przenoszę numer. W większym syfie jeszcze nie byłem. Odradzam każdemu, brak zasięgu, obsługa klienta A raczej jej brak jest normalnym zjawiskiem w sieci. Ponadto naliczanie dodatkowych kosztów za usługi które zostały WYŁĄCZONE. Jednym słowem: dramat.
ZaletyBrak.
WadyObsługa klienta,
Naliczane dodatkowych kosztów poza wiedzą abonenta,
Zasięg,
Brak korzystnych ofert dla stałych klientów,
Ogl DNO
~Xyz / 2020-11-02 15:13
Ocena: 1.00 / 5
Play najgorsza sieć jaka tylko jest nigdy jej nie wybierajcie. Od miesiąca ciągle jakieś awarie zasięgu nie mam danych nie mam wifi nie mam a place:) nie działa mi internet za który place dlatego wysyłają mi nowe oferty byłam w punkcie i dalej to samo :) NIE MAM JAK OGLĄDAĆ NETLIXA
DLATEGO NIE POLECAM SIECI PLAY I ODRADZAM JĄ
ZaletyŻadne
WadyWszystko
Brak zasięgu danych i wifi
~Shadou / 2020-11-01 07:47
Ocena: 5.00 / 5
Zdecydowanie najlepsza sieć w Polsce. Korzystam z oferty Play na kartę solo M 25zł/miesiąc nielimitowane rozmowy oraz SMS do wszystkich sieci i 10 GB internetu. Mogę spać spokojnie, bo nigdy nie zapłacę ani grosza więcej niż 25zł. Obsługa profesjonalna i bardzo sympatyczna, w salonie oraz przez telefon. Każdy jest traktowany indywidualnie, zależnie od potrzeb, dziękuję, że macie ofertę spełniającą wszystkie moje wymagania!
Zaletymiła oraz profesjonalna obsługa, dobra oferta, uczciwa firma, indywidualne podejście do każdego, brak spamu reklam, nie nękają telefonami
Wadybrak wad :)
~Mario / 2020-10-31 23:45
Ocena: 2.00 / 5
Tragedia. Tragedia. Tragedia. Play to pomyłka telekomunikacyjna. Brak kompetentnych konsultantów. Bardzo skany zasięg. Od v trzech miesięcy przenoszone są nr z innej sieci. Po rozstrzygniętych na moją korzyść reklamacji, dalej nie mają pojęcia jak zakończyć przenoszenie nr. Porażka. Wielka porażka.
ZaletyPorazka
WadyTragedia
~Akila / 2020-10-31 08:03
Ocena: 1.67 / 5
Płacisz za wszystko a obsługa onsultant zamiast rozwiązać problem życzy miłego dnia żenada brak zasięgu w centrum miasta dzwoniłam z drugiej karty bo obsługa płatna żenada nie kupicie zmieniam sieć
ZaletyBrak
WadyBrak zasięgu sieci nawet w centrum miasta
~Monika / 2020-10-30 13:57
Ocena: 1.33 / 5
Dzień dobry
Przedłużyłam umowę, chociaż nie chciałam, ale Pan konsultant przekonał mnie, że będę miała super hiper internet, ponieważ otrzymam super ruter. Otrzymałam nowy ruter, więc płace teraz za 2, gdzie jeden i drugi mają słabą prędkość, więc nic praktycznie się nie zmieniło, ale pomyślałam no trudno, dałam się omamić. Ale wkurzyłam się jak przyszedł rachunek zwiększony o ubezpieczenie, które było doliczone i nikt mnie o to nie zapytał. Też opiekun, ten miły Pan, który mnie namówił na przedłużenie umowy jak chciałam to wyjaśnić nie odbierał telefonu. Wysłałam smsa nie oddzwonił. Oczywiście zadzwoniłam na infolinie i załatwiłam sprawę, ale sam fakt, jak mnie potraktował. Te 2 Lata przeżyje, ale to jest ostatnia umowa w Playu.
ZaletyBrak
WadyKosmiczne rachunki i słaby zasięg i internet
~Bogusz / 2020-10-29 23:29
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam rachunki za telefon kosmiczne zasięg brak nie polecam
ZaletyNie macie co chcecie
WadyZasięg
~Paulina / 2020-10-29 19:12
Ocena: 1.00 / 5
Dzień dobry.
Chciałabym opisać przykrą sytuację jaka mnie spotkała. Postanowiłam przedłużyć umowę z siecią Play. Zawarłam przez telefon umowę. Konsultant w imieniu sieci Play w trakcie rozmowy telefonicznej zapewnił mnie, że przedmiotem naszej umowy, poza usługami telekomunikacyjnymi, będzie Iphone 12 256 GB kolor biały. Byłam ogromnie zaskoczona, kiedy otwierając przesyłkę kurierską okazało się, że telefon ma kolor czerwony. Podczas przeglądania umowy wysłanej drogą elektroniczną nie zwróciłam uwagi na kolor, ponieważ sugerowałam się rozmową ze sprzedawcą, podczas której moim głównym warunkiem przedłużenia umowy był kolor biały. Sprzedawca zapewnił mnie, że tak w istocie będzie. Oczywiście zgłosiła problem sieci Play, która postanowiła sprawdzić nagrania z rozmowy. Okazało się, że miałam rację, jednak cyniczna odpowiedź konsultanta sieci była taka, że umowy trzeba czytać. Zaproponowano mi 100 zł rekompensaty, zamiast wymiany towaru. Towar zamawiałam jako osoba prowadząca działalność gospodarczą, dlatego nie przysługuje mi prawo 14-dniowego odstąpienia od umowy. Uważam, że sprzedawca celowo wprowadził mnie w błąd, zdając sobie sprawę, że firma nie dysponuje w chwili zawierania umowy telefonem koloru białego. Moim zdaniem jest to celowa polityka sieci Play, która nie liczy się z interesem klienta i w ten wyrachowany i cyniczny sposób stara się maksymalizować swoje zyski. Poinformowano mnie oczywiście, że w przypadku odstąpienia od umowy zapłacę kare. Praktyki firmy Play uważam za żenujące i każdemu będę odradzała korzystania z usług tego operatora.
ZaletyOszuści
WadyOszuści
~Wojtek / 2020-10-29 12:24
Ocena: 1.00 / 5
Zamówiłem u doradcy biznesowego tel w kolorze szarym a Play przysłał mi w kolorze zielonym zaproponowali mi 100 zł za pomyłkę której nie przyjęłem i poprosiłem o przysłanie telefonu w kolorze szarym takim jaki zamówiłem wtedy Play napisał że ma mnie w dupie i mam dzwonić z tego telefonu jaki mi przyslali.
ZaletyBrak
WadyZłodzieje
~Prawy / 2020-10-26 15:46
Ocena: 2.67 / 5
Biorąc smartfon i abonament po spłacie umowy (w tym urządzenia) koszty raty za telefon nie są odliczane od abonamentu. Nawet jeżeli wywiążecie się z umowy. To dalej płacicie tą samą kwotę. Przykładowo płacisz 35 zł abonament i 65 zł rata za urządzenie razem 100 zł po np. 24 miesiącach, kiedyś płaciło się już tylko cenę abonamentu, bo niemal logiczne jest to że urządzenie zostało już spłacone i zostaje sam abonament, ale obecnie już tak to nie działa. Po spłacie umowy nadal będziecie płacić tą samą cenę zanim się kapniecie i wypowiecie umowę to już jesteście w plecy z kasą x tysiące klijentów i interes się kręci. Ogólnie mówiąc mają was gdzieś jako klijenta, bo wiedzą, że większośc osób nie czyta umów i nie ma rozeznania w ofertach operatora - na tym padlinożercy bazują stosując takie praktyki marketingowe. Rozumiem, że trzeba zarabiać, ale żeby odrazu twarz gównem wycierać ?
~Anna / 2020-10-25 12:25
Ocena: 1.00 / 5
Ta sieć to masakra mam ofertę na kartę. Doladowalam telefon i zanim wbiłem kod na promocyjna taryfę środków juz na koncie nie mialam bylam w domu wiec internet byl z domowego wiec nie z play i czary kasy nie ma taryfa nie dziala bo nie ma środków masakra
ZaletyBrak
~Ifosd / 2020-10-25 03:51
Ocena: 1.00 / 5
Przy zakupie umowy nie informują ze za duet czy trio lub kwartet na końcu umowy trzeba dodatkowo zapłacić od osoby 75zl a poza tym każdy każdemu zaśmiecać telefon stronami jakie otwiera
~Agata / 2020-10-24 18:41
Ocena: 1.00 / 5
Umowę mam od czerwca I po kilku miesiącach mam serdecznie dosyć firmy. Nie poinformowali, że pierwsza faktura będzie podwójna (za miesiąc z góry). Wszędzie problem z zasięgiem. A teraz pomimo próby rezygnacji z usługi dodatkowej I tak mam ją wliczoną do faktury. Nie wspominając już o wysokich kosztach połączenia z infolinią co jest nieudanym żartem. Bardzo bardzo nie polecam.