Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4605 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.47
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.29
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Klient / 2020-11-12 15:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie i absolutnie już nie polecam tego operatora nikomu. Odradzam wizyt w salonach i rozmów z konsultantami. Jeszcze parę lat temu było w miarę Ok. Teraz od ponad tygodnia nie działa mi karta sim. Sprzedawcy w salonach i konsultanci kompletnie nie słuchają co się do nich mówi. Nawet nie potrafią poprawnie zapisać nr telefonu, który mają przed nosem na monitorze komputera. Żenada. Prostych spraw nie potrafią naprawić. Tym powinien zająć się UOKiK i Rzecznik Praw Konsumentów. Zalecam.
    ZaletyŻadnych
    WadyOpieszałość, brak szacunku do klienta, niechęć do rekompensaty strat przez klienta, brak kontaktu z poszkodowanym klientem
  • ~Janusz / 2020-11-10 13:16
    Ocena: 1.67 / 5
    Niestety po latach zmieniam sieć. Karta do internetu która miała być darmowa okazuje się karta główną i mimo odłączenia numerów trzeba ją wypowiedzieć osobno o czym Play Was nie poinformuje i będziecie dalej płacić cały abonament. Dodatkowo wykasowali mi konto na play24 bo 3 numery telefoniczne zostały przeniesione do plusa a internet pozostał, ale mimo to nie mogę mieć wglądu do swoich rachunków
    TOTALNA PORAŻKA
    Proszę WAS pamiętajcie o NIBY DARMOWYM NUMERZE INTERNETU !!!!!!!!!!!
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ZaletyMiałem trzy numery
    WadyBrak chęci współpracy na dłużej
  • ~Yeti / 2020-11-10 06:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety po 10 latach zmieniam sieć. Karta do internetu która miała być darmowa okazuje się karta główną i mimo odłączenia numerów trzeba ją wypowiedzieć osobno o czym Play Was nie poinformuje i będziecie dalej płacić cały abonament. Szyję i nic więcej. Omijać ta sieć z daleka. Zasięg mega słaby a internet z reguły nie działa. Poza tym traktowanie stałego klienta gorzej niż nowego i w kwestii oferty jak i obsługi. Omijać szerokim łukiem!
    ZaletyBrak
    WadyObsługa
    Internet
    Zasięg
    Oszustwa w umowie
  • ~Maciek / 2020-11-08 16:39
    Ocena: 1.33 / 5
    Przy pakiecie Solo XL oferują nielimitowany internet po wykorzystaniu pakietu z prędkością 1Mb/s. W rzeczywistości prędkość internetu to 1/10 obiecywanej prędkości. Oszuści. Opuszczam tą sieć i wam również radzę.
    ZaletyBrak
    WadyInternet działa bardzo wolno.
  • ~D. / 2020-11-08 12:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalny balagan. Po przedłużeniu umowy, na kolejne 2 lata, minęło 1.5 miesiaca i mój abonament za trzy telefony zmienil sie w opcje na doładowania. Chcąc wykomac polaczenie - brak srodkow na koncie. Reklamacja i świetna informacja , przybliony czas oczekiwania do 30 dni. Ha czyli prowadzac dzialalnosc jak nie doladuje tel to jestem odlaczony mimo wszystko ze mam abonament i umowe. Najlepsze jest to , ze nikt nie wie jak to sie mogło stac. Zaluje jednego , ze przy podpisaniu aneksu nie bylo brane zadne urządzenie. Musze jeszcze sie dowiedziec jakie sa kary umowne dla play za bezpodstawne zerwanie umowy i calkowita jej zmiane.
    ZaletyZadne
    WadyTotalny brak wydzkolenia konsultantow
  • ~Wojciech / 2020-11-07 20:25
    Ocena: 1.67 / 5
    Po wyjechaniu poza duże miejscowości problem z zasięgiem. sytuację ratuje roaming krajowy, ale po jego wyłączeniu będzie dramat. Bardzo niska prędkość Internetu mobilnego poza dużymi miastami. Obrazu dopełnia brak kompetencji pracowników obsługi klienta, szczególnie tych zajmujących się reklamacjami. Nie wiem z czego to wynika, z braku narzędzi diagnostycznych, czy z polityki firmy. Reklamacje są zamykane bez rozwiązania, odpowiedzi sprawiają wrażenie, że pracownik zajmujący się nią czyta bez zrozumienia. Na reklamacje dot. drastycznego obniżenia prędkości internetu mobilnego dostałem odpowiedź, że spadek prędkości wynika z dużej liczby użytkowników i żeby zmienić miejsce korzystania, lub przełączyć na operatora w roamingu krajowym. Dotyczy to 20 000 gminy. No cóż w takiej sytuacji sami klienci zadbają żeby sieć nie była zbyt obciążona, co widać zresztą po ilości utraconych abonentów w ostatnim czasie.
    Zaletyceny
    Wadyzasięg, obsługa klienta, jakość oferowanych usług
  • ~Zniesmaczona / 2020-11-06 08:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje, naciągacze i niekompetentni ludzie. Klient musi płacić za błędy konsultantów. Umowy nie są rozwiązywane w terminie do tego przeznaczonym przez co klient ponosi dodatkowe koszty, często nawet nie wiedząc, że coś co miało być wyłączone w dalszym ciągu działa. Konsultanci mówią co im ślina na język przyniesie i nie ma to żadnego odzwierciedlenia w faktach. Składane reklamację nie są przyjmowane, dlatego wszystko stoi w miejscu a klient ponosi tego koszty. Jakoś usług jest w opłakanym stanie
    ZaletyBrak
    WadyOlewanie reklamacji ( nie ma ich nawet w systemie)
    Przedłużanie ważności usług, nawet, gdy użytkownik składa rezygnacje
    Konsultanci nie posiadający wiedzy na temat wykonywanej pracy
    Brak konsekwencji za wprowadzanie klienta w błąd
  • ~Rafał / 2020-11-05 12:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Daje jedna gwiazdkę bo niestety mniej się nie da a ten internet nawet na jedna gwiazdkę nie zasługuje
    ZaletyŻadnych
    WadyCiagle brak internetu a jeżeli jest to jakby go nie bylo
  • ~Filip / 2020-11-04 22:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Play jest słabe niby dobre ale tak naprawde zakupiłem kombuter msi od play doszedł ale uszkodzony niechciał się włączyć więc go odesłaliśmy i od puł roku nie chcą nam ani odesłać nowego kombutera ani pieniędzy więc nie polecam firmy play
    WadySłaba obsuga i od poł roku niemam ani kombutera ani pieniędzy
  • ~Norbert / 2020-11-04 19:19
    Ocena: 1.00 / 5
    mój internet totalnie się ścina mam cały czas 200 pingu
    Zaletylaguje mi wasz internet
  • ~Krzysztof / 2020-11-03 20:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak zasięgu co wiąże się również z brakiem internetu, pracuje często w terenie, często używam telefonu do różnych aplikacji potrzebnych mi do pracy które muszą być połączone z internetem, oczywiście którego nigdy nigdzie nie ma, nie polecam tej sieci czekam do końca umowy i już NIGDY więcej nie skorzystam z ich usług
    ZaletyBrak
    WadyBrak zasięgu
  • ~Kajssh / 2020-11-03 11:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Zero zasięgów nic nie mozna załadować cały czas braki internetu 8
    ZaletyZero
    WadyWszystko
  • ~Wojciech / 2020-11-03 10:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nikomu, ta sieć to dno. Czekam na zakończenie umowy i przenoszę numer. W większym syfie jeszcze nie byłem. Odradzam każdemu, brak zasięgu, obsługa klienta A raczej jej brak jest normalnym zjawiskiem w sieci. Ponadto naliczanie dodatkowych kosztów za usługi które zostały WYŁĄCZONE. Jednym słowem: dramat.
    ZaletyBrak.
    WadyObsługa klienta,
    Naliczane dodatkowych kosztów poza wiedzą abonenta,
    Zasięg,
    Brak korzystnych ofert dla stałych klientów,
    Ogl DNO
  • ~Xyz / 2020-11-02 15:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Play najgorsza sieć jaka tylko jest nigdy jej nie wybierajcie. Od miesiąca ciągle jakieś awarie zasięgu nie mam danych nie mam wifi nie mam a place:) nie działa mi internet za który place dlatego wysyłają mi nowe oferty byłam w punkcie i dalej to samo :) NIE MAM JAK OGLĄDAĆ NETLIXA
    DLATEGO NIE POLECAM SIECI PLAY I ODRADZAM JĄ
    ZaletyŻadne
    WadyWszystko
    Brak zasięgu danych i wifi
  • ~Shadou / 2020-11-01 07:47
    Ocena: 5.00 / 5
    Zdecydowanie najlepsza sieć w Polsce. Korzystam z oferty Play na kartę solo M 25zł/miesiąc nielimitowane rozmowy oraz SMS do wszystkich sieci i 10 GB internetu. Mogę spać spokojnie, bo nigdy nie zapłacę ani grosza więcej niż 25zł. Obsługa profesjonalna i bardzo sympatyczna, w salonie oraz przez telefon. Każdy jest traktowany indywidualnie, zależnie od potrzeb, dziękuję, że macie ofertę spełniającą wszystkie moje wymagania!
    Zaletymiła oraz profesjonalna obsługa, dobra oferta, uczciwa firma, indywidualne podejście do każdego, brak spamu reklam, nie nękają telefonami
    Wadybrak wad :)
  • ~Mario / 2020-10-31 23:45
    Ocena: 2.00 / 5
    Tragedia. Tragedia. Tragedia. Play to pomyłka telekomunikacyjna. Brak kompetentnych konsultantów. Bardzo skany zasięg. Od v trzech miesięcy przenoszone są nr z innej sieci. Po rozstrzygniętych na moją korzyść reklamacji, dalej nie mają pojęcia jak zakończyć przenoszenie nr. Porażka. Wielka porażka.
    ZaletyPorazka
    WadyTragedia
  • ~Akila / 2020-10-31 08:03
    Ocena: 1.67 / 5
    Płacisz za wszystko a obsługa onsultant zamiast rozwiązać problem życzy miłego dnia żenada brak zasięgu w centrum miasta dzwoniłam z drugiej karty bo obsługa płatna żenada nie kupicie zmieniam sieć
    ZaletyBrak
    WadyBrak zasięgu sieci nawet w centrum miasta
  • ~Monika / 2020-10-30 13:57
    Ocena: 1.33 / 5
    Dzień dobry
    Przedłużyłam umowę, chociaż nie chciałam, ale Pan konsultant przekonał mnie, że będę miała super hiper internet, ponieważ otrzymam super ruter. Otrzymałam nowy ruter, więc płace teraz za 2, gdzie jeden i drugi mają słabą prędkość, więc nic praktycznie się nie zmieniło, ale pomyślałam no trudno, dałam się omamić. Ale wkurzyłam się jak przyszedł rachunek zwiększony o ubezpieczenie, które było doliczone i nikt mnie o to nie zapytał. Też opiekun, ten miły Pan, który mnie namówił na przedłużenie umowy jak chciałam to wyjaśnić nie odbierał telefonu. Wysłałam smsa nie oddzwonił. Oczywiście zadzwoniłam na infolinie i załatwiłam sprawę, ale sam fakt, jak mnie potraktował. Te 2 Lata przeżyje, ale to jest ostatnia umowa w Playu.
    ZaletyBrak
    WadyKosmiczne rachunki i słaby zasięg i internet
  • ~Bogusz / 2020-10-29 23:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam rachunki za telefon kosmiczne zasięg brak nie polecam
    ZaletyNie macie co chcecie
    WadyZasięg
  • ~Paulina / 2020-10-29 19:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień dobry.
    Chciałabym opisać przykrą sytuację jaka mnie spotkała. Postanowiłam przedłużyć umowę z siecią Play. Zawarłam przez telefon umowę. Konsultant w imieniu sieci Play w trakcie rozmowy telefonicznej zapewnił mnie, że przedmiotem naszej umowy, poza usługami telekomunikacyjnymi, będzie Iphone 12 256 GB kolor biały. Byłam ogromnie zaskoczona, kiedy otwierając przesyłkę kurierską okazało się, że telefon ma kolor czerwony. Podczas przeglądania umowy wysłanej drogą elektroniczną nie zwróciłam uwagi na kolor, ponieważ sugerowałam się rozmową ze sprzedawcą, podczas której moim głównym warunkiem przedłużenia umowy był kolor biały. Sprzedawca zapewnił mnie, że tak w istocie będzie. Oczywiście zgłosiła problem sieci Play, która postanowiła sprawdzić nagrania z rozmowy. Okazało się, że miałam rację, jednak cyniczna odpowiedź konsultanta sieci była taka, że umowy trzeba czytać. Zaproponowano mi 100 zł rekompensaty, zamiast wymiany towaru. Towar zamawiałam jako osoba prowadząca działalność gospodarczą, dlatego nie przysługuje mi prawo 14-dniowego odstąpienia od umowy. Uważam, że sprzedawca celowo wprowadził mnie w błąd, zdając sobie sprawę, że firma nie dysponuje w chwili zawierania umowy telefonem koloru białego. Moim zdaniem jest to celowa polityka sieci Play, która nie liczy się z interesem klienta i w ten wyrachowany i cyniczny sposób stara się maksymalizować swoje zyski. Poinformowano mnie oczywiście, że w przypadku odstąpienia od umowy zapłacę kare. Praktyki firmy Play uważam za żenujące i każdemu będę odradzała korzystania z usług tego operatora.
    ZaletyOszuści
    WadyOszuści
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4605
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3927
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2981
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2580
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1273
Lajt Mobile
Ocena: 3.98, ilość opinii: 1039
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2017
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186