Zaletybrak
strona 175 z 231
- « poprzednia
- 1 ...
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- nastepna »
-
~luigi / 2020-12-07 16:18
słaby internet, niekompetentni pracownicy, przy zakupionym nowym nie używanym telefonie samsung s10 galaxy odpada klawisz, brak wymiany!!! porażka nigdy więcej play!!! -
-
~Hubert / 2020-12-07 03:07
Najgorsze dziadostwo z jakim miałem kiedykolwiek styczność. Wszystkie wartości odnośnie prędkości internetu to clickbait. Internet z prędkością do 1MB/S. Przez rok nie odczułem tej prędkości wręcz przeciwnie. Jeżeli ktoś zastanawia się nad wyborem dostawcy to odradzam ZaletyBrakWadyCałokształt -
~tomahawk / 2020-12-06 19:20
Dno! Zakupiłem internet na kartę skuszony reklamami, że do końca roku 100GB... Po aktywacji karty przez 2h internet działał poprawnie jednak po tym czasie jak zapewne system zorientował się, że jest jakiś frajer korzystający z pełnego przesyłu więc ciach transfer do tego stopnia, że nie działa nawet przy próbie odtwarzania w jakości 144p...!!! Nigdy więcej tego dziadostwa! I nie jestem na żadnej zapadłej wsi tylko w dużym mieście. ZaletyBrakWadyKompletny brak zalet -
~Inka / 2020-12-05 08:57
Fatalna jakość usług play i niekompetentni pracownicy,którzy mimo moich puśb nie potrafią zablokować ,przychodzących płatnych smsów.Strata czasu i pieniędzy.Zdecydowanie nie polecam !!!! Zaletybrak.Wadyzabierają za nic pieniądze z konta-złodzieje. -
~Rozczarowany / 2020-12-04 15:04
Trudno jedynym zdaniem określić to co dziadowska sieć Play reprezentuje sobą.
Jak bardzo niekompetentnych mają pracowników zarówno w salonach można przekonać się , wstępując tam i zadając elementarne pytania.
Żenada , która bije na odległość.
Nie polecam nikomu i szczerze odradzam współpracy z tą siecią. Jeśli ktokolwiek jest już tym nieszczęśliwcem związanym z nimi umową radzę mieć się na baczności bo sprytnie oszukują.ZaletyBrakWadyNiekompetentna obsługa i pracownicy salonów. -
~Uzytkownik Play / 2020-12-04 00:31
Korzystam z uslug tego operatora ponad dwa lata i caly czas jest zle i nie ma dowodow na to, zeby cos sie zmienilo ZaletyBrakWadySporo nawet nie bede przeliczal -
~MagdaNina / 2020-12-03 21:39
Od dwóch lat mamy tą sieć i już po prostu nie wytrzymujemy. Internet raz jest raz nie. Pojawia się na kilka sekund i znika. Wczoraj dokupiliśmy internet, dzisiaj musieliśmy zrobić to jeszcze raz, bo jakimś magicznym sposobem się skończył. Nie polecam, unikniecie tylko niepotrzebnych nerwów -
~Mec / 2020-12-03 20:35
Jestem w Play-u od kilku lat. Mam u nich cztery numery. Obsługa w salonach miła i kompetentna. Faktury czytelne. Jedyny minus to to że poza miastem ma słaby zasięg. Ogólnie jestem zadowolony. ZaletyCzytelne faktury, miła obsługa w salonachWadySłaby zasięg poza miastem. -
-
~adam / 2020-12-03 17:22
państwo samo w sobie i dla siebie, wyłączają telefon kiedy chcą głupio się tłumacząc (pomimo zapłaconych faktur bez dnia zwłoki), naliczają opłaty z głowy, nie informują o zmianach, nie spotkałem jeszcze takiego podejścia do klienta, NIE POLECAM A WRĘCZ NAMAWIAM DO NIEKORZYSTANIA Z ICH USŁUG ZaletyBRAK -
~Julia / 2020-12-02 20:04
Nikomu nie polecam, a wręcz namawiam do omijania szerokim łukiem. Oszuści i nic poza tym. Sprzedają usługi, za które nie ponoszą najmniejszej odpowiedzialności. Broń Was Boże kupować u nich Play360 - wasz telefon nie zostanie naprawiony, a mało tego, zmuszą Was do płacenia za „ekspertyzę i kuriera”. -
~Krzysztof / 2020-12-02 10:57
Nikomu nie polecam. Dzieci naklikaly jakis zakupow w grach bo okazało się, ze mialem wlaczona opcje zakupow na numer, o czym nie zostalem poinformowany. Nastepnie sprawa reklamacyjna trwala tak dlugo, ze odlaczyli mi wszystkie numery lacznie z biurowymi. A co najlepsze to naliczyli sobie oplaty za abonament i sprzet juz po zerwanej umowie. Numery wylaczyli w styczniu a oplaty sa do kwietnia. Rowniez sprawa umowy i platnosci delijatnie oszukana, gdyz po przejsciu na bezterminowke powinny byc odliczone raty za sprzet (telefony) gdyz ich cena byla rozlozona na konkretna ilosc rat. Nue zostalo to zrobione wiec za sprzet zaplacilem o 1000zl wiecej niz bylo w umowie. Nastepnie po wylaczeniu numeru od roku nie mozna ich odzyskac, gdyz p4 nie oddalo ich do puli wolnych numerow. Nymer byl wczesniej przenoszony do nich wiec nie nalezal do p4. Zgodnie z prawem maja go zwrocic do puli wolnych numerow. Niestety zenujaco niski poziom obslugi klienta. Na reklamacje odnosnie platnosci za sprzet i pyrania czemu nie odliczyli rat (80zl miesiecznie) odpowiedzueli 1 zdaniem, ze rachunki byly naliczane poprawnie. Zmienilem glowny numer 2 lata wczesniej na operatora z lepszym zadiegiem i musze przyznac ze zmiana na duzy plus. Zeby nie robic kryptoreklamy nie powiem z kim. Wazne ze juz nie ta klamliwa p4. A rachunki w p4 mialem lacznie na 500zl miesiecznie. Jedne z najwyzszych dostepnych pakietow i pomimo tego traktowali klienta w taki sposob. ZaletyPolska firmaWadyWszystko (falszywe umowy,ich przedstawiciele biznesowi naigminnie fałszują umowy, to co wysylaja mailem nue zgadza sie z tym co czlowiek po spotkaniu podpisywal w pośpiechu, potem okazywalo sie ze mialem po 2 karty internetu na kazda umowe ale tych jart nie otrzymalem bo wtedy bym sie skapnal ze cis nie gra) -
~Anna / 2020-11-30 17:34
Mam telefon na kartę z nielimitowanym internetem , rozmowami i smsami. Trzeci miesiąć z rzędu każą mi po połowie miesiąca rozliczeniowego doładowywać konto za jakieś rozmowy i smsy , których nie używałam. Korzystam głównie z internetu,a oni twierdzą,że wysłałam 70 smsów i miałam 6 godzin rozmów. 70 smsów to ja wysyłam rocznie,a rozmów 6 godzinnych w dwa tygodnie,to miałam 10 lat temu,jak byłam na emigracji.Żenada. Nie polecam. Dziadostwo. ZaletyStrzyżenie baranów.WadyIch istnienie na rynku -
~Patrycja / 2020-11-30 13:27
Play jakoś sieć jest nastawiona anty do klienta, jego próśb i potrzeb. Wszystkie zgłoszenia są rozpatrywane negatywnie. Taka firma powinna dbać o klienta i wychodzi mu naprzeciw. Przez 10 lat bycia klientem tej sieci stwierdzam, że są w niej tylko negatywne aspekty. Zrezygnuje jak tylko będzie to możliwe. -
~lahore63 / 2020-11-30 10:45
Korzystam z promocji Solo Play, jak każda promocja - mozna rzec_ jest to jedna ściema. Doładowywanie to skarbonka bez dna. Kosztuje podwójnie lub więcej. Nie wolno dorzucać kasy w trakcie umownych 30 dni!!! Znika w oka mgnieniu. Za nic, Zadnych dodatkowych usług a kasa zdjęta. O D R A D Z A M. ZaletyżadnychWadynieprzewidywalność, usługę wyłącza nienależne pobranie pieni -
~Kazek / 2020-11-29 14:33
Ludzie omijajcie to begno z daleka.sklep internetowy oszukuje a konsultanci nawet nie wiedza co sprzedaja.najpuerw przedstawia oferte.godze sie na nia..juz wszystko ustalone a tu okazuje sie ze trza duzo wiecej placic. A sklep nie sprzeda Ci oferty bo ta okazuje sie lepsza od tej przedstawionej przez konsultanta. OSZUSCI ZaletyBrakWadyWydaja kase na pseudo celebrytow zamiast iwestowac w jakosc obslugi i wiarygodnosc -
~Jozef/Ja / 2020-11-28 10:22
Sklep internetowy Play nie wywiazuje sie z umowy sprzedazy.Za zwrot zakupionego towaru oczekuje na gotowke od
sierpnia/409zl/ -
-
~Kj / 2020-11-28 00:45
batdzo dobra obsluga wszystko idzie zalatwic telefonicznie bez wychodzenia co jest bardzo dobre ale niestety ten internet. Nawet nie ma o czym gadac Zaletytak jak wymuenilem na gorze tylko obslugaWadyJedyne co mam do powiedzenia to,to że grałem sobie ogulnie turniej o prawdziwe 1500zł zostalem sam na sam mialem pewna wygrana a tu bach internet sie zresetowal tak sam. -
~Anna / 2020-11-27 07:57
Tragedia nie polecam nikomu szereg problemów,z którymi nie wykwalifikowana kadra nie potrafi sobie kompletnie poradzić.Niestety na infolinii siedzą ludzie niekompetentni, którzy nic nie potrafią.Nie polecam pod każdym względem żenada poprostu -
~Adam / 2020-11-26 14:40
Jestem klientem play ok 10 lat. Pół roku temu przedłużyłem umowe i dobrałem nr na internet. Razem 70zł teraz dostaje faktury na 171,84 gdyż doliczaja mi usługe play której nie zamawiałem i nie mogą jej wyłączyć bo to nie oni ja dostarczają. Sprawę zgłoszona na policję i do UOKiK. -
~Magda / 2020-11-26 10:42
Wszystko jest fajnie zanim się nie zaniesie telefonu do reklamacji, już nie wspominam że czasem połączenia są kiepskie i zasięg też... Po 2 dniach oddałam tel na gwarancje, a po 2 tyg otrzymałam odpowiedź że będzie nowe urządzenie, po kolejnym tygodniu, info że już jest w magazynie w Warszawie, a po kolejnym moim telefonie co się z nim dzieje (po następnym tygodniu) okazuje się że WCIĄŻ TRWA WERYFIKACJA SPRAWY!!! Jedni mówią że będzie nowy telefon i jest wysłany inni twierdzą żę sprawa jest w toku. Nie wiem co mnie podkusiło żeby tam przedłużać umowę, na pewno jest to ostatni raz. Burdel na kółkach i tyle jak już tylko złapią klienta to reszta ich nie interesuje. Na pewno mieli już 15razy dostawę tego modelu, ale żeby jeden dać klientowi od reklamacji to już szkoda, bo przecież trzeba biznes kręcić.
strona 175 z 231
- « poprzednia
- 1 ...
- 173
- 174
- 175
- 176
- 177
- nastepna »