Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4739 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.47
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~OSZUKANY! / 2021-03-04 21:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijajcie tą firmę szerokim łukiem. BANDA ZŁODZIEI !!!!! MAFIA.
    Naliczyli mi niesłusznie opłatę dodatkową do Faktury. Zareklamowałem ze skutkiem pozytywnym. Konsultant niby odliczył mi kwotę od następnej faktury. Oczywiście jak się okazało później, był to początek złodziejskiego procederu. Zapłaciłem fakturę pomniejszoną o kwotę z reklamacji i zaczęło się. Następna faktura została powiększona o haracz za nieterminową wpłatę bo dla systemu odliczona kwota widniała jako nie dopłata. Kolejna rozmowa z konsultantem niby przepraszanie i obiecanki że wszystko będzie OK. NASTĘPNĄ FAKTURĘ WPŁACIŁEM BEZ KARY, KTÓRA BYŁE NIE SŁUSZNIE DOLICZANA WIĘC SYSTEM ZNÓW ODNOTOWAŁ TO JAKO NIEDOPŁATĘ I ZNÓW KOLEJNA KARA. I TAK CO MIESIĄC. NIE POMÓGŁ NAWET SCREN Z APKI W KTÓREJ WIDNIAŁA POMNIEJSZONA KWOTA FAKTURY. PLAY TO ZŁODZIEJ. WYJAŚNIAM Z NIMI SPRAWĘ OD KILKU MIESIĘCY I OPŁACAM FAKTU KWOTA JAKA JEST NA UMOWIE, A DŁUG CO MIESIĄC ROŚNIE. WIĘC NIE MAM WYJŚCIA. MUSZĘ ZAPŁACIĆ ZŁODZIEJOM NIESŁUSZNIE NALICZONE KWOTY ŻEBY ZATRZYMAĆ TĄ LAWINĘ ZŁODZIEJSTWA I PODAM ICH DO SĄDU. PAMIĘTAJCIE PLAY TO ZŁODZIEJ!!!!
  • ~Tomasito / 2021-03-04 12:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Raz od 10 ciu lat się spóźniłem z płatności 5 dni i sru, kara 5 zł.Połączenie z konsultantem , sru płatne....Tragedia z roku na rok.Do tego mam abo za 25 złociszy, bo taki mi starcza , a oni wydzwaniają i próbują mi wcisnąć za 50 zł mniej niż mam teraz.I żeby jeszcze raz na rok zadzwonili...Czasem w miesiącu to ze trzy razy dupę trują....Burdello bum bum Polityka Play zeszła na psy.Sru!
  • ~Szym / 2021-03-03 19:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Od momentu zakończenia współpracy przez PLUSa z Play w zakresie udostępniania nadajników usługa leci na pysk. Na dzień dzisiejszy internet jest gorszy niż pierwsza neostrada 128kb. Centrum Wrocławia, obrzeża, obojętnie jaka inna lokalizacja sieć chodzi tragicznie. Strony mają problem z załadowaniem (nawet ta) Ewenementem jest ciągłe gubienie GPS przez google maps (nie to nie wina telefonu).
    Koniec umowy w październiku i żegnam się po wielu latach z tą śmieszną siecią.
    Internet idealny dla sadomasochistów.
    Zaletybrak
    WadyIstnienie tego operatora
  • ~Snr / 2021-03-03 18:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Ciężko nie używać agresywnego języka, wiec postaram się kulturalnie - internet nie działa od pół roku tak jak działał wcześniej. Mianowicie - ciągłe problemy z internetem LTE - pomijając prędkość pobierania, która dochodziła kiedyś do 30-40 mb/s - w tej chwili można tylko pomarzyć o transferze wyższym niż 10mb/s (często jest 5 mb/s non-stop przez tydzień lub dłużej). Fakt faktem, na początku byłem zadowolony z usługi, teraz, tak jak wspomniałem internet jest wolny, oprócz tego - często jest tracone połączenie z niewiadomych przyczyn, w moim przypadku awarię zgłaszałem 4 razy, nikt sprawą się nie zajął, zostałem delikatnie mówiąc olany, winę "eksperci/specjaliści" kierowali w moją stronę, pomimo że w jednej odpowiedzi dostałem odpowiedź w stylu "mamy nadzieję, że problemy z nadajnikiem wkrótce znikną", parę zdań później nagle wina leży po mojej stronie - jest tak, tak jak już wspomniałem od pół roku. Ciągłe packet lossy - granie, praca zdalna, lekcje online - tragedia. Śmieszne jest to że nawet w szachy online ostatnio nie można było zagrać, aż tak świetnie działa ta sieć :) Serdecznie nie polecam. Konsultanci świecą tylko oczami, a konsumentom oczy mydlą. Patrząc na całokształt, wydaje mi się , że ta firma ma internet LTE po prostu gdzieś - nikt tym się nie zajmuje - stoi to stoi, runie to runie, nikt nic z tym nie robi, ciągle coraz gorzej.
    Zalety????????????????? Cena, jeżeli chcemy płacić za nic.
    WadyWszystko co może przyjść do głowy począwszy od słabej pomocy do jakości usług.
  • ~Paula / 2021-03-03 10:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra uważajcie na umowy. Nie zauważyłam, że wpisali mi kartę na internet. Karty nie dostała i nigdy nie aktywowałam co potwierdziła mi Pani z Play. Numery przeniosłam do T-Mobile, a oni dalej naliczali za kartę której nie ma. Rachunek doszedł do 600 zł. Najwieksi złodzieje jakich znam.
    WadyBardzo słaby zasięg, złodziejskie umowy
  • ~sk / 2021-03-02 11:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia.
    Internet nie działa, a jak działa to nielimitowany się kończy.
    Najgorsza obsługa klienta.
    Omijać szerokim łukiem.
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~Vayet / 2021-03-01 20:56
    Ocena: 1.00 / 5
    NAJGORSZY SYF!!! nic w tym nie dziala nagle wyp***dala 20000 pingu najserdeczniej nie polecam!
  • ~Tadeusz / 2021-03-01 16:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Od dwóch czy trzech miesięcy jedno wielkie dziadostwo w tej sieci Play. Dzwoniąc do obsługi klienta nic nie wiedzą. Telefon mam w mixie niby 4.65 internetu za granicą i darmowe rozmowy jak w kraju a i tak pieniądze z konta pobierają. Puł roku temu wszystko było ok. A teraz kradną i oszukują na potengę. Czekam do końca umowy i nara Play - bujaj się.
    WadyOszustwo
  • ~Marcelina / 2021-03-01 12:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam sieci Play, właśnie kończy mi się umowa, mój numer początkowo był na inną osobę w trakcie przenoszenia umowy musiałam przeprowadzić cesje żeby w nowej sieci już było wszystko na mnie, okazało się że nieważne ze płacisz prawie 3 lata za ubezpieczenie bo jak kończy ci się umowa to i tak ci nie naprawia telefonu bo robiąc cesje wszystkie usługi się kasują o czym niekt nas nie poinformował! Każdy konsultant mówi co innego. Najgorsza sieć.
    ZaletyŻadne
    WadyDużo
  • ~Robson / 2021-03-01 09:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza sieć w Polsce Żaden konsultant i pracownik tego burdelu nie zna podstawowego regulaminu haremu play W dodatku kradną jak tylko mogą oszukując na taryfach ofertach opłatach Unikać jak ognia Widać że U.O.K.I.K za małe kary na ten burdel nakłada Czas to zmienić
    ZaletyŻadnych
    WadyMiliony
  • ~ED / 2021-02-28 09:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma, z takim podejściem do klienta nie dziwię się, że tylu abonentów odchodzi. Naliczają opłatę abonentową na numer, który został przeniesiony do innej sieci. W trakcie pobytu za granicą mając cztery numeru na jednym z nich zaczęli naliczać opłaty. Wciskają na siłę dodatkową kartę do internetu (niby darmową) po czym gdy zaczęłam przenosić numery do innej sieci zaczęli mi naliczać opłatę za ten numer, niby zgodnie z regulaminem. Takich kwiatków jest więcej. Nigdy więcej play, lada moment kończy mi się umowa i cieszę się, że od nich odchodzę. Pamiętajcie, żeby wypowiedzieć umowę na "darmowy" numer, bo mimo, że skończy się Wam umowa na główne numery to nadal będą naliczać opłatę. NIE POLECAM!!!!
    ZaletyŻadnych
    WadyMnóstwo
  • ~Piotrek / 2021-02-27 15:55
    Ocena: 1.33 / 5
    Witam, zdecydowanie NIE POLECAM. Jestem u nich od wielu lat i tak jak kiedys bylo OK, tak z biegiem czasu coraz gorzej. Coraz wiecej tez slysze negatywnych opinii od znajomych itd. Rozmawialem tez z osoba ktora pracowala w tej sieci, glowa mala jak zaczal opowiadac jacy ludzie tam pracuja i co sie tam dzieje i na czym polega podejscie i do samych pracownikow tej sieci i do klientow. Ale przechodzac do rzeczy... Dwa lata temu przedluzalem umowe na 3 lata wraz z telefonem flagowym, niestety przyszedl mi z wada ekranu, odklejal sie w niektorych miejscach. Mimo ze zglosilem to po 2 dniach, to niestety zgloszenie rekojmi oraz zażądanie wymiany na nowy nic nie dalo, cwaniaczki sobie zapewnili zapis ze w razie takiej sytuacji moga w serwisie wymienic uszkodzona rzecz itd. Wyslalem do serwisu i zglosilem do do play, z serwisu i od play dostalem informacje ze nie moga mi wymienic telefonu na nowy, poniewaz wymiana telefonu przewyzsza koszta naprawy... haha... Smiech na sali... No sila rzeczy skoro telefon NOWY to chyba logiczne ze przewyzszy to koszta naprawy. Klucilem sie miesiacami, bylem tez u adwokata i stracilem na to okolo 500 zł i nic z tego nie uzyskalem, nie pomoglo, bo wszystko psuje ten zapis ktory ich chronil ze moga mi wymienic uszkodzona czesc i psul to tez fakt ze wzialem telefon na firme. Tyle ze z jakiej racji mam w ten sposob placic za bledy producenta ktory wypuscil taka sztuke wadliwa, jesli kupuje NOWY telefon to NOWY a nie PO-SERWISOWY, bo jesli kupuje NOWY i oddaje od razu do serwisu to tak jak bym kupil poserwisowy, a poserwisowe i OUTLETOWE sa tansze, a ja zaplacilem jak za NOWY a mam tak naprawde po-serwisowy. Nie ma tez co z nimi rozmawiac o tym i zalatwiac czego kolwiek. ONI NIE CZYTAJA tez pism z tego wychodzi, bo po dwoch tygodniach od zlozenia pisma skontaktowal sie ktos ze mna w sprawie wlasnie tego pisma i ta kobieta nie byla kompletnie swiadoma tego co tam jest, czyli nie czytala i nie miala tego przed swoim nosem... Tam dzialaja schematami z klapkami na oczach, czlowieka traktuja po lebkach, zle i na odwal sie. Traktuja milo tylko przy zawieraniu umowy itd, a potem, to juz tragedia, nie jest klient niczego wart. Ja pomimo tego ze jestem tam lata z nimi lojalnie, zawsze biore flagowe telefony, a potraktowali mnie jak ostatniego chama ktoremu nie przysluguje wymiana telefonu po tym jak z fabryki dostalem na dzien dobry wadliwy....
    DOBRA DLA WAS RADA... Starajcie sie nie brac telefonu na FIRME, starajcie sie kupowac tylko przez internet, unikajcie kupna u agentow i w salonach. Kupicie na internecie, to przysluguje Wam przynajmniej 14-dniowy okres zwrotu, oraz kupujac jako konsument, przysluguje Wam opieka Rzecznika Praw Konsumenta, a jak macie dzialanosc jestescie prawie na przegranej pozycji na dzien dobry...
    ODRADZAM TA SIEC, ja przechodze z koncem umowy gdzie indziej, moi rodzice tez. PZDR
    Lepiej tez kupic telefon z rynku wolnego niz u nich, zarabiaja na tym duzo, a na karte za ta sama kwote mamy te same uslugi praktycznie a i nie jestesmy zobligowani.
    ZaletyNie ma takich na dzis dzien wg mnie
    WadyTo co w opisie i jeszcze inne zdecydowanie sie znajda, bo jest ich wiele
  • ~Magdalena / 2021-02-26 14:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Od kilku lat jesteśmy w Play i to będzie ostatni raz. Chcieliśmy zakupić dwa telefony z przedłużeniem umowy i oczywiście można tak zrobić tylko polowalem na iphone 12pro złotego trzy miesiące aż w końcu się udało (Tak myślałem) teoretycznie udało się kupić iphone 12pro złoty i samsung note 10+ aura glow. Wszystko byłoby super gdyby nie to że przyszły zupełnie inne telefony niż były zamówione. Problem jest z rezygnacją z umowy bo żeby podpisać to wszyscy super mili ale jak rezygnujesz to jesteś wrogiem. Zostaliśmy totalnie oszukani i olani mieliśmy dostać telefon od doradcy i też nas totalnie olano. Nie wiem co mam myśleć na temat tych osób które tam pracują ale raczej nie powinny tam pracować. Totalna masakra,jeszcze nikt nas nigdy tak nie potraktowal
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~M. / 2021-02-26 12:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Dopóki trwa umowa konsultanci są milutcy. W trakcie zbliżania się końca terminu, na jaki została zawarta umowa, zaczęły przychodzić coraz większe rachunki (mimo korzystania z telefonu w ten sam sposób). Po zakończeniu umowy, wysokość abonamentu miała zmniejszyć się o wysokość raty za telefon z 289,00 zł na 69,00 zł. Niestety PLAY na kolejnej fakturze w dalszym ciągu liczył sobie pełną kwotę, czyli za abonament i za telefon, który został już spłacony. Konsultant udzielił informacji, że jest to kara umowna za odstąpienie od umowy, mimo że takiego odstąpienia nie było. Po rozmowie z drugim konsultantem dowiedziałam się, że to pomyłka i żebym zapłaciła jedynie abonament, jak też uczyniłam. Następnego miesiąca przyszła ponownie faktura za: abonament, telefon wraz z płatnością zaległą za telefon. Dopiero wtedy dowiedziałam się, że po zakończeniu umowy PLAY podwyższa wysokość abonamentu telekomunikacyjnego o wartość raty za spłacony już telefon. Oczywiście poprosiłam o podstawę prawną takiego działania i dokonałam zgłoszenia z prośbą o korektę faktury. Po kilkunastu dniach dostałam odpowiedź, że nie dokonają korekty wysokości faktur, a jako podstawę prawną podali ustęp regulaminu, który w ogóle nie traktował o takim działaniu. W zamian PLAY zaoferował, że jeżeli przedłużę u nich umowę, to anulują całą płatność. Musiałam się nad tym zastanowić. Następnego dnia, gdy chciałam przedłużyć umowę (bo wcześniej nie było jakichś większych problemów po ich stronie) dowiedziałam się, że nie ma telefonu, którym jestem zainteresowana i żebym skontaktowała się z nimi jak będzie kolejna dostawa. W następnym miesiącu PLAY ponownie naliczył mi pełną płatność za abonament i telefon, który był spłacony... Zadzwoniłam i zapytałam się, czy jest już wybrany przeze mnie telefon, na co odpowiedź brzmiała "nie", choć w tym czasie według zapewnień konsultanta miał już być dostępny. Stwierdziłam, że w takim razie chcę przedłużyć abonament bez brania telefonu i żeby anulowali mi bezpodstawnie naliczone opłaty za spłacony telefon. Konsultant stwierdził, że nie można anulować tych płatności bez telefonu. Po kilku dniach okazało się, że telefon jest już dostępny, więc chciałam przedłużyć umowę wraz z tym telefonem, ale PLAY odrzucił mój wniosek, bowiem najpierw muszę spłacić zaległości, żeby wziąć nowy telefon, a pieniądze te nie podlegają zwrotowi. WNIOSEK: PLAY ZA WSZELkĄ CENĘ MYDLI OCZY KLIENTOM W CELU WYŁUDZENIA OD NICH JAK NAJWYŻSZEJ KWOTY PIENIĘDZY. Oczywiście wypowiedziałam im umowę, niestety mają miesięczny okres wypowiedzenia, więc kolejna wysokość pełnego abonamentu do zapłaty, czyli DODATKOWO PRAWIE 1000 ZŁ ZA TELEFON, KTÓRY BYŁ JUŻ SPŁACONY. Po wypowiedzeniu umowy rozdzwoniły się telefony ich konsultantów z super ofertami. Żenada. Na szczęście pierwsze 6 miesięcy abonamentu miałam za darmo i płaciłam jedynie za ubezpieczenie telefonu, więc w rzeczywistości ta cudowna sieć ma jeszcze w plecy kasę za telefon, z czego bardzo się cieszę. PROSZĘ RÓWNIEŻ PAMIĘTAĆ, ABY WYCOFAĆ ZGODĘ NA PRZETWARZANIE DANYCH PO ZAKOŃCZENIU UMOWY, GDYŻ PLAY PRZEKAZUJE INNYM SIECIOM NEGATYWNĄ OPINIĘ O PŁATNOŚCIACH, CO MOŻE WIĄZAĆ SIĘ Z PROBLEMEM WZIĘCIA TELEFONU W INNEJ SIECI. Dodatkowo mam kilka osób w rodzinie, które korzystają z tej felernej sieci i szczęśliwie stwierdziły, że z niej uciekną z końcem umowy. Również i Państwu zalecam takie działanie. Serdecznie nie pozdrawiam PLAY'a.
    ZaletyBardzo sprawna manipulacja - do pozazdroszczenia
    WadyCały proces zakończenia współpracy - naciąganie na każdą złotówkę
  • ~Sfrustrowany użytkownik internetu Play / 2021-02-25 21:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeżeli ktoś wacha się nad zakupem internetu w Play to stanowczo odradzam!
    To co ta firma wyprawia z moim internetem to jest jakiś dramat.
    Pobieranie 3mb/s, ciągły rozłączanie 500 pingu w grach, oglądanie filmów w max 480p. Nawet jak se kupisz super telewizor i tak ci to nic nie da bo jakoś filmów np. na Netflixie jest gorsza niż 40 lat temu.
    Jeżeli ktoś pracuje w domu to też NIE KUPUJ INTERNETU PLAY! Wysyłanie, pobieranie, plików to jest jakieś nieporozumienie. Spotify pobierał mi się przez ponad GODZINĘ!
    Jeżeli jesteś graczem to naprawdę odechce ci się grania na tym internecie. Ciągłe skoki pingu do 1000.
    Wyrzucanie z serwerów w kluczowych momentach rozgrywki nie jest mi obce. Przez co trzeba na nowo przechodzić poziom.
    Na prawdę szczerze odmawiam zakupu internetu w tej firmie. Nie mogę znaleźć ani jednego plusa w użytkowaniu tego szajsu. Ten złom nie nadaje się do niczego i choć bym chciał by powyżej wymienione rzeczy były okazjonalne to niestety codzienność użytkownika sieci Play. Ja sam szukam już innego dostawce internetu. Gorzej być nie może!
    ZaletyNima!
    WadyDroga cena jak za taką kupę złomu.
    Użytkując ten internet można sobie pogorszyć psychikę.
    Wady wymienione powyżej. (szkoda, że nie da się dać zero gwiazdek)
  • ~Klient / 2021-02-25 20:26
    Ocena: 1.67 / 5
    Ostrzegam. jesteśmy klientem od 2013 roku. 3 nr telefonu. Klient biznesowy. Dwa lata temu przedłużyliśmy umowę a po skończeniu jej niespodzianka. Nadal liczone nam są opłaty za wzięte smartfony czego w umowie nie ma ale reklamacji nie przyjmują. Czyli wrabiają Cię w ten sposób albo przedłużysz umowę albo dalej płacisz za urządzenia dawno już spłacone. Inne wyjście przenieść się tylko gdzie? Lepiej pójść do sklepu i kupić telefon na raty niż spłacać raty w Play. Inaczej będziesz do końca życia spłacał te telefony.
  • ~Marek / 2021-02-25 19:31
    Ocena: 1.00 / 5
    zapłaciłem za okteslona taryfe. system pnie przyjał wpłaty. sprawdzam kodem i nic pomimo platności i doładowania konta. Na koncie kwota była niezbędna do utrzymania taryfy. Blue media nie przekazala moich pieniedzy. Dzwonie do operatora, a oni ze owszem wpłynęły pieniadze, ale taryfa nie została przedłużona! Koniec rozmowy, a tu pobrało mi z konta pieniadze. Musiałem ponownie doładowac. Z konczem miesiaca zegnam sie z PLAY, mam prepaid . ciągły raming wewnetrzy drenuje baterie jak wirus.
    ZaletyBRAK
    WadySAME
  • ~marcingradowski / 2021-02-25 15:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Szczerze jeden z najgorszych kurde dostawców neta jaki istnieje . Czasami mam wrażenie że internet jest na korbkę którą te pedały z reklamy kręcą całymi dniami . Często wywala internet bo brak zasięgu ludzie mieszkam w mieście jak mogę nie mieć zasięgu jakoś inni którzy mają nawet plusa mają lepszy zasięg ode mnie .
    Zaletyjedyne co jest zaletą to te pajace w reklamie w z których można sie pośmiać jak sie wypierdalają na ryj
    Wadyojojojoj wszystko od logo i jego koloru po samą usługę
  • ~TFUJ STARY / 2021-02-25 11:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nikomu tej sieci komórkowej. Nie dopowiedzenia są przy podpisywaniu umowy
    Zaletynie ma
    Wadywłączają oferty o których klient nie wie a potem wyłączyć mogą jedynie oni
  • ~karol / 2021-02-24 16:20
    Ocena: 1.00 / 5
    SIEĆ DLA MASOCHISTÓW. Ciągłe zwiechy, brak zasięgu.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4739
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3980
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3076
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2637
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1307
Lajt Mobile
Ocena: 3.82, ilość opinii: 1181
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4530
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2039
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1187