Najgorszy salon w Warszawie. Babcia wykupiła umowę na internet i urządzenie które po miesiącu przestało działać. Wielokrotnie kontaktowaliśmy się z obsługa klienta i działem technicznym aż w końcu po 2 miesiącach użytkowania oddaliśmy urządzenie do serwisu na gwarancję bez urządzenia zastępczego choć obsługa klienta potwierdzała że dostaniemy. Nie miała urządzenia 10 dni, aczkolwiek za ten czas nie zrobiona była korekta w rachunku. Wymówką była wina producenta, choć urządzenie zostało kupione w salonie. Kompletne złodziejstwo i brak szacunku do klienta. Obsługa w salonie nie dość ze nie była pomocna to była wredna i cały czas próbowała się z nami kłucić.
Jeżeli ktoś myśli o zawarciu umowy z Playem niech tego nie robi. Nie wywiązują się z ich części umowy a później karzą tylko płacić kary za chęć rezygnacji z umowy. Złodziejstwo i wykorzytywanie ludzi.
Seen by Bożena at 19:01
Aa
WadyWszystko