Najgorsza sieć. Słaby zasięg, ciągły brak internetu, nawet ten z danych komórkowych działa masakrycznie. Pan z którym podpisywana była umowa teraz robi dziwne numery brak z nim kontaktu. Odradzam!!!
Zaletyżadne
Wadywszystko
~niezadowolona / 2021-02-18 21:01
Ocena: 1.67 / 5
2 lata temu podpisując umowę na internet mobilny strzeliłam sobie w kolano!!! Totalne gówno !!! Pani zapewniała o tymże internet będzie śmigać nawet w lesie i u nich w galerii na poziomie -1 a tak na prawdę nie działa nawet w mieście !!! 2 lata toczę z nimi boje, bo internetu ciahl brak!!! Rano, do południa, popołudniu wieczorem i w nocy ciągle to samo!!! Dziś filmik 25 sekund wysyłal się 2 godziny 7 minut!!!!!! To jest jakaś kpina!!! Po wielu - kilkudziesięciu reklamacjach odpisali że oni dostarczają nam usluge, ale problem to to, że znajdujemy się za daleko nadajnika!!! Szkoda że nikt nas o tym nie poinformował... Ludzie odradzam Wam z całego serca tego dostawcę bo szkoda waszych pieniędzy i nerwów. Już za miesiąc kończy się umowa i chyba z tej okazji wypije szampana że w końcu będę mieć nowego dostawcę który nawiasem mówiąc proponuje 5x szybszy internet za 40 zł mniej miesięcznie!!!!!! Dramat !!!
ZaletyBrak
WadyNiestabilne połączenie, ciągle brak internetu, wysokie rachunki
~Piotr / 2021-02-18 11:02
Ocena: 1.33 / 5
żenująca banda oszustów i naciągaczy, powinna zniknąć z rynku żeby ludzie nie tracjili pieniędzy i czasu na kopanie się z tym molochem. Byłem klientem przez parę lat, było słabo więc postanowiłem zmienić, firma sabotowała przeniesienie numeru, ciągłe wizyty w salonie, telefony na infolinie i odkręcanie czegoś co ktoś „przypadkiem” źle ustawił w systemie. Np. scedowano mój numer telefonu na inną osobę ( oczywiście bez mojej zgody i pojęcia, że coś takiego się wydarzyło, do tego potrzeba oświadczenia woli obydwu stron, byłem w salonie sam, druga osoba zupełnie przypadkowa o niczym nie wiedziała ) , po scedowaniu odmawiano mi udzielenia informacji na infolinii o toku sprawy przeniesienia – gdyż przestałem być właścicielem numeru – granda! Po przeniesieniu numeru firma naliczała mi opłaty jeszcze przez parę miesięcy, gdyż okazało się, że poza telefonem z którego korzystałem, w ramach zawartej umowy miałem jeszcze jedną usługę z której nigdy w życiu nie skorzystałem, ale ta druga usługa której nie byłem świadomy była podstawą do nierozwiązania umowy i naliczania mi opłat z tego tytułu, oczywiście w salonie zapewniano mnie że moja współpraca z firmą play została zakończona. Na skutek machloji pracowników tej patofirmy zapłaciłem około 150 zł za coś czego nie używałem, straszyli BIKem, co miałem zrobić? kopać się po sądach z tym patokoniem, straciłem mnóstwo czasu, 150 zł to niewielkie pieniądze, ale wolę je dać uczciwym ludziom niż oszustom.
~Ewa / 2021-02-18 10:27
Ocena: 2.67 / 5
Ciagly brak zasięgu.Potrzebuję internet do pracy a przez ciągły brak zasięgu nie mogę wykonywać swojej pracy.
Zmieniam siec
~Bodek / 2021-02-17 19:24
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo nieuczciwy sprzedają usługę na odległość ustalenia były konkretne a na umowie po fakcie były doliczenia na niekorzyść abonenta nie polecam kilka monitor w sprawie korekty umowy bez rezultatu naprawdę nie polecam tej sieci
~adn / 2021-02-17 13:41
Ocena: 2.00 / 5
Witam,chciałem ocenić billing oferowany przez Play. Zacząć od oceny mninus jeden by należało bo komu jest potrzenby billing na własny telefon z opisem darmowa rozmowa głosowa. Myśłałem,że należy to do rozliczeń finansowych a w billingu chodzi tylko i wyłącznie kto, kiedy, od kogo, do kogo i jak długo, a konkretnie z numerem przychodzącym to podstawa,bo gdzie ja dzwoniłem to wiem. Billing Play to karytatura słowa billing. Po skończeniu umowy rozwiązuje umowe na 4 telfony z firma Play. Kiedyś Telekomunikacja Polska oferowała billing ,był numer na który dzwonię i który dzwoni do mnie!!! Bo biling to tak naprawde bezpieczeńswto bo po nic innego jest niepotrzebny. Play nawet nie powiela historii rozmóww w byle telfonie a chce nazywać tę usługe bilingiem,parodia. Rodo nie ma tu nic do znaczenia bo przecież to moje dane i informacje. Czyżby rodo chroniło moje dane przedemną????
ZaletyZero
Wadyogólnikowość a billing to szczegóły.
~tadek / 2021-02-17 00:28
Ocena: 1.33 / 5
Aby złapać klienta obiecują złote góry, natomiast później nie dotrzymują warunków umowy. Kilka razy przenosiłem numer i pierwszy raz zostałem tak wysterowany. Numery przeszły a ja mam dalej płacić, bo czegoś nie wyłączyłem.
Zaletyszybko podpiszesz umowę
Wadya później będzie problem żeby nawiać
~Sylwester / 2021-02-16 17:19
Ocena: 1.00 / 5
Po prostu 4 lata temu mnie zablokowali przez nich nie mogę wziość pożyczki bo wprowadzili w krajowy rejestrze chciałem o umurzenie długu w play olewke zrobili a przy podpisaniu umowy to tak mili teraz nie da rady bo nie można umożyć a przez nich windykacja to po 3 latach jest przedawnienie to jakim prawem oni nie chcą przyjać o u ożenię opinia bardzo kiepska bo oni tylko by chcieli podpisywać umowę moja opinia jest negatywna nie polecam play a na dodatek po doładowaniu doładowałem i po miesiącu wyłoczyli nie skorzystałem z oferty co mi dali a telefon to dali co nawet takie koszty nie wart odradzam play i nigdy nie wezmę z tej firmy żadnego numeru
ZaletyOdradzam play bo są niekompetentni
WadyBrak przyjęcia o umorzenie długu
~Andrzej / 2021-02-16 14:17
Ocena: 1.00 / 5
Mam was dosyć jebnięci naciągacze z Play.
Telembarketerzy wydzwaniają do mnie co dziennie nie moglem się uwolnić z umowy brak zasiegu i dziwne rachunki za usługi.
~Celin / 2021-02-16 13:16
Ocena: 1.00 / 5
Tak niekompetentnych ludzi nigdy jeszcze nie spotkałam ani w ORANGE ani w innych korporacjach .Panie są bardzo ograniczone -nie odpowiadają na pytania .Nie potrafią załatwić żadnej reklamacjii .
Problem z internetem -to mój problem że z nimi podpisałam umowę -nikt nie naprawi nikt nawet się nie zainteresuje .Ciągle nadają nowe nr zgłoszeń a że poprzednie nierozwiązane to dla nich nie problem .
Na pytanie odpowiadają nie na temat .Takie typowe słodkie blondynki bez kompetencji nie wiem kto ich tam zatrudnia
Wadykatastrofa nie polecam nikomu podpisać z nimi umowy
~Anna / 2021-02-16 12:35
Ocena: 1.00 / 5
Oszuści i jeszcze raz oszuści!! Przedłużyłam umowę w Styczniu tego roku. Wcześniej płaciłam 90 zł. Wzięłam lepszy telefon który miał mnie kosztować 10zł więcej do rachunku czyli 100zł plus netflix to około 130zł. Rachunek który otrzymałam do zapłaty wynosi prawie 200zł. Byłam wyjaśniać to w salonie ale nic to nie dało ponieważ Pan który mnie obsługiwał i przeleżał z3 mną umowę jest kierownikiem więc wszystko jasne. Panie na infolinii wyraźnie powiedziały, że coś jest nie tak i żeby to wyjaśnić. Złożyłam reklamacje ale pewnie jej nie uwzględnia ponieważ Pan kierownik napewno o to zadba. Wiadomo plan trzeba zrobić jak w każdej firmie...i oszukując ludzi oni w ten sposób maja premię..
ZaletyŻadnycy
WadyWszystko
~Anna / 2021-02-16 12:30
Ocena: 1.00 / 5
Oszuści i jeszcze raz oszuści!! Przedłużyłam umowę w Styczniu tego roku. Wcześniej płaciłam 90 zł. Wzięłam lepszy telefon który miał mnie kosztować 10zł więcej do rachunku czyli 100zł plus netflix to około 130zł. Rachunek który otrzymałam do zapłaty wynosi prawie 200zł. Byłam wyjaśniać to w salonie ale nic to nie dało ponieważ Pan który mnie obsługiwał i przeleżał z3 mną umowę jest kierownikiem więc wszystko jasne. Panie na infolinii wyraźnie powiedziały, że coś jest nie tak i żeby to wyjaśnić. Złożyłam reklamacje ale pewnie jej nie uwzględnia ponieważ Pan kierownik napewno o to zadba. Wiadomo plan trzeba zrobić jak w każdej firmie...i oszukując ludzi oni w ten sposób maja premię..
ZaletyNic
WadyWszystko
~Marta / 2021-02-15 17:48
Ocena: 1.00 / 5
zaproponowano mi przedłużenie umowy. Zgodziłam się. Umowa, która otrzymałam na maejla była dla mnie całkowicie niezrozumiała. Zadzwoniłam na obsługe klienta celem dopytania i doprecyzowania o co chodzi. 3ch doradców przedstawiło mi 3 różne wersje tej samej umowy. Pierwszy stwierdził, że abonament wyniesie 110 zł, drugi, że około 60 a trzeci, że w ogóle to mam 3 miesiące za 0 zł. Po złożeniu reklamacji anulowałam aneks.
Zaletymiła obsługa
Wadybrak kompetencji, profesjonalizmu i wiedzy
~Art / 2021-02-14 22:49
Ocena: 1.00 / 5
Masakra miałem internet w różnych sieciach zdecydowalem sie na Play bo nadajniki bardzo blisko ( dużo blizej niz konkurencja) do tego niby prędkość i pakiet danych.... Przesył masakra do tego trzeba kilka razy dziennie restartowac router zeby wogóle chodzilo do tego kupiony wlasny router bo z play 4 razy wymieniany bo padł... A niestety przy zdalnym nauczaniu nie mozna na cos takiego pozwolić... Jednym slowem to pierwszy i ostatni internet Play w konkurencji mniejszy przesył gorszy zasieg o chodziło 100 razy lepiej....
ZaletyŻADNE
WadyZrywa połączenie/ słabe połączenie reklamowany kilka razy
~Zyga / 2021-02-14 20:43
Ocena: 1.00 / 5
Play to oszuści zwróciłem telefon i kartę do 14 dni nie korzystałem ani z karty ani z telefonu tak jak to przyszło tak to odesłałem.Teraz okazuje się że muszę zapłaci prawie trzysta złotych bo naliczyli mi abonament z którego nie korzystałem który był zwrócony do 14 dni.wiec nie polecam bo to złodzieje i oszuści
~Klient z 8 letnim stażem / 2021-02-14 15:15
Ocena: 1.00 / 5
Najlepszym wyjściem z sytuacji jest zmiana operatora, 10 zł wydane ba starter w innej sieci to jedyne wyjście, play jest mistrzem w słabej ofercie, obecnie jedna z najsłabszych na rynku, więcej proponuje nowym klientom niż stałym, porażka i pomyłka.
ZaletyBrak
WadySame wady
~wkurzony klijent / 2021-02-14 13:33
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza sieć jaka istnieje. Płacę za szybki internet którego w zasadzie nie ma. Teraz w trakcie pandemii ludzie pracują na home office i potrzebują tego internetu. Problem był wielokrotnie zgłaszany, bez skutku. Proponują nowe oferty podczas gdy stare dobrze nie funkcjonują.
Zaletybrak zalet
WadyWolny, internet, wysokie opłaty, brak znalezienia rozwiązania problemu.
~Łukasz / 2021-02-14 12:10
Ocena: 1.00 / 5
Złodzieje! Blokują numer telefonu bez uzasadnienia mimo aktywnego pakietu i środków na koncie, łaskawie każą oczekiwać na rozpatrzenie 10 dni. A klient w tym czasie ma się kontaktować chyba gołębiem pocztowym. Telefon użytkowany przez syna i brak z nim kontaktu mimo aktywnego pakietu. Dno !
Wadybrak obsługi klienta - chamskie podejście
~Użytkownik/Klient / 2021-02-14 01:20
Ocena: 1.00 / 5
Play ostatnie zło jakie może3 istnieć mamy XXI w dostawy internetu brak wq wykonanyn telefonów do Biura obsługi gdzie każdy gada co innego to po raz dwa wciskaja kit typu nie jest Pan w zasiegu operatora wq routera maksymalny zasieg LTE po trzy tlumaczenie typu korzysta Pan z nadajnika gdzie jest duzo uzytkowników podpietych w jednym czasie najczesciej
tlumaczą E-lekcjami itp Ale nie o 1:00 w nocy aktualny speed test Ookla Ping:75 Pbieranie 0.53Mb wysyłanie 3.01Mb drodzy państwo smiechy na sali Firma z ogromnym kapitałem nie posiada wlasnych nadajników wszywstko dzierżawione od konkurencjii najlepsze czasy P4 2016-2017 NIE POLECAM NIKOMU BANDA ZŁODZIEJII TYLKO ABY WCIAGNAC KLIENTA I PLACIC bo u nich wszystko gra ale jak pytam aby przysłali tecvhnika na miejsce to oczywiscie nie posiadamy takich możliwosci radz sobie sam ostatnio Pani z Biura obsługi zalecila mi na wlasny koszt zakupic maszt okolo 2000 zl i ja mam sie ubiegac o pozwolenie wzmacniacza zasiegu no ludzie w jakim swiecie my zyjemy kamienia łupanego
ZaletyZalety Brak
Wadyzajechał bym tutaj klawiature od pisania
~Karolina / 2021-02-13 06:50
Ocena: 1.00 / 5
Jestem strasznie rozczarowana oferta Play, korzystam z MIX za 50zl miesięcznie, przy wyborze umowy zaznaczyłam, ze najbardziej zależy mi na nielimitowanym dostępie do internetu, Pan konsultant oczywiście zapewniał, ze dokładnie tak będzie. I jest, przez pierwsze 4 dni od doładowania, potem jakimś sposobem kończy się limit nielimitowanego internetu i muszę go znowu dokupywać!