Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4744 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.47
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Krzysztof / 2021-05-05 15:35
    Ocena: 1.67 / 5
    Ani internet, ani tv box i juz nawet NIE mówię na połączenia komurkowe. Internet LTE i ich rooter nie daje rady nawet z jednym tv boxem, a Pan w salonie zapewniał mnie, że dźwignie 2 boxy i komputer, dziurawy software, zwiesza sie, robi cuda. Obsluga klienta żenada, żadnej mojej sprawy nie potrafią rozwiązać. Ceny.. jak kto uważa.
    ZaletyNie wiem.. miła obsługa? Tylko niekompetentna.
  • ~Krzysztof / 2021-05-05 15:32
    Ocena: 1.67 / 5
    Ani internet, ani tv box i juz nawet NIE mówię na połączenia kominkowe. Internet LTE i ich rooter dno. Tv box dziurawy software, zwiesza sie, robi cuda. Obsluga klienta żenada, żadnej mojej sprawy nie potrafią rozwiązać. Ceny.. jak kto uważa.
    ZaletyNie wiem.. miła obsługa? Tylko niekompetentna.
  • ~Meryblue10 / 2021-05-05 12:38
    Ocena: 1.67 / 5
    Popdisalismy umowę z play o internet domowy (wifi) używamy go już od 4 miesięcy i w ten Czas zrobiliśmy juz 2 reklamacji, dzisiaj 3 na to play odpowiedział nam ze jeśli internet nie poprawi się w ciągu 3 dni to zrywają umowe. Jak cos internet tak slabo chodzi ze nie mozna miec odpalonych dwoch lekcji na raz. O i jeszcze rzecz internet wyeala średnio 2 razy na dzień.
    WadyZero kontaktu z obsugla nic nie można załatwić przez telefon tylko trzeba jeździć do punktu play, internet wywala kilka razy dziennie nawet teraz musze byc na danych bo internet wywalilo :) no tak.
  • ~LODO / 2021-05-05 11:46
    Ocena: 2.33 / 5
    Od razu po założeniu konta Play24, wysłałem e-mail ze sprzeciwem na adres wskazany w polityce prywatności - nadal nie dostałem odpowiedzi. Wczoraj, po blisko 2 tygodniach od wysłania go, podczas telefonu na infolinię dowiedziałem się, że nie ma go w systemie. Kpina cyrk, monty pajton. A moje dane osobowe są cały czas przetwarzane i przekazywane w najlepsze… Sugerowałbym zwolnić osobę odpowiedzialną za monitorowanie tej skrzynki (o ile jakakolwiek jest).
    Tak więc, jeśli znacie wartość swoich danych osobowych, TRZYMAJCIE SIĘ Z DALA od tego operatora! A jeśli chcecie wysłać sprzeciw, to na adres ok@pomocplay.pl - wtedy nie ignorują.
    Wadylekceważenie klienta i jego sprzeciwu dot. podejmowania działań z danymi osobowymi
  • ~PTASIU / 2021-05-04 22:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam wszystkich. Mogę spokojnie dołączyć do grona niezadowolonych klientów sieci. Panowie k pani w salonie Play w Brzesku to klika oszustów. Do klienta jedni na umowie drugie a w momencie kiedy udowodniłem im nieścisłości pań stwierdził ,że się PRZEJĘZYCZYŁ. Parodia po prostu. Czy ktoś wie skąd wynikają umowy na 25 miesięcy? Państwo w Brzesku z uporem maniaka twierdzą ,że tak być musi. Najwyraźniej stwierdzili ,że jestem tak samo płytką osobą jak oni ,a ja podzwoniłem i wiem ,że jest to jedynie alternatywa a nie przymus:)
  • ~Emilia / 2021-05-04 16:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści, złodzieje i nic więcej. Wprowadzają ludzi w błąd, robią co chcą....
    Wady100%
  • ~SzymonL / 2021-05-03 12:36
    Ocena: 2.00 / 5
    Kolejny raz gdy nie potrafią odpowiedzieć na zgłoszenie w ciągu miesiąca, od ponad roku nie są w stanie ogarnąć problemu z błędnie wyświetlającymi się pakietami, nie potrafią wyłączyć darmowego pakietu który błędnie aktywował się jako cykliczny, żeby otrzymać odpowiedź żądają by im odesłać:
    - imię i nazwisko,
    - numer telefonu, którego dotyczy sprawa,
    - hasło do konta albo numer PESEL i adres zameldowania.

    Po odesłaniu dwóch pierwszych (z oczywistych względów nie będę podawał haseł i PESELu) od miesiąca cisza i brak odpowiedzi.
    ZaletyMożna dzwonić, Internet działa
    WadyŻałosna jakość obsługi a właściwie całkowity jej brak.
  • ~crew / 2021-05-02 21:54
    Ocena: 2.00 / 5
    Najgorszy internet mobilny jaki można wybrać.Prędkości mega małe koszt jak na taką usługę wysoki.
    ZaletyMiła obsługa
    Wadycana do jakości
  • ~grzegorz / 2021-05-02 13:55
    Ocena: 1.00 / 5
    oszusci pierwszej ligi.
    darmowa telewizja 52 zl
    bez limitu tzn limit płatny

    za to samo rachunki przed promocją 159 z promocja 330 zl

    nie przedłuzajcoe umow.
    są kary w postaci podwojenia rachunkow za przedluzenie umowy.
    Zaletybrak
    Wadyoszusci
  • ~Xardas / 2021-05-01 11:10
    Ocena: 5.00 / 5
    Tu piszą chyba same firmy które zazdroszczą play i maja swoich przydupasów :D Ogólnie PLAY kozak płacisz za abonament kiedy chcesz nikt cie nie prześladuje dużo swobody jak nie zapłacisz to umowa + miesiąc !! 10/10 !!!!
    ZaletyAbonament płacisz kiedy chcesz
    Wadybrak
  • ~Mam45 / 2021-05-01 09:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet masakara, nie polecam nikomu. Działa jedno urządzenie podłączone do rutera,jeszcze z przerwami. NIE DA SIĘ W OGÓLE OGLĄDAĆ ICH TELWIZYJI PLAY NOW, PAN W SALONIE POTWIERDZAŁ KILKA RAZY ŻE BĘDZIE DZIAŁAĆ. Z 150GB ŚCIĄGAM NIECAŁE 10 GB. Dzwoniłam na płatną linie, zostałam poinformowana żeby wyłaczyć ruter na 30 minut, internet zaczął działać na 3h, obraz nie idealny. Rano internet znowu nie działa. Rozmowa z konsulatem :,, kolejne dopłaty proponują na wzmacniacze, przepełnione nadajniki przez,, naukę zdalna '' (problem jest od 2 lat od kupienia internetu), w sobotę raczej nikt nie siedzi na zdalnym.
    ZaletyDobrze kłamią i ciągną pieniądze od ludzi.
    WadyOszustwo
  • ~Janek / 2021-04-28 14:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Nawet kontakt z konsultantem jest płatny:00 dramat
  • ~cipa / 2021-04-27 21:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia!!!!!!!!!! Zmieniają oferty na moim koncie bez kontaktu ze mną. Czegoś takiego nie widziałem jeszcze. DNO!!!!!
    ZaletyPoniżej krytyki. DNO.
    WadyŻe są.
  • ~AGA / 2021-04-27 19:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzisiaj to juz było przegięcie... nawet nie mam sił opisywać sytuacji jaka miala miejsce. Rece opadają. Mniej niż zero ze strony firmy do klienta.
    ZaletyBrak zalet
  • ~Cami / 2021-04-26 23:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Karygodnie niski poziom obsługi klienta. Wprowadzanie klienta w błąd poprzez ślepe powoływanie się na zasady, których nie ma w żadnym regulaminie. Przykre. Najwyższy czas na zmianę sieci.
    ZaletyŻadnych
    WadyBrak wiedzy konsultantów
    Wprowadzanie klienta w błąd
    Brak rozwiązania problemu
  • ~Joanna / 2021-04-24 23:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza obsługa klienta z możliwych! Panowie w oddziale w HRUBIESZOWIE ( woj lubelskie) MASAKRA oszuści i kłamcy. Zgłaszamy sprawę do odpowiednich instytucji, ale widząc opinie klientów poniżej mam nadzieje, ze firma Play nie utrzyma się długo na rynku wykorzystując i wprowadzając klientów w błąd.

    Sprzedawcy obiecują bzdury, a panowie w salonie udają ze nie wiedza o co chodzi.

    Bezczelność, łamanie przepisów konsumenta i złodziejstwo w biały dzień.

    Proszę omijać szerokim łukiem.
    ZaletyZERO
    WadyMASAKRA oszuści i kłamcy. Zgłaszamy sprawę do odpowiednich instytucji, ale widząc opinie klientów poniżej mam nadzieje, ze firma Play nie utrzyma się długo na rynku wykorzystując i wprowadzając klientów w błąd.

    Sprzedawcy obiecują bzdury, a panowie w salonie udają ze nie wiedza o co chodzi.

    Bezczelność, łamanie przepisów konsumenta i złodziejstwo w biały dzień.

    Proszę omijać szerokim łukiem.
  • ~Zed / 2021-04-23 23:01
    Ocena: 1.33 / 5
    Najgorsza obsluga klienta z mozliwych! Tych konsukrantow do sprzatania chlewow bym nie zatrudnil!
    ZaletyBrak
    WadyInfolinia, delikwenci na czacie
  • ~Adeos / 2021-04-23 15:59
    Ocena: 1.67 / 5
    Mam abonament od Play nielimitowane rozmowy i SMS-y i 70Gb internetu który jest bardzo wolny zrywa często połączenia i na speed test wychodzi przeważnie 2mb/s a bardzo często jest nawet 0.5mb/s pisałem do nich ponad 5 razy że jest problem z internetem ale dalej nic nie zrobili mój tata z mamą są w T-Mobile i w tym samym miejscu pokazuje około 15-25 mb/s, brat ma kartę z Orange jemu pokazuje w granicach 40-55 mb/s a w Playu maksymalnie 5 mb/s i bardzo często jest nawet niżej niż te 5 mb/s lub wogule go nie ma... brak słów gdy taka sieć jak Orange czy t mobile nie ma żadnych problemów z internetem gdzie ja jestem w Playu płace wysokie rachunki i dostaje takie g**** wszędzie wolno działa gdzie kolejek bym nie był i jeszcze nie mogą tego naprawić, coś z tym będę musiał zrobić albo niech wkoncu to naprawią albo niech mi rachunki obniża a jak nie to inną drogę będzie trzeba obrać.
    ZaletyBrak
    Wady-Bardzo wolny internet, lub się nie ma go wogule na jakiś czas (to po co mi te 70Gb???)

    -brak pomocy na Play24 pisałem do nich z ponad 5 razy i zawsze mówili że nadajnik nie jest uszkodzony i coś zmieniali w ustawieniach ale zawsze niczym to nie skutkowało...

    -wysokie rachunki co do jakości abonamentu.
  • ~alamo / 2021-04-22 08:26
    Ocena: 1.00 / 5
    zwykli oszuści niech nikt nie wierzy w internet bez limitu ,wyłączają kiedy chcą mimo że jest jeszcze ważny 12 godzin i bez limitu a komunikat 1 bytes został .połączenie z obsługą klienta 5 zł rozmowa .
    Wadysame wady
  • ~Mieczysław / 2021-04-22 08:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Padaka dziś od rana zero internetu i możliwości dzwonienia
    ZaletyBrak
    WadyNieskończenie wiele
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4744
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3982
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3077
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2637
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1307
Lajt Mobile
Ocena: 3.82, ilość opinii: 1182
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4532
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2040
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1187