Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4601 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.47
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~ela / 2021-03-14 15:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Udostępniają bez zgody dane i nr telefonu, z potem dostaję esemesy od nawiedzonych wróżów, kredytodawców i innych naciągaczy!!!! Nie polecam!!!!
    Zaletybrak
    Wadyoszuści, naciągacze
  • ~Karolina / 2021-03-13 20:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Radze omijać szerokim łukiem ! Tata zmarł w połowie grudnia , zaraz po świętach mama poszła zgłosić śmierć do salonu... jest połowa marca , a w dalszym ciągu przychodzą rachunki do płacenia!
    W ostatnim miesiącu pisana była reklamacja na rachunek który przyszedł mimo nieużywania telefonu, została odliczona jakaś jedna trzecia rachunku. Przyszedł kolejny rachunek + niedopłata z ostatniej faktury. Nie wiem jakie dokumenty trzeba dostarczyć, aby zakończyć współpracę z tą "wspaniałą" firmą skoro akt zgonu nie wystarczy.
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Monia / 2021-03-13 19:40
    Ocena: 2.00 / 5
    Zróbcie coś z tym internetem pomimo pełnego zasięgu nie działa a chyba nie po to płacę żeby nie korzystać.
    ZaletyBrak
    WadyPomimo zasięgu internet nie działa a jak nawet działa to tak, że szkoda słów
  • ~Aleksandra / 2021-03-13 12:29
    Ocena: 2.33 / 5
    Zmieniła mi się sytuacja życiowa i potrzebowałam większej ilości internetu. Każdy konsultant w obsłudze klienta mówi co innego. Jeden kazał się udać do salonu w celu zmiany umowy, w salonie powiedzieli, że oni nie mają takiej opcji, drugi konsultant telefoniczny stwierdził, że on to załatwi i do 24 h usługa powinna się pojawić. Po 24 h kolejny telefon i kolejny konsultant stwierdził, że nie ma takiej zmiany w systemie. Na koniec jeszcze się okazało, że ofertę można owszem zmienić, ale pod warunkiem wydłużenia umowy o czas obecnie trwającej plus jeszcze dwa lata i to tylko pod warunkiem, że kupię od Was telefon. Oczywiście samego pakietu na internet bez zmieniania umowy na abonament brak w waszej ofercie. Niniejszym po latach korzystania z Waszej oferty zmieniam operatora, bo jesteście niepoważni. Moglibyście chociaż doinformować swoich pracowników co do tego kto ma jakie uprawnienia (salon/konsultant tel), bo nikt nic nie wie i nawet nie ma do kogo mieć pretensji, bo za każdym razem rozmawia się z kimś innym. Nie, żebym miała pretensje do pracowników, to nie ich wina, że pracują w takiej firmie.
    ZaletyW miarę dobre ceny, zasięg ok
    WadyNiedoinformowany personel, niczego nie da się załatwić, próba wymuszania kupienia telefonu od operatora (kto to jeszcze robi w 21 roku?)
  • ~Negi / 2021-03-13 07:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Miałem mieć 6 giga internetu za granicą i taki mam pakiet tylko dlatego podpisałem umowę. dla internetu a teraz pakiet stoi w miejscu a nalicza mi do abonamentu dodatkowa opłata już nie mam siły z nimi walczyć bo to bez sensu oszukali mnie złodzieje i zabrali mi pieniądze nie polecam
    ZaletyNie ma żadnych
    WadySą wszystkie
  • ~Użytkownik / 2021-03-13 05:38
    Ocena: 1.33 / 5
    Płace 40 złotych miesięcznie mam mieć , niby 3 giga internetu dość że jest bardzo słabej jakości gdyż nie zawsze mogę otworzyć wybraną stronę to jeszcze bardzo szybko się zużywa muszę doładowywać konto dwa razy w miesiącu BEZNADZIEJA do tego pracownik namówił mnie na telefon który ciągle się zacina Redmi 9a po wyłączeniu i ponownym włączeniu wskakuje mnóstwo niepotrzebnych numerów
  • ~Marcin / 2021-03-12 13:23
    Ocena: 2.67 / 5
    Witam, jestem nowym klientem Play i już po 3ch miesiącach użytkowania doszłem do wniosku że WDEPNĄŁEM W NIEZŁE G..O, gdyż przy podpisywaniu nowej umowy obiecywano mi 20GB internetu, a otrzymuję 10GB a aplikacja Play24 pokazuje że mam 20GB,od stycznia zgłaszam do operatora sieci ten błąd i (6razy,z potwierdzeniem)i tylko raz zadzwoniła do mnie pani która nie potrafi rozwiązać tego problemu i stwierdziła że sprawa jest już załatwiona i dalsze wyjaśnia są zbędne -kompletny brak szacunku dla klientów, olewanie klienta brak zainteresowania się sprawą... przyjmują zgłoszenia i je usuwają a klient dostaje notkę na telefon "że twoja sprawa została już rozpatrzona i że się z tobą kontaktowali"BZDURA, TOTALNE DNO
    ZaletyBrak, bardzo duży BRAK
    WadyBardzo duży BRAK poszanowania klienta, olewanie klienta, nie interesowanie się tym z czym klient do nich przychodzi, błędne informacje co innego sprzedają a co innego się dostaje
  • ~Jaaaaa / 2021-03-12 11:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Najwieksza pomylka.
    Juz zrezygnowalam z umowy w play na abonament. Od okolo 6 lat lub dluzej jestesmy w tej sieci... Poczatkowo bylo ok ale jest coraz gorzej z zasiegiem....nawet w trojmiescie. Czekalam ostatnio na tel. Okazalo sie ze bylo polaczenie ale nie pojawilo sie w powiadomieniu.bylo widoczne tylko w aplikacji play24...masakra. Czasem tel lezy pod ladowaniem i przychodza smsy po dlugim czasie ze ten i ten nr probowal sie polaczyc. Wszystkie ustawienia sa prawidlowe ktore sprawdzal sam pracownik salonu play.
    NIE POLECAM TEJ SIECI!
    ZaletyBrak
    WadyNajgorsza siec.
  • ~Anna / 2021-03-11 19:11
    Ocena: 5.00 / 5
    Witam. Jestem od paru lat klientem Play. Posiadam kilka numerów telefonów na abonament na firmę. Uważam że to naprawdę jest korzystnie. Wcześniej miałam w innej firmie i niestety musiałam przenieść numer bo były kolosalne rachunki. Pozdrawiam wszystkich pracowników play.
    ZaletySame zalety
    WadyBrak
  • ~Sjsjsjsjjsjssj / 2021-03-11 15:14
    Ocena: 2.67 / 5
    Nie polecam plusa na kartę wzięło mi pieniądze jak doładowałam ...
  • ~Madaman / 2021-03-11 13:25
    Ocena: 1.67 / 5
    Po podpisaniu umowy klient jest ignorowany. Wszelkie zastrzeżenia bagatelizowane
  • ~ShitOnPlay / 2021-03-10 17:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma play wystawiła telefony w przedsprzedaży jako dostępne których wysyłka miała ruszyć od podanej daty premiery. Zamówiłem "dostępny" telefon, zapłaciłem, rozmawiałem z działem obsługi zostało mi powiedziane że dzisiaj zostanie wysłany, niestety. Po ponownej próbie kontaktu dostałem znowu takiego samego maila jak złożyłem zamówienie z dopiskiem że czekają na telefon od producenta, który był niby "dostępny". Żałuje że zapłaciłem i zamówiłem od zakłamanej firmy Play i to nie pierwszy raz spotykam się z niekompetencją załogi tej firmy i olewaniem klienta.
    ZaletyNie ma
    WadyNiekompetencja, kłamstwa, oszukiwanie i wprowadzanie w błąd klienta
  • ~Ter / 2021-03-10 14:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Jesli uruchomisz w Play pakiet SoloXL za 35 zl, ktory w opisie dostepnym po wpisaniu numeru *111*203*1# (dostepnym w momencie gdy usluga jest wlaczona) widnieje jako "cykliczny pakiet nielimitowanych minut, smsow i mmsow do WSZYSTKICH (...)", dzwoniac na ich infolinie zostanie pobrana z Twojego konta oplata (srodki ktore masz na koncie nie zwiazane z usluga SoloXL). Tak, po wlaczeniu pakietu nielimitowanych minut do WSZYSTKICH. Dlaczego? Poniewaz w regulaminie dostepnym na stronie, ktory oczywiscie nie kazdy czyta, infolinie nie mieszcza sie w ich kategorii "wszyscy" i trzeba za polaczenie zaplacic osobno. Celowa dezinformacja, a to tylko jedna z wielu zle funkcjonujacych procedur tej firmy. Tak wiec mocno odradzam korzystanie z uslug sieci Play.
    WadyPraktycznie wszystko co dotyczy poziomu uslug sieci
  • ~kas / 2021-03-10 11:31
    Ocena: 1.00 / 5
    nie można się zalogować na ich aplikację, nie przychodzą smsy od sieci potwierdzające wybranie pakietu czy logowanie, za to w poradzie od play, by zadzwonić do obsługi klienta, tam 30 gr za minutę, z czego najpierw wpisujesz jakieś numery, bzdety, a pieniądze lecą, gość, który odbiera co chwilę się wycisza i nie odpowiada na pytania, w końcu dowiadujesz się, że nie możesz mieć już pakietu, bo pieniądze za niego zjadło połączenie z obsługą, w XXI wieku nie ma nigdzie podanego maila, żeby się skontaktować (z dostawcą internetu!!), możesz iść na pocztę jak masz jakiś problem, albo chcesz złożyć reklamację, na infolinii najpierw cię za rozmowę skasują, potem będą za wszelką cenę utrudniać lub odmawiać przyjęcia reklamacji, przedłużać, to jest po prostu antykliencka firma, dlatego zmieniam sieć…. klient ma kupować i płacić i na tym koniec.
  • ~Maciej / 2021-03-10 08:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Play to totalne gówno, podpisałem umowę i przez 3 tygodnie nie potrafili mnie umówić na instalacje internetu stacjonarnego. Zrezygnowałem bo jak na start robią sobie takie jaja to strach myśleć co dalej
  • ~Alinka / 2021-03-10 06:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Wpieprzylam się w abonament na dwa lata, po pierwszym miesiącu chciałam zerwać umowę, bo nie było zasięgu na mojej wiosce mimo zapewnień babska co sprzedało mi te ofertę. Czekam dnia aż wypieprzę cały ten osprzęt i karty do śmietnika i zmienię sieć a to jedyne 11 miesięcy
    ZaletyBrak
    WadyOszustwo na każdym kroku. Płatne połączenie do własnej sieci by porozmawiać z konsultantem. Niekompetentni ludzie wciskający bubel
  • ~Ancia / 2021-03-09 23:20
    Ocena: 1.33 / 5
    Jak nie chciałam przedłużyć umowy to nagle nie przychodzą mi smsy. Mam problemy z zasięgiem i Internetem. I za co ja płacę?? Chyba za telefon który nie działa .. Stanowczo nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie możliwe..
  • ~Karil / 2021-03-09 12:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Pley to jakieś gówno cały czas się zacina i przerywa oni tylko oszukują miałem mieć nie limitowany a mam 10 giga tylko więc pley to gówno
  • ~Ow / 2021-03-08 15:41
    Ocena: 1.33 / 5
    Szkoda czasu,podczas podpisywania umowy wszystko pięknie ładnie po podpisaniu klienta mają gdzieś wykręcają się ze wszystkich zgłoszeń a Internet ledwo chodzi
  • ~Jan / 2021-03-08 09:19
    Ocena: 2.00 / 5
    W Play zatrudnia się najgorszych informatyków na rynku gdyż każda zmiana zawiera tak apsurdalne zmiany że można to określić do bezmózgowia. Obecna zmiana w Play 24 należy podać pesel (w obecnym czasie lawiny przestępstw wirtualnych) wykasowywują inne posiadane nr.i ponowne wprowadzanie nr. za potwierdzeniem kodu sms gdzie masa nr. jest w tzw. GPS w pojazdach bez opcji odbierania jakichkolwiek wiadomości.
    ZaletyBrak
    WadyIdiotyczne zmiany w aktualizacjach
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4601
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3926
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2981
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2580
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1273
Lajt Mobile
Ocena: 3.98, ilość opinii: 1039
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2017
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186