Karygodnie niski poziom obsługi klienta. Wprowadzanie klienta w błąd poprzez ślepe powoływanie się na zasady, których nie ma w żadnym regulaminie. Przykre. Najwyższy czas na zmianę sieci.
ZaletyŻadnych
WadyBrak wiedzy konsultantów
Wprowadzanie klienta w błąd
Brak rozwiązania problemu
~Joanna / 2021-04-24 23:42
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza obsługa klienta z możliwych! Panowie w oddziale w HRUBIESZOWIE ( woj lubelskie) MASAKRA oszuści i kłamcy. Zgłaszamy sprawę do odpowiednich instytucji, ale widząc opinie klientów poniżej mam nadzieje, ze firma Play nie utrzyma się długo na rynku wykorzystując i wprowadzając klientów w błąd.
Sprzedawcy obiecują bzdury, a panowie w salonie udają ze nie wiedza o co chodzi.
Bezczelność, łamanie przepisów konsumenta i złodziejstwo w biały dzień.
Proszę omijać szerokim łukiem.
ZaletyZERO
WadyMASAKRA oszuści i kłamcy. Zgłaszamy sprawę do odpowiednich instytucji, ale widząc opinie klientów poniżej mam nadzieje, ze firma Play nie utrzyma się długo na rynku wykorzystując i wprowadzając klientów w błąd.
Sprzedawcy obiecują bzdury, a panowie w salonie udają ze nie wiedza o co chodzi.
Bezczelność, łamanie przepisów konsumenta i złodziejstwo w biały dzień.
Proszę omijać szerokim łukiem.
~Zed / 2021-04-23 23:01
Ocena: 1.33 / 5
Najgorsza obsluga klienta z mozliwych! Tych konsukrantow do sprzatania chlewow bym nie zatrudnil!
ZaletyBrak
WadyInfolinia, delikwenci na czacie
~Adeos / 2021-04-23 15:59
Ocena: 1.67 / 5
Mam abonament od Play nielimitowane rozmowy i SMS-y i 70Gb internetu który jest bardzo wolny zrywa często połączenia i na speed test wychodzi przeważnie 2mb/s a bardzo często jest nawet 0.5mb/s pisałem do nich ponad 5 razy że jest problem z internetem ale dalej nic nie zrobili mój tata z mamą są w T-Mobile i w tym samym miejscu pokazuje około 15-25 mb/s, brat ma kartę z Orange jemu pokazuje w granicach 40-55 mb/s a w Playu maksymalnie 5 mb/s i bardzo często jest nawet niżej niż te 5 mb/s lub wogule go nie ma... brak słów gdy taka sieć jak Orange czy t mobile nie ma żadnych problemów z internetem gdzie ja jestem w Playu płace wysokie rachunki i dostaje takie g**** wszędzie wolno działa gdzie kolejek bym nie był i jeszcze nie mogą tego naprawić, coś z tym będę musiał zrobić albo niech wkoncu to naprawią albo niech mi rachunki obniża a jak nie to inną drogę będzie trzeba obrać.
ZaletyBrak
Wady-Bardzo wolny internet, lub się nie ma go wogule na jakiś czas (to po co mi te 70Gb???)
-brak pomocy na Play24 pisałem do nich z ponad 5 razy i zawsze mówili że nadajnik nie jest uszkodzony i coś zmieniali w ustawieniach ale zawsze niczym to nie skutkowało...
-wysokie rachunki co do jakości abonamentu.
~alamo / 2021-04-22 08:26
Ocena: 1.00 / 5
zwykli oszuści niech nikt nie wierzy w internet bez limitu ,wyłączają kiedy chcą mimo że jest jeszcze ważny 12 godzin i bez limitu a komunikat 1 bytes został .połączenie z obsługą klienta 5 zł rozmowa .
Wadysame wady
~Mieczysław / 2021-04-22 08:06
Ocena: 1.00 / 5
Padaka dziś od rana zero internetu i możliwości dzwonienia
ZaletyBrak
WadyNieskończenie wiele
~sfrustowany / 2021-04-21 17:54
Ocena: 1.00 / 5
Dziadowska firma, kupiłem doładowanie za 10 zł, po użyciu miałem 2,5g transferu promocyjnego, po czym kilka minut później zniknął (!). Nie zamierzam co 2-3 dni tracić kasę na doładowania i zmieniam na konkurencyjną sieć. Jedna gwiazdka za podejście do klientów to i tak zawyżona ocena!
Zaletybrak
WadyTa cała ,,firma'' to jedna wielka pomyłka
~Marta / 2021-04-21 16:55
Ocena: 1.00 / 5
Jeśli wszyscy Wasi telemarketerzy zachowują się w ten sposób jak Pani Karolina M. to gratuluję doboru pracowników i kultury rozmowy. Pani K. Po przedstawieniu mi oferty i usłyszenia słowa "nie" rozłączyła się bez słowa. Chociażby dla samej pseudokultury rozmowy i doboru pracowników nie polecę nikomu tej sieci! Radzę trafniej dobierać załogę, ktora skutecznie nie zachęca potencjalnych klientów.
ZaletyBrak
WadyPełny brak kultury rozmowy u telemarketera.
~Jeszcze klient play / 2021-04-21 03:49
Ocena: 1.00 / 5
Firma złodziei obsługa klienta na dennym wręcz poziomie naliczanie dodatkowych opłat za usługi w setkach złotych a ich internet jeśli można go tak nazwać ucieka szybciej niż woda z odkręconego kurka. Nie polecam tej sieci gdyż jest to poprostu dno
ZaletyBrak
Wady100%
~Antonio / 2021-04-20 10:21
Ocena: 1.00 / 5
płace za internet i go nie dostaje
play jest spierdolony nie polecam
~Katarzyna / 2021-04-17 11:09
Ocena: 1.67 / 5
Oszukują ludzi na pieniądze. Po spłacie rat za telefon dopóki nie podpiszesz nowego cyrografu płacisz raty!!!!!!! W Moim przypadku aż 6 miesięcy co dalo ponad 700 zł!
Tylko w play tak jest!
ZaletyBrak
WadyOszustwo
~Ewa / 2021-04-16 22:56
Ocena: 1.00 / 5
Jestem wieloletnim użytkownikiem sieci play. Pandemia zweryfikowała usługi świadczone przez tą firmę. Chciałabym z całego serca odradzić jakąkolwiek usługę internetową w sieci play. Mówię to z całą odpowiedzialnością. Posiadam 3 karty internetowe w sieci play. Niestety, usługi nie są dostarczane. Mimo, iż wysyłam do działu obsługi klienta dowody na brak usługi (testy prędkości wykonywane w apikacji play, filmy, oraz zdjęcia z komunikatów "brak internetu", otrzymałam następujące odpowiedzi:
1. My sygnał wysyłamy i u nas wszystko jest ok.
2. W pani okolicy jest bardzo dużo użytkowników w pani okolicy i nasze urządzenia nie są w stanie ich obsłużyć
3. wyczerpała pani procedurę reklamacji, jeśli chce pani zrezygnować proszę zapłacić karę.
Dzieci nie mogą uczestniczyć w lekcjach online. Sprawdziany, które piszą są przerywane w trakcie.
Gehenna trwa od roku. Kiedy przy drugim internecie napomknęłam, że mam problemy z internetemm, panowie w punkcie play, panowie zaproponowali wzmacniacz na balkon oraz jeszcze większy internet. Nic to nie dało.
Płacę rachunek 350 zł, za brak usługi.
Zaletyżadnych!!!
Wadybrak internetu, transfer poniżej 1 kb
~Hejter135 / 2021-04-16 17:31
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam internetu z play
Między internetem z play a innymi firmami jest wielka przepaść , prędkość Internetu jest beznadziejna
ZaletyJak ktoś lubi się denerwować że ma upload nawet 20 kb/s i 500 ping w grach to ten internet to coś dla niego.
Wady-słaba prędkość pobierania
-internet nie jest stały bo raz jest dobry sięgający 20 mb/s a potem 20 KB/s
-jesli ktoś ma limitowany Internet i skończy mu się transwet to Internet jest tak beznadziejny że już lepiej jak by wogóle nie działał
~wkurzony byk / 2021-04-15 20:00
Ocena: 1.00 / 5
Stałem się wrogiem firmy Play od kiedy zdecydowałem się na internet z tej sieci. Centrum Kalisza, okolice ulicy Poznańskiej i transfer 1Mb. Sprawdziłem czy czasem problem nie jest po mojej stronie i sprawdziłem działanie na innych modemach, wiec Play to kicha i nikomu nie polecam. W tym samym miejscu sieć orange ma transfer 30 Mb. Następnie zasięgnąłem opini innych użytkowników Pley, którzy korzystają z tego w centrum Kalisza i wszyscy są zawiedzeni.
Zaletybrak
Wadysłabiutki internet
~Mila / 2021-04-15 15:17
Ocena: 2.33 / 5
Dzień dobry Jestem zirytowana obsługa w placówce Pley Łódź Piotrkowska 317/2 są nie kompetentnii nie kulturalni w dodatku interesują się tym co do nich nie należy chca stracić klienta swojej firmy byle więcej takich osób na stanowisku obsługi klienta !!!!i firma będzie miała renomę brawo wy!!!!!
~Naciągniety klient / 2021-04-15 13:30
Ocena: 1.33 / 5
Proszę uważać na TELESALES i ich "darmowy internet" przy przedłużaniu umowy. Nam wcisneli w ten sposób dodatkowy numer z aktywacją za 49 (!) zł... Reklamacje nic nie dały, okazuje się, że była to wzorowa sprzedaż według nich. Widać takie mają standardy.
Zaletynie ma zalet
Wadyuwaga na Telesales, naciągają na niechciane usługi
~szczypiorek123 / 2021-04-15 12:05
Ocena: 1.00 / 5
bardzo słaby produkt nie polecam oszukują ludzi na kase
Zaletynie ma żadnych
Wadywszystko jest słabe
~Ryszard / 2021-04-13 11:41
Ocena: 1.00 / 5
Niekompetencja konsultantów. Od dnia 31go Marca 2021 próbuje odzyskać mój numer w play na karte który został odłączony 14go Marca. Niejednokrotnie byłem informowany że mój numer wróci do sieci oraz że nie będzie z tym problemu. Informowałem że mieszkam za granicą i bardzo zależy mi na odzyskaniu numeru i pozostaniu klientem sieci Play. Niestety brak postępu w tej sprawie sprawił że musiałem dzwonić co kilka dni. Jedyne co wciąż słyszałem od konsultantów to to że dadzą ponaglenie do działu technicznego i że mam cierpliwie czekać. Dziś sytuacje się zmieniła - po rozmowie z konsultantem dowiedziałem się , że nie ma problemu i że numer zostanie mi przywrócony , jedyne co muszę zrobić to udać się do najbliższego punktu Play po duplikat karty. Nikt wcześniej mnie nie poinformował o konieczności odebrania duplikatu karty , tym bardziej , że podkreślam - uprzedzałem że mieszkam za granicą. Straciłem sporo czasu i nerwów na rozmowy prosząc o pomoc ale z powodu niekompetencji konsultantów bez rezultatu.
Wadyniekompetencja
brak pomocy
~Jagoda / 2021-04-12 16:05
Ocena: 1.00 / 5
Złodzieje i wyłudzacze. Pobierają pieniądze za telefon do nich, ale także wydzwaniają ze swojego telefonu 790 500 500 i nie waż się oddzwonić, bo za minute połączenia zapłacisz 25 gr! Połączenia oczywiście nie są krótkie, bo najpierw musi nastąpić weryfikacja po numerze pesel, adresie zameldowania itd, a później dopiero konsultant bardzo powoli będzie przekonywał Was do jakiejś oferty
ZaletyW tej chwili brak
Wady- problem z zasięgiem
- problem z płatnościami
- płatna infolinia
- „nielimitowany internet” który jest w rzeczywistości limitowany
- lepsze oferty dla nowych klientów
~Piotr / 2021-04-11 21:39
Ocena: 1.67 / 5
Z zasięgiem jest problem bo nie mają swoich nadajników jak inne sieci są przeciążene to ich wywala i mają czelność napisać że jest ok