Zadzwonilam raz jeszcze /oczywiście połączyłam się z inną konsultantka,więc powtórna weryfikacja/..no i SZOK..bo,gdy podałam jej Teb nr faktury na tym niby TREFNYM rachunku,to okazało się,że jest to mój PRAWDZIWY nr.faktury...wiec wychodzi na to,że wysyłają podwójne faktury do zapłaty,licząc na to,że się ktoś nie zorientuje...ponieważ nie mogłam tego usunac z poczty,to spróbowałam usunac wcześniejsze ich maile i dziwnym trafem usunęłam też I te TREFNE faktury,wiec WSZYSTKO JASNE,tym bardziej,że gdy wsciekla po tym co odkryłam,zadzwonilam po raz trzeci..I konsultantka niby z działu technicznego,bo jak się okazało,tamci poprzedni juz skonczyli pracę..w SPOSOB BARDZO NIEGRZECZNY WRECZ PRAWIE WYKRZYCZALA,ZE CZASEM IM SIE ZDARZY WYSYLAC PODWOJNE FAKTURY..powiedziala to tak,jakby to było coś zupełnie normalnego...To się po prostu nie miesci w glowie..kogo oni tam zatrudniają?.
Przedszkolak jest bardziej rozgarnięty.. I potrafi przeprosić,a ci,to kompletne BAGNO.
ZaletyBeak
WadySame