strona 158 z 221
- « poprzednia
- 1 ...
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- nastepna »
-
~Leon / 2021-02-24 06:37
Mnie operator Play oszukał na tzw formułe solo xl niby z internetem bez limitu, doładowania cykliczne miałem.Wiecie ile kosztuję wejście do internetu bez odnowienie kodem? 37.20zł tyle miałem na karci za 30 "megabajtów" a oprtator mi powiedział że to moja wina bo przed doładowaniem powinienem wył internet i dopiero gwiazdki wpisać Ludzie 30 mega bajtów za 37zł -
-
~Mag / 2021-02-23 15:34
Ostrzegam przed korzystaniem z usługi ubezpieczenia telefonu zakupionego w abonamencie w Play, którą wykonuje dla nich partner Digital Care.
Po krótce opisze sytuację w której się znalazłam i w której rozwiązaniu Play nie jest skory pomóc.
Mam abonament w Play z telefonem, którego wartość rynkowa w dniu podpisania umowy wynosiła ok 3tys. Przy podpisaniu umowy zdecydowałam się na wykupienie dodatkowej gwarancji/ochrony telefonu.
Mój telefon się popsuł więc chciałam skorzystać z tej usługi, niestety po odebraniu urządzenia przez zleconego przez Digital Care kuriera DPD ślad po moim telefonie zaginął.
Zgłaszałam ten problem już wszędzie i póki co jedyną odpowiedź jaką dostałam to, że zgłoszenie zostało wysłane do odpowiedniego działu i tego typu blabla wysłane z automatu bez żadnych konkretów.
Już prawie miesiąc jestem bez telefonu, mimo wielokrotnych prób kontaktu z Digital Care, wciąż nie mam żadnych odpowiedzi.
Z tą sprawą skontaktowałam się z Play przez ich czat z nadzieją, że oni zainterweniują coś w tej sprawie. Po wielokrotnych przekierowaniach między konsultantami, któryś z nich wreszcie utworzył zgłoszenie by mnie zbyć i przerzucić sprawę na drogę mailową.
Ich odpowiedź na zgłoszenie " Powinna się Pani kontaktować z Digital Care, ponieważ to oni są dostawcą ubezpieczenia.".
Ta odpowiedź mówi sama za siebie. -
~MichalPie / 2021-02-23 12:51
Wysłałem telefon do naprawy dostałem naprawiony ale bez miejsca na karte pamięci i sim odesłałem ponownie i dostałem wraz z brakującą częścią ale telefon nie chciał czytać karty odesłałem i czekam już 2miesiąc aż naprawią mój telefon jak jeszcze raz przyjdzie do mnie zepsuty to ich zgłosę
zakup oraz dołączenie sanek do opakowania na kartę sim i sd (nie działającą) zajeło im 1miesiąć
nie polecam jak będzie działało zmienie opinięZaletyPrzyjmują do naprawyWadyczęsto nie działa, czas oczekiwania na naprawę jest bardzo długi 1-15 miesiąca, -
~Johny94 / 2021-02-22 23:03
Najgorszy dostawca internetu mobilnego. W okresie próbnym jakość nienaganna. Po jego zakończeniu spadek jakości o 90%. Prędkość wystarczającą na obejrzenie filmu na YT w jakości 360p na jednym urządzeniu. Mnie osobiście byłoby wstyd brać pieniądze za taką jakość usług. ZaletyBrakWadyWszystko to co powinien zapewnić dostawca -
~Lukasz / 2021-02-22 13:30
Ta sieć to tragedia telekomunikacyjna nie polecam ZaletyBrakWadyBrak zasięgu -
~Sylwia / 2021-02-20 09:18
Najgorsza ale przede wszystkim najdroższa sieć w Polsce. Rozwiązanie umowy przeciągają na 3 miesiące i każą sn za ten czas placic mimo że jest się już w innej sieci (kara umowna została zapłacona a mimo wszysyko jeszcze na abonamencie przycieli). Umowa przez telefon na x miesięcy. ZaletyBrakWadySame -
~Darek / 2021-02-19 16:29
Od pol roku nie moge doprosić sie o uruchomienie play 24 caly caly czas sa problemy techniczne!!
Play uruchamia mi bez mojej zgody kolejne pakiety płatne bez mojej zgody. Info linia płatna za każde połączenie na bok trzeba placić. Brak czatu i poczty na która można zgłaszać problemy.
Nie można rozwiązać problemu w punkcie obsługi klienta ponieważ odsyłają na płatną linię.
Jestem w tej sieci od początku a teraz oczekuję jak najszybszego końca umowy.
NIE POLECAM UWAŻAJCIE NA TEN SYF. BRAK KOMPETENCJI OLEWKA TOTALNA I JESZCZE TRZEBA ZA TO DZIADOSTWO PŁACIĆ. O STRACONYM CZASIE I BENZYNIE NIE WSPOMNĘ!!!!!!ZaletyNie maWadyNa całej linii -
~be / 2021-02-19 12:43
Najgorsza sieć. Słaby zasięg, ciągły brak internetu, nawet ten z danych komórkowych działa masakrycznie. Pan z którym podpisywana była umowa teraz robi dziwne numery brak z nim kontaktu. Odradzam!!! ZaletyżadneWadywszystko -
-
~niezadowolona / 2021-02-18 21:01
2 lata temu podpisując umowę na internet mobilny strzeliłam sobie w kolano!!! Totalne gówno !!! Pani zapewniała o tymże internet będzie śmigać nawet w lesie i u nich w galerii na poziomie -1 a tak na prawdę nie działa nawet w mieście !!! 2 lata toczę z nimi boje, bo internetu ciahl brak!!! Rano, do południa, popołudniu wieczorem i w nocy ciągle to samo!!! Dziś filmik 25 sekund wysyłal się 2 godziny 7 minut!!!!!! To jest jakaś kpina!!! Po wielu - kilkudziesięciu reklamacjach odpisali że oni dostarczają nam usluge, ale problem to to, że znajdujemy się za daleko nadajnika!!! Szkoda że nikt nas o tym nie poinformował... Ludzie odradzam Wam z całego serca tego dostawcę bo szkoda waszych pieniędzy i nerwów. Już za miesiąc kończy się umowa i chyba z tej okazji wypije szampana że w końcu będę mieć nowego dostawcę który nawiasem mówiąc proponuje 5x szybszy internet za 40 zł mniej miesięcznie!!!!!! Dramat !!! ZaletyBrakWadyNiestabilne połączenie, ciągle brak internetu, wysokie rachunki -
~Piotr / 2021-02-18 11:02
żenująca banda oszustów i naciągaczy, powinna zniknąć z rynku żeby ludzie nie tracjili pieniędzy i czasu na kopanie się z tym molochem. Byłem klientem przez parę lat, było słabo więc postanowiłem zmienić, firma sabotowała przeniesienie numeru, ciągłe wizyty w salonie, telefony na infolinie i odkręcanie czegoś co ktoś „przypadkiem” źle ustawił w systemie. Np. scedowano mój numer telefonu na inną osobę ( oczywiście bez mojej zgody i pojęcia, że coś takiego się wydarzyło, do tego potrzeba oświadczenia woli obydwu stron, byłem w salonie sam, druga osoba zupełnie przypadkowa o niczym nie wiedziała ) , po scedowaniu odmawiano mi udzielenia informacji na infolinii o toku sprawy przeniesienia – gdyż przestałem być właścicielem numeru – granda! Po przeniesieniu numeru firma naliczała mi opłaty jeszcze przez parę miesięcy, gdyż okazało się, że poza telefonem z którego korzystałem, w ramach zawartej umowy miałem jeszcze jedną usługę z której nigdy w życiu nie skorzystałem, ale ta druga usługa której nie byłem świadomy była podstawą do nierozwiązania umowy i naliczania mi opłat z tego tytułu, oczywiście w salonie zapewniano mnie że moja współpraca z firmą play została zakończona. Na skutek machloji pracowników tej patofirmy zapłaciłem około 150 zł za coś czego nie używałem, straszyli BIKem, co miałem zrobić? kopać się po sądach z tym patokoniem, straciłem mnóstwo czasu, 150 zł to niewielkie pieniądze, ale wolę je dać uczciwym ludziom niż oszustom. -
~Ewa / 2021-02-18 10:27
Ciagly brak zasięgu.Potrzebuję internet do pracy a przez ciągły brak zasięgu nie mogę wykonywać swojej pracy.
Zmieniam siec -
~Bodek / 2021-02-17 19:24
Bardzo nieuczciwy sprzedają usługę na odległość ustalenia były konkretne a na umowie po fakcie były doliczenia na niekorzyść abonenta nie polecam kilka monitor w sprawie korekty umowy bez rezultatu naprawdę nie polecam tej sieci -
~adn / 2021-02-17 13:41
Witam,chciałem ocenić billing oferowany przez Play. Zacząć od oceny mninus jeden by należało bo komu jest potrzenby billing na własny telefon z opisem darmowa rozmowa głosowa. Myśłałem,że należy to do rozliczeń finansowych a w billingu chodzi tylko i wyłącznie kto, kiedy, od kogo, do kogo i jak długo, a konkretnie z numerem przychodzącym to podstawa,bo gdzie ja dzwoniłem to wiem. Billing Play to karytatura słowa billing. Po skończeniu umowy rozwiązuje umowe na 4 telfony z firma Play. Kiedyś Telekomunikacja Polska oferowała billing ,był numer na który dzwonię i który dzwoni do mnie!!! Bo biling to tak naprawde bezpieczeńswto bo po nic innego jest niepotrzebny. Play nawet nie powiela historii rozmóww w byle telfonie a chce nazywać tę usługe bilingiem,parodia. Rodo nie ma tu nic do znaczenia bo przecież to moje dane i informacje. Czyżby rodo chroniło moje dane przedemną???? ZaletyZeroWadyogólnikowość a billing to szczegóły. -
~tadek / 2021-02-17 00:28
Aby złapać klienta obiecują złote góry, natomiast później nie dotrzymują warunków umowy. Kilka razy przenosiłem numer i pierwszy raz zostałem tak wysterowany. Numery przeszły a ja mam dalej płacić, bo czegoś nie wyłączyłem. Zaletyszybko podpiszesz umowęWadya później będzie problem żeby nawiać -
~Sylwester / 2021-02-16 17:19
Po prostu 4 lata temu mnie zablokowali przez nich nie mogę wziość pożyczki bo wprowadzili w krajowy rejestrze chciałem o umurzenie długu w play olewke zrobili a przy podpisaniu umowy to tak mili teraz nie da rady bo nie można umożyć a przez nich windykacja to po 3 latach jest przedawnienie to jakim prawem oni nie chcą przyjać o u ożenię opinia bardzo kiepska bo oni tylko by chcieli podpisywać umowę moja opinia jest negatywna nie polecam play a na dodatek po doładowaniu doładowałem i po miesiącu wyłoczyli nie skorzystałem z oferty co mi dali a telefon to dali co nawet takie koszty nie wart odradzam play i nigdy nie wezmę z tej firmy żadnego numeru ZaletyOdradzam play bo są niekompetentniWadyBrak przyjęcia o umorzenie długu -
~Andrzej / 2021-02-16 14:17
Mam was dosyć jebnięci naciągacze z Play.
Telembarketerzy wydzwaniają do mnie co dziennie nie moglem się uwolnić z umowy brak zasiegu i dziwne rachunki za usługi. -
-
~Celin / 2021-02-16 13:16
Tak niekompetentnych ludzi nigdy jeszcze nie spotkałam ani w ORANGE ani w innych korporacjach .Panie są bardzo ograniczone -nie odpowiadają na pytania .Nie potrafią załatwić żadnej reklamacjii .
Problem z internetem -to mój problem że z nimi podpisałam umowę -nikt nie naprawi nikt nawet się nie zainteresuje .Ciągle nadają nowe nr zgłoszeń a że poprzednie nierozwiązane to dla nich nie problem .
Na pytanie odpowiadają nie na temat .Takie typowe słodkie blondynki bez kompetencji nie wiem kto ich tam zatrudniaWadykatastrofa nie polecam nikomu podpisać z nimi umowy -
~Anna / 2021-02-16 12:35
Oszuści i jeszcze raz oszuści!! Przedłużyłam umowę w Styczniu tego roku. Wcześniej płaciłam 90 zł. Wzięłam lepszy telefon który miał mnie kosztować 10zł więcej do rachunku czyli 100zł plus netflix to około 130zł. Rachunek który otrzymałam do zapłaty wynosi prawie 200zł. Byłam wyjaśniać to w salonie ale nic to nie dało ponieważ Pan który mnie obsługiwał i przeleżał z3 mną umowę jest kierownikiem więc wszystko jasne. Panie na infolinii wyraźnie powiedziały, że coś jest nie tak i żeby to wyjaśnić. Złożyłam reklamacje ale pewnie jej nie uwzględnia ponieważ Pan kierownik napewno o to zadba. Wiadomo plan trzeba zrobić jak w każdej firmie...i oszukując ludzi oni w ten sposób maja premię.. ZaletyŻadnycyWadyWszystko -
~Anna / 2021-02-16 12:30
Oszuści i jeszcze raz oszuści!! Przedłużyłam umowę w Styczniu tego roku. Wcześniej płaciłam 90 zł. Wzięłam lepszy telefon który miał mnie kosztować 10zł więcej do rachunku czyli 100zł plus netflix to około 130zł. Rachunek który otrzymałam do zapłaty wynosi prawie 200zł. Byłam wyjaśniać to w salonie ale nic to nie dało ponieważ Pan który mnie obsługiwał i przeleżał z3 mną umowę jest kierownikiem więc wszystko jasne. Panie na infolinii wyraźnie powiedziały, że coś jest nie tak i żeby to wyjaśnić. Złożyłam reklamacje ale pewnie jej nie uwzględnia ponieważ Pan kierownik napewno o to zadba. Wiadomo plan trzeba zrobić jak w każdej firmie...i oszukując ludzi oni w ten sposób maja premię.. ZaletyNicWadyWszystko -
~Marta / 2021-02-15 17:48
zaproponowano mi przedłużenie umowy. Zgodziłam się. Umowa, która otrzymałam na maejla była dla mnie całkowicie niezrozumiała. Zadzwoniłam na obsługe klienta celem dopytania i doprecyzowania o co chodzi. 3ch doradców przedstawiło mi 3 różne wersje tej samej umowy. Pierwszy stwierdził, że abonament wyniesie 110 zł, drugi, że około 60 a trzeci, że w ogóle to mam 3 miesiące za 0 zł. Po złożeniu reklamacji anulowałam aneks. Zaletymiła obsługaWadybrak kompetencji, profesjonalizmu i wiedzy
strona 158 z 221
- « poprzednia
- 1 ...
- 156
- 157
- 158
- 159
- 160
- nastepna »