strona 154 z 238
- « poprzednia
- 1 ...
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- nastepna »
-
~Zła / 2021-08-31 09:42
Zaluje ze przedłużyłam umowę!!! Nie dbają o stałego klienta, tak zakręcili gadka ze place o 100 zł więcej niż poprzednio!!! Telewizja niby w cenie a place za nią 20 zł i jeszcze poblokowane większość dodatkowych kanałów i trzeba wlaczyc pakiety!!!! Nigdy więcej! Będę odradzać każdemu tą sieć! -
-
~wozi / 2021-08-30 13:38
odradzam stanowczo zupełnie co innego w ofercie zupełnie co innego dostajemy opowiadają bajki że przepisują do nadajników karty za chwilę są odpisane reklamacje inne rzeczy ciągną się do 30 dni miłe gadki propozycja konsultantów a tak naprawdę produkt jest do kitu nie ma nic wspólnego z tym co na linii sprzedażowej oferuja dwa tygodnie i oddałem do nadajnika miałem 350 m ale wciąż mówili że jestem na skraju nadajnika ZaletybrakWadychyba wszystko -
~Aleksander / 2021-08-30 13:26
Nie informują, że brakuje środków na koncie do aktywacji pakietu, ale za to jak masz już same zera na koncie, to od razu leci SMS, że brakuje środków na koncie. -
~Dora / 2021-08-30 10:25
Firma nastawiona tylko i wyłącznie na zysk, a usługi mają wiele do życzenie. Nie działają ogólne kody, ze swojego konta nie można włączyć i wyłączyć pakietów. Nie dbają o stałych klientów. Zdecydowanie nie polecam Play. Zaletybrak zaletWadybrak profesjonalizmu w obsłudze klienta, brak bonusów dla stałych klientów, wadliwie działające konto na play -
~Marcin / 2021-08-30 04:17
Unikać internetu stacjonarnego więcej nie działa niż działa WadyWięcej nie działa niż działa -
~Andrzej / 2021-08-29 14:20
Tragiczna sieć.Dałem się nabrać kolejny drugi... raz ale to jest ostatni..Cały czas problemy z zasięgiem.Podczas rozmow sieć potrafi się automatycznie rozłączać.Szybki internet.LT gubi zasięg np.w autobusie czy pociągu. Dzwoniąc do operatora konsultanci opowiadają te same bajeczki typu..Niech Pan przełoży kartę do innego tel.Niech pan zresetuje tel.Niech pan zmieni aparat i tak w kółko.Chce nadmienić że płacę dość duże rachunki tak więc i wymagam dobrego dostępu.Play nie posiada swoich nadajników czyli żeruje pasożytniczo na nas klientach nie spełniając podstawowych warunków. ZaletyBrakWadyBrak odpowiedniego mocnego sygnału rozłaczanie podczas rozmów Brak swoich nadajników. -
~xxx / 2021-08-29 14:10
złodzieje i debile, więcej pisać nie trzeba. Zwykłe korpo, które chce tyrać innymi. Pracoownicy straszni -
~Beata / 2021-08-29 00:09
Super oferty to naciąganie, doliczanie opłat za niepełny okres rozliczeniowy?!, powtarzające się telefony z propozycją zawarcia umowy, która już została zawarta, większy limit Internetu 20gb, zwalnia już po 8, prytne umowy, z których nie można się wycofać.ogólnie porażka. Dobrych mają tylko pr- owoców i prawników ZaletyBRAKWadyNiewiarygodnosc -
-
~Hwdp / 2021-08-28 19:27
Tam pracuja kretyni. Oskubali mnie z 200 zl. Juz 4 mies czekam na reklamację ZaletyNie ma -
~Simi / 2021-08-27 17:03
OGÓLNIE TOTALNE G#WNO DRAMAT Żałuje ze przedluzylam umowę i muszę siedzieć w tej męczarni! Z zasięgiem kicha totalna wszędzie internet masz bez limitu to wolny a jak im powiedziałam ze jak dalej tak będzie to za chu nie zapałce rachunku to zdziwko proszę kartę zresetować zdupić!!! Banda złodziei i dupe zawracają smsami telefonami o niczym korzystnym dno totalne i syf nie polecam
Przyjaciołom ani nawet wroga takiego burdelu to escobar nawet nie widziałZaletyZero zaletWadyw chu wad -
~Joanna / 2021-08-27 16:41
nie dbają o stałych klientów.. umowa się kończy i zamiast propozycji jakiejś lepszej oferty proponują taką ofertę która jest gorsza i droższa niż dla nowych klientów. -
~oszukana przez play / 2021-08-27 09:20
oszuści, naciągają ludzi na oferty z których póxniej nie można się wycofać... mimo, że złożyło się dyspozycję w terminie o odstąpieniu od umowy ZaletybarkWadyoszyści -
~Myszok / 2021-08-26 22:30
Totalne gówno , zero internetu zasięgu nic zrobić nie można . -
~Gddd / 2021-08-26 19:45
Brak internetu , brak zasięgu
Po zgłoszeniu problemu konsultant pyta tylko o lokalizację problemu po czym za każdym razem odpowiada że w danej lokalizacji nie ma problemów
Nic nie robią z zasięgiem, co chwilę wydzwaniają z ofertami. Po co mi wasza oferta skoro nie ma zasięgu
Play ma w dupie klientów
Zgłaszałem problemy setki razy i Za każdym razem ta sama śpiewkaZaletyBrak zalet same wadyWadyBrak zasięgu i internetu -
~Tomek / 2021-08-26 18:01
Przy podpisywaniu umowy zostałem poinformowany przez Konsultanta że w mojej miejscowości jest dobry zasięg i wszystko będzie dobrze, tymczasem żeby zadzwonić trzeba wyjść na komin żeby obejrzeć coś na Youtube trzeba godzinę czekać aż zbuforuje, Dodatkowo pytałem o rozmowy w Anglii miało być tak jak w UE tym czasem naliczają kosmiczne rachunki. w odpowiedzi na reklamacje otrzymałem Pan podpisał To i tamto jakby to był cyrograf. Podpiszesz to niema odwrótu idziesz do pieca. -
~Justyna / 2021-08-26 12:09
Niestety umowa w Play to totalna kpina. Pani w salonie dała na tablecie podpisanie umowy, dostałam e-maila z umowa. Po kilku miesiącach zaczęli naliczać dodatkowe opłaty. Po zgłoszeniu reklamacji i wysłania screenów umowy dostałam odpowiedź że w salonie podpisałam coś innego i nie wiadomo czemu dostałam inna umowę na e-maila. Dodatkowo internet który mam w telefonie od jakiegoś czasu w ogóle nie łączy (chyba, że włącza roaming). ZaletyW niektórych salonach przemiła obsługa.WadyBrak precezyjnosci umowy. A to chybaa najważniejsze. -
-
~MMM / 2021-08-26 11:33
Totalne Gówno,nigdy więcej PLAY,obsługa klienta poniżej krytyki,mega bałagan ,każdy na infolinii mówi coś innego w tej samej sprawie traktują klienta który dzwoni na infolinię jak zło konieczne.
Wydają podejrzewam nie mało na reklamę tylko po to by pozyskać nowego klienta, a jak już go mają to go olewają.
Trzeba zwrócić uwagę na ich ofertę,stały klient który był w tej pseudo sieci PLAY od wielu lat,przedłużając umowę ma dużo gorsze warunki niż nowy klient lub ten przenoszący numer z innej sieci.
Na szczęście jeszcze tylko pół roku do końca umowy!!!!
OSZUŚCI!!!!!ZaletyNigdy nie było i nie będzieWadyNajwiększą wadą PLAY jest to że kiedyś powstali... -
~Niezadowolony klient play / 2021-08-25 11:45
Obsługa klienta- totalne dno, widać że pracują tam osoby bez jakiegokolwiek doświadczenia w pracy z klientem. Brak zachowania ciągłości korespondencji, niechęć do jakiejkolwiek pomocy i rozwiązania zgłaszanego problemu. Trzeba cytować art. prawne żeby uzyskać duplikat fv. Podczas gdy w Orange , dostaje się po prostej weryfikacji, pod wskazany adres @. Pilnują "słupków" w statystykach rozwiązując zgłoszenia, a klient zostaje ze swoim problemem. I znowu pisze, i znowu otwierają zgłoszenie.....MASAKRAAAA. Nerwicy można dostać....odradzam!!! WadyNajgorsza obsługa na rynku telefonów -
~Helen / 2021-08-25 08:13
Leczcie się, sms o 6.40 włącz pakiet internetu. Serio? Nie każdy wstaje na rano. -
~Potocka / 2021-08-24 21:58
Po podpisaniu umowy na 2 numery za 35zł łącznie, otrzymałam fakturę po 35zł za każdy numer.
Miałam dostać odpowiedź na maila, ale nie dostałam. Po kontakcie z infolinią przesłano mi taką:
"Szanowna Pani,
otrzymaliśmy zgłoszenie, które dotyczyło wysokości abonamentu po podpisaniu nowej umowy dla numerów ...... i ......
Dziękuję za rozmowę z 19 sierpnia 2021 roku. Poniżej przedstawiam jej podsumowanie.
Nasza decyzja
Pani reklamację uznałam za zasadną.
Co sprawdziłam
10 lipca 2021 roku zawarła Pani nową umowę na numerach ...... i ...... w ofercie promocyjnej „RODZINA II 2.0" w taryfie „GRUPA L 5G".
Odsłuchałam Pani rozmowę z 10 lipca 2021 roku. Nasz konsultant poinformował Panią, że za oba numery będzie Pani płaciła łącznie 35 zł. Ta informacja była błędna. Przepraszam za tę sytuację.
Zgodnie z regulaminem oferty za każdy numer w ofercie „RODZINA II 2.0" naliczamy opłatę po 35 zł.
Co proponuję
Niestety nie mamy oferty, którą zaproponował Pani nasz konsultant. Nie mamy możliwości włączenia takich warunków. Dlatego proponuję jedno z poniższych rozwiązań:
Pozostanie przy obecnych warunkach oferty „RODZINA II 2.0" oraz jednorazowy rabat do faktury na zł.
Rozwiązanie umowy bez naliczenia opłaty specjalnej. Jeżeli zdecyduje się Pani rozwiązać umowę, uznamy ją za niezawartą i zwrócimy naliczone opłaty."
DRAMAT- brak numeru zgłoszenia, brak kwot o których była mowa podczas rozmowy telefonicznej z konsultantem, Play może rozwiązać umowę bez kary umownej a ja nie mogę. Mam u nich jeszcze 4 numery i czekam na koniec umowy!!!!
Mam ustosunkować się do reklamacji i wybrać jedną z opcji ale nie mam do czego się odnieść( brak numeru zgłoszenia) MASAKRA!!!
ZaletyBRAKWadySAME PROBLEMY
strona 154 z 238
- « poprzednia
- 1 ...
- 152
- 153
- 154
- 155
- 156
- nastepna »