Nie polecam internetu z play
Między internetem z play a innymi firmami jest wielka przepaść , prędkość Internetu jest beznadziejna
ZaletyJak ktoś lubi się denerwować że ma upload nawet 20 kb/s i 500 ping w grach to ten internet to coś dla niego.
Wady-słaba prędkość pobierania
-internet nie jest stały bo raz jest dobry sięgający 20 mb/s a potem 20 KB/s
-jesli ktoś ma limitowany Internet i skończy mu się transwet to Internet jest tak beznadziejny że już lepiej jak by wogóle nie działał
~wkurzony byk / 2021-04-15 20:00
Ocena: 1.00 / 5
Stałem się wrogiem firmy Play od kiedy zdecydowałem się na internet z tej sieci. Centrum Kalisza, okolice ulicy Poznańskiej i transfer 1Mb. Sprawdziłem czy czasem problem nie jest po mojej stronie i sprawdziłem działanie na innych modemach, wiec Play to kicha i nikomu nie polecam. W tym samym miejscu sieć orange ma transfer 30 Mb. Następnie zasięgnąłem opini innych użytkowników Pley, którzy korzystają z tego w centrum Kalisza i wszyscy są zawiedzeni.
Zaletybrak
Wadysłabiutki internet
~Mila / 2021-04-15 15:17
Ocena: 2.33 / 5
Dzień dobry Jestem zirytowana obsługa w placówce Pley Łódź Piotrkowska 317/2 są nie kompetentnii nie kulturalni w dodatku interesują się tym co do nich nie należy chca stracić klienta swojej firmy byle więcej takich osób na stanowisku obsługi klienta !!!!i firma będzie miała renomę brawo wy!!!!!
~Naciągniety klient / 2021-04-15 13:30
Ocena: 1.33 / 5
Proszę uważać na TELESALES i ich "darmowy internet" przy przedłużaniu umowy. Nam wcisneli w ten sposób dodatkowy numer z aktywacją za 49 (!) zł... Reklamacje nic nie dały, okazuje się, że była to wzorowa sprzedaż według nich. Widać takie mają standardy.
Zaletynie ma zalet
Wadyuwaga na Telesales, naciągają na niechciane usługi
~szczypiorek123 / 2021-04-15 12:05
Ocena: 1.00 / 5
bardzo słaby produkt nie polecam oszukują ludzi na kase
Zaletynie ma żadnych
Wadywszystko jest słabe
~Ryszard / 2021-04-13 11:41
Ocena: 1.00 / 5
Niekompetencja konsultantów. Od dnia 31go Marca 2021 próbuje odzyskać mój numer w play na karte który został odłączony 14go Marca. Niejednokrotnie byłem informowany że mój numer wróci do sieci oraz że nie będzie z tym problemu. Informowałem że mieszkam za granicą i bardzo zależy mi na odzyskaniu numeru i pozostaniu klientem sieci Play. Niestety brak postępu w tej sprawie sprawił że musiałem dzwonić co kilka dni. Jedyne co wciąż słyszałem od konsultantów to to że dadzą ponaglenie do działu technicznego i że mam cierpliwie czekać. Dziś sytuacje się zmieniła - po rozmowie z konsultantem dowiedziałem się , że nie ma problemu i że numer zostanie mi przywrócony , jedyne co muszę zrobić to udać się do najbliższego punktu Play po duplikat karty. Nikt wcześniej mnie nie poinformował o konieczności odebrania duplikatu karty , tym bardziej , że podkreślam - uprzedzałem że mieszkam za granicą. Straciłem sporo czasu i nerwów na rozmowy prosząc o pomoc ale z powodu niekompetencji konsultantów bez rezultatu.
Wadyniekompetencja
brak pomocy
~Jagoda / 2021-04-12 16:05
Ocena: 1.00 / 5
Złodzieje i wyłudzacze. Pobierają pieniądze za telefon do nich, ale także wydzwaniają ze swojego telefonu 790 500 500 i nie waż się oddzwonić, bo za minute połączenia zapłacisz 25 gr! Połączenia oczywiście nie są krótkie, bo najpierw musi nastąpić weryfikacja po numerze pesel, adresie zameldowania itd, a później dopiero konsultant bardzo powoli będzie przekonywał Was do jakiejś oferty
ZaletyW tej chwili brak
Wady- problem z zasięgiem
- problem z płatnościami
- płatna infolinia
- „nielimitowany internet” który jest w rzeczywistości limitowany
- lepsze oferty dla nowych klientów
~Piotr / 2021-04-11 21:39
Ocena: 1.67 / 5
Z zasięgiem jest problem bo nie mają swoich nadajników jak inne sieci są przeciążene to ich wywala i mają czelność napisać że jest ok
ZaletyBrak
WadyJestem w play
~Piotr / 2021-04-11 21:33
Ocena: 1.67 / 5
Bez kompetencji firma bez ambicji zero szacunku dla klienta nie potrafią rozwiązać problemu i tylko kity rzenia
ZaletyBrak
WadyJestem w play
~Alinka009 / 2021-04-11 20:04
Ocena: 1.00 / 5
Nabijają ludzi w butelkę!!! Przez telefon mówią co innego a potem płaci się za kompletnie co innego. MASAKRA!!!
~Negi / 2021-04-11 17:51
Ocena: 1.00 / 5
Witam dzisiaj pan z obsługi klienta doradził mi że jak mam problem to mam sobie wystąpić na drogę sądową wogóle nie próbował rozwiązać mojego problemu walczę z nimi regularnie i bez skutku żenada ludzie nie idźcie do tej pseudo firmy odradzam okradają mnie z internetu który niby mam a nie mam a płacić muszę
ZaletyNie ma żadnej
WadySame
~***** Play / 2021-04-11 17:42
Ocena: 1.00 / 5
Zużywając 21mb zayebali 25zł. Yebać ich.
Postaraj się napisać trochę dłuższą opinię. Podaj więcej szczegółów dotyczących Twoich własnych doświadczeń z tą usługą / tym produktem.
~Lishme / 2021-04-10 20:43
Ocena: 3.33 / 5
21 wiek, a w żelbetonowym budynku na 1 piętrze bardzo słaby internet
~Kasia / 2021-04-10 14:14
Ocena: 1.00 / 5
Jednym słowem dramat. Wszystko drogie i blokują internet zaraz po zakupieniu
ZaletyBrak
~Marian2088 / 2021-04-10 12:20
Ocena: 1.00 / 5
Nabijanie ludzi w butelke. Co innego oferuje sie przez telefon korzystajac z roznych haczykow furtek furteczek a potem przychodzi umowa podpisuje sie i wychodzą inne rzeczy. Nie polecam wgl tej sieci.
ZaletyNie ma zalet.
~Ja1234 / 2021-04-08 22:49
Ocena: 2.00 / 5
Korzystam z usług od 1 kwietnia i to jest chyba jakiś żart. Numer był przenoszony z innej sieci. Mimo zglaszania do operatora problemów z połączeniami sprawa nie jest rozpatrzona.
Umowa została podpisana w punkcie umowa miała być wysłana na e-mail, nie ma jej. Pojawia się to już drugi raz jeśli chodzi o brak umowy, trzeba o nią błagać aby została ona wydrukowana w punkcie. Zostają naliczone dodatkowe opłaty ale nie ma informacji za co są one naliczane przy podpisywaniu umowy nie było mowy o dodatkowych kosztach.
~marian / 2021-04-08 21:42
Ocena: 1.00 / 5
zasieg dramat szkoda szczepic ryja
no nie powiem oferta fajna najlepsza na rynku
dobrze ze mam 14 dni na odstapienie bo podpisalem umowe kurierem
~Adam / 2021-04-08 19:00
Ocena: 1.33 / 5
Przenosiliśmy numery na mnie, żeby zmienić przestarzała ofertę abonamentowa a po za tym nie mamy zasięgu w wielu miejscach. Gość z obsługi skasowal nas po 30 zł za numer za przeniesienie tak zwanej cesji(razem 90 zł. Płatne przy fakturze). Po podpisaniu papierów, poinformował, że jeśli chcemy zmienić sieć muszę zrezygnować z abonamentu. Ale niestety mogę to zrobić dopiero jutro. Jak zapytałem czy jeśli żona dziś zrezygnowała by z tej cesji to przeniesienie było by darmowe. Odpowiedział że tak... Może to nie duże pieniądze, ale gość nas perfidnie oszukał. Salon Plaza Suwałki. ZDECYDOWANIE NIE POLECAM!!!
~maja / 2021-04-08 17:58
Ocena: 3.00 / 5
Dla wszystkich zainteresowanych , jesli przechodzicie z karty topup na abonament w ramach swojej sieci czyli tak jak ja, to firma liczy sobie za aktywacje juz aktywnego numeru od 35 pln jednorazowo, a pozniej jeszcze przy przelewie blue media pobira sobie 1 pln za przelew.
~Danny f / 2021-04-08 14:12
Ocena: 3.00 / 5
Tragedia, non stop zrywa połączenie, niesamowite gówno.