Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4415 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.47
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Shadow / 2021-05-11 23:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy operator komórkowy. Najdroższa oferta. Ludzie w firmie zachowują się jak małpy wytresowane na zarabianie kasy. Nigdy tam nie powrócę nawet jeżeli będą działać na tych samych nadajnikach pod innym szyldem. Nara pajace.
  • ~Kasia / 2021-05-11 17:32
    Ocena: 1.00 / 5
    1,5 to dużo. Dla abonentów od lat nie ma nic. Dzisiaj przyszło mi upomnienie za mój dawny abonament. Faktura była wystawiona w lutym o 24 zł mniej ale nie pisało ile do zapłaty. Corka wzięła abonament na firmę. Śmiech na sali . We Włoszech za 9 euro miałam 50 giga
    ZaletyNie ma zalet
  • ~RALPH CAJMER / 2021-05-11 12:47
    Ocena: 1.00 / 5
    TO NAJGORSZA SIEĆ JAKĄ MOŻESZ WYBRAĆ
    PŁACE ABONAMENT A NA INTERNET MUSZĘ TRAFIĆ BO CZASEM JEST CZASEM NIE MA, TAK SAMO ZASIĘG.
    ŻENADA. WYJEBCIE SIĘ NA PLECY
    ZaletyBRAK
    WadyFCHUJ
  • ~Angie / 2021-05-11 12:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, ich reklamy i umowy kłamią i naciągają ludzi, nie ma pozniej odwołania od tego, straszę karami za zerwanie umowy. Naliczają dodatkowe koszty za nie wiadomo co, nie polecam najgorsza siec, plej zniszczyło mi życie
    i ich chore faktury, są gorsi niż provident
  • ~Piotr / 2021-05-10 21:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Pobieranie: 0,87 mb/s wysyłanie 2,75 mb/s - oto prędkości internetu mobilnego LTE play w centrum dużego miasta po godz. 20.00 kiedy to zdaje się juž nie ma ruchu wywołanego e-lekcjami i pracą zdalną. Czy trzeba coś dodawać na temat jakości ich usługi? Takie prędkości to nie wyjątek, ale reguła od kilku miesięcy. Pod rozwagę tym, których będzie kusiło związanie się z nimi umową, bo konsultant obiecuje darmowe netflixy, youtuby, telewizje, hity i cuda na kiju do oglądania w full hd.
    ZaletyCzłowiek czuje się jak w wehikule czasu, internet jak 15 lat temu.
    WadyNie, no wszystko jest super, według konsultantów na płatnej linii pleja.
  • ~Wiola / 2021-05-10 15:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem wsciekła bo zostalam oszukana na dodatkowym bezplatnym numerze telefonu.Okazało sie ze sa na nim 3 doładowania na kwote130 zł.Reklamacja nie uwzględniona ponieważ twierdzą ze zrobiłam doładowanie z konta play.A ja nawet go nie mam dodanego do konta.Pooorazzzka
  • ~Jan / 2021-05-09 14:15
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie zasługują na żadną gwiazdkę. Doliczane są dodatkowe opłaty do abonamentu. Dla przedluzajacych umowę nie ma żadnych promocji,nawet dla takich jak ja,z długoletnim stażem. Otrzymywany sprzęt nie pierwszej jakości. Nie polecam.
    ZaletySame wady
    WadyAbonament wysoki,dodatkowe oplaty,internet kuleje.
  • ~pijo / 2021-05-09 11:35
    Ocena: 1.00 / 5
    najgorszy internet jaki może być oferują internet bez limitu który ma limit i 100 pingu :(
    Wadywszystko co może być
  • ~Jan / 2021-05-08 17:09
    Ocena: 2.67 / 5
    Zamawiam telefonicznie biling do trzech numerów które posiadam. Okres rozliczeniowy od 19 do 19. Zamawiam 21-szego. I czekam dwa tygodnie na przesyłkę pocztową mimo zapewnień konsultanta że zaraz wyślą. Mają gdzieś abonentów.
  • ~Andglu / 2021-05-08 14:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Sprzedają 300 GB i po 14 dniach przychodzi SMS że właśnie wykożystałeś jak chcesz mieć internet to dokup pakiet. A przed miesiącem kożystałem z plusa 100 GB i wystarczało czasem dokupowałem. Firma oszust nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyOszuści
  • ~janusz / 2021-05-07 09:11
    Ocena: 1.33 / 5
    Centrum Trójmiasta wynik speed testu - 1,67 mb/s pobieranie 2,54 mb/s wysyłanie ping 87, połączenie jest zrywane, żeby załadować strony trzeba je resetować, oczywiście pełny pasek stanu połączenia, jak gdyby nigdy nic. Tak jest od początku tego roku, bok twierdzi że nie wykryto awarii po ich stronie. W ubiegłym roku internet mnie bilny działał jeszcze jako tako, zdarzało się znikanie pakietów promocyjnych i naliczanie opłat za niewłączone usługi, ale dało się to skutecznie zareklamować. Teraz jakość się dramatycznie pogorszyła. Całe szczęście że korzystam z oferty na kartę, gdybym miał płacić z coś takiego abonament przez kilka lat to byłaby kompletna porażka, nie dajcie sie nabierać na umowy.
    ZaletyCena, chociaż obecnie nieadekwatna do jakości
    WadyInternet jak z lat 90,-tych
  • ~Izz / 2021-05-06 21:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno, muł i wodorosty. Ta sieć to jakiś dramat. Dobrze że nie pracuję zdalnie bo chyba targnęłabym się na życie.
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Play jest najgorszy / 2021-05-06 15:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Odnośnie Internetu LTE - NETBOX - Najgorzej jak tylko można. Od początku nie funkcjonuje, każda inna sieć działa lepiej, zgłaszane reklamacje rozpatrywane są z klucza tekstami typu - "dokładnie przeanalizowaliśmy problem jednak po naszej stronie wszystko funkcjonuje tak jak powinno" - a w rzeczywistości router uszkodzony, nie działa, karty do wymiany, nie działają - do wszystkiego trzeba dochodzić samemu, jakość usług na bardzo niskim poziomie. Nie Polecam.
    ZaletyBrak
    WadyObsługa klienta, czas odpowiedzi, jakość usług, wszystko beznadziejne.
  • ~Pablo / 2021-05-06 11:08
    Ocena: 1.33 / 5
    Niestety ale absolutnie odradzam. Owszem Play kusi swoją ofertą, niskimi cenami, dużą ilością internetu itd. Niestety rzeczywistość wygląda zupełnie inaczej. Zasięg to całkowita porażka, nawet w dużych miastach np. w Krakowie częsty problem. Kolejna sprawa to internet, który w mojej ocenie jest tragicznie niskiej jakości. Jako takie połącznie z Internetem możliwe tylko przez LTE (3G, H+, Edge - praktycznie zerowy transfer). Osobiście gdy tylko będę mógł (koniec umowy już blisko) to natychmiast zmienię operatora. Czasem nie warto się "łakomić" na niską cenę kosztem jakości usług.
    Wady- słaby zasięg
    - słaby internet
  • ~Krzysztof / 2021-05-05 15:35
    Ocena: 1.67 / 5
    Ani internet, ani tv box i juz nawet NIE mówię na połączenia komurkowe. Internet LTE i ich rooter nie daje rady nawet z jednym tv boxem, a Pan w salonie zapewniał mnie, że dźwignie 2 boxy i komputer, dziurawy software, zwiesza sie, robi cuda. Obsluga klienta żenada, żadnej mojej sprawy nie potrafią rozwiązać. Ceny.. jak kto uważa.
    ZaletyNie wiem.. miła obsługa? Tylko niekompetentna.
  • ~Krzysztof / 2021-05-05 15:32
    Ocena: 1.67 / 5
    Ani internet, ani tv box i juz nawet NIE mówię na połączenia kominkowe. Internet LTE i ich rooter dno. Tv box dziurawy software, zwiesza sie, robi cuda. Obsluga klienta żenada, żadnej mojej sprawy nie potrafią rozwiązać. Ceny.. jak kto uważa.
    ZaletyNie wiem.. miła obsługa? Tylko niekompetentna.
  • ~Meryblue10 / 2021-05-05 12:38
    Ocena: 1.67 / 5
    Popdisalismy umowę z play o internet domowy (wifi) używamy go już od 4 miesięcy i w ten Czas zrobiliśmy juz 2 reklamacji, dzisiaj 3 na to play odpowiedział nam ze jeśli internet nie poprawi się w ciągu 3 dni to zrywają umowe. Jak cos internet tak slabo chodzi ze nie mozna miec odpalonych dwoch lekcji na raz. O i jeszcze rzecz internet wyeala średnio 2 razy na dzień.
    WadyZero kontaktu z obsugla nic nie można załatwić przez telefon tylko trzeba jeździć do punktu play, internet wywala kilka razy dziennie nawet teraz musze byc na danych bo internet wywalilo :) no tak.
  • ~LODO / 2021-05-05 11:46
    Ocena: 2.33 / 5
    Od razu po założeniu konta Play24, wysłałem e-mail ze sprzeciwem na adres wskazany w polityce prywatności - nadal nie dostałem odpowiedzi. Wczoraj, po blisko 2 tygodniach od wysłania go, podczas telefonu na infolinię dowiedziałem się, że nie ma go w systemie. Kpina cyrk, monty pajton. A moje dane osobowe są cały czas przetwarzane i przekazywane w najlepsze… Sugerowałbym zwolnić osobę odpowiedzialną za monitorowanie tej skrzynki (o ile jakakolwiek jest).
    Tak więc, jeśli znacie wartość swoich danych osobowych, TRZYMAJCIE SIĘ Z DALA od tego operatora! A jeśli chcecie wysłać sprzeciw, to na adres ok@pomocplay.pl - wtedy nie ignorują.
    Wadylekceważenie klienta i jego sprzeciwu dot. podejmowania działań z danymi osobowymi
  • ~PTASIU / 2021-05-04 22:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam wszystkich. Mogę spokojnie dołączyć do grona niezadowolonych klientów sieci. Panowie k pani w salonie Play w Brzesku to klika oszustów. Do klienta jedni na umowie drugie a w momencie kiedy udowodniłem im nieścisłości pań stwierdził ,że się PRZEJĘZYCZYŁ. Parodia po prostu. Czy ktoś wie skąd wynikają umowy na 25 miesięcy? Państwo w Brzesku z uporem maniaka twierdzą ,że tak być musi. Najwyraźniej stwierdzili ,że jestem tak samo płytką osobą jak oni ,a ja podzwoniłem i wiem ,że jest to jedynie alternatywa a nie przymus:)
  • ~Emilia / 2021-05-04 16:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści, złodzieje i nic więcej. Wprowadzają ludzi w błąd, robią co chcą....
    Wady100%
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4415
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3873
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2906
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2524
Mobile Vikings
Ocena: 4.58, ilość opinii: 1227
Lajt Mobile
Ocena: 4.11, ilość opinii: 974
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4401
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2549
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2002
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1183