Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4601 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.47
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Zofia / 2021-08-05 12:01
    Ocena: 1.67 / 5
    zakupiłem kartę w sieci plaj celem przekazania dla chorego w szpitalu aby mieć z nim kontakt. Numer miał byc aktywowany od 2 do 24 godzin. nie został aktywwowany , na czacie złożyłem reklamacje i przedstawiłem sprawę ,próbowałem ręcznie aktywować numer na koncie pla24, zalogowałem sie napisałem rejestrowany numer i oczekiwałem SMSa z hasłem na podany wczeście numer telefonu. Nic takiego się nie stało- skontaktowałem się z konsultantami począwszy od zwykłego, potem więcej kompetentnego ,bardziej więcej kompetentnego a na końcu z ober konsultantem , żądano ode mnie szcvzegółowych danych personalnych łącznie z peselem , odmówiłem podania nie wiadomo gdzie i komu zaznaczając ,że osobiście udam się powtórnie do salonu sprzedaży Play i tam złoże pisemną reklamację. W salonie zapewniono mnie ,że oddzwoni do mnie kompetentny pracownik i załatwi moją sprawę . Efekt-Po trzech dobach nie działa numer telefonu , nikt nie skontaktował się ze mną.powwtórnie na czacie skierowano mnie znów do salonu celem złożenia reklamacji , dodatkowo zaznaczając siedmiodniowy czas rozpatrzenia sprawy. Wyleczono mnie definitywnie z korzystania z tej nędznej firmy;.
    Zaletynie ma zalet
    Wadysame wady
  • ~Jola / 2021-08-05 10:35
    Ocena: 1.33 / 5
    Oszustwo, kretactwo, brak szacunku dla klientów ukryty numer ponoć łączący o którym nikt nie wiedział po wypowiedzeniu umowy on właśnie pozostal
    ZaletyBrak
    WadyCały play
  • ~niezadowolony uzytkownik najgorzego int / 2021-08-03 23:11
    Ocena: 1.00 / 5
    nie polecam internet jest beznadziejny, wolny jak osoba na wozku w paraolimpadzie
    Zaletybrak
    Wadynic nie dziala internet posysa a infolinia nie przynosi zadynch rezultatow z gory nie polecam
  • ~Ola / 2021-08-03 13:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam, Moja historia trwa 10 miesięcy, więc napiszę w dużym skrócie :( Zakupiłam telefon przez infolinię /pandemia/. Dostałam telefon,który już w pierwszym miesięcy się zepsuł. Brak dźwięku! ok , myślę sobie naprawią ... takie rzeczy się zdarzają lecz telefon nie odzyskał formy tylko psuł się za każdym powrotem jeszcze bardziej.Totalnie sensory zwariowały, ani odblokować normalnie ani wyłączyć rozmowę.7 razy odnosiła do punktów ,kilka telefonów na infolinię, godziny w kolejkach, kilka mail , konsultacji i podróży, dwa serwisy zajmowały się naprawą i na dzień dzisiejszy Mój NOWY piękny telefon leży w pudełku i nikt z PLAY nie potrafi mi powiedzieć co mam z trym złomem zrobić !!! fajnie prawda , dlatego mówię NIE nie kupuj telefonu ani nie bierz abonamentu w sieci PLAY
    WadyOdsyłanie klienta, wadliwe urządzenia
  • ~Blackcorez / 2021-08-02 16:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Konsultant wepchnął nam net boxa mówiąc, ze świetnie działał będzie w naszej lokalizacji. Niestety po 2 miesiącach zaczęło się wszystko psuć. Gdy zadzwoniłem ze skarga, to niesympatyczna pracownica zaproponowała mi zmianę adresu zamieszkania bo jak się okazało ten pakiet w tej lokalizacji jednak nie działa. W jakim my chorym kraju żyjemy żeby nas na każdym kroku ludzie próbowali naciągnąć i oszukać
  • ~Daria / 2021-08-02 15:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Kłamcy pracujący w obsłudze klienta przechodzą ludzkie pojęcie. Zapewniano mnie, że mam 14 dni na odstąpienie od umowy. Jasne, powinnam była doczytać, że dotyczy tylko umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa, jednak dwóch pracowników salonu powiedziało o możliwości odstąpienia. Chciałam zrezygnować po dwóch dniach od podpisania umowy, bo jakość jest bardzo słaba. Router gubi sieć 5 razy dziennie. Strach pomyśleć, co będzie dalej. Nie polecam, złodziejska sieć!!!!
  • ~Mirga / 2021-08-01 13:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy internet, jaki w życiu miałem, to jest kpina, że płacąc 120 zł miesięcznie dostajemy limitowany internet gdzie u innych dostawców za kwotę 100 zł mamy internet 250 GB. Nie dajcie się nabrać na te ścierwo.
    ZaletyNie ma żadnych zalet
    WadyCały play jest wadą
  • ~Margarita / 2021-08-01 10:59
    Ocena: 1.67 / 5
    Jest tragedia z internetem jak to moze byc ze ludzie placa pieniadze za pakiety internetowe a jak9scvtego internetu jest masakryczna a wy nic z tym nie robicie
    ZaletyZadne
    WadyDuzo
  • ~Kacper / 2021-07-30 21:40
    Ocena: 2.33 / 5
    Zerowy kontakt na abonamentem... Po kilku razowym przekroczeniu granicy UE, sieć ma " lagi" podczas jednego zdazenia, gdy przekroczyłem granicę Szwajcarską... W ciągu godziny wróciłem do Niemiec ( +- 1h ) po tym zdarzeniu nie dostawałem smsów/mmsow/wiadomości wirtualnych w ciągu kolejnych 24 godzin...

    Zawiodłem się na tej sieci, korzystając z abonamentu w Play... Na własną rękę zakupiłem nowy telefon, więc w grę wchodzą tylko problemy od Was ( operator Play ). Telefon został zakupiony z Amazon'a, więc nie ma żadnych wątpliwości, że jest wadliwy, telefon prosto z produkcji... Proszę o jak najszybszą rekompensatę. Dzwoniąc do obsługi klienta polecono mi standardowe polecenia czyli ustawienia się i na ręczne... W każdej sieci tam mogę. Dziękuję dobranoc
    ZaletyDobry zasięg w UE
    WadySłaby kontakt z operatorem!
  • ~Alex / 2021-07-30 09:57
    Ocena: 1.33 / 5
    Mimo że mam wlaczone wifi i dane komórkowe przez zasieg który powinnam mieć pełny bez problemu nie moge zrobić nic
  • ~Krzysztof / 2021-07-29 13:10
    Ocena: 2.33 / 5
    Tracenie zasięgu mimo że przekaźnik widać gołym okiem (6km) - teren miasta... Znaczenie pogorszyło się w czerwcu/lipcu 2021. Tragedia.
    ZaletyAtrakcyjny abonament.
    WadyBeznadziejny zasięg jak na rok 2021.
  • ~Iwona / 2021-07-29 08:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Poniżej krytyki, złodzieje złodzieje i jeszcze raz złodzieje, ciągle problemy z internetem, kłamią nie uznają reklamacji, wyłączaj telefon jak się im podoba
  • ~Bukalako / 2021-07-28 21:49
    Ocena: 3.00 / 5
    Zasięg play w Polsce to jest jakiś dramat. Nie polecam.
    WadyBrak zasięgu w miastach i na trasach.
  • ~As / 2021-07-28 20:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa w salonie a informacje na infolinię odbiegają od siebie znacząco. Tragedia. Za takie sytuacje powinien być zwrot pieniędzy
  • ~Eles / 2021-07-28 19:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Formuła rodzinna. Kończy mi się umowa na jeden numer, reszta numerów dopiero za pół roku. Przedłużam umowe, a tu ciach na resztę numerów zabierają mi internet, minuty, SMSy, oczywiście nikt mnie nie poinformował że nastapi taki stan rzeczy. Abonament 170 zł a ja nie mam nawet SMS w sieci.ale mam propozycję dokupienia internetu za 15 zł na każdym numerze. Od kilku dni próbuje odstąpić od umowy. Dolozylam do rachunku już że 100 zl. Szczytem jest zakończenie ostatniej rozmowy pytaniem kiedy mogą się skontaktować w sprawie przedłużenia
    WadyPazerność
  • ~Ania Ania / 2021-07-27 23:44
    Ocena: 1.00 / 5
    moim zdaniem no to play jest do niczego nie pozdrawiam was nienawidze cs laduje mi sie od 2 h jak tak mozna jestem zla mysle ze typowy ojciec jak by to zobacyl to wzbudzillo y w nim to agresje i by kogos pobil ne roszerzajmy agresji play NAPRAW INTERNET bo cos komus zrobie z powazaniem ;}
    Zaletynie ma
    Wadykazda
  • ~Max (kolega Merlina) / 2021-07-27 21:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Kolega płacił za internet rano i do godziny 18 miał mieć internet, co chwile skaczący ping, przerwy w dostawie i słaba obsługa klienta
    nie polecam, już internet z McDonald's jest lepszy
    ZaletyZero
    WadyPrzerwy w dostawie, skaczący ping,słaba obsługa klienta etc
  • ~Karol / 2021-07-27 17:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam zasięgi takie jak na Alasce czyli żadne byle wiatr i dupa max jedna kreska
    ZaletyBrak
    WadyZasięg obsługa klienta
  • ~Katarynka69 / 2021-07-27 17:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet stacjonarny działa tragicznie, na infolini standardowa formułka, po miesiącu od umowy klienta mają daleko w d...
    ZaletyDziała dobrze przez pierwszy tydzień
    WadyCiągle nie ma internetu, duży ping, mało przesyłu,
  • ~Paula / 2021-07-27 14:37
    Ocena: 2.33 / 5
    Telefon mam od niedawna, niestety zepsuła się prawdopodobnie bateria i mimo dwukrotnego oddania na gwarancję telefon wrócił dalej zepsuty, gdyż twierdzą, że wady nie ma. Umowę mam jeszcze przez rok a z telefonu nie da się korzystać, zero pomocy i jakiegokolwiek zaangażowania aby pomóc.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4601
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3926
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2979
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2580
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1273
Lajt Mobile
Ocena: 3.98, ilość opinii: 1038
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186