Wadyznacznie gorsze funkcjonalności TV w Play niż w UPC - brak możliwości przewijania wielu programów. Często zawiesza się dekoder
strona 15 z 230
- « poprzednia
- 1 ...
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- nastepna »
-
~Grzegorz / 2024-08-14 15:24
Bardzo słaba jakość obsługi klienta. Obsługa Play w porównaniu z dawnym UPC poniżej jakiegokolwiek poziomu. Pomimo rozmowy i ustaleń, warunki przedłużenia oferty nie zostają zmienione. Interwencja i rozmowa z infolinią, otrzymuję inne warunki i obsługa w ogóle nie słucha co się do niej mówi. W między czasie wydzwania do mnie infolinia z propozycj -
-
~Mariusz / 2024-08-13 17:31
podejście do klienta poniżej krytyki zawsze czyli zapłać i zapomnij o wsparciu mamy cię w d. aż. do następnej umowy ZaletybrakWadyprzerwy w iinternecie, brak możliwości dodzwonienia się -
~Jerzy / 2024-08-12 23:46
Od 2,5 miesiąca firma Play usuwa awarię telefonu stacjonarnego i nie może tego naprawić, ale przysłali fakturę płatności za wszystkie sprawnie działające usługi. Kradzież-wymuszenie płatności za niedziałającą usługę przez 2,5 miesiąca.
Nie ma nikogo kompetentnego do rozmów.
Zbywanie klienta.ZaletyŻadnych zalet, przejęcie usług od UPC przez Play to porażkaWadyNIE POLECAM firmy PLAY -
~Tylko nie play / 2024-08-10 16:30
Po raz 4 przez ostatnie 30 dni występuje wielogodzinny brak usług. Przekroczone gwarantowane SLA6 dla firm. Zwodzenie klienta. Informacje w stylu "Usterka zostanie naprawiona do godziny 13" po czym następują kolejne informacje do 19, do 22 itd. Nikt nie naprawia usługi. Całkowite oszczędności na usługach serwisowych. Szczerze nie polecam. Pozostaje do końca umowy i zmieniam usługodawcę. WadyNiedotrzymywanie warunków umowy. -
~Mist / 2024-08-09 12:09
Problem ze zdaniem routera po zakończeniu umowy. Router był używany w innej miejscowości niż adres zamieszkania. Po zakończeniu umowy router należy zdać w obojętnie jakim punkcie Play. Poprosiłem córkę która go używała aby odniosła do punktu Play. Tam usłyszała ze nie przyjmą bo zdać musi osoba na którą jest podpisana umowa. Zadzwoniłem na infolinię i dowiedziałem się iż wystarczy upoważnienie i córka będzie mogła zdać. Podałem przez kolegą upoważnienie i ..... nie przyjęli bo wymagają upoważnienie notarialne !!!! Urząd Skarbowy nie wymaga takiego, Wydział Komunikacji przy rejestracji auta nie wymagał takiego ale Play robi cyrki i do zdania routera wymaga notarialnego upoważnienia. Jak nie chcecie podobnych problemów omijajcie ich z daleka. Teraz muszę brać urlop i jechac 100 km w jedną stronę żeby zdać router. Poprostu suuuper !!! -
~Xxxxf / 2024-08-09 02:09
Kozwa jak cos robicie po 2 w nocy to przynajmniej powidomcie uzytkownikow Bo co dziennie jest ten sam problem brak internetu a my placimy djp mialam BYC obnizka a tu do Dnia dzisiejszego nic ZaletyDo kitu obiecanki cacanki a kase bioraWadyBrak szacunku do klientow -
~Zdenerwowany Klient / 2024-08-08 17:37
SIEĆ PLAY TO JEST TOTALNA PORAŻKA INTERNET BEZ LIMITU PŁACISZ 90 ZŁ WYKORZYSTANE TYLKO 100GB A TERAZ NAWET NA ZWYKŁĄ STRONĘ WP NIE MOGĘ WEJŚĆ OKRADAJĄ TYLKO LUDZI . KONSULTANCI UDAJĄ ŻE COŚ ROBIA A TAK NAPRAWDĘ NIC TYLKO ŻEBY SIE ZBYĆ KLIENTA.NIE POLECAM CZEKAM TYLKO DO KOŃCA UMOWY ZaletyBrakWadySporo -
~ANDRZEJ TLALKA / 2024-08-07 19:07
w upc bylem 20 lat i wszystko bylo w porzadku. wszystko dzialalo.telewizja kablowa i internet. po polaczeniu z play same problemy.internet nie dzxiala.z monterami nie mozna sie umowic dzwoniac na infolinie do play .tragedia. jak dalej tak bedzie to zerwie kontrakt z nimi Zaletyw play -zadneWadymiesiace uzerania sie z nimi -
-
~Waldi / 2024-08-06 17:37
Po przejęciu UPC przez Play, nie można się cieszyć że świadczonych usług. Nastąpił problem z internetem z którym walczyłem 2 tygodnie. Jakoś się ustabilizowało ale nie wiadomo na jak długo. Ponadto stworzono taką stronę (moje usługi), że logowanie to tragedia. Za każdym razem trzeba wszystko wpisywać od początku. Od wielu lat jestem w UPC i nigdy nie było problemu z logowaniem. Strona logowania powinna być dopracowana i sprawdzona i dopiero udostępniana użytkownikom. Jest jeszcze wiele innych rzeczy co do UPC-Play, ale szkoda na to czasu. Wniosek jest jeden, jeżeli Play nie potrafi czegoś zrobić to no powinien się tam pchać. ZaletyBrakWadyWiele -
~Łukasz / 2024-08-06 11:01
Ogólny DRAMT.
20.07.2024 rozmowa z konsultantem umawiam się z nim na ponowny telefon 30.07. Po otrzymaniu oferty na maila czekam na telefon w umówionym terminie - BRAK. Dzwonię 31.07 i informuję, ze wyrażam zgodę na przedstawioną ofertę którą otrzymałem mailem 20.07. Niestety po przesłaniu mi dokumentów i zamówieniu "TECHNIKA" stwierdzam, ze zakres umowy odbiega od oferty którą otrzymałem i na którą wyraziłem zgodę. Reklamuję telefonicznie (aktualnie w rozpatrzeniu).
W piątek przyjeżdża "TECHNIK" odpina dekoder HORIZON i zabiera go ze sobą. Instaluje nowe urządzenia i stwierdza że za ok. 1h wszystko powinno hulać. NIE HULA DO DZISIAJ. BRAK TELEWIZJI, konsultant przez telefon udaje że coś robi w tym temacie. minęło już 120h od montażu i nadal nic nie działa.
Na czacie przerzucanie od konsultanta do konsultanta. Na szczęście pozostaje mi jeszcze odstąpienie od umowy (co uczynię) i przy najbliższej możliwości zrezygnuję z wszystkich pozostałych usług.
LUDZIE PLAY TO JEST JEDEN WIELKI PROBLEM TECHNICZNY.
TerZaletyBRAKWadyCAŁA SIEĆ PLAY - JEDEN WIELKI PROBLEM TECHNICZNY -
~Justyna / 2024-08-05 22:39
Zwykła wymiana rutera i dekodera zakończyła się zapaścią telewizyjną. Na początek nie zostaliśmy poinformowani o tym, że aktywacja telewizji może potrwać do 48 godzin więc na weekend zostaliśmy bez dostępu do telewizji. Jakie było nasze zdziwienie gdy po 4 próbach kontaktu dostaliśmy wreszcie wiadomość o usterce, która będzie rozwiązana w przeciągu 10 dni. ZaletyBrakWadyJak powyżej -
~Niezadowolony / 2024-08-05 18:48
Play proponuję usługi których nie realizuje,najpierw wydzwaniają,proponują przejście z UPC,przyjeżdża technik do montażu informuje że telewizji z dekodera nie będzie max.48h,pyta czy montować???zgodziłem się,po prawie 48 h dzwonie do obsługi klienta,najpierw jeden pan mówi że jeszcze 2h,po 2h i moim telefonie następny pan mówi że to potrwa kilka dni,on nie wie kiedy,przyjął do wiadomości i tyle...ŻENADA -
~Kotek / 2024-08-05 13:18
Play nalicza opłaty za nieodebrane rozmowy przychodzące. Czuję sie oszukana przez tą sieć i nie polecam jej. Wiele moich znajomych podziela moja opinię. Szkoda zgłaszać reklamację bo nawet nie starają się sprawdzić. Przy dzisiejszej technice można sprawdzić czy połączenie zostało odebrane. Ja nie odbierałam żadnej rozmowy i miałam wyłączoną pocztę, więc skąd połączenie. -
~Hdhdhd / 2024-08-05 13:04
Totalna porażka. Uważajcie na podpisywanie umowy w której kupujecie również telefon w ratach. W umowie jest nazwane to jako "pakiet "po zakonczeniu ważności umowy opłaty są nadal naliczane również z rata za telefon, który finalnie został już spłacony. Na czacie zostałam przekierowana 1000 razy bo nikt nie potrafił udzielić mi prawdidlowych informacji . Żeby cokolwiek się zmieniło trzeba podpisać kolejna umowę na 25 miesięcy. Co ważne mimo nawe jeśli internet nie będzie działał tak jak było w moim przypadku za internet nadal bulisz, inaczej kara umowna za zerwanie umowy. ZaletyBrakWadyWszystko -
~bartek / 2024-08-04 22:58
calkowity dramat pod wzgledem internetu, ilekroc nie napisze na support to dostaje ta sama formulke ktora brzmi zresetuj router za 24 godziny powinno byc dobrze, a od 3 miesiecy stale 1000pingu Wadyinternet, obsluga klienta -
~Gosc 123 / 2024-08-04 13:01
Beznadzieja, wyłączyli rok ważności konta, do niczego nie można dojść, będziemy rezygnować całą rodziną -
-
~Piotr / 2024-08-04 05:26
Doliczają dodatkowe opłaty za subskrypcję, której nie kupiłem. Po zgłoszeniu problemu w salonie otrzymałem odpowiedź, że Play nie jest sprzedawcą usług i nie odpowiada za naliczone opłaty. Opłata doliczona do rachunku z play . Totalny absurd połączony ze złodziejstwem. -
~Lektow / 2024-08-03 00:49
Beznadzieje najgorsze co można zrobić to wziąć cokolwiek od nich mają gdzieś ludzie klientów do tego często nic nie działa odradzam ZaletyBrakWadyZasieg niestabilność cena bardzo często przerywa routery nie kompatybilne z nowszymi urządzeniami słaba prędkość -
~Małgorzata / 2024-08-02 11:51
Zgadzam się z opiniami,że jedna z gorszych sieci to Play.Przedłużyłam umowę w lutym i niestety niepotrzebnie.Do rachunku doliczają za 2 internety,chociaż mam tylko 1 kartę.Zrywa często połączenie,brak zasięgu.Pan w punkcie mówił,że rachunki będę płacić mniejsze,a tymczasem płacę o 30 zł więcej. Ukryte koszty.Chciałam rozwiązać umowę w trybie ustawowym,pani na infolinii poinformowała mnie,że zapłacę karę 5.000 zł.!!!!!Tragedia.
Nie polecam absolutnie usług tego operatora. Najciekawsze jest to,że chyba czytają te opinie i nic z tym nie robią.ZaletyBrakWadyWszystko -
~Monika / 2024-08-02 11:15
Nie polecam operatora Play, jest to nie uczciwa firma, brak szacunku dla klienta. Od 2 miesięcy nie mam internetu światłowodowego i nic z tym nie robią. Sieć komórkowa też szaleje, brak dostępu, brak możliwości wysyłania wiadomości. Ludzie nie mogą się do mnie dodzwonić. Operator Play zarzuca mi kłamstwo. Obiecują, każą uzbroić się w cierpliwość. I tak od dwóch miesięcy. Nadal brak internetu w domu. Nic nie robią tylko upominają się o zapłatę . Nie wywiązują się z umowy. Nie chcą rozwiązać rozwiązać umowy .
strona 15 z 230
- « poprzednia
- 1 ...
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- nastepna »