Oszuści przy przejściu do innego operatora. Ściągają pieniądze, a w punktach play informują, że następne faktury się nie pojawią
ZaletyŻadne
WadyObsługa klienta, oszustwo
~Gafi / 2021-10-12 15:54
Ocena: 1.67 / 5
Tragedia ! Dopóki nie podpiszesz umowy ok a potem już oszustwa, naliczanie opłat za nic itd itd
ZaletyŁadnie zachęcają do podpisania umowy i tyle.
WadyDoliczają opłaty za wysmyslone rzeczy i twierdzą że wszystko wg prawa.
~Janetka / 2021-10-12 15:30
Ocena: 1.00 / 5
Dbałość o klientów to oni mają gdzieś. Najgorsza sieć w kraju. Odradzam wszystkim !!!!!!
ZaletyBRAK
~BTra / 2021-10-12 12:52
Ocena: 2.67 / 5
Numer Klienta Play: 180155
Sz.P.
Po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym podpisałem z Play Umowę na Internet stacjonarny nr: UM38/D002076037/000208308 w Echo Radom, w dniu 27-08-2021. nr zamówienia1059672449. Posiadam już internet bezprzewodowy Play ale niestety ze względu na częste przerywanie nie spełniał on moich oczekiwań. Mam częste telekonferencje i nie mogę sobie pozwolić na przerywanie ich w trakcie.
Przy okazji przedstawiciel Play w punkcie zaproponował mi podpisanie Umowy nr: UM30/D002076037/000562822 na Play Now TV wraz z urządzeniem. Podpisałem tę Umowę bo zainteresowała mnie ta propozycja jako pakiet z internetem stacjonarnym.
Po ok. tygodnia technik Play zadzwonił, że pod wskazanym adresem nie jest w stanie dostarczyć mi internetu przewodowego. Jest to lokalizacja w Warszawie w centrum Mokotowa w budynku wielorodzinnym w którym jest ponad 170 lokali mieszkalnych – to gdzie są w stanie podłączyć. Moje interwencje w Play nie odniosły skutku do chwili obecnej Play nie wywiązał się z podpisanej Umowy.
Ponieważ firma wymaga pewnego internetu zmuszony byłem podpisać Umowę z Vectra, najkorzystniejszy pakiet Iinternet plus TV za 50 PLN brutto miesięcznie.
W międzyczasie otrzymałem fakturę z Play z doliczoną opłatą za pakiet TV. Ok. 30 PLN.
Zareklamowałem fakturę ponieważ nie korzystam z pakietu TV Play (mam inny internet jak opisałem powyżej łącznie z pakietem TV wciśnięty mi przy okazji). Play w mailu odmówił anulowania umowy na pakiet TV, informując że nie ma możliwości unieważnienia podpisanej Umowy.
Czuję się oszukany przez Play ponieważ:
- nie wywiązał się z podpisanej Umowy na internet stacjonarny,
- odmówił anulowania Umowy na pakiet TV podpisanej z mojego punktu widzenia w pakiecie,
- ponoszę stratę w związku z tym że Play dostarcza słaby internet bezprzewodowy i nie wywiązał się z podpisanej Umowy na internet stacjonarny byłem zmuszony skorzystać z oferty Vectry,
- Na dodatek od mechanika Playa dowiedziałem się, że przy montażu internetu bezprzewodowego korzystają ze skrzynek Vectry??
- Oczekuję od Playa podjęcia poważnych rozmów na temat zaistniałej sytuacji oraz propozycji jej rozwiązania.
BTra
~Użytkownik / 2021-10-12 12:49
Ocena: 1.00 / 5
Podpisałam umowę na internet stacjonarny i umówiłam się z technikiem aby go zamontował. Technik nie przyszedł w wyznaczonym terminie a dział obsługi nie może mi pomóc. Jestem bardzo zniesmaczona tą sytuacją i już nigdy nie skorzystam z usług firmy Play
WadyBrak konsekwencji, brak zainteresowania klientem
~Zephyr / 2021-10-12 12:05
Ocena: 1.67 / 5
Dowiedziałem się że to dziadostwo play przejmuje UPC, więc jestem zmuszony do ucieczki z UPC po ponad 10 latach, w życiu nie będę waszym frajerem klientem! W mojej rodzinie trzy osoby osoby po około 15 lata zdecydowały się do ucieczki z play jeszcze przed 120 dniami do końca umowy. Uwaga, jak ktoś ma usługę typu rodzina gdzie jest jeden rachunek dla dwóch osób, play celowo utrudnia odejście, tak jest u dwóch osób w mojej rodzinie!!!!!
ZaletyZarządzanie usługami przez serwis www
Wadyceny, jakość usług (praktycznie nie ma jakości), zasięg, przedłużanie umów bez decyzji klienta!!
~tomahawk / 2021-10-11 14:07
Ocena: 1.00 / 5
W BOK i internetowi konsultanci to osoby niekompetentne i mające w d.pie klienta! Zgłaszałem reklamację w czasie trwania promocji, że nie działa 100GB na start a 100GB na Lato działa i żeby mi pomóc.... Konsultant zepchnął sprawę do działu technicznego, ci gdzieś dalej i po 5 dniach otrzymałem odp, że 100GB na Lato już nie jest aktualne.....!!!! ha ha ha. Tam nikt nie czyta o co chodzi w reklamacji!!!! Mają wywalone na klienta. Zgłosiłem reklamację do BOK i cisza..... Ale jak chcesz kupić usługę to oddzwaniają w kilka sekund.... Obsługa dno i lekceważenie klienta!!! Unikajcie i pod żadnym pozorem żadnych długoterminowych umów bo szkoda pieniędzy i zdrowia!
Zaletybrak
WadyLekceważąca obsługa klienta
~abonent / 2021-10-11 13:15
Ocena: 1.00 / 5
Zakończyłem umowę na 2 z trzech telefonów z uwagi na słaby zasięg. Na jeden telefon została umowa na czas określony i wtedy aby zmusić mnie do jej podpisania dano mi abonament na 220 zł czy to bnie jest oszustwo
ZaletyBrak
Wadybardzo wiele
~Wioleta / 2021-10-11 11:08
Ocena: 1.00 / 5
Straszne oszukiwanie klientów. Przed podpisaniem umowy pytałam o zasięg w miejscu zamieszkania odpowiedź uzyskałam, że nie ma problemów jest dobry. A jak podpisałam umowe pierwszy miesiąc użytkowania i się okazało że nie można rozmawiac bo nie ma zasięgu. Po zgłoszeniu reklamacji okazało sie że moja miejscowość jest po za zasięgiem pley. A wyraźnie o to pytałam przed podpisaniem umowy. Tak perfidnie kłamią żeby tylko podpisać umowę. Brak słów!!!
~Twiko79 / 2021-10-10 08:27
Ocena: 1.33 / 5
Masakra i tyle powinno wystarczyć.
Prędkość internetu to 1 mbps
A obsługa odpisuję na reklamację że zużyto 8 GB przez miesiąc z 150 GB I jest wszystko ok
Banda zlodzieji
Czekam aż będę mógł przenieść numer do plusa i zapomnieć o dziadostwie.
ZaletyBrak
WadyMnóstwo!!!
~kamila / 2021-10-09 20:41
Ocena: 4.00 / 5
Drogo. Problemy z zasięgiem, cżęsto przerywa połączenie.
Wadydrogo
problemy z zasięgiem, niby pięć kresek, a ledwo co słychać i przerywa
~Tatsiana Newiarouskaya / 2021-10-09 14:43
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo nie polecam. Jest najgorszy operator!!! Obsługa klienta najgorsza!!!!
~Tomasz / 2021-10-09 08:29
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy operator, ceny w roamingu internetu z kosmosu. 255 złotych za 7 MB. Dla odważnych policzcie sobie ile wyjdzie GB
ZaletyŻadne
WadyPo dwóch próbach reklamacji zablokowana możliwość wykonywania połączeń do obsługi klijeta
~ZdenerwowanyKlient / 2021-10-08 21:03
Ocena: 1.33 / 5
Operator lubi wyprowadzać swój internet na spacer, nie informując użytkowników. Obsługa jest nie miła, a jakość tragiczna. :) Pozdrawiam.
~Łukasz / 2021-10-08 20:13
Ocena: 2.33 / 5
Przez ponad 10 lat byłem klientem Plusa, ale wkurzała mnie słaba oferta telefonów i niezbyt konkurencyjne ceny. Dostałem spoko ofertę pod względem cenowym na firmę (2 numery + karta mobilnego internetu w sumie za 65 zł netto). Nie mogę narzekać na salon Play przy al. 11 Listopada w Częstochowa. Nie zostałem wprowadzony w żaden błąd, wszystko jasno i przejrzyście mi wytłumaczono. Ale niestety na tym kończą się plusy Play.
Zasięg to istna katastrofa. Dawniej użytkując Plusa nie miałem problemów z prowadzeniem rozmów telefonicznych nawet w bardzo zalesionym terenie podczas podróży. W Play występowanie jakichkolwiek drzew oznacza utratę połączenia. W wielu miejscach w miastach też zdarza się, że ledwo osiągam 1 kreskę zasięgu. Jestem przedstawicielem handlowym i muszę mieć dobry zasięg do prowadzenia rozmów i negocjacji handlowych. Zasięg Play często mi to utrudnia i z tego powodu na pewno nie przedłużę obecnej umowy, ani nie polecę żadnemu znajomemu przejścia do tej sieci.
ZaletyPrzyzwoite ceny.
WadyBeznadziejny zasięg.
~Agnieszka / 2021-10-08 20:10
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza sieć komórkowa!!!!! Niedość że straszny problem z zasięgiem to jakby tego było mało po podpisaniu umowy mix na kartę za 30zl po kilku miesiącach każą płacić 60 zł. W odpowiedzi piszą że to mix i mogą zmienić cenę a jak się nie osoba mogę zerwac umowę i zapłacić kare.
ZaletyZadnych
WadyZbyt dużo by nadal być w tej sieci
~Katarzyna / 2021-10-08 14:12
Ocena: 1.00 / 5
Po 4 miesiącach od podpisania umowy okazało się, że pracownik wmusił mi do umowy tidala a wcale tego nie chciałam i od razu to podkreśliłam, że nie korzystam z tego typu aplikacji. Niestety wykorzystał moje zaufanie i to, że nie przeczytałam w 100% całej umowy tylko po prostu uwierzyłam na słowo. Teraz do rachunku została mi doliczona opłata. Dla mnie to zwykle oszustwo, już drugi raz przez ten salon zostałam wprowadzona w błąd. Z pewnością to moja ostatnia umowa u nich i w całym Play.
ZaletyBRAK
WadyOszuści
~Wat / 2021-10-07 21:10
Ocena: 1.00 / 5
No ja **** internet osiąga mocarne 0.5 mg w najlepszym momecie, płacisz za coś na co czekasz 2 godziny, nie polecam
ZaletyBrak
WadyWolny internet, wysoka cena
~Krap / 2021-10-07 14:11
Ocena: 2.67 / 5
Najlepsze pakiety najgorszego internetu na kartę na rynku tak powinny brzmieć slowa reklamy. Miliony wydawane na reklamy powinni zainwestować w infrastrukturę nadajnik itp Swoją droga po co reklamować coś co jest dobre nie!? A reklam play na chwile obecna jest chyba najwięcej. Internet bardzo slaby notorycznie gubi zasięg i mówię tu o większych miastach
ZaletyNiskie ceny pakietow
WadySłaba jakość internetu i zasięgu telefonii
~JBCPlay / 2021-10-07 01:58
Ocena: 1.00 / 5
Chyba najgorszy internet na kartę czy abonament jaki miałem, 100gb jest pożerane w kilka dni, będąc w plusie 30gb starczało na miesiąc,
Brak jakichkolwiek sensownych informacji na temat tego czy wystąpiła jakaś awaria w moim rejonie,
Chyba nadszedł czas zmienić operatora bo Play jedynie dobrze robi reklamy a jakość usług to dno i 2 metry mułu
ZaletyBardzo szybko kończy się internet i doskonały sposób na palenie pieniędzy jeśli ktoś ma ich za dużo
WadyOperator play w 100%, ekstremalnie wysokie ceny i bardzo mała ilość internetu, bardzo słaby zasięg