strona 148 z 231
- « poprzednia
- 1 ...
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- nastepna »
-
~Tomek / 2021-08-26 18:01
Przy podpisywaniu umowy zostałem poinformowany przez Konsultanta że w mojej miejscowości jest dobry zasięg i wszystko będzie dobrze, tymczasem żeby zadzwonić trzeba wyjść na komin żeby obejrzeć coś na Youtube trzeba godzinę czekać aż zbuforuje, Dodatkowo pytałem o rozmowy w Anglii miało być tak jak w UE tym czasem naliczają kosmiczne rachunki. w odpowiedzi na reklamacje otrzymałem Pan podpisał To i tamto jakby to był cyrograf. Podpiszesz to niema odwrótu idziesz do pieca. -
-
~Justyna / 2021-08-26 12:09
Niestety umowa w Play to totalna kpina. Pani w salonie dała na tablecie podpisanie umowy, dostałam e-maila z umowa. Po kilku miesiącach zaczęli naliczać dodatkowe opłaty. Po zgłoszeniu reklamacji i wysłania screenów umowy dostałam odpowiedź że w salonie podpisałam coś innego i nie wiadomo czemu dostałam inna umowę na e-maila. Dodatkowo internet który mam w telefonie od jakiegoś czasu w ogóle nie łączy (chyba, że włącza roaming). ZaletyW niektórych salonach przemiła obsługa.WadyBrak precezyjnosci umowy. A to chybaa najważniejsze. -
~MMM / 2021-08-26 11:33
Totalne Gówno,nigdy więcej PLAY,obsługa klienta poniżej krytyki,mega bałagan ,każdy na infolinii mówi coś innego w tej samej sprawie traktują klienta który dzwoni na infolinię jak zło konieczne.
Wydają podejrzewam nie mało na reklamę tylko po to by pozyskać nowego klienta, a jak już go mają to go olewają.
Trzeba zwrócić uwagę na ich ofertę,stały klient który był w tej pseudo sieci PLAY od wielu lat,przedłużając umowę ma dużo gorsze warunki niż nowy klient lub ten przenoszący numer z innej sieci.
Na szczęście jeszcze tylko pół roku do końca umowy!!!!
OSZUŚCI!!!!!ZaletyNigdy nie było i nie będzieWadyNajwiększą wadą PLAY jest to że kiedyś powstali... -
~Niezadowolony klient play / 2021-08-25 11:45
Obsługa klienta- totalne dno, widać że pracują tam osoby bez jakiegokolwiek doświadczenia w pracy z klientem. Brak zachowania ciągłości korespondencji, niechęć do jakiejkolwiek pomocy i rozwiązania zgłaszanego problemu. Trzeba cytować art. prawne żeby uzyskać duplikat fv. Podczas gdy w Orange , dostaje się po prostej weryfikacji, pod wskazany adres @. Pilnują "słupków" w statystykach rozwiązując zgłoszenia, a klient zostaje ze swoim problemem. I znowu pisze, i znowu otwierają zgłoszenie.....MASAKRAAAA. Nerwicy można dostać....odradzam!!! WadyNajgorsza obsługa na rynku telefonów -
~Helen / 2021-08-25 08:13
Leczcie się, sms o 6.40 włącz pakiet internetu. Serio? Nie każdy wstaje na rano. -
~Potocka / 2021-08-24 21:58
Po podpisaniu umowy na 2 numery za 35zł łącznie, otrzymałam fakturę po 35zł za każdy numer.
Miałam dostać odpowiedź na maila, ale nie dostałam. Po kontakcie z infolinią przesłano mi taką:
"Szanowna Pani,
otrzymaliśmy zgłoszenie, które dotyczyło wysokości abonamentu po podpisaniu nowej umowy dla numerów ...... i ......
Dziękuję za rozmowę z 19 sierpnia 2021 roku. Poniżej przedstawiam jej podsumowanie.
Nasza decyzja
Pani reklamację uznałam za zasadną.
Co sprawdziłam
10 lipca 2021 roku zawarła Pani nową umowę na numerach ...... i ...... w ofercie promocyjnej „RODZINA II 2.0" w taryfie „GRUPA L 5G".
Odsłuchałam Pani rozmowę z 10 lipca 2021 roku. Nasz konsultant poinformował Panią, że za oba numery będzie Pani płaciła łącznie 35 zł. Ta informacja była błędna. Przepraszam za tę sytuację.
Zgodnie z regulaminem oferty za każdy numer w ofercie „RODZINA II 2.0" naliczamy opłatę po 35 zł.
Co proponuję
Niestety nie mamy oferty, którą zaproponował Pani nasz konsultant. Nie mamy możliwości włączenia takich warunków. Dlatego proponuję jedno z poniższych rozwiązań:
Pozostanie przy obecnych warunkach oferty „RODZINA II 2.0" oraz jednorazowy rabat do faktury na zł.
Rozwiązanie umowy bez naliczenia opłaty specjalnej. Jeżeli zdecyduje się Pani rozwiązać umowę, uznamy ją za niezawartą i zwrócimy naliczone opłaty."
DRAMAT- brak numeru zgłoszenia, brak kwot o których była mowa podczas rozmowy telefonicznej z konsultantem, Play może rozwiązać umowę bez kary umownej a ja nie mogę. Mam u nich jeszcze 4 numery i czekam na koniec umowy!!!!
Mam ustosunkować się do reklamacji i wybrać jedną z opcji ale nie mam do czego się odnieść( brak numeru zgłoszenia) MASAKRA!!!
ZaletyBRAKWadySAME PROBLEMY -
~Pleyoman / 2021-08-24 21:38
Zareklamowali i sprzedali mi 25MB za 3 zł (na cały miesiąc !!)w pakiecie telefonicznym do usług na kartę. Włączyłam dane komòrkowe na kilka minut i pobrało mi ponad 12 zł ze środkòw biežących.Zapomnieli dodać, že taka ilość internetu jest tak znikoma, že trudno w tym zakresie cokolwiek sprawdzić w sieci. WadyWprowadzenie w błąd klienta -
~Waldorf / 2021-08-24 00:02
Właśnie otrzymałam kolejną fakturę do zapłacenia - pierwsza była za lipiec- sierpień, druga za sierpień - wrzesień- to już kolejna - druga, a nie jestem w play od 20 lipca, jest 23 sierpnia. Za co? nie wiem , normalnie za 6 numerów płaciłam miesięcznie ok. 100 złotych. Przeniosłam wszystkie numery do innej sieci, a przychodzą jakieś dziwne faktury na kwoty, których normalnie nie płaciłam, okazuje się - po konsultacji z operatorem, że moje numery telefonów to nie jest wszystko, bo mam dodatkowe ! na internet i jakąś telewizję??? Masakra, uciekajcie, jak jeszcze możecie! Muszę złodziejom zapłacić ponad 200 złotych za 2 miesiące, kiedy już nie korzystam z ich usług od lipca . Moja opinia? Nie wchodźcie w bagno, bo trudno bez szwanku wyjść ZaletyJakie?WadyWszystkie możliwe -
-
~Rodez / 2021-08-23 19:25
Poniżej zera.
Konsultanci nie wiedzą o czym mówią , aktywują usługi a potem mówią że nie da się ich anulować , naliczają kary za diabli wie co to jest totalna katastrofa .
Niech ktoś się tym w końcu zajmie .
Nie polecam.
Za Panią Kurdej Szatan w reklamie dodatkowo -10 punktów .
Zastanówcie się 10 razy zanim podpiszecie coś z Play -
~Ala / 2021-08-23 17:21
Nie polecam tej sieci.Beznadziejny zasięg I non stop jakieś problemy. -
~Qmeo / 2021-08-22 08:17
Dupa
Internet to porażka
Ceny to też porażka
Cała ta firma to porażka i nieporozumienie -
~general / 2021-08-20 23:44
opolskie kod 49-200 totalna porażka w ogóle net nie śmiga nie polecam po zgłoszeniu żadnej poprawy nawet dałem możliwość montażu nadajnika !! olewka nie polecam pomyśl zanim podpiszesz umowę ZaletybrakWadypo zgłoszeniu poprawa na tydzien -
~Barbara / 2021-08-20 18:24
Nie dajcie się zwieść reklamie z celebrytkami naszymi słodkimi do porzygu..
jestem mocno zawiedziona ta niby „największa siecią w Polsce”. Dramat, lte strasznie zacina i prawie nigdy mi nie działa, w miejscach gdzie zasięg jest słaby to już w ogóle graniczy z cudem..Znajomi maja w innych sieciach i nie maja takich problemów.
W dodatku strasznie naciągają na pieniądze.
Na umówię jest ze płacisz tyle i tyle, a rachunek przychodzi dwa razy większy także...porażka. Najgorsza sieć w Polsce. Rezygnuje z tego dziadostwa bo się człowiek denerwuje tylko niepotrzebnie. Pozdrawiam.ZaletyŻadnychWadyDramat ogólnie. -
~Mati / 2021-08-20 16:18
Duża cena co do jakości uslug. W dodatku kiedy nie zlozysz wypowiedzenia miesiac przed koncem umowy z okreslonym terminem oczywsiscie trzeba dalej placic... -
~Łukasz / 2021-08-20 12:25
Od czasu jak mają swoje odbiorniki beznadzieja z zasięgiem. Wypowiadasz umowę na 3 numery a oni wypowiadają jeden . Raty za urządzenia dopisują do abonamentu po czym jak przechodzi na czas nieokreślony płacisz abonament z ratą dalej . Czyli jak się obudzisz po pół roku że coś nie halo bo duże rachunki to poprostu pół roku dodatkowo płacisz raty które już spłaciłeś/aś.Ja musze miesiąc więcej na szczęście ale tak mi dziś ciśnienie podnieśli że szkoda gadać. ZaletyJak u góry czyli klapaWadyJak u góry -
~Syla / 2021-08-20 01:22
Uslugi takie sobie. Tylko pamietajcie zasilić konto bo podadzą was do KRD. Oni sa czyści a firmą zarzadza ktoś z Irlandii. Nawet oni o tym nie wiedzą. Teraz tylko prokurator mi został. Nawet nie wiedzą co drukuja. Czwarty raz nie odpuszczę. Sama musialam dojść kto? -
-
~Paweł / 2021-08-19 21:18
Masakra zasięg, obsługa klienta do bani, i jak przedłużacie umowę dobrze sprawdzcie bo nie zawsze wyjdziecie na tym lepiej Zaletycoraz mniejWadyjak w treści -
~Magdalena / 2021-08-19 14:16
Uważajcie, bo skurwiele z Play oszukują ludzi! Na numer główny wpisuja do umowy o miesiac późniejsze wygaśnięcie umowy niż na pozostołe numery w grupie przez co są później problemy z przeniesieniem całej grupy do innej sieci!!! ZaletyBrak -
~Akuku / 2021-08-18 17:39
Ja przeniosłam numery z tmobile do nich i żałuje teraz. Nie dość że dostałam telefon który nie działa to jeszcze dwie faktury do zapłacenia w jednym miesiącu. Dzwonię na infolinie z prośbą o wyjaśnienie a Pani konsultant krzyczy na mnie, że mam się skupić bo ona teraz mówi. Bezczelność Porażka totalna nie polecam ZaletyNie maWadyWszystko -
~Lolo / 2021-08-18 10:31
Internet na 4 moich telefonach przełączam w opcje PLAY (Orange) bo na Play tylko kœłka się kręcą w przeglądarce. ZaletyCensWadyInternet
strona 148 z 231
- « poprzednia
- 1 ...
- 146
- 147
- 148
- 149
- 150
- nastepna »