strona 147 z 231
- « poprzednia
- 1 ...
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- nastepna »
-
~ad / 2021-09-02 19:16
Omijajcie salony PLAY .Zanim podpisałem umowę na przeniesienie dwóch numerów z innych sieci zadałem pytanie , kiedy będę mógł przejść na ten same numery w sieci PLAY , przedstawicielka przekazała mi ,że po północy . Umowę podpisałem a nazajutrz okazało się ,że został przeniesiony tylko jeden numer , na drugi nie było zgody ORANGE . Chciałem wycofać się z umowy na dwa numery a pozostać przy jednym , dlatego , że drugi - nieprzeniesiony - jest mi potrzebny do działalności gospodarczej .Okazało się , że nie ma takiej możliwości (odpowiedź w salonie i na infolinii ).Teraz będę zmuszony opłacać faktury przez dwa lata za dwa numery , w tym jeden niepotrzebny . Zastanawiam się ,jak przedstawicielka PLAY prowadząca salon sprzedaży , może spojrzeć sobie w lustro , mając świadomość ,że codziennie w pracy naciąga klientów , naraża na dodatkowe koszty finansowe i zwyczajnie oszukuje . -
-
~Mar / 2021-09-02 13:11
Internet na 30 dni to zwykle wprowadzenie klienta w błąd. 30 dni liczą od dnia ostatniego doładowania konta a nie od dnia zakupu pakietu internetu -
~Sylwek / 2021-09-02 13:03
Przepychanie się miedzy salonem play a infolinią, każdy zrzuca odpowiedzialność na innych, bardzo ciężko coś tam wyjaśnić. Oferta w porównaniu do innych dość nędzna. Polecam w innej firmie brać usługi i zaoszczędzić sobie nerwów. WadyZganianie klienta na infolinie i na odwrót, nie jasne naliczanie kwot na fakturze, -
~Michał / 2021-09-01 11:07
Mam u nich numer już kilka lat i trzy razy za granicą zdażyło mi się, że telefon łapał sieć sąsiedniego kraju z poza UE. Już samo to uważam, za oszustwo, ale co gorsza opłata została naliczana przed otrzymaniem sms'a o byciu w zasięgu zagranicznej sieci. Na reklamację Play odpowiada bardzo zlewczo. Widziałem w internecie że sporo takich sytuacji ludzie mieli, także wygląda to na stałą praktykę wyłudzania dodatkowych opłat. Dziś złożyłem sprawę do rzecznika praw konsumenta i już zabieram się za szukanie nowego operatora. -
~Art / 2021-08-31 15:41
Uwaga na doradców biznesowych Play!
Wciskają ludziom kity żeby tylko podpisali (zaakceptowali) umowę a umowa różni się z tym co było ustalone przez telefon.
Po zgłoszeniu reklamacji reklamacja uwzględniona ale nic nie mogą z tym zrobić. Żałosne!!!
Kiedy akceptujecie przez telefon umowę żądajcie wcześniej kopie do przeczytania.
Inaczej zrobią Was w bambuko tak jak mnie.ZaletyKiedyś dobra oferta.WadySłaba jakość połączeń, słaby internet,
Wśród doradców biznesowych Play oszuści!!! -
~Beata / 2021-08-31 15:06
Jestem rozczarowana dopóki nie podpiszesz umowy potrafią dzwonić po 5 razy na dzień,jak już człowiek się połasi to przy pierwszym rachunku rozczarowanie. Podpisałam umowę na tv box w połowie lipca zaliczyli mi opłaty za lipiec i sierpień mało tego dodatkowo za Netfixa i tylko dlatego że podłączyłem boxa. Zaznaczę że z Netfixa korzystam od roku A oni dodatkową swoją opłatę bo aktywowałam telewizję. Złożyłam już 5 reklamacji i nic wszystko mają w nosie. Nie polecam 1/5 ZaletyZasięg InternetuWadyWszystko inne -
~Zła / 2021-08-31 09:42
Zaluje ze przedłużyłam umowę!!! Nie dbają o stałego klienta, tak zakręcili gadka ze place o 100 zł więcej niż poprzednio!!! Telewizja niby w cenie a place za nią 20 zł i jeszcze poblokowane większość dodatkowych kanałów i trzeba wlaczyc pakiety!!!! Nigdy więcej! Będę odradzać każdemu tą sieć! -
~wozi / 2021-08-30 13:38
odradzam stanowczo zupełnie co innego w ofercie zupełnie co innego dostajemy opowiadają bajki że przepisują do nadajników karty za chwilę są odpisane reklamacje inne rzeczy ciągną się do 30 dni miłe gadki propozycja konsultantów a tak naprawdę produkt jest do kitu nie ma nic wspólnego z tym co na linii sprzedażowej oferuja dwa tygodnie i oddałem do nadajnika miałem 350 m ale wciąż mówili że jestem na skraju nadajnika ZaletybrakWadychyba wszystko -
-
~Aleksander / 2021-08-30 13:26
Nie informują, że brakuje środków na koncie do aktywacji pakietu, ale za to jak masz już same zera na koncie, to od razu leci SMS, że brakuje środków na koncie. -
~Dora / 2021-08-30 10:25
Firma nastawiona tylko i wyłącznie na zysk, a usługi mają wiele do życzenie. Nie działają ogólne kody, ze swojego konta nie można włączyć i wyłączyć pakietów. Nie dbają o stałych klientów. Zdecydowanie nie polecam Play. Zaletybrak zaletWadybrak profesjonalizmu w obsłudze klienta, brak bonusów dla stałych klientów, wadliwie działające konto na play -
~Marcin / 2021-08-30 04:17
Unikać internetu stacjonarnego więcej nie działa niż działa WadyWięcej nie działa niż działa -
~Andrzej / 2021-08-29 14:20
Tragiczna sieć.Dałem się nabrać kolejny drugi... raz ale to jest ostatni..Cały czas problemy z zasięgiem.Podczas rozmow sieć potrafi się automatycznie rozłączać.Szybki internet.LT gubi zasięg np.w autobusie czy pociągu. Dzwoniąc do operatora konsultanci opowiadają te same bajeczki typu..Niech Pan przełoży kartę do innego tel.Niech pan zresetuje tel.Niech pan zmieni aparat i tak w kółko.Chce nadmienić że płacę dość duże rachunki tak więc i wymagam dobrego dostępu.Play nie posiada swoich nadajników czyli żeruje pasożytniczo na nas klientach nie spełniając podstawowych warunków. ZaletyBrakWadyBrak odpowiedniego mocnego sygnału rozłaczanie podczas rozmów Brak swoich nadajników. -
~xxx / 2021-08-29 14:10
złodzieje i debile, więcej pisać nie trzeba. Zwykłe korpo, które chce tyrać innymi. Pracoownicy straszni -
~Beata / 2021-08-29 00:09
Super oferty to naciąganie, doliczanie opłat za niepełny okres rozliczeniowy?!, powtarzające się telefony z propozycją zawarcia umowy, która już została zawarta, większy limit Internetu 20gb, zwalnia już po 8, prytne umowy, z których nie można się wycofać.ogólnie porażka. Dobrych mają tylko pr- owoców i prawników ZaletyBRAKWadyNiewiarygodnosc -
~Hwdp / 2021-08-28 19:27
Tam pracuja kretyni. Oskubali mnie z 200 zl. Juz 4 mies czekam na reklamację ZaletyNie ma -
~Simi / 2021-08-27 17:03
OGÓLNIE TOTALNE G#WNO DRAMAT Żałuje ze przedluzylam umowę i muszę siedzieć w tej męczarni! Z zasięgiem kicha totalna wszędzie internet masz bez limitu to wolny a jak im powiedziałam ze jak dalej tak będzie to za chu nie zapałce rachunku to zdziwko proszę kartę zresetować zdupić!!! Banda złodziei i dupe zawracają smsami telefonami o niczym korzystnym dno totalne i syf nie polecam
Przyjaciołom ani nawet wroga takiego burdelu to escobar nawet nie widziałZaletyZero zaletWadyw chu wad -
-
~Joanna / 2021-08-27 16:41
nie dbają o stałych klientów.. umowa się kończy i zamiast propozycji jakiejś lepszej oferty proponują taką ofertę która jest gorsza i droższa niż dla nowych klientów. -
~oszukana przez play / 2021-08-27 09:20
oszuści, naciągają ludzi na oferty z których póxniej nie można się wycofać... mimo, że złożyło się dyspozycję w terminie o odstąpieniu od umowy ZaletybarkWadyoszyści -
~Myszok / 2021-08-26 22:30
Totalne gówno , zero internetu zasięgu nic zrobić nie można . -
~Gddd / 2021-08-26 19:45
Brak internetu , brak zasięgu
Po zgłoszeniu problemu konsultant pyta tylko o lokalizację problemu po czym za każdym razem odpowiada że w danej lokalizacji nie ma problemów
Nic nie robią z zasięgiem, co chwilę wydzwaniają z ofertami. Po co mi wasza oferta skoro nie ma zasięgu
Play ma w dupie klientów
Zgłaszałem problemy setki razy i Za każdym razem ta sama śpiewkaZaletyBrak zalet same wadyWadyBrak zasięgu i internetu
strona 147 z 231
- « poprzednia
- 1 ...
- 145
- 146
- 147
- 148
- 149
- nastepna »