strona 144 z 234
- « poprzednia
- 1 ...
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- nastepna »
-
~ggg / 2021-10-18 14:57
minimalna kwota na koncie powyzej 5 zlotych jesli masz mniej to nie mozesz wykonywac polaczen ani wysylac sms -
-
~Sylwia / 2021-10-17 21:18
Złodzieje. Kontakt żaden. Nie szanują klienta. Naliczają kary mimo że usterki z ich winy. Nigdy więcej. Stanę na głowie żeby ostrzec innych. ZaletyObiecywanie złotych górWadySame wady -
~ArtMacabre / 2021-10-17 11:31
Nie polecam, konsultanci lecą w ch...a, miało wyjść za dwa numery wraz z telefonem 185, a wyszło 240, nie warto wierzyć jakiemukolwiek operatorowi. Ostatni raz wybrałem ofertę z przeniesieniem numeru oraz smartfonem. Zaletychyba tylko nowy smartfonWadywszystko pozostałe -
~Pepe / 2021-10-16 18:17
Operator nie wywiązuje się z umowy. Na liczne zgłoszenia tłumaczą się chwilową awarią sieci która jest co drugi dzień. Zrywają transfer przy pobieraniu plików większych niż 40 Mb. Internet na kartę bez limitu za 49 zł to żart. Transfer od 24 do 128 km/s tłumaczą że oni na umowie gwarantują tylko minimum 16 kb/s. Jeszcze pół roku temu chodziło 258-985 kb/s. Wypowiadam umowę bo żenada i złodziejstwo. ZaletybrakWadySame wady. Operator nie wywiązuje się z obiecanego transfery. Youtube nie dziła. 3 sek filmu i cięcie na 10 sek -
~NIE POLECAM PLAY / 2021-10-16 17:37
Nie polecam tej sieci miałam na koncie 62 zł darmowy internet 4 G i minuty 178 i zostało mi to zabrane oni chyba to specjalnie robia WadyNie polecam tej sieci -
~Kdtagdn / 2021-10-16 10:41
Złodzieje!!! Miałem na koncie pieniądze wysyłałem wniosek i nie oddali a kwota nie była mała 166zł
Obsługa klienta nawet nie opłaca sie dzwonić nic nie wyjaśnią ODRADZAM! -
~Mat123 / 2021-10-15 21:27
Oszuści i tyle. Rezygnuje z ich uslug. Banda złodziei i naciagaczy -
~Kasia / 2021-10-14 14:07
Firma dramat!! Obsługa klienta, która nie potrafi pomóc, okłamuje. Błąd systemu, brak włączonych pakietów- mimo iz aktywacja powinna być automatyczna. Wybór:kolejny raz doladowac konto i liczyc na to, ze pakiety sie wlacza lub czekac miesiac(!) na rozpatrzenie reklamacji bez możliwości kontaktu ze swiatem. Porażka! -
-
~Piotr / 2021-10-14 12:15
Oszusty umowa przedłużona w gruniu abonament 100zl pani dzwoni i mowi ze umowa sie konczy w lutym ja sie pytam w jaki sposob to mozliwe pani mowi ze poprzedni abonament musial przedluzyc czyli do lutego trzeba placic 100zl? Oszusty zlodzieje naciagacze ZaletyBrakWadySame wady reklamy w telewizji -
~Dręczony przez Play klient / 2021-10-14 02:28
Brak skali określającej złą jakość świadczenia usług przez Play. Teraz podzielam opinię , że to system oszukujący klientów. Telemarketerzy niekompetentni w udzielaniu pomocy w podłączaniu internetu mobilnego. Opłaty bardzo wysokie. Ja sama mam podłączyć do telewizora ich boxplaj, który nie działa mimo podłączania zgodnie z informacjami zawartymi na przesyłanych filmach albo poleceniami telemarketerow. Bez montażu usługi przez technika Play , zakupiona usługa nie będzie zrealizowana. ZaletyBrak zaletWadyCały system Play jest jakimś przekrętem. -
~Mam3246 / 2021-10-12 19:06
Oszuści przy przejściu do innego operatora. Ściągają pieniądze, a w punktach play informują, że następne faktury się nie pojawią ZaletyŻadneWadyObsługa klienta, oszustwo -
~Gafi / 2021-10-12 15:54
Tragedia ! Dopóki nie podpiszesz umowy ok a potem już oszustwa, naliczanie opłat za nic itd itd ZaletyŁadnie zachęcają do podpisania umowy i tyle.WadyDoliczają opłaty za wysmyslone rzeczy i twierdzą że wszystko wg prawa. -
~Janetka / 2021-10-12 15:30
Dbałość o klientów to oni mają gdzieś. Najgorsza sieć w kraju. Odradzam wszystkim !!!!!! ZaletyBRAK -
~BTra / 2021-10-12 12:52
Numer Klienta Play: 180155
Sz.P.
Po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym podpisałem z Play Umowę na Internet stacjonarny nr: UM38/D002076037/000208308 w Echo Radom, w dniu 27-08-2021. nr zamówienia1059672449. Posiadam już internet bezprzewodowy Play ale niestety ze względu na częste przerywanie nie spełniał on moich oczekiwań. Mam częste telekonferencje i nie mogę sobie pozwolić na przerywanie ich w trakcie.
Przy okazji przedstawiciel Play w punkcie zaproponował mi podpisanie Umowy nr: UM30/D002076037/000562822 na Play Now TV wraz z urządzeniem. Podpisałem tę Umowę bo zainteresowała mnie ta propozycja jako pakiet z internetem stacjonarnym.
Po ok. tygodnia technik Play zadzwonił, że pod wskazanym adresem nie jest w stanie dostarczyć mi internetu przewodowego. Jest to lokalizacja w Warszawie w centrum Mokotowa w budynku wielorodzinnym w którym jest ponad 170 lokali mieszkalnych – to gdzie są w stanie podłączyć. Moje interwencje w Play nie odniosły skutku do chwili obecnej Play nie wywiązał się z podpisanej Umowy.
Ponieważ firma wymaga pewnego internetu zmuszony byłem podpisać Umowę z Vectra, najkorzystniejszy pakiet Iinternet plus TV za 50 PLN brutto miesięcznie.
W międzyczasie otrzymałem fakturę z Play z doliczoną opłatą za pakiet TV. Ok. 30 PLN.
Zareklamowałem fakturę ponieważ nie korzystam z pakietu TV Play (mam inny internet jak opisałem powyżej łącznie z pakietem TV wciśnięty mi przy okazji). Play w mailu odmówił anulowania umowy na pakiet TV, informując że nie ma możliwości unieważnienia podpisanej Umowy.
Czuję się oszukany przez Play ponieważ:
- nie wywiązał się z podpisanej Umowy na internet stacjonarny,
- odmówił anulowania Umowy na pakiet TV podpisanej z mojego punktu widzenia w pakiecie,
- ponoszę stratę w związku z tym że Play dostarcza słaby internet bezprzewodowy i nie wywiązał się z podpisanej Umowy na internet stacjonarny byłem zmuszony skorzystać z oferty Vectry,
- Na dodatek od mechanika Playa dowiedziałem się, że przy montażu internetu bezprzewodowego korzystają ze skrzynek Vectry??
- Oczekuję od Playa podjęcia poważnych rozmów na temat zaistniałej sytuacji oraz propozycji jej rozwiązania.
BTra
-
~Użytkownik / 2021-10-12 12:49
Podpisałam umowę na internet stacjonarny i umówiłam się z technikiem aby go zamontował. Technik nie przyszedł w wyznaczonym terminie a dział obsługi nie może mi pomóc. Jestem bardzo zniesmaczona tą sytuacją i już nigdy nie skorzystam z usług firmy Play WadyBrak konsekwencji, brak zainteresowania klientem -
~Zephyr / 2021-10-12 12:05
Dowiedziałem się że to dziadostwo play przejmuje UPC, więc jestem zmuszony do ucieczki z UPC po ponad 10 latach, w życiu nie będę waszym frajerem klientem! W mojej rodzinie trzy osoby osoby po około 15 lata zdecydowały się do ucieczki z play jeszcze przed 120 dniami do końca umowy. Uwaga, jak ktoś ma usługę typu rodzina gdzie jest jeden rachunek dla dwóch osób, play celowo utrudnia odejście, tak jest u dwóch osób w mojej rodzinie!!!!! ZaletyZarządzanie usługami przez serwis wwwWadyceny, jakość usług (praktycznie nie ma jakości), zasięg, przedłużanie umów bez decyzji klienta!! -
-
~tomahawk / 2021-10-11 14:07
W BOK i internetowi konsultanci to osoby niekompetentne i mające w d.pie klienta! Zgłaszałem reklamację w czasie trwania promocji, że nie działa 100GB na start a 100GB na Lato działa i żeby mi pomóc.... Konsultant zepchnął sprawę do działu technicznego, ci gdzieś dalej i po 5 dniach otrzymałem odp, że 100GB na Lato już nie jest aktualne.....!!!! ha ha ha. Tam nikt nie czyta o co chodzi w reklamacji!!!! Mają wywalone na klienta. Zgłosiłem reklamację do BOK i cisza..... Ale jak chcesz kupić usługę to oddzwaniają w kilka sekund.... Obsługa dno i lekceważenie klienta!!! Unikajcie i pod żadnym pozorem żadnych długoterminowych umów bo szkoda pieniędzy i zdrowia! ZaletybrakWadyLekceważąca obsługa klienta -
~abonent / 2021-10-11 13:15
Zakończyłem umowę na 2 z trzech telefonów z uwagi na słaby zasięg. Na jeden telefon została umowa na czas określony i wtedy aby zmusić mnie do jej podpisania dano mi abonament na 220 zł czy to bnie jest oszustwo ZaletyBrakWadybardzo wiele -
~Wioleta / 2021-10-11 11:08
Straszne oszukiwanie klientów. Przed podpisaniem umowy pytałam o zasięg w miejscu zamieszkania odpowiedź uzyskałam, że nie ma problemów jest dobry. A jak podpisałam umowe pierwszy miesiąc użytkowania i się okazało że nie można rozmawiac bo nie ma zasięgu. Po zgłoszeniu reklamacji okazało sie że moja miejscowość jest po za zasięgiem pley. A wyraźnie o to pytałam przed podpisaniem umowy. Tak perfidnie kłamią żeby tylko podpisać umowę. Brak słów!!! -
~Twiko79 / 2021-10-10 08:27
Masakra i tyle powinno wystarczyć.
Prędkość internetu to 1 mbps
A obsługa odpisuję na reklamację że zużyto 8 GB przez miesiąc z 150 GB I jest wszystko ok
Banda zlodzieji
Czekam aż będę mógł przenieść numer do plusa i zapomnieć o dziadostwie.ZaletyBrakWadyMnóstwo!!!
strona 144 z 234
- « poprzednia
- 1 ...
- 142
- 143
- 144
- 145
- 146
- nastepna »