Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4415 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.47
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~DOLNOŚLĄZAK / 2021-09-07 19:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Konsultanci wprowadzają w błąd, byle tylko podpisać umowę, później jest już tylko gorzej....
    ZaletyBrak
    WadyBeznadziejna komunikacja
  • ~mateusz / 2021-09-07 17:34
    Ocena: 1.67 / 5
    Najgorszy wybór z możliwych, nawet nie warto się rozpisywać. Szkoda czasu
    Zaletybrak
    Wadyjako że jestem w big abonament mogłem dostać i płacić. Ale już internet to cholerne ryzyko dać dłużnikowi.....
  • ~Brasis / 2021-09-07 10:34
    Ocena: 2.00 / 5
    Uwaga w sieć play potrafią znikać pieniądze z konta jak i transfer internetu bez jego używania. Sam miałem takie problemy https://totemat.pl/uwaga-na-telefon-w-play-znikaja-pieniadze-i-transfer/ zdecydowanie trzeba mieć się tam na baczności.
    Wadyoszukują
  • ~Lukasz / 2021-09-06 21:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet - tragedia
    TV - tragedia
    Wszystko inne - tragedia
    ZaletyBrak
    WadyTylko wady
  • ~Joanna / 2021-09-06 11:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka, zmuszają mnie do pobrania aplikacji na telefon, abym mogła sprawdzić historię połączeń na wszystkich numerach. DO tej pory sprawdzałam wszystko na stronie internetowej i nie było problemu. Na pewno nie przedłużę tam umowy.
  • ~12 / 2021-09-05 21:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada, zablokowali mi rozmowy PRZYCHODZĄCE jeden dzień po terminie doładowania gdzie na koncie posiadam jeszcze ponad 50 zł.
    ZaletyBrak zalet i słaby zasięg nawet w centrum dużego miasta
    WadyDrożyzna
  • ~Katy / 2021-09-05 17:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Słabiutka oferta i obsługa Klienta pożal się Boże.
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~tomi / 2021-09-03 15:51
    Ocena: 1.67 / 5
    Od 8 mesięcy posiadam internet mobilny 500GB w play. Działał gorzej niż poprzedni internet w Plusie, ale powiedzmy że dawał radę, kilka razy musiałem restartować router. Niestety od kilku tygodni jest jakiś dramat. Połączenie jest zrywane kilka, kilkanaście razy dziennie, mimo że mieszkam w domu jednorodzinnym niedaleko masztu. Problem wielokrotnie zgłaszany do Play z podaniem dokładnych przedziałów czasowych, kiedy nastąpiło zerwanie połączenia. Odpowiedź od play prawie zawsze standardowa:
    "Zapoznałem się z historią Pana połączeń od zawarcia umowy. Wynika z nich, że pod wskazanym adresem łączy się Pan z internetem prawidłowo. Przykładowo od 4 sierpnia do 2 września 2021 roku pobrał Pan 203,782 GB danych, z czego 72,287 GB danych pobrał Pan od 25 sierpnia do 2 września 2021 roku."
    To tak jakby pójść do salonu samochodowego i powiedzieć, że z autem jest coś nie tak bo pali 50 litrów na 100km a salon powiedziałby, że auto jest ok, bo widzą że pan jeździ i że przejechał pan już 200 km.
    Niestety w porównaniu do innych operatorów PLAY to inna liga. Niestety w złym tego słowa znaczeniu..
    ZaletyDuży pakiet mobilnego internetu
    WadyStabilność połączenia
  • ~ad / 2021-09-02 19:16
    Ocena: 2.33 / 5
    Omijajcie salony PLAY .Zanim podpisałem umowę na przeniesienie dwóch numerów z innych sieci zadałem pytanie , kiedy będę mógł przejść na ten same numery w sieci PLAY , przedstawicielka przekazała mi ,że po północy . Umowę podpisałem a nazajutrz okazało się ,że został przeniesiony tylko jeden numer , na drugi nie było zgody ORANGE . Chciałem wycofać się z umowy na dwa numery a pozostać przy jednym , dlatego , że drugi - nieprzeniesiony - jest mi potrzebny do działalności gospodarczej .Okazało się , że nie ma takiej możliwości (odpowiedź w salonie i na infolinii ).Teraz będę zmuszony opłacać faktury przez dwa lata za dwa numery , w tym jeden niepotrzebny . Zastanawiam się ,jak przedstawicielka PLAY prowadząca salon sprzedaży , może spojrzeć sobie w lustro , mając świadomość ,że codziennie w pracy naciąga klientów , naraża na dodatkowe koszty finansowe i zwyczajnie oszukuje .
  • ~Mar / 2021-09-02 13:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet na 30 dni to zwykle wprowadzenie klienta w błąd. 30 dni liczą od dnia ostatniego doładowania konta a nie od dnia zakupu pakietu internetu
  • ~Sylwek / 2021-09-02 13:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Przepychanie się miedzy salonem play a infolinią, każdy zrzuca odpowiedzialność na innych, bardzo ciężko coś tam wyjaśnić. Oferta w porównaniu do innych dość nędzna. Polecam w innej firmie brać usługi i zaoszczędzić sobie nerwów.
    WadyZganianie klienta na infolinie i na odwrót, nie jasne naliczanie kwot na fakturze,
  • ~Michał / 2021-09-01 11:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam u nich numer już kilka lat i trzy razy za granicą zdażyło mi się, że telefon łapał sieć sąsiedniego kraju z poza UE. Już samo to uważam, za oszustwo, ale co gorsza opłata została naliczana przed otrzymaniem sms'a o byciu w zasięgu zagranicznej sieci. Na reklamację Play odpowiada bardzo zlewczo. Widziałem w internecie że sporo takich sytuacji ludzie mieli, także wygląda to na stałą praktykę wyłudzania dodatkowych opłat. Dziś złożyłem sprawę do rzecznika praw konsumenta i już zabieram się za szukanie nowego operatora.
  • ~Art / 2021-08-31 15:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga na doradców biznesowych Play!
    Wciskają ludziom kity żeby tylko podpisali (zaakceptowali) umowę a umowa różni się z tym co było ustalone przez telefon.
    Po zgłoszeniu reklamacji reklamacja uwzględniona ale nic nie mogą z tym zrobić. Żałosne!!!
    Kiedy akceptujecie przez telefon umowę żądajcie wcześniej kopie do przeczytania.
    Inaczej zrobią Was w bambuko tak jak mnie.
    ZaletyKiedyś dobra oferta.
    WadySłaba jakość połączeń, słaby internet,
    Wśród doradców biznesowych Play oszuści!!!
  • ~Beata / 2021-08-31 15:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem rozczarowana dopóki nie podpiszesz umowy potrafią dzwonić po 5 razy na dzień,jak już człowiek się połasi to przy pierwszym rachunku rozczarowanie. Podpisałam umowę na tv box w połowie lipca zaliczyli mi opłaty za lipiec i sierpień mało tego dodatkowo za Netfixa i tylko dlatego że podłączyłem boxa. Zaznaczę że z Netfixa korzystam od roku A oni dodatkową swoją opłatę bo aktywowałam telewizję. Złożyłam już 5 reklamacji i nic wszystko mają w nosie. Nie polecam 1/5
    ZaletyZasięg Internetu
    WadyWszystko inne
  • ~Zła / 2021-08-31 09:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Zaluje ze przedłużyłam umowę!!! Nie dbają o stałego klienta, tak zakręcili gadka ze place o 100 zł więcej niż poprzednio!!! Telewizja niby w cenie a place za nią 20 zł i jeszcze poblokowane większość dodatkowych kanałów i trzeba wlaczyc pakiety!!!! Nigdy więcej! Będę odradzać każdemu tą sieć!
  • ~wozi / 2021-08-30 13:38
    Ocena: 2.67 / 5
    odradzam stanowczo zupełnie co innego w ofercie zupełnie co innego dostajemy opowiadają bajki że przepisują do nadajników karty za chwilę są odpisane reklamacje inne rzeczy ciągną się do 30 dni miłe gadki propozycja konsultantów a tak naprawdę produkt jest do kitu nie ma nic wspólnego z tym co na linii sprzedażowej oferuja dwa tygodnie i oddałem do nadajnika miałem 350 m ale wciąż mówili że jestem na skraju nadajnika
    Zaletybrak
    Wadychyba wszystko
  • ~Aleksander / 2021-08-30 13:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie informują, że brakuje środków na koncie do aktywacji pakietu, ale za to jak masz już same zera na koncie, to od razu leci SMS, że brakuje środków na koncie.
  • ~Dora / 2021-08-30 10:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma nastawiona tylko i wyłącznie na zysk, a usługi mają wiele do życzenie. Nie działają ogólne kody, ze swojego konta nie można włączyć i wyłączyć pakietów. Nie dbają o stałych klientów. Zdecydowanie nie polecam Play.
    Zaletybrak zalet
    Wadybrak profesjonalizmu w obsłudze klienta, brak bonusów dla stałych klientów, wadliwie działające konto na play
  • ~Marcin / 2021-08-30 04:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Unikać internetu stacjonarnego więcej nie działa niż działa
    WadyWięcej nie działa niż działa
  • ~Andrzej / 2021-08-29 14:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragiczna sieć.Dałem się nabrać kolejny drugi... raz ale to jest ostatni..Cały czas problemy z zasięgiem.Podczas rozmow sieć potrafi się automatycznie rozłączać.Szybki internet.LT gubi zasięg np.w autobusie czy pociągu. Dzwoniąc do operatora konsultanci opowiadają te same bajeczki typu..Niech Pan przełoży kartę do innego tel.Niech pan zresetuje tel.Niech pan zmieni aparat i tak w kółko.Chce nadmienić że płacę dość duże rachunki tak więc i wymagam dobrego dostępu.Play nie posiada swoich nadajników czyli żeruje pasożytniczo na nas klientach nie spełniając podstawowych warunków.
    ZaletyBrak
    WadyBrak odpowiedniego mocnego sygnału rozłaczanie podczas rozmów Brak swoich nadajników.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4415
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3873
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2906
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2524
Mobile Vikings
Ocena: 4.58, ilość opinii: 1227
Lajt Mobile
Ocena: 4.11, ilość opinii: 974
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4401
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2549
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2002
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1183