Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4869 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.48
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~D / 2022-02-04 21:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Poziom obsługi klienta w tej sieci jest poniżej jakichkolwiek standardów. Lekceważące podejście do klienta. Brak dostępu do Internetu od kilku dni. Zero pomocy, zamykanie kolejnych zgłoszeń jako rozwiązane, a problem w dalszym ciągu nierozwiązany. Konsultanci, jeśli w ogóle można ich tak nazwać, są niekompetentni i lekceważący.
  • ~ass / 2022-02-04 21:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Od okolo roku zgłaszam problem z internetem. Za kazdym razem konsultant zbywa mnie ze niby robia restart karty i w ciągu 24 godzin wszystko wroci do normy. Po kolejnych telefonach kazali załozyc wyżej antene zewnetrzną, nastepnym pomysłem bylo włozenie karty z modemu do telefonu. Porażka ! Prowadze firme i internet jest bardzo potrzebny w mojej pracy ale musze go udostępniac przez telefon z innej sieci. Nie ma żadnej pomocy ze strony Play ! Tylko przez telefon wyciagaja wszystkie dane . Nip , pesel , numer dowod? Co jeszcze numer buta? Omijać szerokim łukiem ! Nigdy więcej umowy z tymi oszustami !
    ZaletyBrak
    Wadywszystkie
  • ~Iwona / 2022-02-04 18:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tej sieci. Bardzo niemiła obsługa, lekceważący stosunek do klienta. Podczas przedłużania umowy zostałam wprowadzona w błąd przez pracownika, potwierdził, że numer z którego chcę zrezygnować zostaje wyłączony. Jak później okazało się przez kilka kolejnych miesięcy nadal otrzymywałam rachunek za nie używany numer.
    ZaletyBrak
  • ~Karolina / 2022-02-04 18:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem rozczarowana jakąkolwiek pomocą w tej sieci! Po rozmowie z konsultantem zostaje wciśnięta umowa (po przerwanym połączeniu) Słowa konsultanta "Dzisiejsza rozmowa nie zobowiązuje pani do niczego" po czym dostaje e-mail że paczka jest wysłana i mam oczekiwać na kuriera. Zadzwoniłam na infolinię opowiadając sytuację i pytając czy mogę udać się dzis do salonu wybrać sobie inną ofertę skoro tutaj idzie paczka której nie chce. Dostałam odpowiedź że mogę się udać i dostanę ofertę na miejscu a paczki od kuriera poprostu nie odebrać. Po wizycie w salonie dostałam odmowę realizacji zlecenia ponieważ mój numer został zozablokowany przez zamówienie "złożone" na infolinii. Po wyjściu z salonu podjęłam natychmiastowa decyzję o przejściu do innej sieci! Żarty z klienta! I nie właściwa wiedzą konsultantów sieci PLAY. Róbcie tak dalej a zostanie bez klientów. Już nie wspomnę o konsultancie telefonicznym z wada wymowy.
  • ~Ala / 2022-02-04 10:52
    Ocena: 1.33 / 5
    Miła i pomocna obsługa kończy się po podpisaniu umowy.
    Później wszelkie problemy są nierozwiazywalne.
    Zainteresowanie klientem wraca po rezygnacji z umowy.
  • ~Tadeusz / 2022-02-04 10:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecał bym komuś tej sieci. Zero kopetecji i zrozumienia. Zbycie się klijeta pod każdą pretekstem. Proszę o odanie mojego numeru tel i z czystym sumieniem przeniosę go do innej sieci.
    ZaletyBrak
    WadyMnóstwo
  • ~Dhigurah / 2022-02-04 09:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Ciągłe problemy z zasięgiem. Wszędzie, nawet w miastach. Totalna lipa opakowana w reklamach w kolorowy papierek. Żenada! Unikać jak ognia!
    ZaletyNic
    WadyWszystko
  • ~Odchodzę z play / 2022-02-03 20:30
    Ocena: 1.67 / 5
    Cześć, HIT!
    Nowa praktyka play. Doładowuje konto za 40zl miesięcznie i korzystam od dwóch lat z pakietu solo XL( najpierw solo L) i teraz wspomniany hit. Od jakiś dwóch może trzech miesięcy po upływie miesiąca jak nie doładuje i nie wykupie pakietu po dwóch dniach nie mam zasięgu (zero) Chętnie wkleję zrzut ekranu. Po telefonie do obsługi klienta (płatna rozmowa!) pan powiedział, ze to problem techniczny i musi przyjąć zgłoszenie. Hmm.. obawiam się, ze pan mnie okłamał, ponieważ dwa dni temu żona moja miała taka sama sytuacje. DRAMAT!
    ZaletyBrak
    WadyBrak zasięgu po dwóch dniach z zero na koncie, obsługa klienta kłamie. Jakość internetu żałosna. NIE POLECAM!
  • ~Marcin / 2022-02-03 15:22
    Ocena: 4.00 / 5
    Witam moja opinia na temat jakości sieci Play jest słaba ponieważ miałem włączony pakiet darmowe SMSy,minuty i internet nielitowany problem w tym że w połowie czasu internet mi chodził normalnie a nie mogłem pisać smsów ani dzwonić musiałem doładować jeszcze raz i wykupić pakiet ponownie
    WadyProblemy z pakietem
  • ~kasia / 2022-02-03 12:35
    Ocena: 2.00 / 5
    Jestem w Play od ponad 10 lat, aktualnie posiadam opcje MIX.Otrzymałam możliwość przedłużenia umowy,wydawałoby się korzystna, wraz nowym telefonem. Po dokonaniu transakcji on line otrzymałam w przeciągu 2 dni telefon. Aparat nowy, lecz niedziałający . Po zgłoszeniu tej sytuacji na czacie otrzymałam informację, ze muszę się udać z wadliwym telefonem do salonu Play. W salonie powiedzieli mi, że oni nie maja z tym nic wspólnego, ponieważ telefon został zakupiony w internecie i mam prawo odstąpienia od umowy , a jedyne co muszę zrobić to wysłać podpisany formularz wraz z niesprawnym telefonem i play zwróci mi za wysyłkę. To , że play zwraca za wysyłke potwierdził mi tez jeden z konsultantów. Po nadaniu przesyłki otworzyłam czata , żeby sie dowiedzieć, co jest im potrzebne do zwrotu kosztów przesyłki. Otrzymałam informację, ze taki zwrot mi nie przysługuje. Napisałam skargę do play- bez odzewu. Juz znalazłam lepsza ofertę konkurencji gdzie przenoszę numer, niekompetencja pracowników tej sieci jest po prostu rażąca. Zdecydowanie odradzam!!!
    Zaletybrak
    Wadyniekompetentny personel wprowadzanie klienta w błąd
  • ~Tysia / 2022-02-03 11:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada. Przeszłam z Plusa na Play. I żałuję.
  • ~jakub / 2022-02-03 11:05
    Ocena: 1.67 / 5
    Play na kartę to jakiś jeden wielki dramat... Doładowanie za 10zł zapewnia może 3 dni ważności konta ( przychodzenia wychodzące ). W ten sposób aby zapewnić ważność karty przez cały miesiąc musiałbym wydać około 300złotych!!! Mam dosyć, to jest zwykłe ruc*anie klienta, przechodze na abonament i to na pewno nie w PLAY!!!

    Zaletybrak
  • ~:) / 2022-02-03 10:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet nie działa tak jak powinien nic nie działa nie polecam.
  • ~Sokolo / 2022-02-03 09:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Ciągłe problemy z internetem, bardzo słaby zasięg.
  • ~ADAM / 2022-02-02 19:21
    Ocena: 1.00 / 5
    regularne problemy z internetem w centrum dużego miasta
  • ~Monika / 2022-02-02 14:16
    Ocena: 1.00 / 5
    banda naciągaczy, omijać szerokim łukiem
    byłam czteroletnim klientem nigdy więcej
  • ~Skowik / 2022-02-02 12:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet raz konczy sie po 4 dniach raz wystarcza prawie na caly miesiac. Na caly miesiac 10 gb nie wystarczy nigdy. Zasięg jest tragiczny. Nie polecam
    ZaletyBrak zalet
    WadyPlay to jedna wielka wada
  • ~Joanna / 2022-02-02 11:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Co miesiąc muszę dzwonić o wystawienie korekty do fv. W innym przypadku bym płaciła 2 abonamenty. Niestety czuję się oszukiwana! NIE POLECAM!!!!!!!!!!!!
    ZaletyBrak!
    WadyFAKTURY PLATNOSCI
  • ~nie polecam / 2022-02-01 21:12
    Ocena: 1.00 / 5
    najgorszy internet brak zasiegu i mocy internetu nie miła obsługa ogol;nie nie polecam+
    Zaletybrak
    Wadywsyztko
  • ~ASylwia / 2022-01-31 21:38
    Ocena: 1.67 / 5
    Od kilku lat jestem w sieci Play. Zawsze byłam zadowolona z ofert i promocji. Zasięg Zawsze był ok. Teraz tylko czekam końca umowy, żeby przenieść numer do innej sieci. Napastują telefonami żeby przedłużyć umowę, a oferują ofertę abonamentu droższą. Po tylu latach nie mają nic do zaoferowania. Pytając opereatora czemu mam płacić drożej przedłużając umowę, dostalam odpowiedź że wszystko drożeje. Śmieszne!!!
    Zasięg zrobił się masakra. Są dni, gdzie nie można się do mnie dodzwonić. Internet raz działa, raz nie działa.
    A konkurencja jest duża
    Jednym słowem Nie polecam!!!
    ZaletyBrak
    WadyZero doceniania klienta, coraz droższy abonament przy przedłużaniu umowy, wieczne napastowanie telefonami, słaby zasięg, internet zamula
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4869
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4065
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3145
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2688
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1337
Lajt Mobile
Ocena: 3.79, ilość opinii: 1203
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4596
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2060
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1187