Ile problemów miałem z tą firmą w ostatnich miesiącach można wyliczać w nieskończoność, wymienię kilka:
-Przy przedłużeniu abonamentu chciałem lepszą ofertę, jestem w play już 5 lat, zostałem wyśmiany, mimo tego, że oferty dla nowych klientów były zdecydowanie lepsze niż to, co mi proponowano. Kiedy złożyłem wniosek o przeniesienie numeru do innej sieci dostałem telefon z SUPER ofertą, dużo lepszą niż wcześniej, olałem to, bezczelność.
-Miesiąc po przeniesieniu do innej sieci dostałem wiadomość, że mam jeszcze jeden numer widmo w play, który wcześniej był darmowym bonusem, który musiałem wziąć do mojego abonamentu a teraz będzie mnie kosztował 100zł/miesiąc. NIGDY Z NIEGO NIE SKORZYSTAŁEM. W punkcie play złożyłem rezygnację i chciałem złożyć reklamację bo nie chciałem płacić za coś, z czego nigdy nie korzystałem. Agent powiedział, że nie może mi pomóc i dał mi numer do działu reklamacji. Mimo wielu prób nie udało mi się dodzwonić.
-Bezradny pojechałem do miasta, gdzie założyłem pierwotnie abonament, znalazłem pomocnego konsultanta który złożył za mnie reklamacje (czyli ten wcześniej też mógł ale nie zrobił tego) reklamacja została złożona. Tydzień później dostałem sms z wiadomością, że reklamacja rozpatrzona i mogę jej wynik sprawdzić pod podanym linkiem. Link prowadzi do appki play, nie mogę włączyć appki play bo nie mam numery w play. Razem z tą wiadomością dostałem sms z prośbą o ocenę konsultanta który się ze mną kontaktował XD jbc. żaden się ze mną nie kontaktował.
Ilość problemów która mnie spotkała przy prostej próbie odejścia od dostawcy usług telekomunikacyjnych jest niesamowita. Ta firma to żart.ZaletyXDDD
WadyAbsolutnie wszystko.
Traktowanie klienta, nieczytelne zasady, słaba oferta, nieścisłości w fakturach, okropny kontakt telefoniczny z konsultantem, system reklamacji który nie działa, zasady wskazujące agentom, żeby nie proponowali dobrych ofert aż do czasu złożenia rezygnacji przez klienta