automatycznie odnowił mi się pakiet, doszło do transakcji zakupu, pobrało mi z konta 20 zł (plan solo s). za 2 godziny pisze do typa na czacie że chcę odstąpić od tego zakupu ( takie mam prawo w ciągu 14 dni ) koleś przyjmuje zgłoszenie i automatycznie wyłącza mi pakiet. zapamiętajcie to.
teraz czekam aż równe 2 dni na odpowiedź. piszę że nie mogę skorzystać z mojego prawa bo pakiet został odnowiony haha. czyli co? nie zapłaciłem za niego? dali mi za darmo ? NIE ! pobrali 20zł z mojego konta, czyli doszło do transakcji do zakupu. Każdy zakup na odległość podlega prawu do zwrotu w ciągu 14 dni. No ale zwykły dzieciak na czacie play wie lepiej :)
kontkatuje się ponownie. Jak wspomniałem wyżej pamiętajcie wyłaczyli mi ten pakiet. No to pytam, skoro dostałem odmowną odpowiedz po całych 2 dniach czekania to gdzie jest mój pakiet, powinni mi go oddać natychmiastowo tak ? słuchajcie tego. hahaha. trzeba złożyć zgłoszenie hahahaha żeby go włączyli, no to mówię poproszę w takim razie i czekam. kolejnego dnia dostaje odpowiedź że anulowanego pakietu nie można włączyć ponownie hahahahhahaa no kurde padłem. 4 rozmowy, 4 nieudaczników, zero kompetencji. po co w ogole ten czat i ci śmieszni ludzi do obsługi klienta skoro nie są mocowładni oddać 20zł nawet nie na konto bankowe a na konto play24 które to środki z niego i tak musisz wydać w sieci. wieć co za problem oddać je klientowi. Brak słów.
podczas 4 różnych rozmów żaden nieuk nie powiedział mi że mam prawo do zwrotu w ciągu 14 dni co jest wyraźnie napisane na ich stronie www kiedy wchodzisz w zakładkę pakiety i wybierasz solo s dla przykladu tam jest napisane że masz prawo odstąpienia od zakupu w ciągu 14 dni. ja chciałem odstąpić po 2 godzinach. nie użyłem ani minuty z pakietu ani 1 smsa.
11 lat i dziekuje. ja i moja rodzina zmieniamy siec i zegnamy sie z dziadami.
Zaletybrak
Wadybrak miejsca na wymienianie