Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4415 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.47
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~BTra / 2021-10-12 12:52
    Ocena: 2.67 / 5
    Numer Klienta Play: 180155
    Sz.P.
    Po wcześniejszym zgłoszeniu telefonicznym podpisałem z Play Umowę na Internet stacjonarny nr: UM38/D002076037/000208308 w Echo Radom, w dniu 27-08-2021. nr zamówienia1059672449. Posiadam już internet bezprzewodowy Play ale niestety ze względu na częste przerywanie nie spełniał on moich oczekiwań. Mam częste telekonferencje i nie mogę sobie pozwolić na przerywanie ich w trakcie.
    Przy okazji przedstawiciel Play w punkcie zaproponował mi podpisanie Umowy nr: UM30/D002076037/000562822 na Play Now TV wraz z urządzeniem. Podpisałem tę Umowę bo zainteresowała mnie ta propozycja jako pakiet z internetem stacjonarnym.
    Po ok. tygodnia technik Play zadzwonił, że pod wskazanym adresem nie jest w stanie dostarczyć mi internetu przewodowego. Jest to lokalizacja w Warszawie w centrum Mokotowa w budynku wielorodzinnym w którym jest ponad 170 lokali mieszkalnych – to gdzie są w stanie podłączyć. Moje interwencje w Play nie odniosły skutku do chwili obecnej Play nie wywiązał się z podpisanej Umowy.
    Ponieważ firma wymaga pewnego internetu zmuszony byłem podpisać Umowę z Vectra, najkorzystniejszy pakiet Iinternet plus TV za 50 PLN brutto miesięcznie.
    W międzyczasie otrzymałem fakturę z Play z doliczoną opłatą za pakiet TV. Ok. 30 PLN.
    Zareklamowałem fakturę ponieważ nie korzystam z pakietu TV Play (mam inny internet jak opisałem powyżej łącznie z pakietem TV wciśnięty mi przy okazji). Play w mailu odmówił anulowania umowy na pakiet TV, informując że nie ma możliwości unieważnienia podpisanej Umowy.
    Czuję się oszukany przez Play ponieważ:
    - nie wywiązał się z podpisanej Umowy na internet stacjonarny,
    - odmówił anulowania Umowy na pakiet TV podpisanej z mojego punktu widzenia w pakiecie,
    - ponoszę stratę w związku z tym że Play dostarcza słaby internet bezprzewodowy i nie wywiązał się z podpisanej Umowy na internet stacjonarny byłem zmuszony skorzystać z oferty Vectry,
    - Na dodatek od mechanika Playa dowiedziałem się, że przy montażu internetu bezprzewodowego korzystają ze skrzynek Vectry??
    - Oczekuję od Playa podjęcia poważnych rozmów na temat zaistniałej sytuacji oraz propozycji jej rozwiązania.
    BTra
  • ~Użytkownik / 2021-10-12 12:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Podpisałam umowę na internet stacjonarny i umówiłam się z technikiem aby go zamontował. Technik nie przyszedł w wyznaczonym terminie a dział obsługi nie może mi pomóc. Jestem bardzo zniesmaczona tą sytuacją i już nigdy nie skorzystam z usług firmy Play
    WadyBrak konsekwencji, brak zainteresowania klientem
  • ~Zephyr / 2021-10-12 12:05
    Ocena: 1.67 / 5
    Dowiedziałem się że to dziadostwo play przejmuje UPC, więc jestem zmuszony do ucieczki z UPC po ponad 10 latach, w życiu nie będę waszym frajerem klientem! W mojej rodzinie trzy osoby osoby po około 15 lata zdecydowały się do ucieczki z play jeszcze przed 120 dniami do końca umowy. Uwaga, jak ktoś ma usługę typu rodzina gdzie jest jeden rachunek dla dwóch osób, play celowo utrudnia odejście, tak jest u dwóch osób w mojej rodzinie!!!!!
    ZaletyZarządzanie usługami przez serwis www
    Wadyceny, jakość usług (praktycznie nie ma jakości), zasięg, przedłużanie umów bez decyzji klienta!!
  • ~tomahawk / 2021-10-11 14:07
    Ocena: 1.00 / 5
    W BOK i internetowi konsultanci to osoby niekompetentne i mające w d.pie klienta! Zgłaszałem reklamację w czasie trwania promocji, że nie działa 100GB na start a 100GB na Lato działa i żeby mi pomóc.... Konsultant zepchnął sprawę do działu technicznego, ci gdzieś dalej i po 5 dniach otrzymałem odp, że 100GB na Lato już nie jest aktualne.....!!!! ha ha ha. Tam nikt nie czyta o co chodzi w reklamacji!!!! Mają wywalone na klienta. Zgłosiłem reklamację do BOK i cisza..... Ale jak chcesz kupić usługę to oddzwaniają w kilka sekund.... Obsługa dno i lekceważenie klienta!!! Unikajcie i pod żadnym pozorem żadnych długoterminowych umów bo szkoda pieniędzy i zdrowia!
    Zaletybrak
    WadyLekceważąca obsługa klienta
  • ~abonent / 2021-10-11 13:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Zakończyłem umowę na 2 z trzech telefonów z uwagi na słaby zasięg. Na jeden telefon została umowa na czas określony i wtedy aby zmusić mnie do jej podpisania dano mi abonament na 220 zł czy to bnie jest oszustwo
    ZaletyBrak
    Wadybardzo wiele
  • ~Wioleta / 2021-10-11 11:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Straszne oszukiwanie klientów. Przed podpisaniem umowy pytałam o zasięg w miejscu zamieszkania odpowiedź uzyskałam, że nie ma problemów jest dobry. A jak podpisałam umowe pierwszy miesiąc użytkowania i się okazało że nie można rozmawiac bo nie ma zasięgu. Po zgłoszeniu reklamacji okazało sie że moja miejscowość jest po za zasięgiem pley. A wyraźnie o to pytałam przed podpisaniem umowy. Tak perfidnie kłamią żeby tylko podpisać umowę. Brak słów!!!
  • ~Twiko79 / 2021-10-10 08:27
    Ocena: 1.33 / 5
    Masakra i tyle powinno wystarczyć.

    Prędkość internetu to 1 mbps
    A obsługa odpisuję na reklamację że zużyto 8 GB przez miesiąc z 150 GB I jest wszystko ok
    Banda zlodzieji
    Czekam aż będę mógł przenieść numer do plusa i zapomnieć o dziadostwie.
    ZaletyBrak
    WadyMnóstwo!!!
  • ~kamila / 2021-10-09 20:41
    Ocena: 4.00 / 5
    Drogo. Problemy z zasięgiem, cżęsto przerywa połączenie.
    Wadydrogo
    problemy z zasięgiem, niby pięć kresek, a ledwo co słychać i przerywa
  • ~Tatsiana Newiarouskaya / 2021-10-09 14:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo nie polecam. Jest najgorszy operator!!! Obsługa klienta najgorsza!!!!
  • ~Tomasz / 2021-10-09 08:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy operator, ceny w roamingu internetu z kosmosu. 255 złotych za 7 MB. Dla odważnych policzcie sobie ile wyjdzie GB
    ZaletyŻadne
    WadyPo dwóch próbach reklamacji zablokowana możliwość wykonywania połączeń do obsługi klijeta
  • ~ZdenerwowanyKlient / 2021-10-08 21:03
    Ocena: 1.33 / 5
    Operator lubi wyprowadzać swój internet na spacer, nie informując użytkowników. Obsługa jest nie miła, a jakość tragiczna. :) Pozdrawiam.
  • ~Łukasz / 2021-10-08 20:13
    Ocena: 2.33 / 5
    Przez ponad 10 lat byłem klientem Plusa, ale wkurzała mnie słaba oferta telefonów i niezbyt konkurencyjne ceny. Dostałem spoko ofertę pod względem cenowym na firmę (2 numery + karta mobilnego internetu w sumie za 65 zł netto). Nie mogę narzekać na salon Play przy al. 11 Listopada w Częstochowa. Nie zostałem wprowadzony w żaden błąd, wszystko jasno i przejrzyście mi wytłumaczono. Ale niestety na tym kończą się plusy Play.
    Zasięg to istna katastrofa. Dawniej użytkując Plusa nie miałem problemów z prowadzeniem rozmów telefonicznych nawet w bardzo zalesionym terenie podczas podróży. W Play występowanie jakichkolwiek drzew oznacza utratę połączenia. W wielu miejscach w miastach też zdarza się, że ledwo osiągam 1 kreskę zasięgu. Jestem przedstawicielem handlowym i muszę mieć dobry zasięg do prowadzenia rozmów i negocjacji handlowych. Zasięg Play często mi to utrudnia i z tego powodu na pewno nie przedłużę obecnej umowy, ani nie polecę żadnemu znajomemu przejścia do tej sieci.
    ZaletyPrzyzwoite ceny.
    WadyBeznadziejny zasięg.
  • ~Agnieszka / 2021-10-08 20:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza sieć komórkowa!!!!! Niedość że straszny problem z zasięgiem to jakby tego było mało po podpisaniu umowy mix na kartę za 30zl po kilku miesiącach każą płacić 60 zł. W odpowiedzi piszą że to mix i mogą zmienić cenę a jak się nie osoba mogę zerwac umowę i zapłacić kare.
    ZaletyZadnych
    WadyZbyt dużo by nadal być w tej sieci
  • ~Katarzyna / 2021-10-08 14:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Po 4 miesiącach od podpisania umowy okazało się, że pracownik wmusił mi do umowy tidala a wcale tego nie chciałam i od razu to podkreśliłam, że nie korzystam z tego typu aplikacji. Niestety wykorzystał moje zaufanie i to, że nie przeczytałam w 100% całej umowy tylko po prostu uwierzyłam na słowo. Teraz do rachunku została mi doliczona opłata. Dla mnie to zwykle oszustwo, już drugi raz przez ten salon zostałam wprowadzona w błąd. Z pewnością to moja ostatnia umowa u nich i w całym Play.
    ZaletyBRAK
    WadyOszuści
  • ~Wat / 2021-10-07 21:10
    Ocena: 1.00 / 5
    No ja **** internet osiąga mocarne 0.5 mg w najlepszym momecie, płacisz za coś na co czekasz 2 godziny, nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyWolny internet, wysoka cena
  • ~Krap / 2021-10-07 14:11
    Ocena: 2.67 / 5
    Najlepsze pakiety najgorszego internetu na kartę na rynku tak powinny brzmieć slowa reklamy. Miliony wydawane na reklamy powinni zainwestować w infrastrukturę nadajnik itp Swoją droga po co reklamować coś co jest dobre nie!? A reklam play na chwile obecna jest chyba najwięcej. Internet bardzo slaby notorycznie gubi zasięg i mówię tu o większych miastach
    ZaletyNiskie ceny pakietow
    WadySłaba jakość internetu i zasięgu telefonii
  • ~JBCPlay / 2021-10-07 01:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Chyba najgorszy internet na kartę czy abonament jaki miałem, 100gb jest pożerane w kilka dni, będąc w plusie 30gb starczało na miesiąc,
    Brak jakichkolwiek sensownych informacji na temat tego czy wystąpiła jakaś awaria w moim rejonie,
    Chyba nadszedł czas zmienić operatora bo Play jedynie dobrze robi reklamy a jakość usług to dno i 2 metry mułu
    ZaletyBardzo szybko kończy się internet i doskonały sposób na palenie pieniędzy jeśli ktoś ma ich za dużo
    WadyOperator play w 100%, ekstremalnie wysokie ceny i bardzo mała ilość internetu, bardzo słaby zasięg
  • ~Mateusz / 2021-10-06 17:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Zawsze ma być wszystko dobrze, a gdy dostajesz sprzęt zaczynają się problemy szczególnie z internetem. Nie polecam w Polsce to tylko Plus z czystym sumieniem moge polecić. Byłem użytkownikiem play 10 lat dodatkowo moja rodzina również i w końcu miarka się przebrała.
    ZaletyBrak zalet
    WadyWszystko to wada nie polecam.
  • ~tt / 2021-10-06 11:11
    Ocena: 2.00 / 5
    Niejasne zasady ofert. Zgłosiłem się z prośbą o obniżenie abonamentu na jeden z moich numerów. Sprawę udało się załatwić, po czym okazało się, że nagle zacząłem płacić za zupełnie inny numer, o którym w ogóle nie było mowy w trakcie rozmowy z konsultantem. Efekt jest taki, że zamiast obniżki o 20 zł mam podwyżkę o 25, choć konsultant zapewniał o obniżeniu kosztów.
    Zaletyzasięg
    Wadyzłodziejskie praktyki, celowe wprowadzanie klientów w błąd
  • ~Kulawy Benek / 2021-10-06 11:11
    Ocena: 2.33 / 5
    Masakra zasięg tak słaby że internet non-stop tnie o ile w centrum miasta działa jeszcze jako tako to na obrzeżach zapomnij że cokolwiek w internecie odtworzysz a już na pewno nie filmy gdyby Play trochę więcej pieniędzy wydał na nadajniki a mniej na tych daremnych celebrytów którzy tą sieć reklamują to może by to miało jakiś sens pierwszy raz podpisałem umowę i na pewno ostatni
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4415
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3873
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2906
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2524
Mobile Vikings
Ocena: 4.58, ilość opinii: 1227
Lajt Mobile
Ocena: 4.11, ilość opinii: 974
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4401
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2549
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2002
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1183