Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4668 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.47
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Dominika / 2021-12-27 19:49
    Ocena: 1.00 / 5
    20 grudnia podpisałam dokumenty przeniesienia numeru u operatora konkurencyjnego.
    23 dostałam informację od Państwa że numer zostanie przeniesieny 24 stycznia 2022. Od tego czasu próbujecie się Państwo ze mną skontaktować tudzież przekazywać informację o aktualnych ofertach.
    Nadmienię iz nie jesteście Państwo zapewnić mi na tyle dobrego zasięgu bym mogła z domu dzwonić.
    Nie chcę urządzeń, hipersuperekstra kilogramów Internetu a jedynie dzwonic.
    W obecnej chwili zasięg jest przerwany w zależności od tego czy siedzę po prawej stronie sofy czy po lewej, W kuchni czy przy stole.
    Żadne z Państwa nie wspomni nawet o rekompensacie w formie tańszego abonamentu.
    Dziś odebranych połączeń z ofertą było 3 lub 4. 2 połączenia nie odebrane.
    Nie- nie będę płacić 5 zl zq brak zgody marketingowej.
    Zawsze miałam Panstwa za profesjonalną firma, od czasu gdy stwierdziłam że nie mam sily wywąchiwać zasięgu, mam wrażenie że odbywa się jakaś farsa i nagonka z Państwa strony.
    ZaletyBrak
    WadyJ.w.
  • ~Łukasz / 2021-12-27 11:09
    Ocena: 1.33 / 5
    Jawne oszukiwanie klientów i nie mówienie wszystkiego co tak naprawdę zawarte jest w umowie wciskanie sprzętu nie takiego jak sobie klient życzy (płacimy za to przez cały okres umowy), sieć brak sygnału podczas połączeń i w trakcie nich (rozłączanie podczas rozmowy),braki zasięgu, słabe połączenia internetowe (czasami nawet ich brak placówki sieciowe za każdym razem zasłaniają się awariami i naprawianiem przekaźników ( co w rzeczywistości jest kłamstwem)). Nie polecam i z czystym sumieniem ludzie (klienci) mocno zastanówcie się zanim co kolwiek podpiszecie przeczytajcie wszystko dwa trzy razy i pytajcie o wszystko a najlepiej omijajcie punkty PLAY szerokim łukiem.
    ZaletyWybór aparatów
    WadyOszukiwanie klientów (niejasności w zawartej umowie), braki zasięgu sieci, słaba jakość internetu, słabe oferty dla klientów względem konkurencji.
  • ~Incazzata negra / 2021-12-26 10:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza sieć z możliwych w Polsce!!! Od miesiąca czekam na reaktywacje numeru!!! Nie mogę się zalogować na profil zaufany, nawet na pieprzone konto Google, nie wspomnę o przelewach w banku bo mi kur…a smsy nue dochodzą!!!!!!! Nie zmienię na inny numer bo aby się zalogować muszę mieć ten który jest wciąż nieaktywny!!!
    ZaletyBRAK
  • ~Anonimus / 2021-12-25 16:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nikomu sieci play. Korzystam z ich usług bardzo długo. Mam Play na kartę i pakiet solo m który kosztuje mnie co miesiąc 25zl. Dzisiaj natomiast doczytałem że jeżeli wykupie pakiet solo xl to będę miał więcej internetu ale nie w tym jest problem bo przecież to normalne i rozumiem. Problem w tym że gdy wykupie pakiet xl to będę miał normalna prędkość tego internetu. Więc po raz ostatni korzystam z ich usług. Bo teraz prędkość jest tak niska że muszę bardzo długo czekać aż się coś wczyta. Szkoda że Play odrazu nie informuje że mniejszy pakiet to najniższa prędkość. Więc ja dziękuję tej sieci i już nigdy do niej nie powrócę.
  • ~Desert Eagle / 2021-12-25 03:16
    Ocena: 1.00 / 5
    26.01.2021 zgłaszam problem - nie można się do mnie dodzwonić ponieważ kiedy ktoś dzwoni ja nie mam sygnału nadejścia połączenia i dostaje wiadomość, że mam nieodebrane połączenie. Pani z technicznego prosi bym za każdym razem kiedy się to dzieje notował dokładną godzinę i minuty a po jakimś czasie zadzwnił i im taka listę przedstawił - czyli moje życie ma się kręcić wokół telefonu. Więc korzystam z roamingu. Po prawie roku dzień przed Wigilią mogę wybrać tylko Orange a i tak przełącza mnie automatycznie na P4 i problem wraca - nie można się do mnie dodzwonić. Zgłaszam go 23.12.2021 i po kilka razy dzwonię by to przed Świętami naprawili. Mają 48h reakcję. I do tego ludzie z obsługi klienta podnoszą na mnie głos i się rozłanczaja bo rozmowa nie jest merytoryczna a ja chcę tylko dojść swojego prawa konsumenta. I zostawili mnie tak na Święta!
    Pani w salonie powiedziała mi "że nie powinna mi tego mówić ale najlepiej żebym zmienił operatora ".
    ZaletyBrak
    WadyOpieszałość, brak profesjonalizmu obsługi klienta i brak rozwiązywania problemów technicznych.
  • ~Maro / 2021-12-25 00:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Jakość uslug pozostawia wiele do życzenia. Nie da się korzystać z aplikacji internetowych i grać w gry. Pomimo ,że doladowywalem konto kilkanaście razy w tym miesiącu wchodząc w grę za kazd razem ponad 300ping. Nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyInternet , Łączność , ping
  • ~Toymachine / 2021-12-22 13:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Play to masakra. Gdyby nie to ze mój ulubiony Viking korzysta z ich infrastruktury, to nawet bym się nie spojrzał w ich stronę. A na dodatek ta ich "twarz", Kurdej-Szatan :/ mam internet od Play, niecierpliwie czekam na koniec umowy i wypad.
  • ~Klient / 2021-12-22 09:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam usług play. Firma jest niekompetentną nie można doczekać sie na swoje dokumenty dzwoniąc oczywiście na swój koszt!!!!!
    NIE POLECAM!!

    ZaletyBrak
    WadyCała masa
  • ~Klaudia / 2021-12-21 21:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Przez miesiąc czekałam aż moje usługi internetowe zostaną włączone po czym otrzymałam informacje, że najprawdopodobniej są wadliwe karty SIM lub router. Po tym jak nie skorzystałam przez ani sekundę z internetu który i tak nie działał otrzymałam fakturę w wysokości 190zł ( o 80zł większa kwota niż ta deklarowana na początku). Na ten moment czekam już dwa tygodnie na rozpatrzenie reklamacji i muszę odsyłać NA WŁASNY KOSZT router do sklepu play w Warszawie, aby zwrócili mi płatność za niego pokryte wcześniej koszty. Podejście do klienta przez pracowników infolinii pozostawia wiele do życzenia...
    Zdecydowanie nie polecam.
    Wadywyższe kwoty płatności niż te deklarowane na początku
    błędna komunikacja
    długie oczekiwania
    brak wywiązywania się z umowy
  • ~Stary / 2021-12-20 21:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Władowałem się na dwa lata i ostrzegam innych uważajcie co podpisujecie i co mówią pracownicy nikomu tej firmy nie polecam.
    ZaletyBrak kolejek
    Wadynie można ufać nie są partnerami dla klienta.
  • ~Noe / 2021-12-19 21:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie dla reklam Kurdej Szatan to dezerterka której płacicie
  • ~Andrzej / 2021-12-19 20:13
    Ocena: 2.33 / 5
    To porażka i tyle! Roaming dno telefon nie działa kilka dni a jak na infolinię dzwonisz to wysłuchaniu litanii rozłącza 57sek. Ja będę rezygnować z tego Play a byłem 7lat.
    ZaletyBrak
    WadyKomunikacja
  • ~Zenek / 2021-12-19 19:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem użytkownikiem telewizji, internetu i abonamentu telefonicznego w sieci Play . Po około pół roku od podpisania umowy internet domowy przestał działać, internet w telefonie również, telewizja również okolice Ostroleki. Co uslyszelem na infolinii to fakt że tak może być bo jest dużo nowych abonentów i sieć jest przeciążona, zdecydowanie NIE POLECAM
    ZaletyBrak
  • ~Approx / 2021-12-19 09:21
    Ocena: 1.33 / 5
    Tragedia. Niekompetencja pracownikow i powolne dzialanie powala. Pracownik niechacy usunal moj numer. Okdrecanie tego trwalo ponad tydzien. Bylem pozbawiony numeru i jako rekompensate PLAY zaproponowal 10zl (ktorych nie dostalem do tej pory). Naliczaja jakies dziwne oplaty za niepelny okres aktywacyjny (7zl za 4 dni gdzie abonament to 30zl za caly miesiac). Wysylaja faktury z podejrzanego emaila z domeny mojefinanseplay - jest to nieprofesjonalne.
    Wadyniekompetencja, powolne dzialanie, dodatkowe oplaty
  • ~Bd / 2021-12-18 18:34
    Ocena: 1.33 / 5
    Dzięki pani szatan nie kupię nic więcej w pley za chamstwo jakim prosperuje
    ZaletyJuż żadne
    WadySzatan pani...
  • ~Anna / 2021-12-18 15:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Doliczanie ukrytych opłat za zgody marketingowe, włączanie pakietów rzekomo na próbę bez zgody abonenta i naliczanie za nie opłat. Obsługa w działach w Toruniu i Warszawie, beznadziejna
    Niekompetentni ludzie, którzy po pierwsza nie zwracają się do klienta pro forma, tylko na Ty. Po drugie nie rozumiejący zadanego pytania. Na pytanie: w jakiej cenie jest telefon Samsung S21 w ofercie na dwa lata, i jaka wysokość abonemantu, facet odpisuje mi wysyłając link do specyfikacji telefonu. Kretynizm do potęgi ntej. Następnie pouczanie , że cytuje: jak się chce telefon za 2000 to abonament jest wyższy. Jestem tego świadoma człowieku. Pracowałam u wszystkich operatorów przez ponad 7blat. Kiedyś wybierano do tej pracy osoby po marketingu, albo szkolono nas przynajmniej raz na pół roku. Teraz zatrudnia się osoby robiące błędy ortograficzne . Podsumowując. Dwalat płacenia abonamentu orawie 200 zł miesięcznie. Oferta przedłużenia mniej korzystna niż nowa u konkurencji. Obsługa fatalna. Zasięg internetu w wielu miejscach w Polsce fatalny. Nie polecam Państwu. Lepiej wziąć telefon na raty. Żałuję , że odeszłam od T-Mobile 2lata temu, bo wciąż mimo, że nie idealna, to najlepsza firma w Polsce. Nigdy nie miałam problemów takich jak z Play. Ach , nie dajcie się Państwo namówić na ubezpieczenie Play360 max. Współpracująca z nimi firma ubezpieczeniowa olewa interwencji w sprawie napraw. Nie wiadomo co się dzieje z telefonem. Nie jest dobrze naprawiany. Za każdym razem trzeba było interweniować. Wydzwaniać.
    ZaletyNie ma żadnych zalet
    WadyCała masa
  • ~Ewa / 2021-12-18 11:51
    Ocena: 5.00 / 5
    Narescie w Hrubieszowie w salonie są przemiłe Panie , wytłumaczą , pomogą ,ustawia tel .A przecież oto nam chodzi !!!????
    ZaletySzybka i dokładną obsluga
  • ~Qiller 08 / 2021-12-17 21:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Co miesiąc wydaje 3 dychy na internet od Play. Codziennie z frustracji lagującego internetu pisze złe opinie, które są prawdziwe. Cały czas mi wyświetla "sprawdź połączenie", "problem z połączeniem" i nie da się nawet pograć, bo mam 7000 pingu.
    ZaletyBrak
    WadyPotrafi mocno irytować; laguje; wolny, jak diabli; tylko na tym stracisz kasę; wiele więcej...
  • ~były klient / 2021-12-17 09:50
    Ocena: 2.00 / 5
    Jesteem w playu od prawie 10 lat.
    Płacę co miesiąc około 60 zł za fakturę (BEZ TELEFONU) internet 6 gb
    Dzowniłam w celu przedluzenia umowy ale na lepszych warunkach.
    I co ? Nie da się. Najmniejsza oferta to 50 zł i nic mniej. Zatem zmieniłam operatora, wczoraj pół godziny załatwiałam przenoszenie numeru i dziś gdy play otrzymał wypowiedzenie umowy od mojego nowego operatora zaoferował mi 25 ZŁ MIESIECZNIE 20GB INTERNETU !!!! Czyli jednak da sie????
    Niestety macie problem bo już zdarzyłam podpisac umowe z nowym operatorem i nie choćbym chciala to nic zmienić nie moge.
    Szanujcie klientów póki jeszcze są.......

  • ~Artur / 2021-12-17 07:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Ludzie uciekajcie to najgorsza firma po zakończeniu umowy rok temu przyszedł rachunek oszukują jak mogą wystawiają faktury na tysiąc złotych a puzniej mówią że się pomylili doliczają co miesiąc opłaty mimo że wszystkie usługi dodatkowe miały być zablokowane
    ZaletyBrak
    WadySame wady
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4668
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3956
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3017
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2608
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1296
Lajt Mobile
Ocena: 3.88, ilość opinii: 1083
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4491
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2024
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186