1. Przy zawieraniu umowy podobno nie było możliwości nie wzięcia darmowego tidala na 3 miesiące. Mniejsza o to, po 3 miesiącach poprosiłem w punkcie play o wyłączenie go. Okazało się, że i tak pobierali za niego opłaty. Wyłączyli go na telefonie, ale przepisali usługę do numeru przypisanego z routera. Jakby to jeszcze było możliwe, żeby sobie na routerze posłuchać muzyki z aplikacji tidal.
2. Nawet jeśli ma się darmowe nielimitowane rozmowy, to dzwoniąc na infolinię i tak pobierają spore opłaty. Potem przychodzą dziwnie duże faktury.
3. Internet bardzo wolny, ciągle jakiś problem z połączeniem, do tego bardzo słaby zasięg. ZaletyEleganckie kampanie reklamowe, które są w stanie sprytnie namawiać jeleni takich jak ja.
Wady1.Wolny internet,
2.Słaby zasięg,
3.Bardzo dużo ukrytych kosztów,
4.Ciągłe próby wyciągnięcia każdej złotówki od klienta, jak się tylko da.