strona 125 z 248
- « poprzednia
- 1 ...
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- nastepna »
-
~Anna / 2022-06-06 08:54Ocena: 1.00 / 5
Podczas przedłużania umowy podkreśliłam kaki model telefonu mnie interesuje, Pani przygotowała umowę włączając internet i telewizje za 160/m. Miała skontaktować się kiedy telefon będzie dostępny, podczas drugiej rozmowy okazało się ze to jednak nie ten model i mój mogę mieć w tej cenie ale używany z reklamacji, po czytaniu warunków znowu okazało się że się pomyliła i telefon przy odbiorze jednak nie jest za 1zl a 69, jej niedopatrzenie. Wysłała kuriera i umowę mailem z której okazało się że 160 za tel plus 20 telewizja i 10 internet. Dodam że upewniiałam się kilkukrotnie czy to suma wszystkich pakietów. -
-
~Klientka / 2022-06-05 02:33Ocena: 1.00 / 5
Włączyłam telefon na kartę,nie mając środków na koncie.Doładowałam telefon za 35 zł ,okazało się, że środków brak,doładowałam za 20 zł ,nadal środków brak.Patrzę a tu za 65MB w ciągu jednej chwili naliczono mi 118zł.Internetu nie włączyłam.Zadzwoniłam na infolinię i pani mi mówi,że muszę zapłacić całość i znowu doładować. Znikające pieniądze z konta i za co?Jestem klientka od wielu lat i pani w trakcie rozmowy rzuciła słuchawką.Pełen profesjonalizm tylko bić brawo.Ogromne rozczarowanie. ZaletyW tej chwili żadnychWadyBrak profesjonalizmu i dziwnie znikające środki na koncie -
~Wieslaw / 2022-06-04 18:49Ocena: 1.00 / 5
Chciałem kupić telefon z opaska w salonie Play RABKA ZDROJ. Już prawie umowa była gotowa i pani mi mówi że mix 30zl nie przechodzi tylko 50zl bo przenoszę nr. To jest skandal że nie dostosowują się do strony pley. Skandal ZaletyBrak -
~Sylwia / 2022-06-04 15:43Ocena: 1.00 / 5
Mąż kupił telefon i ruter do internetu , okazało się że telefon i ruter to szajstwo w Raciborzu ulica Opawska że nie mógł wypienic
-
~paula / 2022-06-04 10:00Ocena: 1.00 / 5
Złodzieje. Faktura wciąż rośnie gdzie internet stacjonarny nie jest podłączony ponieważ nie świadczą usług w mieście w którym miesiąc wcześniej podłączyli mi ten sam internet ale po przeprowadzce stwierdzili ze tutaj takich usług nie świadczą. NIGDY W ZYCIU NIE POLECE NIKOMU!!!! Zaletyżadnych -
~LUDMIŁA / 2022-06-03 22:41Ocena: 5.00 / 5
Opsługa klijenta na najwyższym poziomie polecam, ????serdecznie polecam. Zwracałam się kilka razy z jakimś problemem i zawsze otrzymywałam pomoc miła i uprzejma obsługa -
~kasia / 2022-06-03 16:31Ocena: 1.67 / 5
Pojechałam po nowy telefon prosto z salonu Play, była oferta na mój numer. Wracam do domu i zaczynam wszystko instalować na telefonie i nagle coś dziwnego zobaczyłam. Nie mogłam wogule dzwonić a wiadomości przychodziły po 4-5 godzinach. Okazało się że telefon był zepsuty. Nie dość że czekałam 2 tygodnie aż naprawią ten telefon, to jak wkońcu naprawili nie dostałam telefonu z powrotem bo nie miałam wydrukowanej jednej kartki, która i tak nie była jakoś bardzo potrzebna. Jestem bardzo niezadowolona. Zaletynie ma -
~Dzik / 2022-06-03 15:57Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam tej sieci ,personel nie do szkolony i nie kompetenty ,wymagają gruntownego szkolenia nie spotkałam się wcześniej z taką obsługa i przez personel salonu i przez firmy które z siecią play pracuje . ZaletyŻadne, masakra i porazkaWadyNie kompetentny personel -
-
~Marcin / 2022-06-03 08:36Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza sieć! Od listopada 2020 bujam się z nimi w sprawie znikających sosów, od stycznia 2022 bujam się z nimi w sprawie znikających mi środków na koncie. Po kłótni z nimi za każdym razem gdy okaże się że znikły mi pieniądze z konta, środki częściowo zwrócili (5 zł na 56zl) a mamy 3.06.2022r. Po ponownej reklamacji gdzie jest reszta nie umieją odpowiedzieć. ZaletyBrakWadyZnikające smsy, pieniądze z konta bez podania przyczyny -
~janusz / 2022-06-03 08:04Ocena: 1.00 / 5
Internet LTE centrum Trójmiasta: pobieranie 0,56 mb/s wysyłanie 1,09 mb/s, opóźnienie 98ms, kilka razy dziennie brak sygnału, niemożność zalogowania do sieci albo automatyczne rozłączanie. I tak od kilku tygodni, jedyne co może poradzić konsultant to wyjęcie i włożenie z powrotem karty sim - bo przecież się nie przyzna że ich nadajniki nie wyrabiają. To jest kpina w żywe oczy, strata czasu i pieniędzy. -
~Karol / 2022-06-02 19:12Ocena: 1.00 / 5
Internet Play to najgorszej jakości Internet w Polsce. Odradzam. ZaletyBrakWadyZabrakłoby miejsca, żeby wymienić wszystkie. -
~Matt / 2022-06-02 18:25Ocena: 1.00 / 5
Kupiony nowy numer dla dziecka od tygodnia nie mogę do dodać w aplikacji Play24. Rozmawiałem z 3 konsultantami każdy nie wie jak pomóc i odsyłają dalej. Gówno nie najlepsza sieć. Support od 4dni nie raczy odpisać na maila. -
~Pan Gość / 2022-06-02 17:27Ocena: 1.00 / 5
Wielka jeb#na firma jak ten cały pie#dolony PIS. Nic dodać nic ująć. ZaletyCh#jstwo. -
~Katarzyna / 2022-06-02 08:56Ocena: 1.00 / 5
Dzień Dobry widzę że nas jest więcej szukam osób które zostały oszukane że by założyć sprawę w Sadzie ale zbiorowo bo jedna osoba może nie wygrać więc ludzie jeżeli jesteście poszkodowani proszę o kontakt ze mną zostałam oszukana dwa razy po prostu płacz już nie pomaga to mój numer dzwońcie śmiało może nam się uda im te kłamstwa ukrócić 537-994-937 ZaletyŻadnychWadyOszustwo -
~B / 2022-06-01 14:42Ocena: 1.00 / 5
NIE POLECAM!!!!!!
Internet kończył się w maju, Państwo zadzwonili z propozycja nowego internetu, który przyjęłam mówiąc ze wcześniejsza umowę zrywam. Pani powiedziała ze dokumenty wyśle na e-mail dotyczące zerwania starego internetu. Nie doczekałam się! I się okazuje ze co miesiąc muszę płacić dwa internety! Za niedopatrzenie tej Pani!!!!! Nie dość ze internet drogi to zamula!! Najgorsza sieć!!!ZaletyBrakWadyWszystkie -
~Karolina / 2022-05-31 20:28Ocena: 1.00 / 5
TO OSZYŚCI!! Nikomu nie polecam tej firmy. Wzięłam telefon z abonamentem. Płaciłam abonament wraz z ratą za telefon. We wrześniu.9 miesięcy temu skończyłam płacić ratę za telefon. Państwo dostawali przez całe TE 9 miesięcy i ratę i abonament, teraz jeszcze bezczelnie wysyłają mi kwotę zadłyżenia, zamiast raz spłacić sobie to zadłużenie to jeszcze oddać mi moje pieniądze. WPROWADZONO MNIE JAWNIE W BŁĄD. Pan na infolinii mi mówi, że zostawili sobie taką kwotę z automatu i zwrotu nie będzie. No to będziemy rozmawiać w sądzie!!! -
-
~Jacek / 2022-05-30 20:34Ocena: 1.00 / 5
Miałem numer w Play. Niby oferta bez internetu, a połączyło i pobrało środki. Nik nie poinformował że brak internetu w ofercie nie jest tożsamy łączeniem się telefonu z siecią. Słaby sygnał w dużych miastach, drenowanie baterii...na szczęście uwolniłem się od nich. Nigdy wiecej. Gorąco odradzam. Zamiast inwestować w siec inwestują w reklamy. ZaletyBrakWadyJakość rozmów fatalna, zasięg słaby... -
~puŁlitrosław / 2022-05-30 10:42Ocena: 1.67 / 5
Z każdym dniem internet co raz słabszy prędkość może 0.73mb, po napisaniu zgłoszenia Pani konsultantka stwierdziła że w danym regionie wszystkie anteny itp są w porządku, mając 5g ani razu nie połączyło się będąc praktycznie w dużych miastach, przenoszę numer, nie polecam. -
~Wera / 2022-05-30 08:41Ocena: 2.33 / 5
Internet jedna wielka tragedia, przerywa zacina nawet jeżeli internetu jest pełen pakiet -
~Anna / 2022-05-29 22:34Ocena: 1.00 / 5
zhasno!!!!
Trzy razy w miesiącu musisz doładować konto przez telefon. Internet to za mało. Przyszedłem osobiście do salonu obsługi klienta i poprosiłem o połączenie taryfy z nielimitowanym Internetem. Trzy razy zrobiłem taryfę, gdzie w Internecie jest ograniczony limit. Straszny!!!!
strona 125 z 248
- « poprzednia
- 1 ...
- 123
- 124
- 125
- 126
- 127
- nastepna »
