strona 123 z 230
- « poprzednia
- 1 ...
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- nastepna »
-
~Monika S. / 2022-02-09 11:32
Niedawno podpisałam kolejną umowę na telefon w salonie ,( obecnie mam dwa numery)jak przedstawiano mi ofertę było wszystko ładnie i pięknie, dali telewizję za darmo, miało nie był aktywacji bo to w ramach promocji , potem się okazało, że mam płacić za telewizję za cały okres umowy , mam zapłacić aktywację i rachunek który miał bardzo nie wzrosnąć wynosi obecnie 100% więcej niż miał wynosić .I najciekawsze w tym wszystkim to fakt że nie można zerwać umowy ,nie ma no to 14 dni gdy umowa w salonie ( gdyby była zawarta przez telefon to jest 14 dni na zerwanie umowy ).Jednym słowem nie polecam tej firmy !! Mi jak skończy się tylko jedna czy druga umowa przeniose numer gdziekolwiek indziej .Czytajcie umowy bardzo uważnie!!! bo mi pani w salonie tak szybko było przesuwała strony w tablecie ,że człowiek nawet nie nie zorientował gdy gdzie go oszukano. NIE POLECAM !!!! -
-
~Mirr / 2022-02-09 08:08
Zasięg poprawili, ale ofertę mają niestety ale najgorszą z wszystkich operatorów. ZaletyZasięg i internet lepszy niż byłWadyOferta cenowo niekorzystna, nie miła obsługa w salonach, reklamy i brak śledzenia konkurencji, brak nowości. -
~Kazek / 2022-02-08 15:18
U mnie chodzi bardzo dobrze lepiej niż plus czy Orange. Polecam wszystkim ZaletyWszystkoWadyNie widzę -
~Adammous / 2022-02-08 15:03
Żałosna prędkość internetu, nie było u mnie dnia przez kilka lat żeby internet chodzil szybciej niż 5mb/s 10mb/s wysyłania, mieszkam w mieście w bloku pod anteną sygnałową każdej sieci w tym mieście, i nie polecam najbardziej żałosna sieć w Polsce play!!! ZaletyNazwą sieciWadyWszystkie możliwe jakie tylko są!!! -
~NiePolecamPlay / 2022-02-07 21:56
Zasięg tragiczny poza miastem, a internet domowy bezprzewodowy nawet do 1 mb nie dochodzi… tragedia -
~wk* / 2022-02-07 13:47
Kradną środki przeznaczone na parkiet cykliczny którego nie włączają, a środki znikają. Przysyłają błędne smsy że pakiet się skończył a nie włączają po to żeby wystąpiła luka żeby zjadło środki. Wkrótce zmienię operatora. Złodzieje -
~Niezadowolony / 2022-02-06 23:51
Play nie dotrzymuje umowy! 100 GB za 65 zl i po niby wykorzystaniu (ciekawe, ze juz po dwuch tygodniach!?) mialo byc zwolnione tempo. Zamiast tego wylacza internet i to zawsze w niedziele! Tak jak by zmuszal do doplaty! -
~Magda / 2022-02-06 22:21
Witam,mam od ponad 3 tygodni problem z kartą sim. Pisałam wielokrotnie z konsultantami, od jednych słyszałam że jest to wina urządzenia,od drugich że problem zaraz będzie rozwiązany. Po czym karta w dalszym ciągu nie działa. Dzwoniłam na infolinię i Pani którą odebrała, próbowała mi wmówić,że jest to wina nieaktywnego konta. Gdzie jest to bzdura, bo mam pakiet odnawialny plust to środki na koncie. Pani kazała mi doładować ponownie konto,nagle karta działała. Niestety tylko kilka godzin, po czym jest znów to samo. Przy każdej próbie wykonywania połączenia,
pojawia się komunikat nie zarejestrowano w sieci. Aktualnie przebywam za granicą, nie mam jak zjechać żeby osobiście podejść do salonu. Moja cierpliwość w tym momencie się skończyła, jest to jakaś kpina że Play ma takie podejście do sprawy. Nie polecam nikomu tej sieci, aktualnie jestem zmuszona przenieść nuner do innej sieci, bo nie dam z siebie dłużej robić idioty. Pozdrawiam -
-
~Bartosz / 2022-02-05 22:05
Słaby internet słaby zasięg kazaliwcie zmienić telefon już 3 dalej to samo a życzliwy pan z obsługi klienta kazał wyjmować kartę SIM na 15 min i powinno pomóc. Mam nadzieję że ta sieć wkoncu się skończy ZaletyŻadneWadyWszyatko -
~Ania / 2022-02-05 12:31
Dramat. Z żadnym z pkt na ktore dzwoniłam -na 3 w Rudzie Śl i poza - żadnej inf nie uzyskałam bo....nikt nie raczył odebrać. Wpisując konkretne zapytanie o funkcje w Play oczywiście znaleźć nie można ..dramat. Mam 2 nr i będę rezygnowała z ich usług. Kpina ZaletyBrakWadyZaznaczone w opini -
~D / 2022-02-04 21:52
Poziom obsługi klienta w tej sieci jest poniżej jakichkolwiek standardów. Lekceważące podejście do klienta. Brak dostępu do Internetu od kilku dni. Zero pomocy, zamykanie kolejnych zgłoszeń jako rozwiązane, a problem w dalszym ciągu nierozwiązany. Konsultanci, jeśli w ogóle można ich tak nazwać, są niekompetentni i lekceważący. -
~ass / 2022-02-04 21:50
Od okolo roku zgłaszam problem z internetem. Za kazdym razem konsultant zbywa mnie ze niby robia restart karty i w ciągu 24 godzin wszystko wroci do normy. Po kolejnych telefonach kazali załozyc wyżej antene zewnetrzną, nastepnym pomysłem bylo włozenie karty z modemu do telefonu. Porażka ! Prowadze firme i internet jest bardzo potrzebny w mojej pracy ale musze go udostępniac przez telefon z innej sieci. Nie ma żadnej pomocy ze strony Play ! Tylko przez telefon wyciagaja wszystkie dane . Nip , pesel , numer dowod? Co jeszcze numer buta? Omijać szerokim łukiem ! Nigdy więcej umowy z tymi oszustami ! ZaletyBrakWadywszystkie -
~Iwona / 2022-02-04 18:32
Nie polecam tej sieci. Bardzo niemiła obsługa, lekceważący stosunek do klienta. Podczas przedłużania umowy zostałam wprowadzona w błąd przez pracownika, potwierdził, że numer z którego chcę zrezygnować zostaje wyłączony. Jak później okazało się przez kilka kolejnych miesięcy nadal otrzymywałam rachunek za nie używany numer. ZaletyBrak -
~Karolina / 2022-02-04 18:27
Jestem rozczarowana jakąkolwiek pomocą w tej sieci! Po rozmowie z konsultantem zostaje wciśnięta umowa (po przerwanym połączeniu) Słowa konsultanta "Dzisiejsza rozmowa nie zobowiązuje pani do niczego" po czym dostaje e-mail że paczka jest wysłana i mam oczekiwać na kuriera. Zadzwoniłam na infolinię opowiadając sytuację i pytając czy mogę udać się dzis do salonu wybrać sobie inną ofertę skoro tutaj idzie paczka której nie chce. Dostałam odpowiedź że mogę się udać i dostanę ofertę na miejscu a paczki od kuriera poprostu nie odebrać. Po wizycie w salonie dostałam odmowę realizacji zlecenia ponieważ mój numer został zozablokowany przez zamówienie "złożone" na infolinii. Po wyjściu z salonu podjęłam natychmiastowa decyzję o przejściu do innej sieci! Żarty z klienta! I nie właściwa wiedzą konsultantów sieci PLAY. Róbcie tak dalej a zostanie bez klientów. Już nie wspomnę o konsultancie telefonicznym z wada wymowy. -
~Ala / 2022-02-04 10:52
Miła i pomocna obsługa kończy się po podpisaniu umowy.
Później wszelkie problemy są nierozwiazywalne.
Zainteresowanie klientem wraca po rezygnacji z umowy. -
~Tadeusz / 2022-02-04 10:11
Nie polecał bym komuś tej sieci. Zero kopetecji i zrozumienia. Zbycie się klijeta pod każdą pretekstem. Proszę o odanie mojego numeru tel i z czystym sumieniem przeniosę go do innej sieci. ZaletyBrakWadyMnóstwo -
-
~Dhigurah / 2022-02-04 09:15
Ciągłe problemy z zasięgiem. Wszędzie, nawet w miastach. Totalna lipa opakowana w reklamach w kolorowy papierek. Żenada! Unikać jak ognia! ZaletyNicWadyWszystko -
~Odchodzę z play / 2022-02-03 20:30
Cześć, HIT!
Nowa praktyka play. Doładowuje konto za 40zl miesięcznie i korzystam od dwóch lat z pakietu solo XL( najpierw solo L) i teraz wspomniany hit. Od jakiś dwóch może trzech miesięcy po upływie miesiąca jak nie doładuje i nie wykupie pakietu po dwóch dniach nie mam zasięgu (zero) Chętnie wkleję zrzut ekranu. Po telefonie do obsługi klienta (płatna rozmowa!) pan powiedział, ze to problem techniczny i musi przyjąć zgłoszenie. Hmm.. obawiam się, ze pan mnie okłamał, ponieważ dwa dni temu żona moja miała taka sama sytuacje. DRAMAT!ZaletyBrakWadyBrak zasięgu po dwóch dniach z zero na koncie, obsługa klienta kłamie. Jakość internetu żałosna. NIE POLECAM! -
~Marcin / 2022-02-03 15:22
Witam moja opinia na temat jakości sieci Play jest słaba ponieważ miałem włączony pakiet darmowe SMSy,minuty i internet nielitowany problem w tym że w połowie czasu internet mi chodził normalnie a nie mogłem pisać smsów ani dzwonić musiałem doładować jeszcze raz i wykupić pakiet ponownie WadyProblemy z pakietem -
~kasia / 2022-02-03 12:35
Jestem w Play od ponad 10 lat, aktualnie posiadam opcje MIX.Otrzymałam możliwość przedłużenia umowy,wydawałoby się korzystna, wraz nowym telefonem. Po dokonaniu transakcji on line otrzymałam w przeciągu 2 dni telefon. Aparat nowy, lecz niedziałający . Po zgłoszeniu tej sytuacji na czacie otrzymałam informację, ze muszę się udać z wadliwym telefonem do salonu Play. W salonie powiedzieli mi, że oni nie maja z tym nic wspólnego, ponieważ telefon został zakupiony w internecie i mam prawo odstąpienia od umowy , a jedyne co muszę zrobić to wysłać podpisany formularz wraz z niesprawnym telefonem i play zwróci mi za wysyłkę. To , że play zwraca za wysyłke potwierdził mi tez jeden z konsultantów. Po nadaniu przesyłki otworzyłam czata , żeby sie dowiedzieć, co jest im potrzebne do zwrotu kosztów przesyłki. Otrzymałam informację, ze taki zwrot mi nie przysługuje. Napisałam skargę do play- bez odzewu. Juz znalazłam lepsza ofertę konkurencji gdzie przenoszę numer, niekompetencja pracowników tej sieci jest po prostu rażąca. Zdecydowanie odradzam!!! ZaletybrakWadyniekompetentny personel wprowadzanie klienta w błąd
strona 123 z 230
- « poprzednia
- 1 ...
- 121
- 122
- 123
- 124
- 125
- nastepna »