O internecie w chociaż przyzwoitym stopniu to w playu nie słyszeli
ZaletyXD
WadyInternet
~A. K. / 2022-02-18 11:38
Ocena: 2.00 / 5
Obsługa klienta to żąrt. Nie można zgłosić awarii bez zainstalowania aplikacji Play. Czas zmienić na Plusa.
ZaletyCena
WadyObsługa klienta nie istnieje.
~Mirinda / 2022-02-17 21:04
Ocena: 1.00 / 5
Internet porażka. Nawet filmiku na yt w najniższej rozdzielczości nie da się obejrzec. Sieć również pozostawia wiele do życzenia, na 5 kresek max to 2 jakie można uzyskać i to dużym mieście. Ludzie ciągle się skarżą że nie da się do mnie dodzwonić, no nie da bo zasięgu wiecznie nie ma. Uciekam z tej sieci i to szybko
ZaletyBrak
WadyWszystko
~Wojtek / 2022-02-17 18:13
Ocena: 1.00 / 5
Kuta* z playa bez mojej wiedzy przedłużył umowę 6 numerów bo przeszła na czas nieokreślony. Nawet nie wspomniał o tym. Nigdy wiecej tych oszustów.
ZaletyBrak
~Vick / 2022-02-17 17:45
Ocena: 1.00 / 5
Beznadziejna sieć. Zdzierają za każde połączenie z konsultantem, doliczają bzdurne dopłaty. Nigdy więcej Play !!!
WadyWysokie opłaty
~Antybolszewik / 2022-02-17 11:57
Ocena: 1.00 / 5
Prymityw! Net denny. Zasięg denny. Uciekam po zakończeniu cyrografu!!!
ZaletyŻadna.
WadyTylko wady.
~Nazar / 2022-02-17 11:12
Ocena: 1.00 / 5
Zasięgu niema internet masakra!!! Pracuje przez raz!!!
ZaletyNiepracue 80%
WadyZasięg i internet
~Yebac_Play / 2022-02-17 10:26
Ocena: 1.00 / 5
Tragiczna prędkość internetu nawet w najdroższym pakiecie homebox. Ledwo dobija 1mbps.
~Kupacz88 / 2022-02-17 01:21
Ocena: 1.67 / 5
Internet stacjonarny światłowodowy. Umowa oczywiście podpisana w 5 minut. Wizyta technika po 2 miesiącach!!! Aktywacja usługi teoretycznie 24h po instalacji. Mijają 2 dni a internetu jak ne było tak nie ma. Na infolinii nie mogą pomóc, mogą jedynie przyjąć zgłoszenie. Dno i 5 metrów mułu. Szczerze nie polecam!
ZaletyBrak
WadyObsługa klienta od momentu podpisania umowy poniżej krytyki.
~Kacper dobrosielski / 2022-02-16 20:26
Ocena: 1.00 / 5
useless siec dla furry nie polecam
Marek Bogiem
ZaletyBrak
WadyDla furry
~kox210 / 2022-02-16 19:47
Ocena: 1.67 / 5
Internet domowy działa jak mu się podoba, skacze jak sinusoida raz 100kb raz 800kb i to w dużym mieście przy podłączonym komputerze kablem do routera, obsługa klienta twierdzi że wszystko jest w porządku podczas gdy nie mam internetu ponieważ nie wykryli żadnego błędu a mimo to internet nie działa. Tragedia nie polecam w żadnym przypadku cena nawet w połowie nie rekompensuje tego chłamu
~Rafał / 2022-02-15 20:07
Ocena: 1.33 / 5
Od 7 miesięcy nie mam internetu, reklamację zgłaszam co miesiąc, internetu dalej nie ma, dostaje tylko informacje że Play rozwiązał mój problem i prosi o ocenę.
Jak dzwonię na infolinię odbierają szybko, pełna kultura, lecz nie są wstanie nic pomóc, odpowiadają ciągle to samo i na koniec proszą żeby im wystawić oczywiście opinie.
Oczywiście za wszystkie telefony do Play płacę dodatkowo.
ZaletyBrak. Szybko odbierają telefon za który ja płacę dodatkowo
Mają świetne reklamy
WadyBrak rozwiązywania problemów, mają zupełnie gdzieś klienta.
~Szymi / 2022-02-15 19:25
Ocena: 1.00 / 5
Tragiczny internet, non stop zrywa zasieg, nic nie da się zrobić. Porażka
ZaletyCo takiego?
WadyWszystko
~Dawid 98 / 2022-02-15 11:33
Ocena: 1.00 / 5
Co chwila Brak zasięgu
Samemu rozłącza połączenia
~bubba / 2022-02-14 22:16
Ocena: 1.00 / 5
internet mobilny nieodbiera w miejscu zamieszkania wiec niemoge go udostepnic dzieciom na zdalne. poraszka brak mozliwosci zetwania umowy z ich winy szczerze niepolecam
Zaletybrak zalet
Wadyumowa bez mozliwosci jej zerwania przed okresem upływu 2 lat
~Yakov_1 / 2022-02-14 21:59
Ocena: 1.33 / 5
W ciągu ostatnich 4 dni Internet okresowo znika. Dzis też 9 godzin bez internetu. Operatorzy na czacie to swego rodzaju boty, z których nie ma sensu. Na końcu nie ma informacji. Czy Internet kiedykolwiek, czy nie, wielkie pytanie.
ZaletyBrak
Wadyusługi serwisowe
~Robert / 2022-02-13 16:32
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam nikomu jakość internetu telewizji zaśęgu porażka obsługa klienta bez doświadczenia czekam na koniec umowy.
ZaletyBrak
WadyBardzo dużo
~Daniel / 2022-02-13 14:18
Ocena: 1.33 / 5
Dałem się nabrać na promocje w sklepie play dotyczącą zakupu usług lub aplikacji. Kupilem coś, co nie obejmowało promocji, chociaż promocja była tak przedstawiona. Żeby w domyśle użytkownik myślał, że promocja obejmuje prawie wszystko ze sklepu play. Umowy na abonament to zwykłe naciąganie klientów. Internet gubi w wielu miejscach. Jak Play, to tylko na kartę, żeby w każdym momencie można było uciec od tej sieci. Nie polecam
WadyStosunek cena/jakość usług
~JBk / 2022-02-12 16:55
Ocena: 1.00 / 5
11 lat w sieci. co ja tu robię? obsługa klienta nie istnieje ! brak słów. tępe dzidy, brak wiedzy, brak wiedzy z praw konsumenta. do rzeczy...
automatycznie odnowił mi się pakiet, doszło do transakcji zakupu, pobrało mi z konta 20 zł (plan solo s). za 2 godziny pisze do typa na czacie że chcę odstąpić od tego zakupu ( takie mam prawo w ciągu 14 dni ) koleś przyjmuje zgłoszenie i automatycznie wyłącza mi pakiet. zapamiętajcie to.
teraz czekam aż równe 2 dni na odpowiedź. piszę że nie mogę skorzystać z mojego prawa bo pakiet został odnowiony haha. czyli co? nie zapłaciłem za niego? dali mi za darmo ? NIE ! pobrali 20zł z mojego konta, czyli doszło do transakcji do zakupu. Każdy zakup na odległość podlega prawu do zwrotu w ciągu 14 dni. No ale zwykły dzieciak na czacie play wie lepiej :)
kontkatuje się ponownie. Jak wspomniałem wyżej pamiętajcie wyłaczyli mi ten pakiet. No to pytam, skoro dostałem odmowną odpowiedz po całych 2 dniach czekania to gdzie jest mój pakiet, powinni mi go oddać natychmiastowo tak ? słuchajcie tego. hahaha. trzeba złożyć zgłoszenie hahahaha żeby go włączyli, no to mówię poproszę w takim razie i czekam. kolejnego dnia dostaje odpowiedź że anulowanego pakietu nie można włączyć ponownie hahahahhahaa no kurde padłem. 4 rozmowy, 4 nieudaczników, zero kompetencji. po co w ogole ten czat i ci śmieszni ludzi do obsługi klienta skoro nie są mocowładni oddać 20zł nawet nie na konto bankowe a na konto play24 które to środki z niego i tak musisz wydać w sieci. wieć co za problem oddać je klientowi. Brak słów.
podczas 4 różnych rozmów żaden nieuk nie powiedział mi że mam prawo do zwrotu w ciągu 14 dni co jest wyraźnie napisane na ich stronie www kiedy wchodzisz w zakładkę pakiety i wybierasz solo s dla przykladu tam jest napisane że masz prawo odstąpienia od zakupu w ciągu 14 dni. ja chciałem odstąpić po 2 godzinach. nie użyłem ani minuty z pakietu ani 1 smsa.
11 lat i dziekuje. ja i moja rodzina zmieniamy siec i zegnamy sie z dziadami.
Zaletybrak
Wadybrak miejsca na wymienianie
~Wyrolowany / 2022-02-11 22:45
Ocena: 1.33 / 5
Banda sókinsynów w dodatku złodzieje. Najgorsza sieć pod każdym względem. W salonach pracują w większości buraki, co denerwują się na klienta jak czegoś nie wie. Kwestia zakonczenia umowy to nie jest takie proste, skurniele wydoją cię do cna. Omijać ten obcy kapitał!