Przez trzy miesiącebyła mi napliczana dodatkowa opłata na HBO, którą aktywowawałam i w tym samym miesiącu dezaktywowałam w aplikacji. Kiedy poszłam do konsultanta w salonie, powiedział, że widzi naliczenie, nie jest aktywna ta usługa, ale on nie jest w stanie mi pomóc. napisałam przez aplikację i dowieddziałam się od konsultanti, że dziś dopiero zrobiłam dezaktywację. Pani zarzuciła mi kłamstwo, a ja płacę. Bardzo dziękuję za takie coś. Ni tylko zmienić operatora. Skandal. Dodatkowo uezpieczenie ekranu, które od niecałyc dwóch lat płaciłam okazało się na stary telefon, który miałam, nie na aktualny, bo konsultantka przy przedłużaniu umowy ZAPOMNIAŁ przekliknąć ubezpieczenie na nowy telefon. Jak dla mnie to zwykłe oszustwo. Konsultanci dodatkowo w salonie wyglądają jakby chcieli umrzeć. Nic dziwnego, skoro pracują w tak kiepskiej firmie.
ZaletyNie ma
WadyWszystko co wyżej.
~Były użytkownik / 2022-01-12 15:34
Ocena: 1.00 / 5
Dno totalne. Konsultanci kłamią. Nie znają pojęcia upadłość konsumencka. Rozłączają rozmowy. Blokują telefony by nie można było skontaktować się z BOK. Odradzam każdemu kto chce podpisywać z nimi jakąkolwiek umowę.
Później kontakt się urywa nikt nie odpisuje, nie dzwoni i raptem pisma z zaległością przychodzą…pisma bez prawne… bez numeru umowy, nie wiadomo czego dotyczą, brak klauzuli że można napisać do nich, brak pieczątki firmy.
Nikt Wam wtedy nie pomoże - bo nikt nie wie info chodzi a Ty masz płacić za coś czego nie masz….
ZaletyBrak
WadyWszystko u Was jest nie tak
~Nie_Lubie_Play / 2022-01-12 09:23
Ocena: 1.00 / 5
Już od Ponad czterech lat (niestety) jestem klientem danego operatora. I w 2018 zdecydowałem się na abonament z nielimitowanym internetem. Pakiet za 50 złotych miesięcznie dawał mi 10GB internetu komórkowego o najwyższej prędkości, a jak się kończyły to spadał do prędkości 1Mb/s (bit 1/8 bajta).
I byłem bardzo zadowolony aż do momentu aż nie dostałem ofertę „ulepszenia” za dodatkowe 5 złotych miałbym 20GB internetu i oczywiście (jak mi się wtedy wydawało) miła pani nie powiedziała, że tracę nielimitowany internet (Oczywiście wiem, że mój błąd, że nie zinterpretowałem każdy drobny druk w papierach). No i teraz mi zostało jeszcze 5 miesięcy na operatorze co ma ofertę za 35 złotych z nielimitowanym internetem i abonament za 55 z 20gb ????. Takie typowe korpo bez normalnej organizacji, gdzie ma się gdzieś klientów. Odradzam jakąkolwiek współpracę z nimi, gwarantuje, że pożałujecie.
ZaletyBrak
~mariuszp / 2022-01-11 18:56
Ocena: 1.33 / 5
syf internet wysokie lacze czeste wywalanie internetu pobieranie nie do normalnego funkcjonowania i internet jest nie stabilny caly czas
~Michał / 2022-01-11 18:14
Ocena: 1.00 / 5
Długi Czas korzystałem z usług tej sieci lecz ostatnio okazało się że nie mają kakurencyjnej oferty
WadyDrogo dla starych klientów
~Nellka / 2022-01-11 13:50
Ocena: 1.00 / 5
Internet nie dziala od paru dni nic sie nie da zrobic, super
~EMERYTKA / 2022-01-04 14:43
Ocena: 1.33 / 5
Mam telefon stacjonarny, za preferencyjną kwotę 1 zł. Zatrzymali mnie u siebie, czyli w Play dzięki tej ofercie. Przeprowadziłam się z Mazowieckiego na Dolny Śląsk. I zaczęła się polka. Play, ten nielogiczny nieudolny, drapieźny... moloch nie jest w stanie przedłużyć dotychczasowej umowy, bo bezczelnie bez ich wiedzy miałam czelność przeprowadzić się. Na nic przekonywanie, że przecież ja to ja(zweryfikana wiele razy przez kolejnych konsultantów). Na nic informacja o nowym adresie. Na nic prośba o nadanie nowego numeru zgodnego z nową strefą. Nie bo nie. Bo mają zabetonowany algorytm. Zmienią strefę i numer telefonu, ale muszę podpisać nową umowę, za dziesięć razy wyższą kwotę(jestem emerytką i mam 1260 zł emerytury). NIE DA SIĘ(sic!) WPISAĆ W MOICH DANYCH NOWEGO ADRESU I NADAĆ NOWEGO NUMERU ZGODNEGO ZE STREFĄ STACJONARNĄ!!! Mogę sobie nadal mieć telefon ze starym numerem z mazowieckiej strefy stacjonarnej, ale to jest połowiczna usługa. DO MNIE MOŻNA ZADZWONIĆ, ALE JA NIE DODZWONIĘ SIĘ NIGDZIE!!! Mądre to? Nie sądzę!
ZaletyZalet co raz to mniej
WadyWad coraz to więcej
~Szczur / 2022-01-04 12:51
Ocena: 1.00 / 5
Gówno nie internet, wydzwaniają ciagle wmawiają żeby kupywac pakiety
Nie polecam serdecznie kupowac bo to strata pieniędzy. Życzę im żeby się ta cała firma się rozpadla.
ZaletyNie ma zalet
WadyTen cały internet jest wadą
~Jacek / 2022-01-04 09:27
Ocena: 2.33 / 5
Konsultanci dramat. Mam problem z zablokowanym moim numerem i od tygodnia codziennie tam dzwonię, że dalej nie działa. Każdy konsultant twierdzi , że teraz na 100% będzie działać. Na koniec oczywiście hasło " bardzo proszę o pozytywną opinię" Kłamcy i nieudacznicy. Nie polecam play
~Nielibiepley / 2022-01-03 17:00
Ocena: 1.00 / 5
Okropna sieć nie mogę nic załatwić przez internet co kupuje doładowanie za 20zl miesięcznie (internet bez limitu) po trzech dniach się kończy. Sprawy są załatwiane po paru miesiącach… TRAGEDIA
Zalety….
WadyGowno nie sieć
~Mariusz / 2022-01-02 23:38
Ocena: 1.00 / 5
Ta sieć nie zdaje sobie sprawy z tego co robią obiecują poprawić jakość zasięgu jak przedłużę umowę. Kpiny sobie użądzacie z ludźmi,klient płaci za coś czego nie może dostać jak jest w umowie przez 20 miesięcy i straszycie karami, sprzęt (ruter)zgłosiłem że nie działa ciągle się wiesza i traci zasięg więc kazali odesłać na service,stwierdzili że wszystko jest w porządku nie wymienią na inny bo są problemy z zasięgiem u pana w regionie. KONIEC Z TAKIMI OSZUSTWAMI I ODRADZAM INTERNETU W PLAY PORAŻKA!!!.
ZaletyWielkie Gówno
WadyBrak zasięgu INTERNETU,ciągle się wiesza,nie próbują rozwiązać problemów Mają ludzi w Dupie
~J. / 2022-01-02 16:28
Ocena: 1.00 / 5
Kiedyś super a teraz dramat. Tylko niech się umowa skończy to się żegnamy. Zasieg pogorszył się tak bardzo że zadzwonięnie gdzieś w domu lub odwrotnie graniczy z cudem a i na zewnątrz nie ma rewelacji. A internet? Śmiech i jeszcze raz śmiech. Prawie 100 zł co miesiąc i nie ma z tego praktycznie nic. Jesteście beznadziejni.
ZaletyObecnie brak
WadyZasieg
Cena
Traktowanie klientów
~Patti / 2022-01-02 11:40
Ocena: 1.00 / 5
Nie kupujcie nabijanie ludzi w butelkę ,zawieszające się rutery od telewizji i internetu wprowadzenie w błąd konsumenta przy próbach rozwiązaniu nie jednokrotnie wielu problemów Infolinia rozkłada ręce przełączając z działu do działu dla nich każde rozwiązanie wygląda tak że trzeba zapłacić więcej i oczywiście przy rozwiązaniu umowy kolosalne ceny kary bo to nie wina Play jednym krótkim słowem tragedia .
~Rozczarowanie play / 2022-01-02 00:30
Ocena: 1.00 / 5
Kiedyś Play była super siecią poważną konkurencją dla innych, dziś żałuję że jestem w tej sieci, gdy tylko skończy mi się umowa zmieniam operatora. Wymuszają zakup pakietu Play now, ciągle problemy z zasięgiem. Limity na nielimitowane usługi.
ZaletyBrak
~Vs / 2022-01-01 21:59
Ocena: 1.00 / 5
NIE POLECAM. Internet domowy tragedia. Płacę za prędkość 300mb/s, a dostaje standartowo 2lub3mb/s. Czas do czasu internetu niema przez cały dzień. Biuro obsługi klienta twierdzi że problemem jest inne sieci wi-fi które zakłócają sieć Play. Bzdura totalna. Telewizja od Play przy słabym internecie nie działa. Obrucz tego samie zmieniają programy bez żadnej zgody.
ZaletyNiema
~Stara klientka / 2021-12-31 21:01
Ocena: 1.67 / 5
1. Mają strasznie wysokie opłaty aktywacyjne
2. Jak bierze się Internet ze sprzętem, nie rozpisują na fakturze ile jest za abonament, a ile za sprzęt, co jest problematyczne, gdy ktoś chce odpisać ulgę za Internet (Plus nie ma z tym problemu - każda faktura przejrzyście rozpisana)
To moje ostatnie umowy z tym operatorem
Zaletybrak
Wadysłaby zasięg, podejście do klienta
~Andrzej / 2021-12-31 19:52
Ocena: 1.00 / 5
Jedno wielkie oszustwo.
Infolinia jest a nic nie idzie załatwić.
Musiałem jechać do salonu.
Ale od 3 dni jestem już w innej sieci a Internet śmiga.
A w Play co chwilę zero zasięgu a 4 anteny w promieniu 3 km.
Przed sprzedażą Pleya tego nie było.
ZaletyZero
WadyPrzerwy w zasięgu
~Piotr / 2021-12-31 19:23
Ocena: 4.00 / 5
Ogólnie nie jest źle ale w Zakopanem tylko chwilami łapie fixa. Sylwester marzeń i brak kontaktu ze światem.
WadyZakopane zero zasięgu , momentami coś złapie
~Tomasz / 2021-12-30 20:30
Ocena: 1.33 / 5
Zwykłe pety nic dodać nic ująć. Najgorszy zasięg jaki miałem w życiu.
ZaletyBrak
WadySame
~Dominik / 2021-12-30 13:35
Ocena: 1.00 / 5
Witam, chciałem opisać sytuację jaka miała miejsce:
Zapomnieliśmy zapłacić dwie faktury po 40zł każda.
Uzgodniliśmy telefonicznie z firma Play, że zapłacimy te dwie faktury, to nie rozwiążą z Nami tą umowy, zapłaciliśmy tę kwotę, przesłaliśmy potwierdzenia przelewu, następnie nikt do nas się nie odezwał, po miesiącu wypowiedzieli nam umowę. Zadzwoniliśmy do Play w celu wyjaśnienia sprawy, poprosiliśmy o odsłuchanie rozmowy, Play stwierdził, że z rozmowy telefonicznej nie wynika nic konkretnego, poprosiliśmy o przesłanie rozmowy telefonicznej, niestety nie chcą Nam jej udostępnić. Na tą chwilę Play sprzedał nasz dług, mamy przedsądowe wezwanie do zapłaty 1345,07 i nic nie możemy zrobić. Jednym słowem oszustwo!