strona 115 z 230
- « poprzednia
- 1 ...
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- nastepna »
-
~Wójek dobra rada / 2022-04-11 09:20
Tragedia skończył mi się abonament i przenosiłem abonament. Fv otrzymywałem tylko w aplikacji 24.Po przeniesieniu abonamentu nie miałem możliwości pobrania fv bo aplikacja została wyłączona na przeniesionym numerze.Po długich bataliach i nie kompetencji biura obsługi klienta otrzymałem fv. Wykonałem 12 telefonów zresztą płatnych do biura obsługin klienta. Dramat...... -
-
~Antoni / 2022-04-10 18:31
Każdemu co ceni sobie zdrowie i czas odradzam ta złodziejska organizacje ZaletyBrakWadyIstnienie Play -
~Jolbuc / 2022-04-09 18:15
Jakość usług i obsługi zostawia wiele do życzenia, włączane dodatkowe usługi bez zgody klienta i naliczane opłaty, reklamacje ciągną się od września do teraz, oczywiście wszystko na niekorzyść klienta, korporacja działająca na ilość a nie na jakosc, dobro klienta absolutnie nie jest priorytetem ZaletyBrak -
~Karol / 2022-04-09 17:34
Najgorsza sieć pod słońcem karty wyłączane po 3 miesiecach -
~Karol / 2022-04-09 13:50
Ostatnio zgłosiłem telefonicznie reklamację i po 4 tygodniach dowiedziałem się że reklamacji nie ma w systemie. Zeszli na samo dno i kilka metrów mułu. A kiedyś to był najlepszy operator. Jak widać nic nie trwa wiecznie. Nie polecam a wręcz odradzam. ZaletyBrakWadyJeden wielki bałagan, brak szacunku do klienta, jeżeli to prawda z tymi Francuzami to już nic mnie nie dziwi bo to samo jest w canal+. -
~Klient / 2022-04-09 08:44
W Play jestem od samego początku i byłem bardzo zadowolony lecz to ci się dzieje teraz w tej sieci to totalny SZOK. Konkretnie żadnej sprawy się nie załatwi, wszyscy rozkładają ręce, zmieniają w systemie dotychczasowe zasady obsługi, giną złotówki z konta, nie wiadomo dlaczego, ostatnio skasowali mi ponad 230 GB internetu który się kumulował, kasują posiadające nr. na Play 24, zasięg i przesył internetu który był kiedyś dobry jest masakrą. W centrali nie są w stanie niczego rozwiązać i dowiedziałem się od pracownika że Play został sprzedany Francuzom i od tego czasu tak się źle dzieje. Muszę wytrzymać jeszcze 4 mies. gdyż doładowałem 100 zł. Uciekam z tej sieci i nie chce już o niej słyszeć. ZaletyTeraz żadnychWadyObecnie same wady -
~Rita / 2022-04-08 21:15
Oszustwa i naciąganie.
Dodatkowe usługi są włączane bez zgody klienta. Naliczane są dodatkowe oplaty za te usługi. Obsługa klienta porażka. Każdy mówi co innego. Chaos i kryminał -
~Karolina / 2022-04-08 20:50
Szajs, jeden wielki SZAJS!!!!
Naciagcie ludzi wmawiając im jaki to internet będzie szybki, a co się okazuje w rzeczywistości tylko synchronizowac mogą kartę SIM lub wymienić, bajki i nic więcej. Internet ścina się, nie można obejrzeć nic bez zacięcia się! A zasięg w telefonie? Phee śmiech na sali, czasami jest tak że nikt się dodzwonić nie moze, a telefon leży sobie włączony na półce! Totalny gniot.ZaletyBrak!WadyInternet do bani, naciagnie ludzi -
-
~Majkel / 2022-04-08 18:34
Widzę trafiając na tą stronę, że nie tylko ja jestem poszkodowany, 2 routery mobilne gdzie obiecywana była prędkość do 300mb/s, a ja nigdy nie miałem nawet 50mb/s!
Na codzień mam 0,5mb/s dochodząc do 2mb/s, ciężko mi pracować gdyż strony się nie wygrawają, nawet czasem maila nie mogę wysłać, już nie mówiąc o próbie włączenia muzyki na Utube.
W domu to samo, prosiłem kilka razy, dzwoniłem na obslugę klienta i tylko mówili, że stacja działa prawidłowo i nie ma żadnych zakłóceń.
Niestety namówili mnie na nowy router, który miał być szybszy i podpisałem umowę na 24 miesiące, internet działa jeszcze wolniej, a ja aby zrezygnować z umowy i tak muszę zapłacić abonament za całe 24 miesiące, pomocy????????????ZaletyNie maWadyPraktycznie brak internetu gdy obiecywano 300mb/s -
~XYZ / 2022-04-08 00:08
Internet to jest jakaś ku*** porażka. Tnie się niesamowicie, wolno działa… No dramat. Zasięg? Nie ma o czym mówić, porażka. Telefon leży w domu, a ludzie nie mogą się do mnie dodzwonić, bo albo mają info, ze rozmawiam albo w ogóle im od razu ucina. A ja? Nie mam nawet zasranego powiadomienia o jakiejkolwiek próbie kontaktu. Podczas rozmowy ucina co trzecie słowo. No tak się ku*** nie da użytkować…… totalna porażka. Ktokolwiek zastanawia się nad ta siecią - nie popełniaj tego błędu co my i nie wybieraj tego gowna. ZaletyŻADNYCH …. dno i mułWadyrubryki mi nie starczy do opisania, wiec szkoda mojego kolejnego czasu na was … -
~sss / 2022-04-07 21:10
jeb*** internet w ogóle nie działa ciagle przerywa to g**** ZaletynicWadywszystko -
~anonim / 2022-04-07 20:58
zła obsługa klienta, słaby zasięg, tragiczny internet, zdecydowanie nie polecam Zaletynie maWadypodane powyżej -
~Bob / 2022-04-07 18:59
Lubię Play now tv, ale kiedy ktoś zmieni aplikację, do obsługi tv. Naprzykład, nie można wyszukac filmu W HBO po wpisaniu jego tytułu, przydała by się też widoczna aktualna godzina -
~sw / 2022-04-07 17:32
Tragiczna sieć która za wszelką cenę chce zatrzymać uciekających klientów. Nie podają rzetelnej informacji a potem próbują od klienta wyciągnąć dodatkowe pieniądze. TRAGEDIA JAK NAJDALEJ OD TEJ FIRMY Zaletyszybkość wysyłania monitów - sarkazm - Brak jakichkolwiek zaletWadyCała ta Firma to jedna wielka wada -
~Jok / 2022-04-07 17:24
Pamiętam swój pierwszy internet 20 lat temu ahh te 1mb/s to było coś każdy na osiedlu zazdrościł. Niestety wróciłem chyba do tych czasów zawierając umowe z Play na internet 300 (słownie TRZYSTA) MB/s! A nawet powiedział bym że czasami jest jeszcze gorzej weekendy itp średnia prędkosc 0,60 mb/s (chyba nie musze mówić że załadowanie jakiejkolwiek strony internetowej graniczy z cudem?) przez cały dzień. w tygodniu w godzinach nocnych potrafi co prawda pokazać zawrotne 20-25 mb/s co i tak ma sie nijak nawet w 10% oferowanej przez nich prędkości. ZaletyChyba tylko takie że przynajmniej przez chwilę mogłem wrócić do lat 90...WadyBraknie miejsca na wymienianie -
~janusz / 2022-04-07 07:27
Internet LTE Play, centrum dużego miasta godzina siódma rano: ping 109, pobieranie 0,49 mb/s, wysyłanie 0,18 mb/s
Wbrew pozorom to nie 1999 rok, tylko 2022. Wygląda na to że w Play czas się nie tylko zatrzymał ale i cofnął. PS - zamieszczenie tej opinii było możliwe po kilkukrotnym zresteowaniu połączenia - bo na playowym internecie nie dało się nawet załadować captcha.ZaletybrakWadykpina a nie internet -
-
~Konrad / 2022-04-06 21:38
Fatalny operator świadomie wprowadza klientów w błąd,uruchomili mi usługę której nie chciałem i później obciążali bez mojej zgody,przesłałem do TMobile WadyFatalny operator -
~Michal / 2022-04-06 18:33
Najgorsza sieć z jaką miałem okazje podpisać umowę
obsługa klienta fatalna infolinia totalna porażka 4 rozmowy z infolinią na jeden i ten sam temat 4 różne informacje w dodatku wszystkie błędne naciąganie na pieniądze głupimi ubezpieczeniami które nie obejmują tego co ubezpieczająZaletyBRAKWady- fatalna obsługa klienta
- Fatalna infolinia -
~Darek / 2022-04-06 11:55
Najgorsza sieć jaka jest zlodzieje i naciągacze place 2 lata ubespieczenie tel z szyba tel wysłany na naprawę po 2 tyg trzymania zadzwonili ze koszt naprawy 650 zl plus 70 kurier w czym nowy tel kupie za tysiac jakies jaja po prostu do tego internet bez limitu co sie ścina i nie ma zasiegu nie chce działać naciagacze. Pierwszy raz i ostatni mam z nimi stycznosc rezygnuje z ich uslog i nikomu nie polecam tej sieci ZaletyBrakWadySame -
~Niepolecam / 2022-04-06 09:07
Doładowałem telefon kwotą 35 zł po czym włączyłem usługę solo xl (za 35 zł) Kwota została zdjęta z konta, przyszedł sms "dziękujemy, już włączamy". Półgodziny później kolejny sms o treści "usługa została WYŁĄCZONA" Play twierdzi, że nie korzystając z telefonu wydałem 31 zł (już po włączeniu usługi solo xl) w przeciągu pół godziny na internet! Złodzieje? ZaletybrakWadyjak wyżej
strona 115 z 230
- « poprzednia
- 1 ...
- 113
- 114
- 115
- 116
- 117
- nastepna »