Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4671 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.47
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Grzesznik / 2022-05-15 10:25
    Ocena: 2.00 / 5
    W czasach, gdy większość aktywności odbywa się via internet oferta tej sieci to ścierwo. 5 lat za konkurencją. Traci zasięg w centrum Warszawy, w centrach handlowych. Niektóre strony nie otwierają się. Rozwiązałem umowę 11 miesięcy przed końcem kontraktu. Musiałem zapłacić 400zl. Najlepiej wydana kasa w życiu. Szczerze nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyZbyt wiele.
  • ~Anonimowy / 2022-05-14 20:48
    Ocena: 1.00 / 5
    najgorszy internet jaki miałem Play nie pozdrawiam
    ZaletyNic
    WadyWszystko
  • ~Ktoś / 2022-05-13 14:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy dostawca internetu. Jeżeli chcecie płacić za internet, ale nie otrzymywać usługi, to idealnie wybraliście. Play nie tylko nie wywiąże się z umowy, ale także na złość nie będzie ruszał sprawy dalej, żeby technicy się zajęli problemem :)
    WadySpecjalnie utrudniają rozwiązanie umowy, nie dostarczają internetu
  • ~Kros / 2022-05-12 20:06
    Ocena: 2.33 / 5
    Niestety strasznie oszukują wyłączyłem pakiet odnawialny internetu .I za każde.100kb zaczęło naliczać oplaty 0.12 groszy po czym przyszedł rachunek 400zl.A w przyszłym miesiącu będzie o ponad 600zl większy.Niestety nie informują o tym jak się taką usługę wyłączy.Zwykłe złodziejstwo zastanawiam się nad zmianą operatora.
    ZaletyNie ma
    WadySame
  • ~Wkurwionynazłodziei / 2022-05-12 07:54
    Ocena: 1.67 / 5
    Złodziejstwo na najwyższym poziomie bezczelności. Pieniądze znikają z konta, nie potrafią powiedzieć co się z nimi stało, a o zwrocie oczywiście również można zapomnieć. Nawet obiecując zwrot środki nie trafiają na konto i trzeba robić nowe zgłoszenie no poprzednie zostaje zamknięte. W dodatku za próby wyjaśnienia ich błędów należy płacić, bo rozmowa z infolinia jest płatna, i w dodatku w jej trakcie jesteśmy zmuszeni odsłuchiwać autoreklam, a z niewygodnymi klientami następuje rozłączenie z niewyjaśnionych przyczyn lub konsultant nagle przestaje słyszeć mimo że zasięg jest pełny. Moje 20 lat w tej sieci dobiegło końca.
    ZaletyMożna zmienić na inną
    WadyZłodziejstwo
  • ~Jawniewydymany / 2022-05-11 08:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Ukradli mi 40 zł , po doładowaniu od razu wykupiłem pakiet , pobrało pieniądze , pakiet się nie włączył gdy poprosiłem o pomoc dowiedziałem się ,że pewnie zużyłem te pieniądze inaczej , zmieniam operatora złodziejaszki jeb***
    ZaletyBrak !!!
    WadyZłodzieje
  • ~dd / 2022-05-10 19:25
    Ocena: 1.00 / 5
    niestabilna oraz niska prędkość połączenia
    Zaletybrak
    Wadytak
  • ~Róża / 2022-05-10 17:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Proszę Państwo, prawdziwa rewelacja!

    Dostałam odpowiedź na reklamację w sprawie nieaktywnego roamingu podczas mojego pobytu w Niemczech w dniach 2-5 maja 2022! Pani Alicja skoncentrowała się na obsłudze pomijając problem usługi - a konkretnie braku usług roamingowych mimo zapewnień obsługi!
    Poniżej odpowiedź Pani Alicji:

    Szanowna Pani,

    Dziękuję za zgłoszenie, które dotyczyło jakości obsługi.

    Uprzejmie informuję, że zleciłam odsłuchanie wskazanej rozmowy, z której wynika, że została Pani poinformowana, że roaming jest aktywny. Informacja przekazana w rozmowie była prawidłowa, gdyż usługa "roaming zagraniczny" była aktywna.

    Pozdrawiam

    Alicja W.xxxxxx

    Obsługa Klienta Play
  • ~Larysa / 2022-05-10 14:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Дуже негативно Коли ви знаходитись на українському кордоні то рахунки за інтерне нараховують дуже великі за інтернет люди уважайте на оператора бо зайдете в мінуси а потім ви до оператора не можете дозвонитись щоб вияснити
  • ~Klient p4 / 2022-05-10 11:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodziejska mafia. Zatajają informacje o konsekwencjach rozwiązania umowy. Jak próbujesz składać reklamacje naliczają Notę obciążeniową wedle ich uznania. Brak kompetencji w obsłudze problematycznych spraw, oszukuję nie mówią prawdy, nie przypominają o zapisach umowy, celowo oszukują klientów.
    ZaletyNawet nie mają swoich nadajników.
  • ~Łukaszek / 2022-05-09 15:29
    Ocena: 1.33 / 5
    Złodzieje doładowujesz konto za 35zł następnie natychmiastowo aktywujesz pakiet za 35zł. I CO? Właśnie Twój internet pobrał Ci kilka gr i nie mozesz juz aktywować pakietu mimo ze dostajesz sms ze aktywowałes pakiet. Konczy się to tym ze tracisz cala kase z konta i musisz drugi raz doładować konto. JAKBY NIE MOZNA BYLO OD RAZU KUPIC PAKIETU. Ciekawe czlaego
    Zaletybrak
    Wadyzłodzieje
  • ~JARlot / 2022-05-09 11:29
    Ocena: 2.33 / 5
    Firma okrada klientów w sposób perfidny. W umowie zawartej na okres 24 m-cy miałem spłatę ratalną aparatu telefonicznego, która powinna zakończyć się po tym okresie. Na moje monity telefoniczne,(raty za aparat były nadal naliczane pomimo jego spłaty!!!) odpowiedź była zawsze ta sama
    "nic nie możemy zrobić, musi Pan zawrzeć nową umowę" Po wypowiedzeniu umowy i przejściu do innego operatora PLAY naliczał opłatę w wys. 75,- zł za darmową kartę do internetu nie używaną od ponad roku!
    Nie polecam i ostrzegam przed tą firmą.
    ZaletyŁatwy kontakt.
    WadyFirma okrada klientów.
  • ~Ela / 2022-05-08 21:06
    Ocena: 3.00 / 5
    Play w 2020 roku rozpatrzył moją reklamację pozytywnie i szybko w ciągu 2 dni. Z czego byłam bardzo zadowolona. Dział reklamacji ????????

    W lipcu 2021 miałam ten sam problem i powiem
    złodzieje, złodzieje, złodzieje !!!!!!!!!!!!!!!
    Rozpatrzenie sprawy przedłużyło się do kwietnia 2022, w rezultacie od Play nie dostałam wykupionej wcześniej usługi ani zwrotu moich pieniędzy 26 zł.
    Obsługa klienta niedoinformowana, niekompetentna, niegrzeczna - wyłańczają się w czasie rozmowy z klientem.
    Dział reklamacji ????☹️
    WadyJuż nigdy więcej tam nic nie kupię.
  • ~Sylwia / 2022-05-08 16:49
    Ocena: 1.33 / 5
    Mam wrażenie że polityka firmy to poprostu zakamuflowane wymuszenia 6.04 2022 otrzymałam inf że naliczono mi karę za wcześniejsze zerwanie umowy z in że jak podpisze nową to kara zostanie anulowana. Płatność kary na 20.04.3022. 7.04.2022 wysłałam pismo że chce podpisać nową umowę. Do 8.05.2022 nie otrzymałam nowej umowy. Mimo wysyłanych @ i próśb o kontakt. Nie przestrzegają żadnych ustawowych terminów. Należy trzymać się od nic z daleka
    Byłam ich klientem 10 lat
    ZaletyBrak
    WadyArogancją pracowników nie przestrzegają terminów lekceważenie klientów
  • ~janusz / 2022-05-07 23:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet LTE Play, centrum dużego miasta: pobieranie 0,36 mb/s, wysyłanie 2,11 mb/s. Konsultant nie widzi problemu, u niego w domu wszyscy zdrowi.
    ZaletyIch internetem można sobie podnieść ciśnienie zamiast kawusi
    WadyWedług biura obsługi Play nie występują
  • ~AAndrzej / 2022-05-07 21:25
    Ocena: 5.00 / 5
    Polecam tą firmę ze względu iż mają atrakcyjne pakiety w przeciwieństwie do konkurencji na moim mieście
    ZaletyAbonament HomeBox (Internet + Telefon)
    Duży transfer na internet + telefon
    Miła obsługa
    Aplikacja mobilna
    WadyNa niektórych urządzeniach brakuje obsługi Google RCS
  • ~Borygo / 2022-05-07 18:36
    Ocena: 1.00 / 5
    report play for trolll nie moge se spokojnie pograć w lola bo te fiutki śmierdzą
    Zaletybrak
    Wadysą znaczne
  • ~Aga / 2022-05-07 17:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Kpina wyłączenie połączeń żarty sobie robicie co to ma znaczyć zrywanie połączenia . Czlowiek dzwoni na tel załatwia czeka na ważne telefony a tu takie coś . Żarty sobie robicie za co człowiek płaci.
    ZaletyZadne
    WadyDuze
  • ~ankoza / 2022-05-06 21:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Nic nie potrafią zrobić kiedy trzeba, chciałam ofertę bez telefonu to się nie dało. Ale ja już przenieśliśmy numer do innej sieci to nagle wszystko się da i napierdzielali z biura obsługi jak głupki w sobotę! Wydzwaniają na numer dziecka z ofertami przedlzuen, na koncie widnieje oferta na jakiś internet który nigdy nie był kupiony. Oszustwa przy każdej umowie, wciskanie dunrych ubezpieczeń bez zgody a potem trzeba się boskowac żeby ten badziew usunęli. Przenosimy wszystko gdzie indziej z dala od tej bzdury.
    ZaletyZero
    WadyZbyt dużo
  • ~Róża / 2022-05-06 20:08
    Ocena: 1.50 / 5
    Biuro Obsługi Klienta pozostawia pisma (maile) bez odpowiedzi. Nawet nie wysilają się na wytłumaczenie, dlaczego coś nie działa - np.: brak internetu w środku miasta przez kilka godzin. Nie znają i nie stosują warunków skutecznego wypowiedzenia umowy.
    2 maja 2022 Konsultant zapewnił mnie o automatycznie włączającym się roamingu na terenie Niemiec. Sprawdził moją firmową ofertę, wcześniej zweryfikował konto i zapewnił, że mam 10 GB i rozmowy nielimitowane.
    Proszę sobie wyobrazić autostradę między Berlinem a Magdeburgiem (kierunek Hannover) w godzinach szczytu i nagły brak usług! Brak nawigacji, kontaktu z oczekującą w Essen rodziną, brak kontaktu z pracownikiem, kontrahentami, brak zdalnego dostępu do zleceń firmowych!
    Próby odzyskania łączności, sprawdzanie ustawień, włączanie i wyłącznie aparatu, przekładanie karty sim w warunkach natężonego ruchu na niemieckiej autostradzie - narażanie bezpieczeństwa swojego i innych uczestników ruchu.
    Po powrocie inny Konsultant wyjaśnił, że mój roaming był zablokowany i nie mógł włączyć się automatycznie.
    Oczywiście nikt nie wie, dlaczego i kto zablokował.
    Przestrzegam przed tym operatorem. Gwałtowna sytuacja, w jakiej się znalazłam stanowiła realne zagrożenie nie tylko dla mojego zdrowia i życia.
    Telefon z okolic Krosna Odrzańskiego do obsługi Play miał upewnić mnie, że o wszystko zadbałam i mogę spokojnie wyjechać na kilka dni. Bardzo się pomyliłam.
    Uważam, że mam podstawy do wypowiedzenia umowy i tego skorzystam, by nie narażać siebie i mojej firmy na straty.
    Zaletydość krótki czas oczekiwania na zgłoszenie konsultanta
    Wadynierzetelność, deklaracja usług, których nie realizują, nieprawdziwe informacje na infolinii, nieodpowiadanie na pisma
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4671
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3956
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3020
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2608
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1296
Lajt Mobile
Ocena: 3.88, ilość opinii: 1083
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4491
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2024
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186