Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4596 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.47
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Łukaszek / 2022-05-09 15:29
    Ocena: 1.33 / 5
    Złodzieje doładowujesz konto za 35zł następnie natychmiastowo aktywujesz pakiet za 35zł. I CO? Właśnie Twój internet pobrał Ci kilka gr i nie mozesz juz aktywować pakietu mimo ze dostajesz sms ze aktywowałes pakiet. Konczy się to tym ze tracisz cala kase z konta i musisz drugi raz doładować konto. JAKBY NIE MOZNA BYLO OD RAZU KUPIC PAKIETU. Ciekawe czlaego
    Zaletybrak
    Wadyzłodzieje
  • ~JARlot / 2022-05-09 11:29
    Ocena: 2.33 / 5
    Firma okrada klientów w sposób perfidny. W umowie zawartej na okres 24 m-cy miałem spłatę ratalną aparatu telefonicznego, która powinna zakończyć się po tym okresie. Na moje monity telefoniczne,(raty za aparat były nadal naliczane pomimo jego spłaty!!!) odpowiedź była zawsze ta sama
    "nic nie możemy zrobić, musi Pan zawrzeć nową umowę" Po wypowiedzeniu umowy i przejściu do innego operatora PLAY naliczał opłatę w wys. 75,- zł za darmową kartę do internetu nie używaną od ponad roku!
    Nie polecam i ostrzegam przed tą firmą.
    ZaletyŁatwy kontakt.
    WadyFirma okrada klientów.
  • ~Ela / 2022-05-08 21:06
    Ocena: 3.00 / 5
    Play w 2020 roku rozpatrzył moją reklamację pozytywnie i szybko w ciągu 2 dni. Z czego byłam bardzo zadowolona. Dział reklamacji ????????

    W lipcu 2021 miałam ten sam problem i powiem
    złodzieje, złodzieje, złodzieje !!!!!!!!!!!!!!!
    Rozpatrzenie sprawy przedłużyło się do kwietnia 2022, w rezultacie od Play nie dostałam wykupionej wcześniej usługi ani zwrotu moich pieniędzy 26 zł.
    Obsługa klienta niedoinformowana, niekompetentna, niegrzeczna - wyłańczają się w czasie rozmowy z klientem.
    Dział reklamacji ????☹️
    WadyJuż nigdy więcej tam nic nie kupię.
  • ~Sylwia / 2022-05-08 16:49
    Ocena: 1.33 / 5
    Mam wrażenie że polityka firmy to poprostu zakamuflowane wymuszenia 6.04 2022 otrzymałam inf że naliczono mi karę za wcześniejsze zerwanie umowy z in że jak podpisze nową to kara zostanie anulowana. Płatność kary na 20.04.3022. 7.04.2022 wysłałam pismo że chce podpisać nową umowę. Do 8.05.2022 nie otrzymałam nowej umowy. Mimo wysyłanych @ i próśb o kontakt. Nie przestrzegają żadnych ustawowych terminów. Należy trzymać się od nic z daleka
    Byłam ich klientem 10 lat
    ZaletyBrak
    WadyArogancją pracowników nie przestrzegają terminów lekceważenie klientów
  • ~janusz / 2022-05-07 23:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet LTE Play, centrum dużego miasta: pobieranie 0,36 mb/s, wysyłanie 2,11 mb/s. Konsultant nie widzi problemu, u niego w domu wszyscy zdrowi.
    ZaletyIch internetem można sobie podnieść ciśnienie zamiast kawusi
    WadyWedług biura obsługi Play nie występują
  • ~AAndrzej / 2022-05-07 21:25
    Ocena: 5.00 / 5
    Polecam tą firmę ze względu iż mają atrakcyjne pakiety w przeciwieństwie do konkurencji na moim mieście
    ZaletyAbonament HomeBox (Internet + Telefon)
    Duży transfer na internet + telefon
    Miła obsługa
    Aplikacja mobilna
    WadyNa niektórych urządzeniach brakuje obsługi Google RCS
  • ~Borygo / 2022-05-07 18:36
    Ocena: 1.00 / 5
    report play for trolll nie moge se spokojnie pograć w lola bo te fiutki śmierdzą
    Zaletybrak
    Wadysą znaczne
  • ~Aga / 2022-05-07 17:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Kpina wyłączenie połączeń żarty sobie robicie co to ma znaczyć zrywanie połączenia . Czlowiek dzwoni na tel załatwia czeka na ważne telefony a tu takie coś . Żarty sobie robicie za co człowiek płaci.
    ZaletyZadne
    WadyDuze
  • ~ankoza / 2022-05-06 21:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Nic nie potrafią zrobić kiedy trzeba, chciałam ofertę bez telefonu to się nie dało. Ale ja już przenieśliśmy numer do innej sieci to nagle wszystko się da i napierdzielali z biura obsługi jak głupki w sobotę! Wydzwaniają na numer dziecka z ofertami przedlzuen, na koncie widnieje oferta na jakiś internet który nigdy nie był kupiony. Oszustwa przy każdej umowie, wciskanie dunrych ubezpieczeń bez zgody a potem trzeba się boskowac żeby ten badziew usunęli. Przenosimy wszystko gdzie indziej z dala od tej bzdury.
    ZaletyZero
    WadyZbyt dużo
  • ~Róża / 2022-05-06 20:08
    Ocena: 1.50 / 5
    Biuro Obsługi Klienta pozostawia pisma (maile) bez odpowiedzi. Nawet nie wysilają się na wytłumaczenie, dlaczego coś nie działa - np.: brak internetu w środku miasta przez kilka godzin. Nie znają i nie stosują warunków skutecznego wypowiedzenia umowy.
    2 maja 2022 Konsultant zapewnił mnie o automatycznie włączającym się roamingu na terenie Niemiec. Sprawdził moją firmową ofertę, wcześniej zweryfikował konto i zapewnił, że mam 10 GB i rozmowy nielimitowane.
    Proszę sobie wyobrazić autostradę między Berlinem a Magdeburgiem (kierunek Hannover) w godzinach szczytu i nagły brak usług! Brak nawigacji, kontaktu z oczekującą w Essen rodziną, brak kontaktu z pracownikiem, kontrahentami, brak zdalnego dostępu do zleceń firmowych!
    Próby odzyskania łączności, sprawdzanie ustawień, włączanie i wyłącznie aparatu, przekładanie karty sim w warunkach natężonego ruchu na niemieckiej autostradzie - narażanie bezpieczeństwa swojego i innych uczestników ruchu.
    Po powrocie inny Konsultant wyjaśnił, że mój roaming był zablokowany i nie mógł włączyć się automatycznie.
    Oczywiście nikt nie wie, dlaczego i kto zablokował.
    Przestrzegam przed tym operatorem. Gwałtowna sytuacja, w jakiej się znalazłam stanowiła realne zagrożenie nie tylko dla mojego zdrowia i życia.
    Telefon z okolic Krosna Odrzańskiego do obsługi Play miał upewnić mnie, że o wszystko zadbałam i mogę spokojnie wyjechać na kilka dni. Bardzo się pomyliłam.
    Uważam, że mam podstawy do wypowiedzenia umowy i tego skorzystam, by nie narażać siebie i mojej firmy na straty.
    Zaletydość krótki czas oczekiwania na zgłoszenie konsultanta
    Wadynierzetelność, deklaracja usług, których nie realizują, nieprawdziwe informacje na infolinii, nieodpowiadanie na pisma
  • ~G / 2022-05-06 17:43
    Ocena: 1.00 / 5
    180 zł abonamentu za 2 numery i 20gb internetu a w rozmowie z konsultantem nie był w stanie przedstawić mi lepszej oferty. Dno i kilometr mułu, przenoszę numer do konkurencji
    ZaletyBrak
    WadyDrogo, obsługa klienta pozostawia do życzenia, brak chęci zatrzymania klienta
  • ~Rozczarowana / 2022-05-06 14:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo słaby zasięg, problemy z internetem, brak wsparcia przy próbie rozwiązania problemów z internetem. Odradzam.
    ZaletyBrak
    WadyBeznadziejny zasieg, antyklienckie podejście, słaby internet
  • ~Paweł / 2022-05-05 18:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień dobry,
    podpisałem umowę o przeniesienie kolejnego numeru telefonu do sieci play. Dostałem sms że 02.05 nastąpi przeniesienie, poprzedni operator wyłączył mój numer. A sieć play do dnia dzisiejszego nie potrafi powiedzieć kiedy nastąpi podłączenie mojego numeru. Do tej chwili numer nie aktywny.
    WadyBrak kontaktu działu technicznego
  • ~Anonim / 2022-05-05 16:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza sieć w Polsce 200 kb/s 1000 pingu nie da się grać i normalnie korzystać z telefony 1000 razy lepiej jest wziąść inną sieć nie polecam
    ZaletyNie ma
    WadyInternet
  • ~Jaro2137 / 2022-05-04 18:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet prawie w ogóle nie działa duże pingi w grach i 1mb/s pobierania masakra nigdy w życiu już nie wezmę play
    ZaletyŻadnych
    Wadysłaby internet ping
  • ~BLE / 2022-05-04 13:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam jak tylko mogę nie polecić, oszukała mnie sprzedawczyni, wprowadziła mnie w błąd i oszukała na ponad 800 zł, a PLAY zezwala na takie taktyki swoim a'la specjalistom. Czy tak nisko upadli, żeby za wszelką cenę kasę ściągać z klientów? ŻAŁOSNE!!!!!
  • ~Tomasz / 2022-05-04 12:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam jakiś czas temu przeniosłem swój numer do play. Po kilku miesiącach przez niekompetencje sieci Play uznali ze ja zlorzylem rezygnację z usług co nie miało w ogóle miejsca. Odłączyli mnie od sieci tel i internet bez których jestem już miesiąc. Play przyznało moja rację tym samym przyznali się do zerwania warunków umowy z ich strony ale mojego numeru tel który miałem od przeszło 20 lat nie mogą mi zwrucic zaoferowali w zamian 250 zł jednorazowego rabatu i nowy numer tel co w tym przypadku jest nie do zaakceptowania. Zarzadalem zadość uczynienia w wysokości 500zl i przywrócenie mojego numeru tel to dostałem odpowiedź ze moje zadania są bezzasadne. Nie polecam tego operatora nikomu a ja teraz żałuję że podpisałem z nimi jaka kolwiek umowę
    ZaletyŻadnych
    WadyNiekompetencja olewanie klientów
  • ~Soleila / 2022-05-03 22:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejnie, nie ma internetu. Bardzo nieprzyjemna obsługa po reklamacji.
    ZaletyCena
    WadyWszystko. Obsługa klienta, brak internetu
  • ~Grazyna / 2022-05-03 14:32
    Ocena: 1.67 / 5
    Przedłużałam umowę na Wileńskim dostałam fatalny telefon do tego bardzo drogi abonament nie polecam tej sieci szczególnie na Wileńskim a po za tym zastępca kierownika gówniara była bardzo chamowata i bezszczelna brak jakiej kolwiek pomocy omijajcie to miejsce
  • ~Lili / 2022-05-03 09:35
    Ocena: 1.67 / 5
    Pan z którym podpisywałam umowę oszukał mnie , na umowie którą mi pokazał było 8 GB w rzeczywistości dostałam 3.Pomijam fakt , że warunki dla 15 letniego klienta dramatyczne ,bardzo żałuję że nie zrezygnowałam z umowy i muszę się męczyć z nimi 2 lata, ale nie będę polecała nikomu.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2577
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1271
Lajt Mobile
Ocena: 3.98, ilość opinii: 1036
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186