Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4596 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.47
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Jj / 2022-05-25 13:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszukują klientów, wciskają usługi które mają być darmowe a potem nękają fakturami
  • ~Volodymyr / 2022-05-25 13:24
    Ocena: 1.00 / 5
    najgorsze co może być na tym rynku.
    Oszukują z płatnościami
    Zaletyżadnych
    Wadyoszukują
  • ~Kaiou / 2022-05-25 11:46
    Ocena: 1.00 / 5
    To chyba najgorsza sieć z najsłabszym zasięgiem i internetem
  • ~Michał / 2022-05-25 08:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Play to jakaś parodia. Przesyłają oferty przedłużenia umowy - mail i SMS. Wejdź na stronę i sprawdź co dla ciebie przygotowaliśmy. Oferta na stronie nie działa od 2-3 miesięcy "błąd połączenia". Przycisk "sprawdź co dla ciebie przygotowaliśmy" nie działa, tak po prostu. Konsultanci na czacie wydają się być osobami nie do końca normalnymi. Przyjęli zamówienie ale wysłali produkt na adres zameldowania a nie zamieszkania - to dopiero początek. Kiedy zobaczyłem maila od firmy DHL napisałem na czacie ponownie aby przekierować przesyłkę. Dostałem odpowiedź, że nie jest to możliwe. Po kilku godzinach przyszła jednak wiadomość, że mogę to zrobić. Zadzwoniłem więc na infolinię i "Pan" zmienił adres doręczenia. Jednak po kilku godzinach przyszedł ponowny mail od firmy DHL, że paczka jest w drodze na ... adres zameldowania. Kolejny więc telefon na infolinię i okazało się, że konsultanci nie mogą zmienić adresu - wynika z tego więc, że poprzedni mnie oszukał.

    Po tej zabawie kupiłem nowy numer w innej sieci i nigdy więcej do PLAY. Nie wiem jaki jest powód ale sądzę, że celowo nie dają możliwości zakupu przez internet tylko przez "głupkowatych" wprowadzających w błąd konsultantów na czacie lub podczas rozmowy telefonicznej gdzie można szybko coś wcisnąć bo klient nie bardzo ma czas na zastanowienie się.
    Zaletybrak
    Wadyjakość obsługi, ciągłe awarie internetu
  • ~Marek / 2022-05-25 01:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Na samą myśl o Play cisną mi się przekleństwa do ust. Play omijać na kilometr albo i więcej.
  • ~Pajac / 2022-05-23 21:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Mół,dno księżyc,Moskwa.Tragedia to bardzo łagodne określenie tej tragicznej sieci.Polecam wszystkie ale ta to jest nie mam okreenia.Mól mół mój dno próż ia i nic,masakra.
    WadySame
  • ~Hania / 2022-05-23 18:20
    Ocena: 1.67 / 5
    Oferta beznadziejna,żadnych promocji dla stałych klientów. Internet w telefonie beznadziejny, non stop się zawiesza a jak już działa to wolno. Nie polecam nikomu!
  • ~Klaudia / 2022-05-23 15:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy internet stacjonarny z możliwych.
    Zrywa się połączenie, na infolinii tylko zgłaszają usterkę, potem trzeba czekać na kontakt ze strony działu technicznego (do kilku dni), internetu potrafi nie być kilka dni, a pracuję z domu.
    Zaletybrak
    Wadyciągłe usterki, obsługa klienta, dramat
  • ~Aguncja / 2022-05-23 14:55
    Ocena: 3.67 / 5
    Niestety moja przygoda z Play dobiega końca, kiedyś wszystko działało bez zarzutów na dzien dzisiejszy jest oszustwo i odwracanie kota ogonem. Piszę na chacie do obsługi bo mam wykupiony stan nielimitowany i nie mogę nigdzie dzwonić ani pisać poza Play a babka mi odpowiada że nie mam takiego pakietu włączonego. Nie pierwszy taki incydent z ich strony.
  • ~Olusz / 2022-05-23 10:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Miało być wszystko fajnie pięknie.Okres próbny się skończył a rozpoczęły się problemu brak internetu,zamulanie.Obsluga ma głęboko gdzieś i robią ludzi za wariatów.
  • ~maciek / 2022-05-22 17:55
    Ocena: 1.00 / 5
    kompletny dramat niestabilne lacze pobieranie i przesylanie obsluga klienta w kapitalnie zlym stanie
    Wadyniestabilne lacze przez caly czas
  • ~Dwa / 2022-05-22 13:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie radze podpisywać umowy, dopóki okres próbny jest to wszystko w porządku, później się zaczyna. Z początku ładnie, a później brak internetu. Płacisz za coś, z czego nie korzystasz. Tym powinien zająć się UIKOK a klienci powinni masowo solidarnie złożyć ogromny pozew, może się nauczą nie łamać zasad, pieniądze znikają z konta, oni nawet nie wiedzą jak to się stało. Po prostu nie i dowidzenia, chamska pomoc, na infolinii koleś naskoczył na mnie, że moja wina i coś źle robie, zero opanowania. Omijać szerokim łukiem tego pseudo operatora, albo będziecie skazani na koszty i nerwy.
    ZaletyZero
    WadySupport, zasieg, cena, łamanie zasad umowy, pieniadze wyparowują
  • ~Ugh / 2022-05-22 06:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Play nie traktuje swoich klientów poważnie. Od 14.05 nie działa mi internet i od tamtego dnia do dziś wydzwaniam do nich wypisuje maile a oni nic z tym nie robią jedyne co słyszę to to że internet działa poprawnie. Od tygodnia wysyłają mi technika ale jednak dział techniczny widzi że jest dobrze w styetemie to jednak go nie wyślą bo po co na mnie czas marnować.
    Play robi sobie jaja że swoich klientów. Jak była umowa na czas nieokreślony było wszystko dobrze od kad podpisałam na 2 lata beż przerwy cos się dzieje
    ZaletyBrak
    WadyBrak internetu
    Łamanie umowy że strony play
    Zlewanie przez pracowników
  • ~Zohan / 2022-05-21 20:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo żałuję że podpisałam umowę na 2 lata !! Naciągacze i oszuści. A w dodatku dzwoniąc do nich na infolinię płaci się pieniądze to jest chore ???? być w Play i płacić za infolinię. Ja mam do zapłaty + 23 zł za 40 min połączenia bo składałam skargę. Skandal
    ZaletyBrak
  • ~Polska600 / 2022-05-20 12:45
    Ocena: 5.00 / 5
    W Play potraktujon cię jak szmatę bo to jest na gorsza sies w Polsce ja teraz jestem w sieci premium Mobile i jestem bardzo zadowolony jestem i polecam premium Mobile place tylko 21zlotych to super sies
    ZaletyPolską
    WadyGoreck
  • ~Renata / 2022-05-19 14:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Omijać szerokim łukiem! Naciągają! Kończy mi się umowa, kończę współpracę!
    Zaletysame wady
    Wadynaciągają jak się da!
  • ~nniicckk / 2022-05-19 12:43
    Ocena: 1.33 / 5
    Byłem klientem z wieloma numerami telefonów. Jestem - takie moje odczucie - traktowany jak szmata do podłogi. Infolinia to żart. Odkładanie słuchawki, kiedy chce się wypowiedzieć umowę - czy tak powinno być? Nie? W końcu Pani nie odkłada słuchawki i nawija o nowej ofercie, a ja dzwonię, aby wypowiedzieć umowę. Zaginęło mi ponad 500zł z karty. Reklamacja i odpowiedź "środki utracił Pan prawidłowo" - tak w sekundę 500 parę złotych. Mało tego, kara umowna została na mnie nałożona za umowę na czas nieokreślony. Reklamacja uznana, ale wpłaconej kary umownej nie oddali do tej pory. Jest to dla mnie firma, która jest na ostatnim miejscu. Prawdę mówiąc, wolałbym podpisać umowę z Gazpromem niż z nimi. Nigdy więcej tej firmy.
    Zaletybrak
    WadySkandaliczna arogancja w stosunku do klienta
  • ~Andy / 2022-05-19 12:35
    Ocena: 1.00 / 5
    O 3 w nocy sms, że mam zero środków na koncie i że mogę doładować na zero play bez kosztów transformacji. Zdziwiłem się - dopiero co doładowałem za 100 zł, konto ważne do przyszłego roku. Sprawdzę rano, pomyślałem na szczęście. Zanim zdążyłem to zrobić - już dzwonią z play z "ofertą", bo mam niby zero na kocie. Zalogowałem się do swojego konta - mnóstwo giga do wykorzystania, na koncie ponad 20o zł, ważność - do połowy 2023 r.
    Liczyli, że na półśpiąco doładuję?
    O "znikającej" kasie z konta też wiele mógłbym napisać. Żadne reklamacje nie są uwzględniane. Smsy potwierdzające, że wykupiłeś usługę nigdy nie przychodzą.
    Szkoda nerwów. Mam 2 inne numery w plusie - jest drogo, ale takie akcje jak tutaj nie mają miejsca.
    Zaletybrak
    Wadyw zasadzie wszystko
  • ~Jan Paweł drugi / 2022-05-18 22:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza sieć w Polsce. Nie polecam nikomu. Oszukuja ludzi
  • ~Jarek / 2022-05-18 14:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Jakikolwiek kontakt możliwy jedynie praez płatną infolinię, która nic nie wie albo w salonie. Załatwienie czegoś oprócz płatności lub przedlużenia umowy przez internet nie działa, smsy potwierdzające nie przychodzą. Kończę umowę i szukam firmy podchodzącej rzetelnie do swoich klientów.
    Zaletydziała
    Wadydrogo, brak możliwości załatwienia czegoś lub zmiany ustawień przez internet
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2577
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1271
Lajt Mobile
Ocena: 3.98, ilość opinii: 1036
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186