Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4543 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.47
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Dodo / 2021-09-11 13:38
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie polecam w/w sieci Play za zasięg który jest w tragicznej kondycji. Zgłoszenia nic nie dają, zawsze jest wszystko ok. A internet i jego prędkość to porażka.
    ZaletyBrak
    WadyZasięg....
  • ~Dorota / 2023-12-22 20:42
    Ocena: 3.00 / 5
    Obsługa klienta przez czat na stronie internetowej to kompletna porażka. Pani z którą pisałam wydawała się pisać od niechcenia po czym zakończyła ze mną rozmowę przekierowując do innego działu, nie miałam ochoty wszystkiego na nowo tłumaczyć kolejnej osobie, więc mimo chęci zostania nowym klientem play nie skorzystałam z ich usług. Może w konkurencji pracownicy okażą się bardziej pomocni.
    Zaletybrak
    WadyNieodpowienia osoba na stanowisku
  • ~Ela / 2022-05-08 21:06
    Ocena: 3.00 / 5
    Play w 2020 roku rozpatrzył moją reklamację pozytywnie i szybko w ciągu 2 dni. Z czego byłam bardzo zadowolona. Dział reklamacji ????????

    W lipcu 2021 miałam ten sam problem i powiem
    złodzieje, złodzieje, złodzieje !!!!!!!!!!!!!!!
    Rozpatrzenie sprawy przedłużyło się do kwietnia 2022, w rezultacie od Play nie dostałam wykupionej wcześniej usługi ani zwrotu moich pieniędzy 26 zł.
    Obsługa klienta niedoinformowana, niekompetentna, niegrzeczna - wyłańczają się w czasie rozmowy z klientem.
    Dział reklamacji ????☹️
    WadyJuż nigdy więcej tam nic nie kupię.
  • ~Ernest / 2018-10-22 10:24
    Ocena: 3.00 / 5
    Złodzieje, 3 razy reklamowałem niekompetencję pracowników, przez co moja firma straciła sporo pieniędzy. Za każdym razem odrzucili próbując mi wmówić, że tego chciałem. Efekt był taki, że płaciłem za coś co miałem za darmo wcześniej. Konsultantka nie kompetentna wprowadza w błąd. System Play nie działa prawidłowo. W warunkach napisane, że można zwiększyć ofertę zawsze o ile nie jest niższa od obecnej, a i tak mimo zapewnień że strony obsługi musi być po izwj pół roku. Uważajcie. Nie polecam...
  • ~Ewelina / 2022-12-27 10:46
    Ocena: 3.00 / 5
    Obsługa klienta spod smietnika. Same barany tam pracują bez dwóch zdań . Nic nie da się załatwić dobrze i za pierwszym razem
  • ~Fil / 2024-02-14 18:34
    Ocena: 3.00 / 5
    Bardziej chodzi o ubezpieczenie które poleca firma Play.
    A dokładniej konsultant uważa że Play nie ma wpływu na to jak działa firma DigitalCare
    Ale ma za to wpływ na kasowanie co miesiąc pieniędzy za ubezpieczenie i na załatwianie klientów. ODRADZAM.
  • ~Grzegorz / 2019-10-02 21:17
    Ocena: 3.00 / 5
    No trudno. Miałem w Play 6 usług, jutro będę miał zero. Bardzo mi żal, ale ta sieć się uwstecznia, zamiast rozwijać. Z telefonu ma się rozmawiać, a nie wisieć mordą przy szybie, czekając na zasięg. Dwa kilometry od nadajnika, w mieście.
    ZaletyDa się pogadać z Call Center.
    WadyFatalny zasięg sieci i niejasna poityka roamingu krajowego.
  • ~Harryo / 2024-07-28 18:10
    Ocena: 3.00 / 5
    Telewizja oraz 8nternet zawiesza się w najmniej pożądanej chwili . Obsługa klienta jedynie co może doradzić to reset urządzenia . Wysyłają instrukcję jak tego dokonać choć nikt nie podaje ile sobie policzyć od pley za tego typu usługę. . Pomimo to urządzenie nadal się zawiesza . Poza tym non stop jakieś dziwne komunikaty typu ,,podaj chasło lub ,,zbyt niski poziom dźwięku. Ogólnie totalna porażka sprzętową.
    ZaletyBrak
    WadyNon stop jakieś dziwne komendy I zawieszanie się sprzętu.
  • ~Iron / 2025-03-02 13:27
    Ocena: 3.00 / 5
    Do Linek: wysil się trochę i pomyśl. Ci co spuszczają się na Play (usługi mobilne), a chwalą np. Viking Mobile to w dużej mierze płatne trolle, najemni klakierzy. Nic więcej.
  • ~Izabell / 2025-02-10 11:46
    Ocena: 3.00 / 5
    Z oferty jestem zadowolona natomiast złożyłam reklamacje i rozwiązywanie mojego problemu to dramat. Odpisują suchymi formułkami, nie odpowiadają na dodatkowe pytania jedynie że zakończono mój problem definitywnie, nie rozwiązali mojego problemu
    ZaletyOferta
    WadyObsługa klienta
  • ~J.Lo / 2021-11-08 18:09
    Ocena: 3.00 / 5
    Zmieniam operatora ze względu na kurdej-szatan. Nie ma pozwolenia na takie traktowanie ludzi . Zero szacunku do wszystkiego. Mam nadzieje ze play ja pogoni wtedy wrócę.
  • ~Ja / 2019-10-12 21:57
    Ocena: 3.00 / 5
    Po prostu to jest jakiś żart. Internet działa gorzej niż w plusie a narzekałem przez jakiś czas na niego. Play to jest jakaś kpina z użytkowników nikomu nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyDziała kiedy chce zasięg to też syf
  • ~Ja / 2022-01-17 18:23
    Ocena: 3.00 / 5
    Po przeniesieniu numeru do t mobile okazuje sie ze do zaplaty faktura...za co ? Za karte play homebox...ktora figuruje jako osobny numer. Zlodziejstwo i naciaganie
    ZaletyMila obsluga
  • ~Jacek / 2023-11-08 09:11
    Ocena: 3.00 / 5
    Straszny bałagan. Przejście z UPC do play to tragedia. Niby jedna firma a jak dwie . Wystawiają opłaty beż faktury i trzeba się prosić o fakturę. Nadlata z UPC przepadła a w play liczą za ten sam okres . Konsultant nie widzi UPC a upc już nie istnieje ale jest i go nie ma. Groh z kapustą i grzybami jak na święta.
    ZaletyDobra infrastruktura zasięg i stabilność
    WadyBałagan i niekompetencja .kompetny bajzel.
  • ~Jach / 2021-07-17 23:59
    Ocena: 3.00 / 5
    Zamiast zatrudniać te wszystkie gwiazdy do reklam to by zainwestowali w infrastrukturę 5g bo jeszcze nigdy nie udało mi się połączyć, a mieszkam we Wrocławiu...
  • ~Jan Duda / 2024-03-19 07:34
    Ocena: 3.00 / 5
    Rozmowa 4.01.2024 z Paweł Domagalski. Dramat !!! Człowiek arogancki, zero merytoryki. Ham, ehhhh.... Nic nie potrafił załatwić tylko powtarzać w koło jedno i to samo. Brak chęci załatwienia tematu. Rozmowa od początku była bez celu. Stracony czas i mnóstwo nerwów.
    ZaletyBrak
    WadyErogancja
  • ~Joni / 2023-06-09 12:47
    Ocena: 3.00 / 5
    Sklep Play Galeria Krakowska, Kraków, ul. Pawia 5. Są dwa punkty obsługi klienta. Jeden salon, a drugi tzw.wyspa. Wspaniała obsługa na wyspie, gdzie pracownicy są kompetentni, przychodzą zawsze z pomocą i ratują sytuację, która wydawała się beznadziejna. Takich pracowników, m.in. pana Macieja powinno zatrudnić się w salonie, bo na to zasługuje. W przeciwieństwie do obecnej obsługi w salonie, która jest niekompetentna, nie chce reklamować, kombinuje, żeby klient zapłacił, a potem sprawa nie jest załatwiona, np.dalej nie ma internetu. Wielokrotnie trzeba przychodzić i załatwiać reklamacje. Czuję się przez nich potraktowana nieuczciwie i wykorzystana.
    ZaletyObsługa na wyspie
    WadyObsługa w salonie
  • ~Justyna / 2018-09-19 19:43
    Ocena: 3.00 / 5
    Konsultanci pozbawieni kultury osobistej, rzucanie słuchawką to norma. Jednak wszelkie granice zostały przekroczone kiedy Pani konsultantka podała mi numer do działu reklamacji, bowiem okazało się, że jest to numer do osoby prywatnej. Ogólnie ignorancja i brak kompetencji.
  • ~Kafar / 2023-11-26 14:21
    Ocena: 3.00 / 5
    Bo jesteś za długo za granicą jemiole. Poczytaj zasady RLAH. Dzban.
  • ~Karolina / 2021-10-25 10:07
    Ocena: 3.00 / 5
    W wyszkowie, w galerii pewna pani prowadzisalon play.

    Do tej pory nic nie mialam co do oferty, ale po ostatniej sytuacji, ktora miala miejsce w sobote, przyrzeklam sobie, ze nigdy nie skorzystam z oferty play.

    Pani wyrzucila starszego pana z salonu karząc mu wyp dalać.
    Starszy pan sie przewrócił na podłogę - ona go pchnela.

    Zachowanie tej pani wiele razy bylo zglaszane do play. Nic z tym nie robia. Nie rozwazuja z nia współpracy. Wiec są jak dla mnie wspolwinni.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3913
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1262
Lajt Mobile
Ocena: 4.07, ilość opinii: 992
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3496
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1185