Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4874 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.48
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~adam / 2025-04-12 22:23
    Ocena: 3.00 / 5
    bardzo dobra oferta ,super obsługa ,na początku wszystko super dobra cena ale jak podpiszesz umowę to wszystko się kończy po podpisaniu umowy wrzucą w umowe dodatkowo gigabajty i twoja wina że nie doczytałeś w umowie nic nie można cofnąć i przez cały rok trzeba płacić za internet z którego się nie kożysta ,trzeba być bardzo czujnym przy podpisywaniu umowy nie polecam.
  • ~Aga / 2021-01-24 17:22
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie mogę się doczekać końca umowy. Nie da się korzystać z internetu , cały czas rozłącza.
  • ~Aleksander / 2022-07-18 10:45
    Ocena: 3.00 / 5
    Witam mam internet z play. Kupując spytano mnie gdzie będę użytkował sprawdzono i sprzedano. Internet przerywa na jakiś czas znika. Zgłosiłem to do obsługi klienta, teklamacje przyjęto. Odpowiedź była i tu proszę o skupienie NIEZASADNA. Nie można się doprosić naprawy, a czemu bo mają za mało przekaźników a klientów wciąż przybywa,internet dalej przerywa czasami zanika. PLAY to firma beznadziejna takie mam zdanie o niej i nie tylko ja jak widzę te opinie.prosze się zastanowić jak przekraczacie próg PLAY.
    ZaletyŻadnych
    WadyOpisane
  • ~Andrzej / 2024-04-25 12:33
    Ocena: 3.00 / 5
    Biuro Play podaje zły adres instalacji, po 1 godzinie rozmów, przełączany pomiędzy różnymi pracownikami biura obsługi klienta, dowiedziałem się, że nie mogę podpisać umowy niebiznesowej z instalacją Internetu w lokalu usługowym. Zmiana umowy na biznesową, ustalenie adresu instalacji i ponownie montażysta otrzymuje od biura obsługi zły adres instalacji. Żenada
  • ~Andżelika / 2020-04-25 09:43
    Ocena: 3.00 / 5
    Chciałam wystawić tą opinię ponieważ, Play nie wywiązuje się z podanych warunków na umowie. Twierdzę tak ponieważ, na umowie mamy podany dzień każdego miesiąca gdzie powinnam dostać nowy pakiet internetowy i to jest dzień 21 jednak ,mamy dziś 25 dzień miesiąca a nowego pakietu internetowego nie ma. Taka sytuacja powtarza się każdego miesiąca od zawarcia umowy.
  • ~Anna / 2022-10-19 13:55
    Ocena: 3.00 / 5
    Pod żadnym pozorem nie zawierajcie umowy przez telefon. Konsultanci najzwyczajniej w świecie kłamią. Mnie okłamano wczoraj drugi raz, po pierwszym razie dałam jeszcze szansę, że to niby pomyłka była. Wczorajszy drugi raz był ostatni, rozwiązuję umowę. Za pierwszym razem zamiast oferty, którą wybrałam włączono mi najdroższą jaka była i musiała odkręcać sprawę i udowadniać, że takiej nie wybrałam. Na szczęście nagrywam takie rozmowy i jak tylko o tym poinformowałam zaraz zmiękli i zmienili na to co faktycznie wybrałam. Wczoraj kobieta zadzwoniła z ofertą przedłużenia umowy. Poprosiłam o wysłanie mi warunków na maila, żebym mogła się na spokojnie zastanowić i dać dziś odpowiedź, kobieta powiedziała, że jasne, nie ma sprawy. Jakież było moje zdziwienie jak na maila otrzymałam gotową umowę z informacją, że przekazano ją kurierowi i jedzie do mnie do podpisania... To dla mnie za wiele, żegnaj Play...
    WadyOszustwa konsultantów telefonicznych
  • ~Anna / 2023-04-04 08:20
    Ocena: 3.00 / 5
    Jestem zniesmaczona obsługą klienta infolinia/chat/punkt stacjonarny. Każdy pracownik mówi coś innego, każdy proponuje inną ofertę (jedni bardziej korzystną, inni mniej), więc wychodzi na to, że trzeba rozmawiać z kilkoma. A jak pojawia się pytanie, bo jednak od formalnej strony coś się w umowie nie zgadza, to nikt nie potrafi odpowiedzieć i nie proponuje wyjścia z sytuacji. Totalny brak profesjonalizmu, radzę sieci play przeszkolić swoich pracowników, bo to wypada mega słabo.
  • ~Antrykot / 2015-07-24 14:28
    Ocena: 3.00 / 5
    Co do zasiegu to sie polepszylo zdecydowanie.kiedys byl problem ze zlapaniem uslugi w srodku miasta. Bardziej denerwujace sa telefony calymi dniami o ubezpieczenie telefonu,kota, psa i mieszkania. Oczywiscie lepsze traktowanie nowego Klienta od stalego, ale to chyba standard wszedzie..
    ZaletyCena
    WadyUpierdliwosc konsultantow
    2010
  • ~bbob / 2022-11-02 20:31
    Ocena: 3.00 / 5
    Z konta nagle zniknęły środki. Po kontakcie okazało się że zostały skonfiskowane - konsultant który pomagał namierzyć problem nie był w stanie odpowiedzieć jaka była przyczyna. Na pewno nie był to brak aktywności czy doładowań. Konsultant otworzył mój wniosek w tej sprawie i jeszcze tego samego dnia dostałam telefon z powtwierdzeniem odzyskania pieniędzy, doliczono extra kwotę i wydłużony ważność środków za co oczywiście jestem wdzięczna ale co by było gdybym się nie zorientowała że z konta zniknęło ponad 100 zł??? .I dlaczego skonfiskowano pieniądze? Numeru uzywam sporadycznie i tylko czysty przypadek spowodowal, ze zorientowlalam sie ze cos jest nie tak Duzy plus za pomoc konsultanta ale sutyacja mocno podejrzana.
  • ~Bukalako / 2021-07-28 21:49
    Ocena: 3.00 / 5
    Zasięg play w Polsce to jest jakiś dramat. Nie polecam.
    WadyBrak zasięgu w miastach i na trasach.
  • ~Chcieli mnie naciągnąć w play / 2019-01-04 09:56
    Ocena: 3.00 / 5
    Uwaga w Play naciągają na "rezygnację z umowy z dniem końca umowy" i przesyłają wtedy fakturę za każdy miesiąc do końca umowy!!! Trzeba zawsze udać się do salonu i złożyć "rozwiązanie przedwczesne umowy ze skutkiem natychmiastowym" - kara umowna zazwyczaj nie przekracza wartości 1 miesięcznego abonamentu.
  • ~Cześia / 2021-01-16 11:25
    Ocena: 3.00 / 5
    Przerobiłam wszystkich operatorów . Na wsiach Play ma najlepszy zasięg. Natomiast w mieście trochę gorzej, ale i tak ok.
    ZaletyWsiowy zaśieg
    WadyW sumie brak
  • ~Daniel / 2019-09-14 10:30
    Ocena: 3.00 / 5
    Witam posiadam oferty mix Play oszukują ludzi wykupiłem pakiet dodatkowego internetu 20 GB które miał działać 30 a został wyłączony 15 dniach chociaż go nie wykorzystał oszuści omijać tego operatora szerokim łukiem wyobraźcie sobie państwo niech oszukują w ten sposób tylko 100 tys ludzi miesięcznie w ten sposób to daje piękna sumę miliona złotych można ? Można i to legalnie!
    ZaletyMiła obsluga
    WadyWszystko
  • ~Danny f / 2021-04-08 14:12
    Ocena: 3.00 / 5
    Tragedia, non stop zrywa połączenie, niesamowite gówno.
    ZaletySzybki jak działa
    WadyTraci często połączenie z serwerem
  • ~Darek / 2021-08-17 21:26
    Ocena: 3.00 / 5
    Do użytkownika "OPOLE". Musisz mieć chyba 10 osób w rodzinie i każdy ma telefon skoro zaproponowali ci 400 zł albo chcesz abonament z telewizorem. Piszesz bzdury reklamując konkurencję. Miałem Play i gdyby nie kłopoty z zasięgiem ich oferta była i jest dużo lepsza od pozostałych trzech operatorów w wielkiej czwórce.
  • ~Daria / 2022-09-06 18:52
    Ocena: 3.00 / 5
    Najgorszy operator play, internet 0, obsługa tragedia, powiedziałam dosyć chamstwa, byłam klientem 6 lat. Nie polecam.
    ZaletyNie polecam
    WadySłabo
  • ~Dawid / 2023-09-24 13:53
    Ocena: 3.00 / 5
    Czekam od 6dni na przywrócenie internetu na Baśniowej 11 w Lublinie,nowy budynek zalozyli a potem przestalo dzialac.i od 6dni nie potrafia mnie podlaczyc spowrotem(byl jeden serwisant powiedzial ze sygnal nie dochodzi do mieszkania i on nie pomoze ,i tyle w temacie obsługi tej firmy)
  • ~Dodo / 2021-09-11 13:38
    Ocena: 3.00 / 5
    Nie polecam w/w sieci Play za zasięg który jest w tragicznej kondycji. Zgłoszenia nic nie dają, zawsze jest wszystko ok. A internet i jego prędkość to porażka.
    ZaletyBrak
    WadyZasięg....
  • ~Dorota / 2023-12-22 20:42
    Ocena: 3.00 / 5
    Obsługa klienta przez czat na stronie internetowej to kompletna porażka. Pani z którą pisałam wydawała się pisać od niechcenia po czym zakończyła ze mną rozmowę przekierowując do innego działu, nie miałam ochoty wszystkiego na nowo tłumaczyć kolejnej osobie, więc mimo chęci zostania nowym klientem play nie skorzystałam z ich usług. Może w konkurencji pracownicy okażą się bardziej pomocni.
    Zaletybrak
    WadyNieodpowienia osoba na stanowisku
  • ~Ela / 2022-05-08 21:06
    Ocena: 3.00 / 5
    Play w 2020 roku rozpatrzył moją reklamację pozytywnie i szybko w ciągu 2 dni. Z czego byłam bardzo zadowolona. Dział reklamacji ????????

    W lipcu 2021 miałam ten sam problem i powiem
    złodzieje, złodzieje, złodzieje !!!!!!!!!!!!!!!
    Rozpatrzenie sprawy przedłużyło się do kwietnia 2022, w rezultacie od Play nie dostałam wykupionej wcześniej usługi ani zwrotu moich pieniędzy 26 zł.
    Obsługa klienta niedoinformowana, niekompetentna, niegrzeczna - wyłańczają się w czasie rozmowy z klientem.
    Dział reklamacji ????☹️
    WadyJuż nigdy więcej tam nic nie kupię.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4874
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4067
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3148
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2690
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1337
Lajt Mobile
Ocena: 3.79, ilość opinii: 1203
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4601
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2061
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1187