Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4596 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.47
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~janusz / 2022-06-03 08:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet LTE centrum Trójmiasta: pobieranie 0,56 mb/s wysyłanie 1,09 mb/s, opóźnienie 98ms, kilka razy dziennie brak sygnału, niemożność zalogowania do sieci albo automatyczne rozłączanie. I tak od kilku tygodni, jedyne co może poradzić konsultant to wyjęcie i włożenie z powrotem karty sim - bo przecież się nie przyzna że ich nadajniki nie wyrabiają. To jest kpina w żywe oczy, strata czasu i pieniędzy.
  • ~Karol / 2022-06-02 19:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet Play to najgorszej jakości Internet w Polsce. Odradzam.
    ZaletyBrak
    WadyZabrakłoby miejsca, żeby wymienić wszystkie.
  • ~Matt / 2022-06-02 18:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupiony nowy numer dla dziecka od tygodnia nie mogę do dodać w aplikacji Play24. Rozmawiałem z 3 konsultantami każdy nie wie jak pomóc i odsyłają dalej. Gówno nie najlepsza sieć. Support od 4dni nie raczy odpisać na maila.
  • ~Pan Gość / 2022-06-02 17:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Wielka jeb#na firma jak ten cały pie#dolony PIS. Nic dodać nic ująć.
    ZaletyCh#jstwo.
  • ~Katarzyna / 2022-06-02 08:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień Dobry widzę że nas jest więcej szukam osób które zostały oszukane że by założyć sprawę w Sadzie ale zbiorowo bo jedna osoba może nie wygrać więc ludzie jeżeli jesteście poszkodowani proszę o kontakt ze mną zostałam oszukana dwa razy po prostu płacz już nie pomaga to mój numer dzwońcie śmiało może nam się uda im te kłamstwa ukrócić 537-994-937
    ZaletyŻadnych
    WadyOszustwo
  • ~B / 2022-06-01 14:42
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM!!!!!!
    Internet kończył się w maju, Państwo zadzwonili z propozycja nowego internetu, który przyjęłam mówiąc ze wcześniejsza umowę zrywam. Pani powiedziała ze dokumenty wyśle na e-mail dotyczące zerwania starego internetu. Nie doczekałam się! I się okazuje ze co miesiąc muszę płacić dwa internety! Za niedopatrzenie tej Pani!!!!! Nie dość ze internet drogi to zamula!! Najgorsza sieć!!!
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie
  • ~Karolina / 2022-05-31 20:28
    Ocena: 1.00 / 5
    TO OSZYŚCI!! Nikomu nie polecam tej firmy. Wzięłam telefon z abonamentem. Płaciłam abonament wraz z ratą za telefon. We wrześniu.9 miesięcy temu skończyłam płacić ratę za telefon. Państwo dostawali przez całe TE 9 miesięcy i ratę i abonament, teraz jeszcze bezczelnie wysyłają mi kwotę zadłyżenia, zamiast raz spłacić sobie to zadłużenie to jeszcze oddać mi moje pieniądze. WPROWADZONO MNIE JAWNIE W BŁĄD. Pan na infolinii mi mówi, że zostawili sobie taką kwotę z automatu i zwrotu nie będzie. No to będziemy rozmawiać w sądzie!!!
  • ~Jacek / 2022-05-30 20:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Miałem numer w Play. Niby oferta bez internetu, a połączyło i pobrało środki. Nik nie poinformował że brak internetu w ofercie nie jest tożsamy łączeniem się telefonu z siecią. Słaby sygnał w dużych miastach, drenowanie baterii...na szczęście uwolniłem się od nich. Nigdy wiecej. Gorąco odradzam. Zamiast inwestować w siec inwestują w reklamy.
    ZaletyBrak
    WadyJakość rozmów fatalna, zasięg słaby...
  • ~puŁlitrosław / 2022-05-30 10:42
    Ocena: 1.67 / 5
    Z każdym dniem internet co raz słabszy prędkość może 0.73mb, po napisaniu zgłoszenia Pani konsultantka stwierdziła że w danym regionie wszystkie anteny itp są w porządku, mając 5g ani razu nie połączyło się będąc praktycznie w dużych miastach, przenoszę numer, nie polecam.
  • ~Wera / 2022-05-30 08:41
    Ocena: 2.33 / 5
    Internet jedna wielka tragedia, przerywa zacina nawet jeżeli internetu jest pełen pakiet
  • ~Anna / 2022-05-29 22:34
    Ocena: 1.00 / 5
    zhasno!!!!
    Trzy razy w miesiącu musisz doładować konto przez telefon. Internet to za mało. Przyszedłem osobiście do salonu obsługi klienta i poprosiłem o połączenie taryfy z nielimitowanym Internetem. Trzy razy zrobiłem taryfę, gdzie w Internecie jest ograniczony limit. Straszny!!!!
  • ~Asdf / 2022-05-29 15:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Srodek Slaska - 1 kreska zasiegu w 4 milionowej aglomeracj Internet dno
  • ~Demi / 2022-05-28 01:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Głównie chodzi o Internet to tragedia wiecznie zrywa, a jak juz jest to ping skacze nawet na 1200 ms co w grach to masakra, a oczywiście jak ping jest dobry to prędkość pobierania spada i tak w kolko. Dzwoniąc na obsługę to raz ze naliczają opłatę to i tak z ich restartowania czy aktualizowania systemu nic nie daje. Ich tekst po zgłoszeniu awarii czy tam usterki to: "Teraz zrestartuje system i w ciągu 24h powinna być poprawa". Ha ha dobre to juz czwarty dzień mi tak robią, a Internet jest przez 1h a pozniej 12h wariuje i w ciągu tygodnia Internet miałem tak w miarę trzy dni, a place abonament za miesiąc usługi.
    Zaletybrak
    Wadydużo
  • ~Ewa / 2022-05-27 20:46
    Ocena: 1.67 / 5
    nie polecam, pracownicy oszukują klientów, a firma ich wspiera. Kłamią podczas prezentowania oferty, podczas rozmów telefonicznych z infolinii i naliczają dodatkowe koszty pomimo wcześniejszych zapewnień, że ich nie będzie. Tak dałam się nabrać na dodatkową kartę do Internetu "bezpłatna" jeśli nie będę z niej korzystać. Nie korzystam i płacę 45 zł miesięcznie. I nie chca przestać mi wystawiać faktur, pomimo zapewnień sprzedawcy i pracownika z infolinii, że karta jest bezpłatna.
    Zaletybrak
    Wadyoszukują klientów, kradną pieniądze
  • ~Aaa / 2022-05-27 16:40
    Ocena: 1.33 / 5
    Nie polecam,0 informacji o tym że po podpisaniu aneksu bez usługi 360 trzeba będzie ją opłacać do końca poprzedniej umowy co wiąże się z wyższym abonamentem,dezinformacja klienta i wprowadzanie w błąd mówieniem że aneks obowiązuje od dnia jego podpisania na 28mies po czym okazuje się że są doliczane dodatkowe miesiące z pozostałej umowy i wychodzi dłuższa umowa.Wprowadzsnie w błąd klienta w salonach odnośnie usługi 360 i brak informacji o tym że dalej trzeba będzie za nią płacić.Nie polecam
  • ~Martyna / 2022-05-27 12:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam, podpisujac umowe na inny nr, gdzie jasno Pani zaznaczyłam, że chce zrezygnować ze starego nr ona nie odnotowała tego, wiec mi kosmiczne faktury przychodza i dopiero idąc do salonu pospisałam wypowiedzenie starego nr. Nie polecam, nie potrafia zając się własnym klientem.
    Wadyzenada
  • ~Gracjan / 2022-05-26 14:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy ściek jaki miałem laguje za każdym razem gdy chce w cokolwiek pograć prędkość żadna ludzie nie bierzcie internetu z Play
    WadyLagi, wieczne problemy z internetem
  • ~Jacek6909 / 2022-05-26 12:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy operator na rynku zasięg gubi w każdym pomieszczniu. Pomocy że strony operatora zero.Ogolnie uciekam jak najszybciej,nie polecam.
    ZaletyŻadnych zalet.
    WadyZasieg,cena,promocje,pomoc,kontakt,oferta.
  • ~Użytkownik / 2022-05-26 11:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Mydlenie oczu darmowymi/nielimitowanymi usługami, które jak się okazuje w trakcie korzystania,mają swój limit a za przekroczenie automatycznie wykupowana jest płatna usługa.. Do tego internet, który jest tak wolny że przy pełnym LTE nie potrafi sprawnie załadować strony i zasieg podobnej jakoś. Podsumowując nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyWolny internet, słaby zasięg, limitowane usługi w nielimitowanym pakiecie
  • ~Wieloletni klient play / 2022-05-26 10:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Przedłużenie umowy bezterminowej na terminową w lutym. Karta do internetu+2 karty do telefonów. Niby miało być to samo co było +dodatkowe opłaty za nowe aparaty (dlatego przejście na umowę terminową). W kolejnych fakturach zaczęły jednak pojawiać się jakieś dodatkowe opłaty za automatyczne dokupienie pakietów internetowych do karty do internetu, pomimo że nigdy nie wykorzystywałem limitów w abonamencie. Wyłączyłem to automatyczne dokupywanie i... przez dwa następne dni naliczyło dodatkowe 984 zł za internet do karty do internetu. Reklamacja uznana, ale po wielu bojach i próbach dowiedzenia się (osobny temat do opisania) co się stało, bo wprowadzono mnie w błąd przy przedłużaniu - i teraz uwaga, okazało się, że w nowej, przedłużonej umowie karta do internetu nie ma internetu, to znaczy jest, ale z praktycznie zerową prędkością, a z normalną prędkością za jakieś kosmiczne pieniądze (stąd te dodatkowe naliczenie 984 zł za dwa dni internetu), więc żeby mieć internet w karcie do internetu oprócz abonamentu trzeba dokupywać pakiety internetu. Kurtyna.
    Odechciało mi się kopać z koniem, dotrwam do końca umowy i nigdy więcej. I będę ostrzegał innych.
    Na szczęście (albo nieszczęście) mam drugie łącze internetowe z UPC... które zostało kupione przez Play. Od momentu przejęcia internet w UPC to tragedia, zrywa połączenie kilka razy dziennie, szczególnie popołudniami i wieczorem. A tyle lat było w miarę dobrze... z tym też czas się pożegnać.
    Zaletyteraz już brak
    Wadydałem się oszukać, więc za własną głupotę będę płacił do końca umowy - taką karę sobie wyznaczyłem :)
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2577
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1271
Lajt Mobile
Ocena: 3.98, ilość opinii: 1036
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186