oszukują mnie na fakturach doliczając opłaty za rzekome nieterminowe wpłaty choć ja ma dowody, że wszystko było opłacane w terminie
beznadziejnie działający internet, płacę za router ale są dni, że praktycznie nie da się korzystać z internetu bo działa tak wolno
zdecydowanie odradzam PLAY
Zaletybrak
Wadybardzo słaby kontakt z obsługą klienta, ustalenia z konsultantem są potem kompletnie nie respektowane
~Mateusz / 2022-06-10 13:42
Ocena: 1.67 / 5
Po miesiącu świadczenia usług telewizji i internetu przyszedł pan z Vectry i pomyłkowo odłączył internet. Play nie umie mi pomóc i w ciągu 30dni Vectra ma dać odpowiedź jak na zgłoszenie awarii. Jak jest możliwe że ktoś może sobie przyjść,odłączyć usługę a Play nic z tym zrobić nie może. Nie jest to awarią tylko błąd ludzki przez który nie są w stanie wywiązać się z umowy a ja 3dzien nie mogę pracować. Z takim czymś się jeszcze nie spotkałem.
WadyNie wywiązują się z umowy, brak usług za które płacę
~Sebastian / 2022-06-10 12:36
Ocena: 1.00 / 5
Mam umowę z Play 3 lata i cały czas było coś nie tak. Umowa się skończyła niedawno ale Play dalej nalicza opłaty za numery mimo to że umowa skończyła się. Ludzie są nie mili i nie umią pomóc w niczym.
Polecam przejść do mobile vikings lub t-mobile
WadyNaciąganie ludzi.
Słaby zasięg.
Obsługa klienta telefoniczna jak i w punktach sprzedaży leży, osoby są nie miłe.
~JbAst / 2022-06-10 06:56
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam przenosić numeru z innej sieci do PLAY. Czekam już TYDZIEŃ na aktywację numeru mimo zapewnień, że będzie to trwało 24 h. Nikt nie jest w stanie naprawić tej sytuacji. Każą zalogować się do ich aplikacji, a żeby to zrobić trzeba mieć kod z SMS, nieaktywnej karty.
ZaletyBrak. Chyba, że zaleta to naciąganie ludzi.
WadyBrak osób mogących naprawić problem klienta.
~Max / 2022-06-09 21:40
Ocena: 1.00 / 5
Dzięki niekompetencji , chęci zysku za wszelką cenę i pazerności pracowników sieci Play muszę zapłacić za zerwanie umowy ( po jednym miesiącu ) którą wciśnięto mi w salonie wprowadzając w błąd ,ponad 900 złotych kary . Nie wierzycie w reklamy telewizyjne i radzę omijać szerokim łukiem wszystko co jest oznakowane nazwą PLAY
ZaletyBrak
WadyŚwiatłowód w tej sieci jest grubości węża ogrodowego
~Jerzy / 2022-06-09 01:02
Ocena: 1.00 / 5
Totalna paranoja. Internet działa bardzo słabo.
Obsługa klienta chyba z łapanki(potrafią tylko głuche telefony wykonywać) olewają klienta z nadzieją, że więcej nie zadzwoni.
Po każdym kolejnym zgłoszeniu chcą udowodnić wyższość nad klientem... internet działa jeszcze wolniej.
Pozdrawiam pracowników obsługi klienta i salonu sprzedaży w LECLERC Lublin,
ponoć po podpisaniu nowej umowy i wymiany ROUTERA miało być lepiej.
Mam nadzieję, że Play przeszkoli wreszcie swoich pracowników...
~Play pis / 2022-06-09 00:02
Ocena: 1.00 / 5
Złodzieje. Za dwa nr po 12 latach człowiek pla i 198zl sugerują się jakimś play 360 • ogólnie i jedym słowem złodzieje! Obsługa jak z baru w najtańszym lokalu! Szczerze mówić to w lesie szczecin - Stargard lepsza opsluga i za dobra kasę! I zasięgu nie trzeba! Odradzam play! Nawet panie mówią NIETTT!
ZaletyJa BLAC
WadyJa BLAC
~Kamilo / 2022-06-08 15:05
Ocena: 1.00 / 5
Oszuści i naciągacze Internet miał być 200gb/s a cały czas 30gb .Nie wystawiają faktur przez 3 miesiące potem kazują zapłacić całość !!!! i Do tego żle obliczają że cały czas jest więcej o70-100zł Omijać z daleka oszustów !!!!!!!!
ZaletyNiC !!!!!
WadyOszuści !!!!
~Mario / 2022-06-07 23:02
Ocena: 1.00 / 5
Niekończące się problemy z brakiem internetu mobilnego. Biuro obsługi kłamie jak się zgłasza problemy. Wystarczy zadzwonić kilkukrotnie tego samego dnia, za każdym razem inny pracownik opowiada inna historyjkę tłumacząc dlaczego internet nie działa.
ZaletyBrak
WadyNajgorszy internet mobilny jaki istnieje.
~Nazar / 2022-06-07 23:00
Ocena: 1.00 / 5
Zasięg i internet cale zero!!! 34-511 Kościelisko! Ul Salamandra
~Wojciech / 2022-06-06 15:24
Ocena: 1.67 / 5
Play na karte. Wyłączył mi się pakiet i doładowałem konto i zanim zdązyłem uruchomić pakiet naliczyło mi 50zł. Zapłaciłem 50zł za 20mb internetu. Żerowanie na klientach nic więcej
~Anna / 2022-06-06 08:54
Ocena: 1.00 / 5
Podczas przedłużania umowy podkreśliłam kaki model telefonu mnie interesuje, Pani przygotowała umowę włączając internet i telewizje za 160/m. Miała skontaktować się kiedy telefon będzie dostępny, podczas drugiej rozmowy okazało się ze to jednak nie ten model i mój mogę mieć w tej cenie ale używany z reklamacji, po czytaniu warunków znowu okazało się że się pomyliła i telefon przy odbiorze jednak nie jest za 1zl a 69, jej niedopatrzenie. Wysłała kuriera i umowę mailem z której okazało się że 160 za tel plus 20 telewizja i 10 internet. Dodam że upewniiałam się kilkukrotnie czy to suma wszystkich pakietów.
~Klientka / 2022-06-05 02:33
Ocena: 1.00 / 5
Włączyłam telefon na kartę,nie mając środków na koncie.Doładowałam telefon za 35 zł ,okazało się, że środków brak,doładowałam za 20 zł ,nadal środków brak.Patrzę a tu za 65MB w ciągu jednej chwili naliczono mi 118zł.Internetu nie włączyłam.Zadzwoniłam na infolinię i pani mi mówi,że muszę zapłacić całość i znowu doładować. Znikające pieniądze z konta i za co?Jestem klientka od wielu lat i pani w trakcie rozmowy rzuciła słuchawką.Pełen profesjonalizm tylko bić brawo.Ogromne rozczarowanie.
ZaletyW tej chwili żadnych
WadyBrak profesjonalizmu i dziwnie znikające środki na koncie
~Wieslaw / 2022-06-04 18:49
Ocena: 1.00 / 5
Chciałem kupić telefon z opaska w salonie Play RABKA ZDROJ. Już prawie umowa była gotowa i pani mi mówi że mix 30zl nie przechodzi tylko 50zl bo przenoszę nr. To jest skandal że nie dostosowują się do strony pley. Skandal
ZaletyBrak
~Sylwia / 2022-06-04 15:43
Ocena: 1.00 / 5
Mąż kupił telefon i ruter do internetu , okazało się że telefon i ruter to szajstwo w Raciborzu ulica Opawska że nie mógł wypienic
~paula / 2022-06-04 10:00
Ocena: 1.00 / 5
Złodzieje. Faktura wciąż rośnie gdzie internet stacjonarny nie jest podłączony ponieważ nie świadczą usług w mieście w którym miesiąc wcześniej podłączyli mi ten sam internet ale po przeprowadzce stwierdzili ze tutaj takich usług nie świadczą. NIGDY W ZYCIU NIE POLECE NIKOMU!!!!
Zaletyżadnych
~LUDMIŁA / 2022-06-03 22:41
Ocena: 5.00 / 5
Opsługa klijenta na najwyższym poziomie polecam, ????serdecznie polecam. Zwracałam się kilka razy z jakimś problemem i zawsze otrzymywałam pomoc miła i uprzejma obsługa
~kasia / 2022-06-03 16:31
Ocena: 1.67 / 5
Pojechałam po nowy telefon prosto z salonu Play, była oferta na mój numer. Wracam do domu i zaczynam wszystko instalować na telefonie i nagle coś dziwnego zobaczyłam. Nie mogłam wogule dzwonić a wiadomości przychodziły po 4-5 godzinach. Okazało się że telefon był zepsuty. Nie dość że czekałam 2 tygodnie aż naprawią ten telefon, to jak wkońcu naprawili nie dostałam telefonu z powrotem bo nie miałam wydrukowanej jednej kartki, która i tak nie była jakoś bardzo potrzebna. Jestem bardzo niezadowolona.
Zaletynie ma
~Dzik / 2022-06-03 15:57
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam tej sieci ,personel nie do szkolony i nie kompetenty ,wymagają gruntownego szkolenia nie spotkałam się wcześniej z taką obsługa i przez personel salonu i przez firmy które z siecią play pracuje .
ZaletyŻadne, masakra i porazka
WadyNie kompetentny personel
~Marcin / 2022-06-03 08:36
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza sieć! Od listopada 2020 bujam się z nimi w sprawie znikających sosów, od stycznia 2022 bujam się z nimi w sprawie znikających mi środków na koncie. Po kłótni z nimi za każdym razem gdy okaże się że znikły mi pieniądze z konta, środki częściowo zwrócili (5 zł na 56zl) a mamy 3.06.2022r. Po ponownej reklamacji gdzie jest reszta nie umieją odpowiedzieć.
ZaletyBrak
WadyZnikające smsy, pieniądze z konta bez podania przyczyny