Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4415 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.47
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Aneta. / 2022-04-03 08:29
    Ocena: 1.00 / 5
    W grudniu zmieniłam umowę na nową, niestety to co mówiła Pani handlowiec w sprawie nowego abonamentu w żaden sposób nie pokrywa się z prawdą. Każdorazowo kwota rachunku jest wyższa niż ustalona i to o 1/2 czyli sporo. Dodatkowo w marcu byłam wyjaśnić tą sprawę i otrzymałam informację, że następna faktura będzie odpowiadała umówionej kwocie, a tu znowu niespodzianka i faktura jeszcze wyższa. Nierzetelna firma, nieprawdziwe informacje u handlowców, firma nie dba o klienta, szczerze odradzam przedłużanie umowy, szukajcie czegoś innego u innych operatorów. Bardzo żałuję, że dałam się nabrać.
    ZaletyBrak.
    WadyDrogo. Nierzetelna informacja. Brak poszanowania klienta.
  • ~Aleksander / 2022-04-02 18:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Podpisałem umowę z Play 30 marca na przeniesienie dwóch numerów z Orange Flex. 31 marca Play zdołał (do tej pory nie wiem jak to się tym geniuszom udało) przenieść jeden numer i aktywować. Niestety na drugi nie znaleźli już pary w systemie i nadaj pozostaje nieaktywny. Dział techniczny Play twierdzi że ma "związane ręce" i trzeba czekać (ciekawe ile? może do końca abonamentu). Także jeden przenoszony numer zawisł w niebycie i jest nie aktywny. Technicy 3 dni robocze rozpatrują zgłoszenie i rozkładają ręce. Nie polecam przenoszenia tam numerów, tym bardziej jeśli prowadzicie jakiś biznes i dzwonią do Was klienci.
    ZaletyUdało im się przenieść jeden numer z dwóch. 50% sukcesu powód do dumy.
    WadyNiekompetencja techników. A tyle się pisze o zarobkach pracowników technicznych i IT (bardzo wysokie). Jakość pracy techników co do ich wynagrodzenia to w Play jakieś nieporozumienie.
  • ~Ryszard H / 2022-04-02 11:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam play 24 z 5 lat. W tym czasie posłużyłem się zapytaniem *500 ze 100 razy. Aktywując doładowanie przez firmę na fakturę i uzgadniając 3-ci numer przynajmniej 10 razy pytałem konsultantów. Na koniec to konsultant za mnie robi a e- numer mam aktywować w plusie bo play nie świadczy takiej usługi. Proponuje Play 24 zgłosić do Księgi Guinessa jako wzorcową anty usługę.
    ZaletyMyślisz że coś możesz.
    WadyWejście tam to tyle minut z życia mniej
  • ~Kamila / 2022-04-02 10:14
    Ocena: 1.67 / 5
    Złodzieje!!! W zeszłym roku podpisałam umowę informując że cały czas przebywam za granicą i dostałam pakiet internetu do UE z którego obecnie nie mogę korzystać i mi kasę naliczają. Totalne dno!!! Jestem w Play 10 lat i niestety pora na zmianę operatora !!!
  • ~Janusz / 2022-04-01 23:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Po cichu podnieśli ceny za połączenia dwa razy. Kontakt z obsługą klienta to kompletne dno i trzy metry mułu.
    ZaletyNajlepsze wyjście to ogłoszenie bakrutcwa.
    WadyWszystko
  • ~Robert / 2022-04-01 20:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści i naciągacze ponad tysiąc złotych opłaty za 900 Mb internetu ,cena z kosmosu ponoć nie miałem włączonego jakiegoś pakietu ,pani z obsługi mówi ze zgodnie z cennikiem , gdzie takie ceny chyba na marsie
    ZaletyBrak
    WadyTylko czekają na okazje żeby cię skroić z kasy
  • ~Magda / 2022-04-01 10:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam współpracę z tą firmą. Od miesiąca nie mam internetu mobilnego, sprawa jest u Rzecznika Praw Konsumenta. Każde połączenie z konsultantem to ta sama śpiewka, włączyć, wyłączyć za 24 godziny internet będzie, jak nie trudno się domyślić nie wraca. Wymieniłam już urządzenie , karty wszystko co możliwe i nic, ostatnio usłyszałam, że muszę naprawić to na własny koszt, bo to może być wina urządzenia,( które jest własnością firmy play). Wymówki konsultantów biją wszelkie rekordy bezczelności, twierdzą że mogą występować czasowe utrudnienia w dostarczaniu internetu ze względu na dużą ilość osób logujących się i Ja się z tym zgadzam ale jeżeli miesiąc braku to jest czasowe utrudnienie to gratuluję poczucia humoru.Po co podpisują kolejne umowy skoro mają niewydolną sieć? Jak się ostatnio dowiedziałam play nie ma pracowników którzy przyjeżdżają do klientów i na miejscu rozwiązują problem z połączeniem, wszystkie koszty z obsługą ich urządzeń ponoszą klienci. Nie wiem, jak zakończy się sprawa u Rzecznika ale nie odpuszczę kolejną instytucją będzie UOKiK następnie spróbuję w telewizji ostatecznie sąd. Jeszcze raz ostrzegam przed tą firmą
    WadyBrak poszanowania dla stałych klientów, którym jestem od wielu lat. Poziom wiedzy konsultantów poniżej krytyki, każdy mówi co innego
  • ~Wojciech / 2022-03-31 09:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Zablokowano połączenia wychodzące i internet za rzekomo dużą ilość wysyłanych smsów. Niestety w żadnym regulaminie nie jest określona jaka to jest ilość a każdy z zapytanych pracowników czy konsultantów podaje inne ilości. Infolinia nie chce połączyć z odpowiednią kompetentną osobą. Pomimo kilkukrotnych monitów z mojej strony taki stan trwa już tydzień.
    Wygląda na to, że play chce mnie ukarać. Zablokowali internet a w przesyłanych wiadomościach piszą, że szczegóły można sprawdzić na stronie play. ŚMIECH NA SALI.
    Po 15 latach zmuszony jestem do przeniesienia wszystkich numerow telefonow i internetu do innej sieci.
    Tak Play dba o starych, wiernych klientów.
    Zaletybrak
    WadyBrak szacunku do klienta, niewiedza konsultantów, niejasne zapisy regulaminów, brak możliwości rozmowy z osobą kompetentną, kierownikiem lub dyrektorem pionu.
  • ~Klientka 10 lat / 2022-03-30 20:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści i tylko tyle w tym temacie ... Kończy się umowa a dalej pobierają płatności raty za telefon bo jak się później okazuje to to jest abonament całość a nie rata + abonament. Ale gdy się podpisuje umowę to tak to wygląda ... Oszuści ¡!!!!!!!!!!
    ZaletyTotalnie nie posiadają
    WadyBezczelna obsługa klienta. Zarówno infolinia jak i sklepy stacjonarne ... Porażka
  • ~Natalia / 2022-03-30 19:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Dział obsługi klienta mydli oczy poprawą internetu (przez pierwsze dwa dni twierdzili, ze nadajniki są w porządku, mimo że jakosc i zasięg internetu były tak "świetne" że filmy nawet na niskiej jakości nie działały), w trzeci dzień nagle okazało się, że mają rzekomą awarie. Zamiast pomocy czy porady zaproponowali złożenie reklamacji lub zrezygnowania z usług :)))
    Internet jest opłacany miesiąc w miesiąc, gdzie i tak za każdym razem jest nerwówka, bo internet albo nie działa albo jest tak słaby, że z filmu zaczyna się oglądanie zdjęć (tak przerywa)
    Pieniądze idą w błoto, a dzial obsługi klienta zbywa tekstami o reklamacji i zrezygnowania usług.
    Za co w takim bądź razie płacę????
    ZaletyBrak
    WadySłaby internet
    Dział obsługi klienta jednym i najmilszym słowem negatywna
  • ~alicja / 2022-03-30 14:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Od 5 miesięcy brak faktury za przeniesiony do Playa numer. Nie reagują na wiadomości tylko wysyłają smsy ze faktura będzie później.
    Zaraz po przeniesieniu prośba o o cenę jakbyśmy byli prorokami.
    NEGATYW w całym tego słowa znaczeniu
    Zaletyjedna zaleta ze same wady
    Wadybrak zalet
  • ~MI / 2022-03-30 10:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet i zasięg to jakiś żart, istne średniowiecze, albo jeszcze gorzej i to nie jest jednorazowa akcja, bo problemy występują od dłuższego czasu, ale PLAY nie ma sobie nic do zarzucenia, nie rozwiązują tego problemu, po jednej z reklamacji stwierdzili, że ich sieć działa bez zarzutów... no rzeczywiście... można to zobaczyć po opiniach osób, które na swoje nieszczęście mają abonament w play. Każą płacić karę, jeśli chcesz zrezygnować z usług, usług, które kompletnie nie działają. Nawet jakby abonament był za darmo to nigdy w życiu nie skorzystam z tej sieci. TOTALNY SHIT Odradzam i nie polecam, NAJGORSZA sieć w Polsce zdecydowanie
    Zaletykompletnie brak
    Wadysłaby zasięg
    brak internetu
    brak pomocy w rozwiązaniu problemu
    totalny shit


  • ~Anonim / 2022-03-29 18:54
    Ocena: 4.33 / 5
    Przeniosłem się do Play dlatego że w plusie niebylo nic internetu ani nic a w Play mam wszystko za mniejszą cenę
    ZaletyUmia zająć się klientem miła atmosfera w środku
    WadyNiema
  • ~Weronika / 2022-03-28 23:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety w play co raz gorzej. Prawdą jest fakt iż nowe oferty są gorsze niż te które początkowo otrzymywali klienci (widać długoletnich klientów się nie szanuje)

    Dodatkowo apogeum był fakt iż pobrałem aplikacje Legimi, na której subskrypcję postanowiłam zakupić za pomocą konta bankowego i cyk przychodzi faktura z Play, który dolicza mi do niej pieniędzy za usługę Legimi - zdezorientowana wchodzę w aplikacje i przeżywam szok, w aplikacji jasno jest napisane że formą płatności jest obciążenie konta bankowego i tylko takie płatności aplikacja odnotowała więc jakim prawem Play dopisał do rachunku za usługi telekomunikacyjne subskrybcje Legimi skoro taką forma płatności nie była przeze mnie wybrana? Od kiedy to pobierając aplikacje jest to równoznaczne z aktywowaniem usług dodatkowych u operatora sieci? W dodatku dlaczego nie raczyli poinformować chociażby smsem że dana usługa została aktywowana? Totalne dno, zapłaciłam dwa razy za subskrybcje konta gdzie jednej w ogóle nie wybierałam

    Niestety muszę przyznać że w ostatnim czasie Play robi spore przekręty na klientach (licząc że Ci się nie zorientują). Przy podpisywaniu umowy lub jej przedłużaniu Pan/Pani informują klienta o kosztach za abonament po czym na pytanie czy są to pełne koszta usługi odpowiadają tak a później się okazuje że do amonamentu dopisywane są usługi dodatkowe, których o zgrozo nie da się wyłączyć "bo są przypisane do amonamentu" - przecież to istna niekompetencja i celowe wprowadzanie klientów w błąd, które nadaje się do zgłoszenia u rzecznika praw klienta

    Proszę zmieńcie politykę firmy bo na tą chwilę nie można jej uznać za szczerą a już na pewno nie przyjazną klientowi. Jakością usług również państwo nie mają wiele wspólnego.
    ZaletyBrak
    Wady- jakość
    - cena usług
    - co raz mniej korzystne umowy dla stałych klientów
    - celowe wprowadzanie klienta w błąd
    - obciążanie klienta dodatkowymi kosztami związanymi z usługami których klient nie chciał
    - brak informacji dot. Aktywowania usług dodatkowych
    - brak jasnej podstawy prawnej obciążeń klienta dodatkowymi obciazeniami pieniężnymi
    - brak możliwości wyłączenia usług dodatkowych (aktywowanych że facto przez operatora automatycznie) z poziomu konta internetowego co sprawia że klient musi specjalnie pofatygować się do salonu celem wyjaśnienie ja co właściwie zaszło i skąd się wzięły koszty dodatkowe
  • ~JPlay / 2022-03-28 11:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet kaplica i ogolnie ściek totalny nie polecam
    ZaletyNie ma
    WadyGowno
    Najgorszy ściek
    Nie polecam.
  • ~Nie.polecam.playa / 2022-03-27 18:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Mieszkam w centrum miasta a lepszy internet mają w środku lasu. pobieranie to nie śmieszny żart z którym muszę męczyć się 2 rok ponieważ za zerwanie umowy płaci się karę.W grach występuje mniej więcej ping w skali od 100 do tysiąca .Obsługa nic nie robi ani nawet nie stara się pomóc. Omijajcie szerokim łukiem tą sieć bo można dostac nerwicy jak sie na to patrzy.Z poważaniem użytkownik tej sieci
    Zaletybrak
    Wadycena
    internet
    zasięg
    oferta
    obsługa klienta
    szacunek do klienta
    pajace pracujacy w tej firmie
  • ~Nie.polecam.playa / 2022-03-27 18:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Mieszkam w centrum miasta a lepszy internet mają w środku lasu. pobieranie to nie śmieszny żart z którym muszę męczyć się 2 rok ponieważ za zerwanie umowy płaci się karę.W grach występuje mniej więcej ping w skali od 100 do tysiąca .Obsługa nic nie robi ani nawet nie stara się pomóc. Omijajcie szerokim łukiem tą sieć bo można dostac nerwicy jak sie na to patrzy.Z poważaniem użytkownik tej sieci
    Zaletybrak
    Wadycena
    internet
    zasięg
    oferta
    obsługa klienta
    szacunek do klienta
    pajace pracujacy w tej firmie
  • ~Pacucha / 2022-03-27 16:08
    Ocena: 5.00 / 5
    Złożyli mi życzenia urodzinowe! Słodko!❤️ Żaden inny operator tak nie pisze naprawdę uroczo z ich strony
    ZaletyWszystko fajnie
    WadyNie ma wad
  • ~Oskar / 2022-03-26 12:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza siec jaka tylko jest
    Niestaranne wykonywanie pracy
    Najgorsza obsługa
  • ~Radek.nick / 2022-03-25 21:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet, wygasa i się zacina, klienci którzy są w play, nie się wypisują, a nowi nie podpisują umów. Play fatalna sieć.
    ZaletyNie ma zalet
    WadyWady ogromne
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4415
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3872
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2906
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2524
Mobile Vikings
Ocena: 4.58, ilość opinii: 1227
Lajt Mobile
Ocena: 4.11, ilość opinii: 974
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4400
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3491
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2549
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2001
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1183