strona 107 z 235
- « poprzednia
- 1 ...
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- nastepna »
-
~mattia999 / 2022-07-18 11:07
Szanowni,
niestety, ale tym razem muszę napisać paszkwil: otóż, w dniu 08.07.2022 roku podpisałem aneks przedłużający umowę na usługi w UPC związany z przeniesieniem mojego numeru telefonu do sieci PLAY. Umowa o telefon zawarta na 2 lata za 0 zł.
I zaczęło się: w sumie z PLAY dostałem dwie różne umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych. W pierwszej coś nie zagrało z dotychczasowym operatorem i numer nie został przeniesiony - więc przyszła druga umowa, w której zamiast 0 zł. wpisano 30 zł. abonamentu za telefon miesięcznie. Zadzwoniłem na infolinię Play, przyjęto reklamację. I zapadła cisza.
Dzisiaj poprzez czat postanowiłem zapytać co w sprawie słychać: w sumie rozmawiałem z 3-4 konsultantami, każdy przekazywał mnie do następnego. Ostatecznie ten ostatni stwierdził, że aby móc skorzystać z oferty za 0 zł. na 2 lata muszę mieć ... zupełnie nowy numer telefonu. Nie da się przenieść dotychczasowego.
No to zagotowałem i podziękowałem za rozmowę. Przecież każdy konsultant twierdził do mnie zupełnie co innego !!!
Dodam jeszcze, że kilka dni wcześniej napisałem do UPC prośbę o kontakt i pomoc. I co? I nic: bo dotąd nikt się do mnie nie odezwał.
Czegoś takiego - jak w przypadku tej umowy - nigdy w swoim życiu dotąd nie widziałem - bałagan i niekompetencja: po prostu dramat !!!
Niestety, ale ogólne wrażenie o tej nowej usłudze UPC / PLAY jest mega negatywne. ZDECYDOWANIE NIE POLECAM !!!
Dzisiaj zatem wysłałem już do obydwu operatorów rezygnacje z usług: dziękuję, ale ja na coś takiego zdecydowanie się nie piszę!
Po co to tutaj opisuję? Ano po to, aby ludzie wiedzieli jak w praktyce wygląda ta szalenie "wspaniała" kampania promocyjna wspólnych usług UPC oraz PLAY. -
-
~Aleksander / 2022-07-18 10:45
Witam mam internet z play. Kupując spytano mnie gdzie będę użytkował sprawdzono i sprzedano. Internet przerywa na jakiś czas znika. Zgłosiłem to do obsługi klienta, teklamacje przyjęto. Odpowiedź była i tu proszę o skupienie NIEZASADNA. Nie można się doprosić naprawy, a czemu bo mają za mało przekaźników a klientów wciąż przybywa,internet dalej przerywa czasami zanika. PLAY to firma beznadziejna takie mam zdanie o niej i nie tylko ja jak widzę te opinie.prosze się zastanowić jak przekraczacie próg PLAY. ZaletyŻadnychWadyOpisane -
~Noobslayer / 2022-07-18 10:25
Nie wiem czy to czytacie, ale chyba macie jakieś pożary w serwerowni, bo to jest niemożliwe, żeby internet był tak tragiczny. Nie rozumiem, jak można sobie takie jaja robić z klientów i mieć na nich wy*ebane. Nazywają się Play, a powinni się nazwać Pause albo Stop najlepiej. Zjadłem kiedyś zdechłą rybę i czułem po niej lepiej niż się czuję teraz używając tego g*wna. Przed takimi się powinno się ostrzegać. ZaletyBrakWadyCałokształt -
~Pan g / 2022-07-18 10:19
Mam ofertę solo L 5g za 80 zł, a faktura przychodzi na 165. Złodzieje ZaletyZero zalet -
~Krzysztof / 2022-07-18 09:51
Koszmarna obsługa,pełna arogancji,braku podstawy dobrego wychowania. Pracownikowi w żadnym wypadku nie zależy na kliencie. Byłem obsługiwany przez tego Pana w zeszłym roku i przedwczoraj. Koszmar taki sam.Serdecznie odradzam Punkt obsługi Puławska 46 koło Piaseczna w CH Auchan. -
~Agnes / 2022-07-18 09:33
Nie polecam tej firmy. Zamowilam internet z tv z play. Najpierw rozmawiajac z konsultanetem uskyszalam o ofertach (darmowe miesiace itp). Okazalo sie, ze finalnie tego nie bylo. Nastepnie przyszedl technik zamontowac internet i tv i poinformowal, ze w moim mieszakniu jest to niemozliwe do zrobienia. Zgodnie z moim prawem moglam zerwac umowe do 14 dni. Zaraz po wizycie technika zadzwonilam do obslugi klienta i dowiedzialam sie, ze nie ma problemu mozna odstapic od umowy w ciagu 14 dni. Niestesty box musialam odeslac na swoj koszt i zaplacic bezzwrotna oplate aktywacyjna za usluge, ktoreh nigdy nie otrzymalam. A na koniec dostalam faktuare do zaplacenia na 514 zl za przedterminowe zerwanie umowy.
Teraz jestem W UPC, ale niestety numer mama dalej play jak tylko skonczy sie umowa odchodze z tej firmy. Odkad do nich doaczylam cigale jest cos nie tak. Zdecydowanie nie polecam -
~zawiedziony / 2022-07-18 00:02
Wszystko było OK do czasu uzupełnienia konta w PLAY na kartę. Jak tylko doładowałem konto zaczęły hurtowo wielokrotnie przychodzić sms-y powiadamiające o doładowaniu konta i inne sieciowe o usługach i tym samym w ciągu jednego dnia konto wyparowało. Skandal, złodziejstwo, szulernia. Czat nie potrafi odpowiedzieć na proste pytania, dramat ZaletyżadnychWadywszystko co możliwe, wyczyszcza konto zaraz po doładowaniu -
~Łukasz / 2022-07-17 10:36
Play współpracuje z stroną pl.win-sport … wyłudzającą pieniądze od ludzi ściągając pieniądze z konta play.
Samo wejście na stronę obciąża osobę bez podania żadnej informacji A play na to pozwala. Co najlepsze nie wchodziłem nawet na tą stronę.ZaletyBrakWadyPrzy przedłużaniu umowy zostałem oszukany na infolinii i jeszcze później zostałem obciążony za inne rzeczy z tym związane Żenada -
-
~Ja / 2022-07-16 20:56
Nic nie działa!!! Internet urywa zaraz po wyjeździe z kraju!!! Play now to jakaś kpina -
~Max / 2022-07-16 13:33
W piątek we wczorajszy wieczór chciałem doładować konto jak zawsze za 60 zł w aplikacji play24 za pomocą blik. Doładowuje konto co kwartał i włączam pakiet solo za 20 zł miesięcznie. Doładowanie miało być błyskawiczne a okazało się jednak wielką porażka. Na razie przez 15 godzin nie doładowało konta. Play zrzuca winę na PayU że oni nie przelali pieniądzy. Kwota ta jest zablokowana na koncie. Play nie chce pomóc, oczekiwanie na doładowanie potrwa kilka dni, nie mogę dzwonić w tym czasie. Naprawdę nic nie zrobili żeby pomóc tylko każą sobie radzić samemu i czekać. Doładowania w Play24 za pomocą blik poprostu nie działają, blokują kwotę na koncie jakbym płacił karta lub wypłacał z bankomatu. Dopiero jak rozlicza to doładują konto po paru dniach. Masakra. Uważajcie na to. Tak tragiczne doładowania telefonu w 2022 roku tylko w Play....:-((( ZaletyNie maWadyStałego klienta mają gdzieś, motto Play: radź sobie sam!!!! -
~Jeszcze klient Play / 2022-07-16 11:18
Pley była najlepszą siecią w Polsce a teraz po zmianie francuskiego właściciela to jest totalną masakrą. Złodziejstwo, oszustwo jakiej jeszcze w naszym kraju w żadnej sieci nie było. Mnie zostało jeszcze do końca lipca i nie chce słyszeć o tym badziewiu. Mam jednak nadzieję że stanie się to jak z siecią Orange zakupioną przez Francuza IDEA zmiana nazwy na Orange, zniszczył sieć i dzięki temu jest w Polskich rękach i tak może będzie z Play. ZaletyNie ma żądnychWadyW każdym możliwym zakresie. -
~Abonent Play / 2022-07-15 22:16
KIEROWNIK SALONU PLAY W POZNANIU W CENTRUM HANDLOWYM KING CROSS TO BARDZO NIEMIŁY FACET. DAJĘ 1 GWIAZDKĘ, ALE ZASŁUGUJE NA O GWIAZDEK!!! ZaletyDobra lokalizacja Salonu Play w CH King CrossWadyFatalna obsługa -
~Kentos / 2022-07-15 11:53
Sieć kompletne dno. Internet nie do wytrzymania w Polsce.. za granicą już całkowita beznadzieja. 0 na 10 ZaletyŁadne Panie w salonachWadyWszystko pozostałe -
~Piotr / 2022-07-14 22:19
To co teraz jest w play to żenada.
Nie polecam !
Byłem z nimi od początku ale czas nadszedł
ŻegnamZaletyBrakWadyBardzo słaby zasięg
Problemy z internetem
I to w mieście Katowice i okolicy -
~Nieman / 2022-07-14 20:22
Zaoferowali mi 24 miesiące darmowy telefon przy podpisaniu umowy na 24 miesiące z UPC. Podpisałem. No i co? Nic. Otrzymuje fakturę na 60 zł za telefon. Aktualnie zgłaszam to oszustwo do biura konsumentów. Omijajcie to firmę za wszelka cenę. ZaletyKolor salonówWadyWszystko inne -
~Iza / 2022-07-14 20:02
Jestem w Play od lat, Tel i Inter. Zawsze było wszystko ok. Niestety przy przedłużaniu kolejnej umowy na Inter zostałam w perfidny sposób oszukana. Moja wina, że uwierzyłam słowom pracownika salonu, zamiast przeczytać umowę. Dał do podpisania kawałek tableta i tyle. No nic, odczekaj i zrezygnuję z abonamentu tel i Inter. Czytajcie umowy, uwierzyłam i mam przekichane. -
-
~WOjtyłson / 2022-07-14 18:18
Internet do dupy, brak stabilnego łącza. Nie obiecują tego w co się zobowiązali ZaletybrakWadygówno, brak stabilności i zasięgu -
~Krzysztof / 2022-07-14 17:13
Bardzo kiepski internet filmy na netflixie to ciagle wczytywanie sie... bardzo żałuję podpisania umowy z siecia play... -
~slavco1983 / 2022-07-14 00:37
dno to mało powiedziane może i konsultant chce dobrze to i tak nic dobrego to nie zdziała ZaletyniemaWadybrak zasięgu -
~Mariusz / 2022-07-13 18:57
Ludzie!!!!! Przestrzegam was!!!! Nigdy ale to przenigdy nie podpisujcie żadnej umowy z tymi bandytami. Ciągły brak internetu może wyprowadzić z równowagi, zgłaszanie problemu nic nie daje. W Przeciągu 6 miesięcy aż 9 razy zgłaszałem że nie mam internetu i nikt z tym nic nie zrobił. Ciągle twierdzą że u nich jest wszystko dobrze i że to nie ich wina. Jeśli ktoś się skusi na podpisanie z nimi umowy to życzę mu dobrego dostępu do nerwosolu i innych tabletek uspokajających. Dno i 2 metry mułu WadyDuuużą wadą jest brak jakichkolwiek zalet
strona 107 z 235
- « poprzednia
- 1 ...
- 105
- 106
- 107
- 108
- 109
- nastepna »