ten internet nie zyje albo ma zjezdzalnie, jedyny stabilny ping to 500, pluje na takie cos, jedyne co otrzymuje to załamanie psychiki
Zaletyszybkie samobójstwo
Wadywszystko
~Plaaaaj / 2022-07-05 18:14
Ocena: 1.33 / 5
Tragedia tragedia tragedia :)
Jako, że jestem tuż pod nadajnikiem to... Nie mam internetu od kilku dni :)
Wiele razy dzownione, kilka razy wizyta w salonie i po żadnym z powyższych nie było poprawy. Człowiek tylko im płaci wywiązując się z umowy ale przykre jest, że w drugą stronę to nie działa :)
Powinniście dostać pozew zbiorowy bo to jest problem większości waszych użytkowników :) wchodząc do sklepu i płacąc za towar wychodzi się z zakupami u Was reklamówka z zakupami była by zupełnie pusta :)
ZaletyBrak
WadyWszystko
~Krzysztof / 2022-07-05 11:05
Ocena: 1.00 / 5
Mieszkam 5 km od sierakowic i ja musze wysc na podwórku aby rozmawiam ale bardzo mało korzystam z telefonu przez rozmowy ale rachunki przychodzą duże teraz zapłaciłem 176zl ale nie wiem za co jeśli ja korzystam internetu domowego z WiFi
Tylko potrafią kraść pieniądze duże ilości a telefon który wybrałem niw pasuje mi
ZaletyAbonament
WadyZa duże kwoty pieniędzy
~Niezadowolony klient / 2022-07-05 10:42
Ocena: 1.33 / 5
internet w Play to jakaś masakra. Nie ma zasięgu praktycznie, nawet w miastach się często go gubi, a tak się chwała, że dostarczają szybki internet. Wchodząc tutaj czekałem kilkanaście sekund aż mi się strona załaduje.
WadyInternet, zasieg
~Niezadowolony klient / 2022-07-05 10:42
Ocena: 1.33 / 5
internet w Play to jakaś masakra. Nie ma zasięgu praktycznie, nawet w miastach się często go gubi, a tak się chwała, że dostarczają szybki internet. Wchodząc tutaj czekałem kilkanaście sekund aż mi się strona załaduje.
WadyInternet, zasieg
~Ja / 2022-07-04 10:09
Ocena: 1.00 / 5
Chciałem zrezygnować z usług sieci. Po poprawnej weryfikacji na infolinii podałem numery z których chciałem zrezygnować, niestety nazwa firmy na którą są wystawiane co miesiąc faktury wg Pana z infolinii jest niepoprawna, i po 3 krotnym podaniu nazwy zablokował mnie.
Musiałem dzwonić do opiekuna i rezygnować z usług
SZCZERZE NIE POLECAM TEJ SIECI, BRAK ZASIĘGU W POMIESZCZENIACH I OBSŁUGA PONIŻEJ NDST
JEDNA GWIAZDKA TO ZA DUŻO
WadyWSZYSTKO
~Master / 2022-07-04 08:06
Ocena: 2.33 / 5
W małych miejscowościach duże problemy z zasięgiem. Byłem na wczasach w Busku Zdroju i tam to była jakaś masakra. Musiałem chodzić z telefonem i szukać miejsc, gdzie jest zasięg. Oczywiście tylko rozmowy i smsy. O Internecie i mmsach można było tylko pomarzyć.
W dużych miastach problemów z zasięgiem nie ma. Jak za cenę oferty na kartę mogłoby być lepiej.
Na pewno gorszy jest plus.
ZaletyOferta na kartę z prezentem 200 zł do wykorzystania
WadyZasięg w małych miejscowościach i na wsi
~no name / 2022-07-04 05:35
Ocena: 1.00 / 5
firma dno internet tam nie istnieje obsługa klienta to żart prędkości łącza to jakieś średniowiecze .Reasumując z dala od tych szyfiarzy
Zaletynie ma żadnych
Wadywszystko
~Jplay / 2022-07-03 14:23
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam internetu z play, jedno wielkie gwno. Brak pomocy w razie problemow z internetem, platna infolinia.
WadyWszystko, codzienne problemy z internetem, czesto nawet BRAK internetu
~Antyplay / 2022-07-03 11:47
Ocena: 1.00 / 5
Beznadziejny zasięg internetu i połączeń. Od kilku miesięcy nie odnawia mi się cykliczny pakiet, godzinę czasu spędziłam na czacie play rozmawiajac z 2 konsultantami - z pierwszego czatu mnie wyrzuciło - wspaniały zasięg Play! A podczas drugiej rozmowy tlumaczac drugiej konsultantce wszystko od zera ta sie kloci ze nie podalam jakieś informacji podczas poprzedniej rozmowy, nic nie zalatwilam i zablokowali mi czat! Uslugi nie dzialaja prawidlowo, kontakt to gehenna, konsultanci niekompetentni, a jak nie potrafia rozwiazac problemu to jeszcze banuja ci dostep do zgloszenia!!!!! Najgorsza siec EVER! Nie ma zgloszenia - nie ma problemu? Nowe motto play
~Paweł / 2022-07-02 20:06
Ocena: 1.67 / 5
Macie najgorszy zasięg internetu w telefonie.Nie dość że słaby zasięg to jeszcze mały pakiet gigabajtów nie poleca Play.
ZaletyŻadne
WadySłaby zasięg internetu w telefonie.
~Playshit / 2022-07-02 15:10
Ocena: 1.00 / 5
Kpina z klienta, konsultanci nie mający pojęcia o swojej pracy, mają ciągle te same gotowe formułki. Jeśli coś się im tłumaczy to i tak stawiają na swoim, a później dzwoni ktoś i przeprasza za każdym razem za zaistniałą sytuację, ktoś już bardziej ogarnięty. To dzięki klientowi Play istnieje. Najgorsza sieć z możliwych.
ZaletyBrak
WadyKultura, jakość obsługi w każdej dziedzinie
~Grog / 2022-07-02 12:46
Ocena: 1.67 / 5
Play
256 zl naliczone za impuls o wadze ponizej 7 Mbt który wedlug operatora pobrala tajemnicza aplikacja działająca w tle w wylaczobym telefonie na lotnisku lub w samolocie
Tymczasem podczas tygodniowego pobytu w Turcji używalismy (sporadycznie) angielskiej karty i operator naliczył nam podobne oplaty jak ten polski od pakietowego impulsa
Wal się play
~SK / 2022-07-01 13:00
Ocena: 3.67 / 5
Jestem klientką od wielu lat, ogólnie ceny są dobre, obsługa klienta też w porządku. Ale zasięg to jest jedna wielka katastrofa. Odechciewa mi się jakichkolwiek rozmów przez telefon. Słyszę co drugie słowo. Trzeba stać przy oknie albo wychodzić na zewnątrz, żeby się dogadać. XXI wiek, a żeby zasięg był tylko w większych miastach, no ludzie moglibyście w końcu coś z tym zrobić, bo jest coraz gorzej.
WadyZasięg
~Tomasz / 2022-06-30 23:08
Ocena: 1.00 / 5
Na szczęście u mnie to bagno się zakończyło nie polecam sieci PLAY
Zaletybrak
WadyKontakt BOK płatny mi naliczyli 50zł, internet porażka a o zasięgu nie wspomnę,jest problem panuje spychologia. A jedyny plus to ten przed numerem
~Greory / 2022-06-30 19:37
Ocena: 1.67 / 5
Telefon zrywa połączenie z siecią WiFi.
Po odaniu telefonu na reklamacji do serwisu po czterech tygodniach odebrałem i dalej ten sam problem. Serwis twierdzi że wymienił płytę główną. Zapytałem telefonicznie czy ktoś sprawdził telefon po wymianie stan techniczny?nie otrzymałem odpowiedzi.
Zgłosiłem ponownie do reklamacji w punkcie sprzedaży. Pani po dłuższej chwili stwierdziła że w sysemnie nie zgadza się numer zgłoszenia e-mail.
Wyglądało to wszystko, jakbym to jak zamienił telefon i zarządał naprawy.
Po dłużeszj konwersacji przyznała że błąd jest po stronie serwisu i koleżanki która nie sprawdziła pomyłki wydając mi telefon. Zapytałem co w razie gdy ponownie telefon bédzie nie sprawny i ile razy może zdarzyć się taka sytuacja i czy mogę domagać się wymiany na nowy.
Powiedziała że o tym decyduje serwis.
W końcu stwierzdziľa że dzisiaj nie przyjmuję telefonu do ponownej reklamacji.Zapytałem co jest przyczyną,powiedziała że Kurier i tak dzisiaj go nie zabierze.
Wcale się nie domagałem tego. Poprostu uważam że nie miała pojęcia jak napisać i umotywować kolejną reklamację. Zapytałem jak na całą sprawę zareagowałby Rzeczni praw konsumenta wtedy w końcu zgodziła się przyjąć telefon. Powtórzyłem że jestem bez telefonu czwarty tydzień i nie wiem jak długo jeszcze to potwa.Stwierdziľem że jednak można było przyjąć telefon, na to koleżanka z boku powiedziała"nie przyjmuj tego telefonu"
Na moją uwagę że nie korzystam z telefonu a płacę za doładowanie pani przyjmujăca powiedziała.... że to dobrze.
Reasumując brak kultury nie wiedza, nie kompetencja, brak empatii i zrozumienia, buta i arogancją w stosunku do klienta ze strony obsługi sklepu firmy.Niezależnie od fiału caľej sprawy ja osobiście nigdy więcej nie chcę mieć z nimi do czynienia i nie kupię u nich nic więcej, żadnej umowy nie będę zawierał.
ZaletyBrak
WadyZbyt wiele
~Papieżowy / 2022-06-30 12:53
Ocena: 1.00 / 5
Interent jest tak wolny że trzeba czekać nawet po 20 minit aby się strona załadowała
ZaletyBrak
WadyInternet
~buba / 2022-06-30 09:38
Ocena: 1.00 / 5
Nieporozumienie. Zasięg to porażka, internet po prostu nie działa.
ZaletyBrak
WadyWszystkie możliwe
~Kasia / 2022-06-29 21:47
Ocena: 3.00 / 5
Ruter z internetem i dekoder to porażka:/
Internet ciągle przestaje działać, ruter co 3 godziny trzeba ładować i w tym czasie nie można korzystać z Wi-Fi masakra
ZaletyMiła obsługa w salonie
WadyInternet ciągle przestaje działać, ruter co 3 godziny trzeba ładować i w tym czasie nie można korzystać z Wi-Fi masakra
~Aleksandra / 2022-06-29 17:21
Ocena: 1.00 / 5
Oplata jaką operator pobiera za zwrot środków na koncie po likwidacji czy przeniesieniu konta, która wynosi 20 pln (konto na kartę) to jakiś absurd. Ale wiadomo, że trzeba mieć z czego brać na pensje celebrytow zatrudnianych w reklamach. Rezygnacja z usług tej sieci, to zdecydowanie jedna z lepszych decyzji jak widać.