ZaletyZero pomocy ze strony sieci
strona 104 z 230
- « poprzednia
- 1 ...
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- nastepna »
-
~Same / 2022-07-12 20:29
Zostałam oszukana. Ochrona wyświetlacza to scan. Brak informacji o tym że trzeba dopłacaćza naprawę.nie naprawia tego Play tylko zewnętrzna firma która nie jest za to odpowiedzialna tylko ubezpieczyciel. Umowe podpisujesz w Play i płacisz do Play ale skargi nie możesz złożyć do nich tylko do ubezpieczalni z którą nie masz nic wspólnego! Naciąganie! -
-
~Damian Koszut / 2022-07-12 10:02
Witam. Jestem klientem Play od 4 lat, tylko dla tego że nie mam stałego łącza internetowego. Z 60Mb internetu nigdy nie przekroczyłem jeszcze 35Mb szybkości. Do tego ciągle problemy. Od piątku znów nie mam internetu. Dzwoniłem na BOK i jedna Pani stwierdziła że jest awaria na BTS. Jak pytałem kiedy zostanie usunięta bo pracuje zdalnie to pani powiedziała że nie potrafi powiedzieć, po alszej próbie uzyskania tych wiadomości pani się po prostu rozłączyła! Żenada. Zadzwoniłem drugi raz. Druga Pani stwierdziła że żadnej awari nie ma. Zacząłem dyskusje dlaczego podają sprzeczne informacje to druga Pani też się rozłączyła. Internetu nie ma jak nie było. Do tego usłyszałem że play nie wysyła techników do diagnozy uszkodzen ZaletyZadnychWadyFatalna i niemiła obsluga. Niestabilny internet, nie wart swojej ceny -
~Sylwester / 2022-07-11 11:23
Te wszystkie złe komentarze nie są przypadkowe. Sama jestem w play i żadne reklamy im nie pomogą. Gorszego internetu nie znajdziecie. Będziecie płacić wysokie rachunki za denerwowanie się i wyłączane usługi bez waszej zgody. Wszystko słabej jakości. Ja zmieniam już na coś innego bo tylko nerwów sobie napsułam przez ten play. Nie polecam. ZaletyBrakWadyWszystkie -
~Pamela / 2022-07-10 21:08
Banda złodziei i tyle. Niekompetentne osoby które tam pracują mowia jedni jest drugie przez ich błąd place 100 zł dodatkowo jestem w pley 10 lat i już żałuję. WadyNiekopetecja -
~John / 2022-07-10 13:25
Stwierdzono w BOK, że karta SIM jest uszkodzona i dlatego jest słaby internet. Należy bez opłat wymienić SIM w salonie, ale w "salonie" pan powiedział, że za darmo nie wymieni i już. I nie wymienił. Zgłosiłem na niego skargę w BOK i otrzymałem odpowiedź, że nie mogą go zmusić do tego. I co? Niemoc i oszukiwanie klienta. Obsługa klienta beznadziejna, zachowują się prawie jak monopoliści. Chcieli mi zamknąć usta jakimś ochłapem, doładowaniem, ale nie skorzystałem. ZaletyWybor różnych opcji na abonament i na kartę.WadyOlewanie klienta. -
~Pablo / 2022-07-10 10:31
Straszna słaby i niestabilny internet...
Obsługa klienta jest fatalna, czekam do końca umowy i nie przedłużę, wolę płacić więcej niż też, niemało i też nie mieć internetuZaletyNie ma w tej sieci takiejWadyPłacisz za internet, a praktycznie go nie ma. -
~Cris / 2022-07-09 20:28
Sieć possysa internet to jest prawdziwa tragedia zresztą z zasięgiem też bywają jaja ZaletyMożna wybrać jakikolwiek inna siećWadyWszystko Play jest porażka -
~Nataniel / 2022-07-09 14:39
Jestem wieloletnim klientem sieci Play, za grosz nie mają szacunku do klienta. Płace na czas nigdy sie jeszcze nie spóźniłem a teraz? Oszukali mnie na pieniądze i muszę płacić karę aby zerwać z nimi umowę. Wina tkwi w nich i nikomu nie radzę dołączać do ich sieci. Kradną i tylko lecą na hajs ludzi, nie pozdrawiam. ZaletyBrak!WadyWszystko z tą siecią jest nie tak -
-
~Xdqwe / 2022-07-09 12:05
Konsultanci nawet nie próbują wysłuchać klienta wieloletniego płacącego co miesiąc na czas od razu z góry nie da się nic załatwić . Po 5 latach w tej sieci zero zadbania o klienta play . ZaletyŻadnych po prostu olewacie jak możecieWadyZa długo wymieniać ale najważniejsze to brak jakiejkolwiek pomocy odsyłanie od jednego do drugiego -
~Xdqwe / 2022-07-09 12:05
Konsultanci nawet nie próbują wysłuchać klienta wieloletniego płacącego co miesiąc na czas od razu z góry nie da się nic załatwić . Po 5 latach w tej sieci zero zadbania o klienta play . ZaletyŻadnych po prostu olewacie jak możecieWadyZa długo wymieniać ale najważniejsze to brak jakiejkolwiek pomocy odsyłanie od jednego do drugiego -
~Winter / 2022-07-09 06:53
Czy wiecie, że prowadząc firmę i nie mogąc porozumieć się z kontrahentami ze względu na słabe zasięgi telefonu w PLAY, na rozpatrzenie złożonej reklamacji czeka się od jednego do czterech tygodni ???
To są kpiny. Czekam już ponad tydzień i nikt się ze mną nie skontaktował. Skandal !ZaletyBrak !WadySame wady + brak odzewu ze strony obsługi działu reklamacji. -
~Look / 2022-07-09 06:48
Coś mnie podkusiło, że po 12 latach w ORANGE zdecydowałam się przejść do PLAY. Dziadostwo źle odbiera w Warszawie, poza Warszawą, a ciekawe jak będzie zagranicą. Zrywa połączenia, nie mogę porozumieć się z moimi pracownikami. Na prędce kupiłam kartę w T-MOBILE. Tu już zupełnie inna jakość. Jest zupełnie OK. Nie wiem jak wytrzymam te 2 lata (już bez 4 miesięcy!). Nie dajcie się nabrać na "oferty" w PLAY. Omijajcie szerokim łukiem !!! ZaletyBrak !WadyZrywa połączenia, w słuchawce trzaski. Nie mogłam porozumieć się nawet z Biurem Obsł. Klienta PLAY ! Dno !!! -
~Marta / 2022-07-09 06:12
Najgorsza z możliwych sieci. Naciągają i oszukują klientów a obsługa nie ma za grosz -
~Julka12345 / 2022-07-08 11:35
Internet to totalne dno i wodrosty. Brak zasiegu bardzo słaba jakość zwykła przegladarka nie otwiera się
Zdecydowanie nie polecam żałuje ze przedłużyłam z tą firmą umóweZaletyBrakWadySame wady -
~Marta / 2022-07-07 11:05
Beznadziejna obsługa klienta, nie realizowanie zapowiedzianych czynności, bardzo dużo dodatkowych opłat, bardzo wysokie ceny, bardzo słaby Internet, zdecydowanie nie polecam -
~Daniel / 2022-07-07 11:03
Internet w tej sieci to jakaś pomyłka nie wspominając o zasięgu. Ocena bardzo źle, nie przedłużę na kolejny rok WadyBrak zasiegu i słaby internet -
-
~Kasia / 2022-07-07 07:49
Jak z ofertą to dzwonią po 5 minutach. Jednak aby rozwiązać problem zajmuje to dziesiątki godzin i nic. -
~Miron / 2022-07-07 06:19
Byliśmy zadowolonymi klientami Play wiele lat. Jednak przeszlismy do Orange poniewaz zaproponowano nam lepsze warunki w pakiecie love z telef, tv i net. -
~jacav / 2022-07-06 13:34
od 28 czerwca brak, Internetu na trzech numerach prędkość transferu spadła do 0,5 Mbit/s a było do tej pory 4 Mb/s czyli szał ????♂️
cztery zgłoszenia za 3 zł dodatkowo płatne, odrzucone z powodu podobno błędnego hasła odczytanego z Umowy!!!!!
weryfikacja poprzez "cudowną" aplikację PLAY24 się nie liczy wg konsultanta, to po jaki ch... jest w tej aplikacji powiązanej z moim numerem telefonu zakładka zgłoszenia!!!!
7 lat płaciłem 4 abonamenty, a teraz PLAYU żegnajWadyInternet dno, obsługa dno -
~Janek / 2022-07-06 11:16
Ten internet to najgorsze co mialem ciagle sie przerywa ZaletyZadnaWadyWszystkie
strona 104 z 230
- « poprzednia
- 1 ...
- 102
- 103
- 104
- 105
- 106
- nastepna »