Biuro Obsługi Klienta pozostawia pisma (maile) bez odpowiedzi. Nawet nie wysilają się na wytłumaczenie, dlaczego coś nie działa - np.: brak internetu w środku miasta przez kilka godzin. Nie znają i nie stosują warunków skutecznego wypowiedzenia umowy.
2 maja 2022 Konsultant zapewnił mnie o automatycznie włączającym się roamingu na terenie Niemiec. Sprawdził moją firmową ofertę, wcześniej zweryfikował konto i zapewnił, że mam 10 GB i rozmowy nielimitowane.
Proszę sobie wyobrazić autostradę między Berlinem a Magdeburgiem (kierunek Hannover) w godzinach szczytu i nagły brak usług! Brak nawigacji, kontaktu z oczekującą w Essen rodziną, brak kontaktu z pracownikiem, kontrahentami, brak zdalnego dostępu do zleceń firmowych!
Próby odzyskania łączności, sprawdzanie ustawień, włączanie i wyłącznie aparatu, przekładanie karty sim w warunkach natężonego ruchu na niemieckiej autostradzie - narażanie bezpieczeństwa swojego i innych uczestników ruchu.
Po powrocie inny Konsultant wyjaśnił, że mój roaming był zablokowany i nie mógł włączyć się automatycznie.
Oczywiście nikt nie wie, dlaczego i kto zablokował.
Przestrzegam przed tym operatorem. Gwałtowna sytuacja, w jakiej się znalazłam stanowiła realne zagrożenie nie tylko dla mojego zdrowia i życia.
Telefon z okolic Krosna Odrzańskiego do obsługi Play miał upewnić mnie, że o wszystko zadbałam i mogę spokojnie wyjechać na kilka dni. Bardzo się pomyliłam.
Uważam, że mam podstawy do wypowiedzenia umowy i tego skorzystam, by nie narażać siebie i mojej firmy na straty.Zaletydość krótki czas oczekiwania na zgłoszenie konsultanta
Wadynierzetelność, deklaracja usług, których nie realizują, nieprawdziwe informacje na infolinii, nieodpowiadanie na pisma